Het kan wel, maar als je het goed doet hoeft dat dus nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Cool, zal het daar ook ff vragen.Ik heb vooral geen zin om constant extra geld in dat spel te moeten gooien om er lol aan te kunnen hebben.
Online besteld bij Bol.com!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald?
Ik was vanmiddag even in de stad gaan kijken maar zag hem nergens
Bovenstaande spelers heb ik nooit in mijn team gehad en ik vind het een topgame-mode. Bijzonder vermakelijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bent welkom (nou ja, verwacht een hoop getroll) in het FUT topic.
Die gold edition is het zeker niet waard. In het begin is het lastig en je zult het handelen in spelers onder de knie moeten krijgen, wil je uiteindelijk een Ronaldo, Robben of Messi in je team hebben. Erg leuke game mode met erg veel mogelijkheden.
Is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Cool, zal het daar ook ff vragen.Ik heb vooral geen zin om constant extra geld in dat spel te moeten gooien om er lol aan te kunnen hebben.
Ik heb Ibraquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Bovenstaande spelers heb ik nooit in mijn team gehad en ik vind het een topgame-mode. Bijzonder vermakelijk.
[..]
Is ook niet nodig.
Ik speelde met Fifa 14 wel met goede spelers maar de extreme top heb ik niet gehad. Had een Spaans team met onder andere: Cassilas / Xavi / Iniesta / Costa / Benzema / Ramos / Di Maria / etc.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb Ibra.
Maar inderdaad, met de goedkoopste (op het oog slechte) spelers, kun je prima teams bouwen. Zoals Ibarbo het afgelopen jaar. Beste speler in het spel. Daarna Ibra.
Ben ik het niet mee eens, voor 10 euro extra 40 weken lang elke week een FUT pakketje is wel chill met de Ultimate Team Edition. Aangezien ik zelf nooit pakjes open maak en vooral spaar en spelers koop op de transfermarketquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bent welkom (nou ja, verwacht een hoop getroll) in het FUT topic.
Die gold edition is het zeker niet waard. In het begin is het lastig en je zult het handelen in spelers onder de knie moeten krijgen, wil je uiteindelijk een Ronaldo, Robben of Messi in je team hebben. Erg leuke game mode met erg veel mogelijkheden.
Ik vind de AI in de demo echt om te huilen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fifa 14 niet gehad, dan is die demo van fifa 15 toch wel erg vet!
Ja, spelers dribbelen maar een beetje rond... Vooral de buitenspelers idd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind de AI in de demo echt om te huilen.
Ze dribbelen het hele veld over als je druk op de speler met bal zet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, spelers dribbelen maar een beetje rond... Vooral de buitenspelers idd.
Njah zal toch voornamelijk online spelen denk ik.
De AI boeit me ook totaal niet... Speel ik nooit tegen. Alleen online FUT en Coop.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, spelers dribbelen maar een beetje rond... Vooral de buitenspelers idd.
Njah zal toch voornamelijk online spelen denk ik.
Ik zou me vast voorbereiden op de normale steekpass online, die werkt veel te goed in de demo iig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
De AI boeit me ook totaal niet... Speel ik nooit tegen. Alleen online FUT en Coop.
Maar ik stoor me wel aan irritante "tactieken" en vreemde tegen goals.
Die weet ik inmiddels wel af te vangen in de meeste gevallen. Als ik er echt veel krijg speel ik volledig defensief, dan blijven je backs netjes achterin. Toch is een mooie steekpass door de lucht wel heel vet, maar vaak doet de tegenstander onmogelijke dingen die niet te reproduceren zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou me vast voorbereiden op de normale steekpass online, die werkt veel te goed in de demo iig.
Die 5k packs met alleen maar meuk? Mwa...quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, voor 10 euro extra 40 weken lang elke week een FUT pakketje is wel chill met de Ultimate Team Edition. Aangezien ik zelf nooit pakjes open maak en vooral spaar en spelers koop op de transfermarket
Geen euro heb ik er voor over inderdaad... Meuk is het.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die 5k packs met alleen maar meuk? Mwa...
TLOUquote:Op donderdag 11 september 2014 16:17 schreef Matedeor het volgende:
The last of us remastered of Destiny kopen?
Het is vooral een kwestie van ruilen/handelen als je echt het allerbeste team wilt. Geld er tegenaan gooien kan werken, maar je hebt ook een grote kans dat je sowieso al vrij weinig uit die pakjes weet te krijgen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan iemand mij even helpen? Het is erg lang geleden dat is FIFA heb gespeeld.
Ik lees over FIFA Ultimate team, dat je een eigen teampje kan bouwen aan de hand van kaartenpacks als ik het goed begrijp. Die kan je kopen en vrijspelen begrijp ik? Dus je hoeft niet perse extra geld te investeren om een beetje lol te hebben met dat Ultimate Team?
En is de Gold edition met heleboel extra pakketjes het waard?
Hehehhehequote:Op vrijdag 12 september 2014 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)rappig.html#comments
Grinden is het echte spel ja?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Level 20 in Destiny
Het echte spel gaat eindelijk beginnen
High level raids en strikesquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Grinden is het echte spel ja?
Levelcap is 20, maar daarna kan je nog je outfit/wapens levelenquote:
Raid bedoel je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
High level raids en strikes
Yep, de ''hard cap'' is 30.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Levelcap is 20, maar daarna kan je nog je outfit/wapens levelen
Het is geen MMO.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Nu al max level?Lekker korte game dus voor een MMO
Volgens mij snap je het concept niet helemaal... Dat idee had ik ook al bij Diablo, die heb je alweer verkocht of niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Nu al max level?Lekker korte game dus voor een MMO
Dit!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een level cap is in bijna alle mmo's pas het begin. Je speelt om de endgame content, en dat is dus raiden of pvp gear.
http://www.theverge.com/2(...)ole-shooter-revealedquote:Originally Posted by Bungie
"Not at all. Do you guys ever get tired of us insisting it's not an MMO?"
Trolllololol was hij even aan het uithangen... Maar mijn vraag was serieus aan Rossquote:
Ik heb Diablo nog niet verkocht, maar was hem eigenlijk nu alweer beuquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Trolllololol was hij even aan het uithangen... Maar mijn vraag was serieus aan Ross.
Ahh snap ikquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb Diablo nog niet verkocht, maar was hem eigenlijk nu alweer beuZeker omdat ik TLOU nog had liggen die ik toch ook wel heel erg graag wilde spelen.
Ik zit nog maar 2 uurtjes in de game, maar de manier waarop het verhaal verteld wordt is wel echt heel erg goed, al moet ik wel zeggen dat ik er nog niet helemaal ingezogen wordt. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen als er ècht stront aan de knikker isquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh snap ik. Die heb ik nog helemaal niet gedaan, wel het gevoel dat ik wat mis. Hoe bevalt TLOU?
Ik heb wel interesse in Diablo mocht je hem kwijt willen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb Diablo nog niet verkocht, maar was hem eigenlijk nu alweer beuZeker omdat ik TLOU nog had liggen die ik toch ook wel heel erg graag wilde spelen.
Is die op Venus? Zag gisteren een level 26 enemy lopen daar en we probeerden hem met 3 man aan te pakken, maar hij was immune voor alles.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Raid bedoel je?
Dinsdag komt ie he? Lvl 26 ofzo ?
[..]
Yep, de ''hard cap'' is 30.
Ik heb geen idee, Shard of Glass heet ie geloof ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is die op Venus? Zag gisteren een level 26 enemy lopen daar en we probeerden hem met 3 man aan te pakken, maar hij was immune voor alles.
Achja dinsdag zal ik toch nog wel geen level 20 zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Shard of Glass heet ie geloof ik.
Je moet lvl 26 zijn dus.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:48 schreef Cikx het volgende:
[..]
Achja dinsdag zal ik toch nog wel geen level 20 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |