Ik ga binnenkort ook maar even met de baas overleggen. Heb nu nog geen telefoon van de zaak terwijl ik er wel een gebruik voor de zaak dus ik vind dat ik er wel een mag. De zaak verdient ook genoeg.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik hebgewoon een generatie overgeslagen dus ik mag weer een nieuwe van mijn baas.
Ik denk niet dat ik een 5,5" scherm fijn ga vinden om met een hand te bedienen.quote:Maar kans is dat het een 6 wordt, en dan betaal ik wel wat bij voor een + denk ik. Ik ben wel gewend aan een groot scherm.
God heeft je ook 2 handen gegeven.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook maar even met de baas overleggen. Heb nu nog geen telefoon van de zaak terwijl ik er wel een gebruik voor de zaak dus ik vind dat ik er wel een mag. De zaak verdient ook genoeg.
[..]
Ik denk niet dat ik een 5,5" scherm fijn ga vinden om met een hand te bedienen.
Ja...? Een om mijn lul en met de ander bedien ik mijn iPhone.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
God heeft je ook 2 handen gegeven.
Pixelrukkenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja...? Een om mijn lul en met de ander bedien ik mijn iPhone.
Ook met de 5(S-C)quote:Op woensdag 10 september 2014 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk communiceert ie enkel met een iPhone 6, dus die zou ik eerst moeten hebben
Ik heb laatst met de nieuwste iTunes nog mijn eigen ringtone gemaakt. Zo uit mijn hoofd -> linksboven op muziek klikken levert een rijtje met andere opties - waaronder tones - op.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Champy het volgende:
Is het met de nieuwe itunes niet meer mogelijk om custom ringtones op je iPhone te zetten? Voorheen zat er altijd een tabje Tones bij het overzicht van je iPhone in itunes, maar die is nu pleite. Dubbelklik op een m4r bestand speelt deze alleen af
Dat klopt, maar dan moet je wel eerst bij Voorkeuren > Bronnen ook tones aanzetten. Kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb gedaan, maar het werkt nu weer.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb laatst met de nieuwste iTunes nog mijn eigen ringtone gemaakt. Zo uit mijn hoofd -> linksboven op muziek klikken levert een rijtje met andere opties - waaronder tones - op.
Ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
Is er iemand echt overtuigd van de iPhone 6?
Dan zal ik geen probleem hebben want ios7.0 draaide als een trein bij mij.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:44 schreef TC03 het volgende:
Wat draait iOS 8 brak zeg. Alsof ik weer op iOS 7.0 zit.
Dus jij vond iOS 7.1 niet veel vlotter aanvoelen dan iOS 7.0?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zal ik geen probleem hebben want ios7.0 draaide als een trein bij mij.
Werkelijk geen enkel probleem gehad. En draaide ios 7 vanaf de eerste beta.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus jij vond iOS 7.1 niet veel vlotter aanvoelen dan iOS 7.0?
In dat geval word je oud, aangezien het verschil erg groot was.
Ik ook niet, op Ipad3 weliswaar heb ik er meer ervaring mee, maar ik maak elke dag de batterij leeg dus het lijkt me dat ik dat goed zou moeten merken. Ook met de Iphone5 heb ik het niet gemerkt, maar daar heb ik dus een stuk minder ervaring mee. Dus ik begrijp dat nooit zo goed, maar goed, de klagers zullen niet liegen en doen misschien wat andere dingen met hun device?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Werkelijk geen enkel probleem gehad. En draaide ios 7 vanaf de eerste beta.
yep, zit nog met een 4s en die is me te klein dus ik ga hoe dan ook naar de 6quote:Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 11 september 2014 07:33 schreef crv het volgende:
[..]
maar het is zo'n plaat aan je kop als je belt
Ja. Volgend jaar ga ik de 6 plus halen. Ik heb in het verleden al eens een groot scherm gehad.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
ja weet ik eigenlijk niet, vindt het gewoon niet prettig denk ik.quote:
Je kan je afvragen waarom deze providers niet gewoon vol de 1800MHz benuttenquote:Op donderdag 11 september 2014 08:49 schreef alwaysonhold het volgende:
iPhone 6 kan geen 4G + aan: http://tweakers.net/nieuw(...)ghtReactions=7179529;7179536#r_7179529
Mij lijkt het zo lastig in je broekzak zitten. En ik vind hem echt te groot. Ik heb een ipad voor internet en gamen en telefoon voor sms, app bellen en wat handige appsquote:
De iPhone kan het prima aan, alleen de gierige providers in NL (lees KPN en Voda) kunnen het niet leveren aan de iPhone.quote:Op donderdag 11 september 2014 08:49 schreef alwaysonhold het volgende:
iPhone 6 kan geen 4G + aan: http://tweakers.net/nieuw(...)ghtReactions=7179529;7179536#r_7179529
Aangezien ik toch altijd bij T-Mobile zit zal het mij geen reet boeienquote:T-Mobile kent dit probleem waarschijnlijk niet; het gebruikt voorlopig alleen 4g in de 1800MHz-band, waarbij de iPhone 6 de volledige 20MHz kan benutten en dus vermoedelijk de maximale snelheid van 150Mbit/s ondersteunt. KPN zei niet te reageren op vragen van Tweakers over dit onderwerp en verwijst door naar Apple.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |