Grinden is het echte spel ja?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Level 20 in Destiny
Het echte spel gaat eindelijk beginnen
High level raids en strikesquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Grinden is het echte spel ja?
Levelcap is 20, maar daarna kan je nog je outfit/wapens levelenquote:
Raid bedoel je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
High level raids en strikes
Yep, de ''hard cap'' is 30.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Levelcap is 20, maar daarna kan je nog je outfit/wapens levelen
Het is geen MMO.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Nu al max level?Lekker korte game dus voor een MMO
Volgens mij snap je het concept niet helemaal... Dat idee had ik ook al bij Diablo, die heb je alweer verkocht of niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Nu al max level?Lekker korte game dus voor een MMO
Dit!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een level cap is in bijna alle mmo's pas het begin. Je speelt om de endgame content, en dat is dus raiden of pvp gear.
http://www.theverge.com/2(...)ole-shooter-revealedquote:Originally Posted by Bungie
"Not at all. Do you guys ever get tired of us insisting it's not an MMO?"
Trolllololol was hij even aan het uithangen... Maar mijn vraag was serieus aan Rossquote:
Ik heb Diablo nog niet verkocht, maar was hem eigenlijk nu alweer beuquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Trolllololol was hij even aan het uithangen... Maar mijn vraag was serieus aan Ross.
Ahh snap ikquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb Diablo nog niet verkocht, maar was hem eigenlijk nu alweer beuZeker omdat ik TLOU nog had liggen die ik toch ook wel heel erg graag wilde spelen.
Ik zit nog maar 2 uurtjes in de game, maar de manier waarop het verhaal verteld wordt is wel echt heel erg goed, al moet ik wel zeggen dat ik er nog niet helemaal ingezogen wordt. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen als er čcht stront aan de knikker isquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh snap ik. Die heb ik nog helemaal niet gedaan, wel het gevoel dat ik wat mis. Hoe bevalt TLOU?
Ik heb wel interesse in Diablo mocht je hem kwijt willen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb Diablo nog niet verkocht, maar was hem eigenlijk nu alweer beuZeker omdat ik TLOU nog had liggen die ik toch ook wel heel erg graag wilde spelen.
Is die op Venus? Zag gisteren een level 26 enemy lopen daar en we probeerden hem met 3 man aan te pakken, maar hij was immune voor alles.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Raid bedoel je?
Dinsdag komt ie he? Lvl 26 ofzo ?
[..]
Yep, de ''hard cap'' is 30.
Ik heb geen idee, Shard of Glass heet ie geloof ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is die op Venus? Zag gisteren een level 26 enemy lopen daar en we probeerden hem met 3 man aan te pakken, maar hij was immune voor alles.
Achja dinsdag zal ik toch nog wel geen level 20 zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Shard of Glass heet ie geloof ik.
Je moet lvl 26 zijn dus.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:48 schreef Cikx het volgende:
[..]
Achja dinsdag zal ik toch nog wel geen level 20 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |