Is dat wat erin aan het zwemmen is wat ik denk dat het is?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
Bij zo'n TT mag ik ook een foto posten.
[ afbeelding ]
Spekjes en erwten?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat wat erin aan het zwemmen is wat ik denk dat het is?
Het lijken net garnalenquote:
Pak een geweer. Dat mag in Belgiëquote:Op woensdag 10 september 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
Erwtensoep.
Ik ben ook gewoon kats van 't rabat, hé... Niks gehoord, vreemden op het terrein toen ik lag te slapen... Godverdomme. Ik ga alles vanavond op slot doen. Alles.
nomquote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 10 september 2014 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou me dan weer niet zo lekker lijken.
Echt naar.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
Erwtensoep.
Ik ben ook gewoon kats van 't rabat, hé... Niks gehoord, vreemden op het terrein toen ik lag te slapen... Godverdomme. Ik ga alles vanavond op slot doen. Alles.
Wie wil je stalken?quote:
En bedankt, weer hongerquote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Goed idee. Slapen met een geweer.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pak een geweer. Dat mag in België
Dit is hopelijk sarcasme?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Slapen met een geweer.
Wel onder je bed. En zodra je wat hoort hopen dat je meteen raak schiet.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Slapen met een geweer.
Allicht.quote:
Okay danquote:Op woensdag 10 september 2014 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik sliep als kind vroeger met een keukenmes onder m'n kussen als ik alles thuis was.
Ik hoorde altijd alles in huis danquote:Op woensdag 10 september 2014 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik sliep als kind vroeger met een keukenmes onder m'n kussen als ik alles thuis was.
heeft weinig zin meer als de kas al leeggejat is toch.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
Erwtensoep.
Lig je niet al naast een man (die je zou moeten/kunnen/willen beschermen)?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap nu met pepperspray naast m'n bed. Want ik ben nog steeds een mietje.
Ja dat sowieso. En ik vond de WC doortrekken altijd enorm eng.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoorde altijd alles in huis dan
Wat?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
Is alleen twi niet goed genoeg?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
Ze is bang dat twi gestolen wordt.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is alleen twi niet goed genoeg?
Als ik haar was zou ik hem ook niet kwijt willenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is bang dat twi gestolen wordt.
Die slaapt diep. Maar toen ik een inbreker hoorde was hij wel een stoere man.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lig je niet al naast een man (die je zou moeten/kunnen/willen beschermen)?
Die verstopt zich onder de dekens.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lig je niet al naast een man (die je zou moeten/kunnen/willen beschermen)?
En nu zijn het Fokkers op zolderquote:Op woensdag 10 september 2014 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. En ik vond de WC doortrekken altijd enorm eng.Maar dat kan komen door een horrorfilm die ik had gekeken over moordenaars in het riool.
Wel kut voor die buren trouwens.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die slaapt diep. Maar toen ik een inbreker hoorde was hij wel een stoere man.Gelukkig was het maar in de berging van de buren. (wij slapen daarnaast)
Snap ik, is toch best dichtbij zo ineens.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:12 schreef Myraela het volgende:
Die pepperspray staat er pas sinds die inbreker overigens hoor. Daar heb ik best wel een aantal nachten van wakker gelegen namelijk.
Ik heb ze meteen gedelete.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra, zijn de nudies nou aangekomen?
Nah. De buurman kwam binnen terwijl die man zijn berging aan het leeghalen was. Heeft hem een knal voor zijn harses gegeven. Inbreker heeft letterlijk in zijn broek gezeken en is er met lege handen vandoor gegaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel kut voor die buren trouwens.
Nee.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra, zijn de nudies nou aangekomen?
Er ligt voor een fortuin in de winkel. De angst is meer dat ze terugkomen.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:09 schreef perro. het volgende:
[..]
heeft weinig zin meer als de kas al leeggejat is toch.
wel aangifte doen heh.
Top van die buurman. Is hij nooit gearresteerd trouwens? Of ja, beide?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. De buurman kwam binnen terwijl die man zijn berging aan het leeghalen was. Heeft hem een knal voor zijn harses gegeven. Inbreker heeft letterlijk in zijn broek gezeken en is er met lege handen vandoor gegaan.
En was de fiets waarop die kwam kwijt, want die heeft de buurman binnen gezet en later aan de politie meegegeven.
Ahquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Om twi af te houden?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
alarminstallatie? waakhond? als er voor een fortuin in die winkel ligt.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er ligt voor een fortuin in de winkel. De angst is meer dat ze terugkomen.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Top van die buurman. Is hij nooit gearresteerd trouwens? Of ja, beide?
Er is toch nog wat gerechtigheid in de wereldquote:
Is/was er geen alarm?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er ligt voor een fortuin in de winkel. De angst is meer dat ze terugkomen.
Waakhonden zijn er, terrein is helemaal omheind. Alarminstallatie is er geloof ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
[..]
alarminstallatie? waakhond? als er voor een fortuin in die winkel ligt.
Hopelijk wordt de dader of worden de daders snel gevonden.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waakhonden zijn er, terrein is helemaal omheind. Alarminstallatie is er geloof ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |