In het kort: 2 vs 2. Iedereen vanaf zijn eigen PS4 en locatie tegen elkaar ala seasons. Je hebt 5 divisies in de coop modus. Ik vind het geweldigquote:Op woensdag 10 september 2014 11:13 schreef vanpers het volgende:
[..]
coop in Fifa, wat moet ik me daar precies van voorstellen?
Ik wist serieus niet dat dat bestond.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
In het kort: 2 vs 2. Iedereen vanaf zijn eigen PS4 en locatie tegen elkaar ala seasons. Je hebt 5 divisies in de coop modus. Ik vind het geweldig
Van alles. Ik gebruik de webapp altijd om te handelen en spelers te kopen omdat dat op de console zelf altijd tergend langzaam gaat, maar die web app heeft het nooit fatsoenlijk gedaan dit jaar en ligt er zelf gewoon 2 maanden helemaal uit. Daarnaast wordt de markt regelmatig totaal verpest door 'cheaters', waar ea ook vrijwel nooit het antwoord op heeft. Spelers die je koopt verdwijnen ineens voor een bepaalde tijd, wedstrijden die je 3-0 voorstaat worden afgebroken en verlies je zonder dat het internet verbreekt, ik heb het allemaal al meegemaakt. Voorgaande jaren altijd last gehad van 'freezes' tijdens wedstrijden. En dan de jaarlijkse bugs in de gameplay niet te vergeten, dit jaar valt het bijna weer niet normaal te spelen vanwege de overgewaardeerde lobpas.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat werkt er amper fatsoenlijk aan FUT?
Nu je alles op een rijtje zet moet ik je idd toch wel gelijk gevenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:29 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Van alles. Ik gebruik de webapp altijd om te handelen en spelers te kopen omdat dat op de console zelf altijd tergend langzaam gaat, maar die web app heeft het nooit fatsoenlijk gedaan dit jaar en ligt er zelf gewoon 2 maanden helemaal uit. Daarnaast wordt de markt regelmatig totaal verpest door 'cheaters', waar ea ook vrijwel nooit het antwoord op heeft. Spelers die je koopt verdwijnen ineens voor een bepaalde tijd, wedstrijden die je 3-0 voorstaat worden afgebroken en verlies je zonder dat het internet verbreekt, ik heb het allemaal al meegemaakt. Voorgaande jaren altijd last gehad van 'freezes' tijdens wedstrijden. En dan de jaarlijkse bugs in de gameplay niet te vergeten, dit jaar valt het bijna weer niet normaal te spelen vanwege de overgewaardeerde lobpas.
Wowquote:
Hier ben ik het wel keihard mee eens ja! Dat maakt het soms een drama, maar toch blijf ik het spelen. Heel tof om een team langzaam te bouwen etc. Speel overigens alleen maar online FUT, dan heb je bovenstaande nogal eens.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:29 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Van alles. Ik gebruik de webapp altijd om te handelen en spelers te kopen omdat dat op de console zelf altijd tergend langzaam gaat, maar die web app heeft het nooit fatsoenlijk gedaan dit jaar en ligt er zelf gewoon 2 maanden helemaal uit. Daarnaast wordt de markt regelmatig totaal verpest door 'cheaters', waar ea ook vrijwel nooit het antwoord op heeft. Spelers die je koopt verdwijnen ineens voor een bepaalde tijd, wedstrijden die je 3-0 voorstaat worden afgebroken en verlies je zonder dat het internet verbreekt, ik heb het allemaal al meegemaakt. Voorgaande jaren altijd last gehad van 'freezes' tijdens wedstrijden. En dan de jaarlijkse bugs in de gameplay niet te vergeten, dit jaar valt het bijna weer niet normaal te spelen vanwege de overgewaardeerde lobpas.
Zeker, en er komt nu echt veel tofs aan!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Solique het volgende:
Er is meer op de ps4 dan alleen maar Destiny
And there goes my time and lifequote:Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, en er komt nu echt veel tofs aan!
11-9 NHL 15
25-9 FIFA 15
3-10 Shadows of Mordor
7-10 Alien Isolation
8-10 DriveClub
10-10 NBA 2k15
14-10 The Evil Within
31-10 Lords of the Fallen
3-11 CoD Advanced Warfare
11-11 The Crew
13-11 AC Unity
13-11 Pro Evo 2015
19-11 Little Big Planet 3
20-11 Far Cry 4
20-11 Dragon Age Inquistion
etc etc
Vind het principe van ultimate team ook gewoon tof, maar sinds de webapp eraf ligt heb ik het eigenlijk niet meer gespeeld. Nu weer een tijdje online 'seasons' gespeeld en valt mij op dat de gameplay daar wel al wat beter in elkaar zit, waardoor je ook vaker leukere wedstrijden hebt.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel keihard mee eens ja! Dat maakt het soms een drama, maar toch blijf ik het spelen. Heel tof om een team langzaam te bouwen etc. Speel overigens alleen maar online FUT, dan heb je bovenstaande nogal eens.
Heeft eigenlijk niets te maken met spelers maar met rotte servers. EA denkt dat je de kabel eruit hebt getrokken terwijl je met alle verbazing van de wereld ziet dat je een "boete" krijgt voor het afbreken van een sessie.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nu je alles op een rijtje zet moet ik je idd toch wel gelijk gevenGelukkig is het merendeel van de spelers normaal.
Ik ook niet, hier was ik al een tijd naar op zoek.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet dat dat bestond.
Bij "seasons" met je rechter pookje een tikje naar rechts/links geven.... Dan komt er "coop seasons" te staan. Dus in het menu "play".quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik ook niet, hier was ik al een tijd naar op zoek.
Waar zit dit dan ergens in Fifa?
valt best meequote:Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
7-10 Alien Isolation
8-10 DriveClub
11-11 The Crew
13-11 Pro Evo 2015
Voeg me rustig toe, pakken we een keer een pot als je Fifa 15 binnen hebt. Speel ook regelmatig met een andere Fok!ker. Dat coop is altijd lachenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik ook niet, hier was ik al een tijd naar op zoek.
Waar zit dit dan ergens in Fifa?
Ik koop ze ook niet allemaal hoor maar er zit zat leuks bij als het goed is.quote:
Heb al een tijd geen 14 meer gespeeld maar ga meteen kijken bij 15.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij "seasons" met je rechter pookje een tikje naar rechts/links geven.... Dan komt er "coop seasons" te staan. Dus in het menu "play".
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3-10 Shadows of Mordor
7-10 Alien Isolation
14-10 The Evil Within
13-11 AC Unity
20-11 Far Cry 4
etc etc
JacksonClaxon, zie paar posts terugquote:Op woensdag 10 september 2014 11:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb al een tijd geen 14 meer gespeeld maar ga meteen kijken bij 15.
Wat is je PSN naam? Dan voeg ik je even toe als ik mijn Playstation heb.
Ja en als die spellen uitkomen gaan we het daar over hebben, is toch logisch dat het even hierover gaatquote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Solique het volgende:
Er is meer op de ps4 dan alleen maar Destiny
Project Gotham Racing gespeeld?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:45 schreef jackson het volgende:
Ik heb zelf totaal niks met race-games als Need for Speed maar ben verslaafd aan Gran Turismo altijd geweest. Weet niet zo goed waar ik het genre "drive-club" moet plaatsen. Wel wat previews bekeken.
Waar heb je hem besteld en voor welke prijs?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Fifa besteldNu wel weer even genoeg games. Heb PS4 pas 2 weken en al 7 games gekocht
Nee, maar die ga ik wel even bekijken danquote:Op woensdag 10 september 2014 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Project Gotham Racing gespeeld?
Daar kun je het wel mee vergelijken geloof ik.
Wehkamp, 49 euro inc volgens mij. 55 euro en gebruik de promotiecode ''happy'' voor 7,50 korting.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:47 schreef vanpers het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld en voor welke prijs?
Ook bij een mooie aanbieding van Fifa 15 hap ik toe, alleen moet ik natuurlijk wel zeker weten dat ik hem op de releasedag of uiterlijk dag erna binnen heb. Daarom kies ik er toch meestal voor om hier lokaal te halen ook al kost hij dan wat meer.
Had al wat gelezen over de actiecode ja, alleen ik vraag me af of je hem ook op de releasedag binnen hebt.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wehkamp, 49 euro inc volgens mij. 55 euro en gebruik de promotiecode ''happy'' voor 7,50 korting.
Heb ik met wehkamp goede ervaringen bij.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Had al wat gelezen over de actiecode ja, alleen ik vraag me af of je hem ook op de releasedag binnen hebt.
Altijd als ik dit soort dingen lees denk ik... Waarom moet ik ook altijd voor de hoofdprijs bij Bol bestellenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wehkamp, 49 euro inc volgens mij. 55 euro en gebruik de promotiecode ''happy'' voor 7,50 korting.
Snap het wel, vind zelf bol.com ook een erg prettige site. Achteraf betalen en altijd netjes de volgende dag binnen. Retourneren gaat wat lastiger heb ik ondervonden. Kreeg toen wel voor al mijn moeite (duurde 6 weken) 1,95 korting op mijn volgende bestellingquote:Op woensdag 10 september 2014 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd als ik dit soort dingen lees denk ik... Waarom moet ik ook altijd voor de hoofdprijs bij Bol bestellen. Wel op release binnen maar 65euro's lichter
Betaal hem zelf altijd direct vooraf met iDeal. Is dat ook geregeld. En het is inderdaad bijzonder prettig dat hij gewoon in je brievenbus ploft na een dag werken. Eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Snap het wel, vind zelf bol.com ook een erg prettige site. Achteraf betalen en altijd netjes de volgende dag binnen. Retourneren gaat wat lastiger heb ik ondervonden. Kreeg toen wel voor al mijn moeite (duurde 6 weken) 1,95 korting op mijn volgende bestelling
Als ik dit zo zie toch maar geen Destiny kopen denk ikquote:Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
11-9 NHL 15
25-9 FIFA 15
3-10 Shadows of Mordor
7-10 Alien Isolation
8-10 DriveClub
10-10 NBA 2k15
14-10 The Evil Within
11-11 The Crew
13-11 AC Unity
13-11 Pro Evo 2015
20-11 Far Cry 4
etc etc
Bij VI kan je hem volgens mijn nou ook bestellen voor 63 euro samen met een abonnement voor een half jaar, ook voordelig als je iets om de VI geeft in ieder geval.quote:Wehkamp, 49 euro inc volgens mij. 55 euro en gebruik de promotiecode ''happy'' voor 7,50 korting
Heb het geprobeerd, lukte nietquote:Op woensdag 10 september 2014 11:59 schreef MrManuel het volgende:
Kan iemand me in de topic plaatsen?
MrManuel - iCraven
Waarschijnlijk eind van de middag.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:08 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand hoe laat vanmiddag de FIFA15 demo in de store zal verschijnen? hoe laat wordt de store meestal geupdate?
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:11 schreef appelsjap het volgende:
Heb FIFA15 gekocht in de US store (incl pre-load) dus lekker op 23 sept spelen ipv 25
Omdat hype. Twijfelaars kopen eerder een product dat weinig voorradig is.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:23 schreef satecl het volgende:
Waarom hebben ze niet meer witte PS4 laten maken bij Sony? Ze zijn nu toch overal uitverkocht? Dit zou toch het moment zijn voor de PS4 om de consoles als een gek te verkopen....
Is niet voor niks limited, met kerst is hij er weerquote:Op woensdag 10 september 2014 12:23 schreef satecl het volgende:
Waarom hebben ze niet meer witte PS4 laten maken bij Sony? Ze zijn nu toch overal uitverkocht? Dit zou toch het moment zijn voor de PS4 om de consoles als een gek te verkopen....
Tjah als Sony zijnde zou ik er toch even 20.000 meer in Nederland in de schappen hebben gezet. Sneller kan je het niet verdienen. En had ik er misschien ook nog 1 gekocht deze weekquote:Op woensdag 10 september 2014 12:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is niet voor niks limited, met kerst is hij er weer
sterkte er mee!quote:Op woensdag 10 september 2014 12:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah als Sony zijnde zou ik er toch even 20.000 meer in Nederland in de schappen hebben gezet. Sneller kan je het niet verdienen. En had ik er misschien ook nog 1 gekocht deze week
The Walking Dead GOTY + The Walking Dead 2quote:Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
11-9 NHL 15
25-9 FIFA 15
3-10 Shadows of Mordor
7-10 Alien Isolation
8-10 DriveClub
10-10 NBA 2k15
14-10 The Evil Within
11-11 The Crew
13-11 AC Unity
13-11 Pro Evo 2015
20-11 Far Cry 4
etc etc
Truequote:Op woensdag 10 september 2014 11:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Voeg me rustig toe, pakken we een keer een pot als je Fifa 15 binnen hebt. Speel ook regelmatig met een andere Fok!ker. Dat coop is altijd lachen. Je moet elkaar wel soms dramatische blunders kunnen vergeven maar smerige verlies potten verwerk je samen wel beter
VI is normaal heel juist in hun levering, maar je hebt net zoveel kans dat je hem een dag later krijgt als je hem via een webshop besteld.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:04 schreef vanpers het volgende:
Kan FIFA 15 ook bij voetbal international kopen met korting, maar ook daar twijfel ik aan de levertijd. Wil hem wel echt op de releasedag hebben, dat is me wel wat extra geld waard.
Fixedquote:Op woensdag 10 september 2014 13:12 schreef MeneerLogica het volgende:
En als je 100 procent zekerheid wilt moet je hem bij een winkel halen
Ja wat je wiltquote:Op woensdag 10 september 2014 13:26 schreef vanpers het volgende:
Je bedoelt bij een lokale winkel of?
Daar ben ik excited voor, nog niks van gespeeldquote:Op woensdag 10 september 2014 12:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
The Walking Dead GOTY + The Walking Dead 2volgende maand
shadows of mordor lijkt me heel erg middelmatigquote:Op woensdag 10 september 2014 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik koop ze ook niet allemaal hoor maar er zit zat leuks bij als het goed is.
Shadows of Mordor en DriveClub worden mijn eerstvolgende aankopen.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 10-09-2014 om 13:40:24#FIFA15Demo now up for PS4 and PS3: http://t.co/udZdwxCW5I http://t.co/l2ZS4pt8Wy reageer retweet
Vanavond eens proberenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:51 schreef j95 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 10-09-2014 om 13:40:24#FIFA15Demo now up for PS4 and PS3: http://t.co/udZdwxCW5I http://t.co/l2ZS4pt8Wy reageer retweet
Denk dat de meeste voor die 55 euro liever nieuw kopen via winkel, wel raar dat een winkel een geseald product niet terugneemt, mag dat wel? Hebben ze geen retour policy?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:44 schreef Jimbo het volgende:
Maatje van me had bij de leverancier 2x destiny besteld,,maar had er maar 1 nodig.
Die laatste mag ie nu niet retourneren
Dus ik moest vragen of ik nog mensen kon die hem willen overnemen. Hij wilt dr 55eur voor hebben. Mocht iemand nog interesse hebben dm maar ff, dan zal ik het doorgeven aan hem
Zal voor omg Rdam zijn :y
(Stiekem blij dat ik nu alles bij retailers zelf besteld hebretourneren ftw)
Als COD die kant op gaat zal het de eerste cod sinds modern warfare 1 zijn die ik weer aanschafquote:Op woensdag 10 september 2014 13:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Op ps2 en ps3 waren er een hele tijd alleen maar wo2 shooters... Voor de ps4 is er nog niet een... Mooi om met deze hardware eens een vette ps4 wo2 shooter te zien. Honderden lui op omaha beach etc
Mij lijkt het juist een sleeper-hit.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
shadows of mordor lijkt me heel erg middelmatig
Hele wo2 sfeertje is altijd zo mooi bij shooters..quote:Op woensdag 10 september 2014 13:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als COD die kant op gaat zal het de eerste cod sinds modern warfare 1 zijn die ik weer aanschaf
komt direct van de leverancier, niet uit de winkel.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Denk dat de meeste voor die 55 euro liever nieuw kopen via winkel, wel raar dat een winkel een geseald product niet terugneemt, mag dat wel? Hebben ze geen retour policy?
Op doe dag wacht ik ook nog een keertje. In zo'n bootje, landing en helemaal naar de getver rennen van krater naar krater.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Op ps2 en ps3 waren er een hele tijd alleen maar wo2 shooters... Voor de ps4 is er nog niet een... Mooi om met deze hardware eens een vette ps4 wo2 shooter te zien. Honderden lui op omaha beach etc
Helemaal mee eens, zoveel beter dan die future shooters.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hele wo2 sfeertje is altijd zo mooi bij shooters..
Medal of Honor Allied Assaultquote:Op woensdag 10 september 2014 14:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Op doe dag wacht ik ook nog een keertje. In zo'n bootje, landing en helemaal naar de getver rennen van krater naar krater.De graphics moeten het mogelijk maken.
Battlefield 1942quote:Op woensdag 10 september 2014 13:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:PlayStation NL @PlayStationNL 10m
De #FIFA15 demo is nu beschikbaar in de PlayStation Store!
PS3: http://mi8.ly/b76j9i
PS4: http://mi8.ly/1mpymi
Ja, en Rotterdam hier. Maar ik ga er echt geen 55 Euro voor betalenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:44 schreef Jimbo het volgende:
Maatje van me had bij de leverancier 2x destiny besteld,,maar had er maar 1 nodig.
Die laatste mag ie nu niet retourneren
Dus ik moest vragen of ik nog mensen kon die hem willen overnemen. Hij wilt dr 55eur voor hebben. Mocht iemand nog interesse hebben dm maar ff, dan zal ik het doorgeven aan hem
Zal voor omg Rdam zijn :y
(Stiekem blij dat ik nu alles bij retailers zelf besteld hebretourneren ftw)
Dat laatste lijkt me een kwestie van wennenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:18 schreef Santello het volgende:
4x met een stift proberen te scoren. 4x niet goed ingeschat hoe lang ik op schiet knop moest drukken![]()
Verder wel oke. Ik stoor me wel aan de 1op1 duels met speler. Iets lijkt niet te kloppen.
Nee, pas ergens in november geloof ik. Zelfde makers, maar wel een heel andere game.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Daar ben ik excited voor, nog niks van gespeeldkomt The Wolf Among Us tegelijkertijd uit?
Staat bij demosquote:Op woensdag 10 september 2014 15:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik wil die spelen, maar kan niks vinden!
Ah oké. had er wat van gezien en leek me erg tof.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, pas ergens in november geloof ik. Zelfde makers, maar wel een heel andere game.
Heel ander verhaal*. Gameplay en stijl id exact hetzelfde.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, pas ergens in november geloof ik. Zelfde makers, maar wel een heel andere game.
Via Search komt 'ie wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:10 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Waarom kan k hem niet vinden..
Ja. Vrij saai.quote:
wat voor issues?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:07 schreef jackson het volgende:
"EASPORTSFIFA: Our team is aware of an issue affecting some players on the PS4 #FIFA15Demo and is investigating now. Thanks for your patience. "
Zelfs die demo is al rot nu
Geen idee wat voor issues maar het zal wel iets wezen anders brengen ze het niet officieel naar buiten. De reacties op dat bericht zijn wel weer legendarisch te noemenquote:
Komt geen FIFA Bundel, Microsoft heeft geld betaald om de enigste te zijn met een FIFA bundel.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef DuTank het volgende:
Hoe zit het met die bundels? Is het niet zo dat die PS4+Destiny gewoon de console en een gratis spel is? Want ik neem aan dat als er een bundel komt met FIFA15 bijvoorbeeld, dat ie dan 440 ofzo kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |