Fixedquote:Op woensdag 10 september 2014 13:12 schreef MeneerLogica het volgende:
En als je 100 procent zekerheid wilt moet je hem bij een winkel halen
Ja wat je wiltquote:Op woensdag 10 september 2014 13:26 schreef vanpers het volgende:
Je bedoelt bij een lokale winkel of?
Daar ben ik excited voor, nog niks van gespeeldquote:Op woensdag 10 september 2014 12:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
The Walking Dead GOTY + The Walking Dead 2volgende maand
shadows of mordor lijkt me heel erg middelmatigquote:Op woensdag 10 september 2014 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik koop ze ook niet allemaal hoor maar er zit zat leuks bij als het goed is.
Shadows of Mordor en DriveClub worden mijn eerstvolgende aankopen.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 10-09-2014 om 13:40:24#FIFA15Demo now up for PS4 and PS3: http://t.co/udZdwxCW5I http://t.co/l2ZS4pt8Wy reageer retweet
Vanavond eens proberenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:51 schreef j95 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 10-09-2014 om 13:40:24#FIFA15Demo now up for PS4 and PS3: http://t.co/udZdwxCW5I http://t.co/l2ZS4pt8Wy reageer retweet
Denk dat de meeste voor die 55 euro liever nieuw kopen via winkel, wel raar dat een winkel een geseald product niet terugneemt, mag dat wel? Hebben ze geen retour policy?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:44 schreef Jimbo het volgende:
Maatje van me had bij de leverancier 2x destiny besteld,,maar had er maar 1 nodig.
Die laatste mag ie nu niet retourneren
Dus ik moest vragen of ik nog mensen kon die hem willen overnemen. Hij wilt dr 55eur voor hebben. Mocht iemand nog interesse hebben dm maar ff, dan zal ik het doorgeven aan hem
Zal voor omg Rdam zijn :y
(Stiekem blij dat ik nu alles bij retailers zelf besteld hebretourneren ftw)
Als COD die kant op gaat zal het de eerste cod sinds modern warfare 1 zijn die ik weer aanschafquote:Op woensdag 10 september 2014 13:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Op ps2 en ps3 waren er een hele tijd alleen maar wo2 shooters... Voor de ps4 is er nog niet een... Mooi om met deze hardware eens een vette ps4 wo2 shooter te zien. Honderden lui op omaha beach etc
Mij lijkt het juist een sleeper-hit.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
shadows of mordor lijkt me heel erg middelmatig
Hele wo2 sfeertje is altijd zo mooi bij shooters..quote:Op woensdag 10 september 2014 13:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als COD die kant op gaat zal het de eerste cod sinds modern warfare 1 zijn die ik weer aanschaf
komt direct van de leverancier, niet uit de winkel.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Denk dat de meeste voor die 55 euro liever nieuw kopen via winkel, wel raar dat een winkel een geseald product niet terugneemt, mag dat wel? Hebben ze geen retour policy?
Op doe dag wacht ik ook nog een keertje. In zo'n bootje, landing en helemaal naar de getver rennen van krater naar krater.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Op ps2 en ps3 waren er een hele tijd alleen maar wo2 shooters... Voor de ps4 is er nog niet een... Mooi om met deze hardware eens een vette ps4 wo2 shooter te zien. Honderden lui op omaha beach etc
Helemaal mee eens, zoveel beter dan die future shooters.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hele wo2 sfeertje is altijd zo mooi bij shooters..
Medal of Honor Allied Assaultquote:Op woensdag 10 september 2014 14:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Op doe dag wacht ik ook nog een keertje. In zo'n bootje, landing en helemaal naar de getver rennen van krater naar krater.De graphics moeten het mogelijk maken.
Battlefield 1942quote:Op woensdag 10 september 2014 13:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:PlayStation NL @PlayStationNL 10m
De #FIFA15 demo is nu beschikbaar in de PlayStation Store!
PS3: http://mi8.ly/b76j9i
PS4: http://mi8.ly/1mpymi
Ja, en Rotterdam hier. Maar ik ga er echt geen 55 Euro voor betalenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:44 schreef Jimbo het volgende:
Maatje van me had bij de leverancier 2x destiny besteld,,maar had er maar 1 nodig.
Die laatste mag ie nu niet retourneren
Dus ik moest vragen of ik nog mensen kon die hem willen overnemen. Hij wilt dr 55eur voor hebben. Mocht iemand nog interesse hebben dm maar ff, dan zal ik het doorgeven aan hem
Zal voor omg Rdam zijn :y
(Stiekem blij dat ik nu alles bij retailers zelf besteld hebretourneren ftw)
Dat laatste lijkt me een kwestie van wennenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:18 schreef Santello het volgende:
4x met een stift proberen te scoren. 4x niet goed ingeschat hoe lang ik op schiet knop moest drukken![]()
Verder wel oke. Ik stoor me wel aan de 1op1 duels met speler. Iets lijkt niet te kloppen.
Nee, pas ergens in november geloof ik. Zelfde makers, maar wel een heel andere game.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Daar ben ik excited voor, nog niks van gespeeldkomt The Wolf Among Us tegelijkertijd uit?
Staat bij demosquote:Op woensdag 10 september 2014 15:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik wil die spelen, maar kan niks vinden!
Ah oké. had er wat van gezien en leek me erg tof.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, pas ergens in november geloof ik. Zelfde makers, maar wel een heel andere game.
Heel ander verhaal*. Gameplay en stijl id exact hetzelfde.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, pas ergens in november geloof ik. Zelfde makers, maar wel een heel andere game.
Via Search komt 'ie wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:10 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Waarom kan k hem niet vinden..
Ja. Vrij saai.quote:
wat voor issues?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:07 schreef jackson het volgende:
"EASPORTSFIFA: Our team is aware of an issue affecting some players on the PS4 #FIFA15Demo and is investigating now. Thanks for your patience. "
Zelfs die demo is al rot nu
Geen idee wat voor issues maar het zal wel iets wezen anders brengen ze het niet officieel naar buiten. De reacties op dat bericht zijn wel weer legendarisch te noemenquote:
Komt geen FIFA Bundel, Microsoft heeft geld betaald om de enigste te zijn met een FIFA bundel.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef DuTank het volgende:
Hoe zit het met die bundels? Is het niet zo dat die PS4+Destiny gewoon de console en een gratis spel is? Want ik neem aan dat als er een bundel komt met FIFA15 bijvoorbeeld, dat ie dan 440 ofzo kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |