Add me even. Koekenbakker28. Morgen heb ik hem ookquote:
Wat is dit voor vraagquote:Op donderdag 11 september 2014 16:17 schreef Matedeor het volgende:
The last of us remastered of Destiny kopen?
Ik zou ze leasen, of pachten.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:17 schreef Matedeor het volgende:
Een meerkeuze vraagquote:Op donderdag 11 september 2014 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat is dit voor vraag. Zoek het zelf uit....
Ga ik zeker ff doen!quote:Op donderdag 11 september 2014 14:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Add me even. Koekenbakker28. Morgen heb ik hem ook
TLOU zeker weten.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:17 schreef Matedeor het volgende:
Done, lijkt me leuk om 1vs1 tegen elkaar te spelenquote:Op donderdag 11 september 2014 14:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Add me even. Koekenbakker28. Morgen heb ik hem ook
Aquote:
Yesquote:Op donderdag 11 september 2014 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft iemand al in the Last of Us the Firefly en Hunter MP trophies?
Dus zien te overleven betreft echt de mensen in je faction?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:24 schreef David1979 het volgende:
^ Vind de MP wel leuk om te spelen dus dan gaat het vanzelf.
Ben je bekend met de MP opzet? Het houdt in dat je 12 weken moet zien te overleven, 1 week is 7 MP potjes.
In totaal moet je dus 84 MP potjes spelen, zowel als Hunter en als Firefly (168 totaal dus) en zorgen dat je na die 12 weken nog mensen overhebt in je kamp.
Duurt in totaal wel lang dus voordat je ze beide binnenhebt.
Ik ga vanavond weer verderquote:Op donderdag 11 september 2014 11:08 schreef Jimbo het volgende:
zo, iedereen al bijgekomen van het non stop destiny spelen ?
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:27 schreef David1979 het volgende:
Ja, je begint met 5 mensen en dit moet je zien uit te breiden (de ranking is ook op basis van het maximum aantal overlevenden in je faction/kamp)
Uitbreiden doe je door de MP te spelen en daar zoveel mogelijk parts te verzamelen. Met name door kills te maken en dan de parts van je tegenstander oprapen, maar ook door items te craften, tegenstanders te spotten etc.
Naarmate het aantal groeit zal je ook steeds meer parts nodig hebben om je clan te onderhouden, anders wordt men ziek en gaan ze ook dood.
Tussendoor krijg je ook nog opdrachten waarmee je extra leden kan werven, maar ook (met name tegen het einde) opdrachten waarmee je 100% van de populatie kan verliezen, dan kan je je trophy alsnog shaken
Je bent welkom (nou ja, verwacht een hoop getroll) in het FUT topic.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan iemand mij even helpen? Het is erg lang geleden dat is FIFA heb gespeeld.
Ik lees over FIFA Ultimate team, dat je een eigen teampje kan bouwen aan de hand van kaartenpacks als ik het goed begrijp. Die kan je kopen en vrijspelen begrijp ik? Dus je hoeft niet perse extra geld te investeren om een beetje lol te hebben met dat Ultimate Team?
En is de Gold edition met heleboel extra pakketjes het waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |