Jep. Ik ben positief verrast. Tot dusver 1 nummer wat mij niet gelijk aanspreekt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef Evertjan het volgende:
deze U2 plaat heeft tenminste weer meer gitaargeluid dan het vorige album
Ja sorry. Zo vaak heb ik niet de lapo.quote:
Ik wilde geen U2-afzeik TT makenquote:
Daar zat ik al op te wachten. Ik had je er voor in staat gezien. Alhoewel, muis is daar nog voorspelbaarder in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wilde geen U2-afzeik TT maken
slecht excuusquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja sorry. Zo vaak heb ik niet de lapo.
quote:
Ik maak altijd een egoïstische TT die over mij gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar zat ik al op te wachten. Ik had je er voor in staat gezien. Alhoewel, muis is daar nog voorspelbaarder in.
Oh? Muis en jij ja?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar zat ik al op te wachten. Ik had je er voor in staat gezien. Alhoewel, muis is daar nog voorspelbaarder in.
weinig nieuws aan dat dingquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef Bronson het volgende:
Michiel zit natuurlijk weer driedubbel te geilen op de nieuwe Iphone.
da's wel heel botquote:
Heb je het vorige topic helemaal bij gelezen?quote:
nee, ik ben vanavond voor het eerst sinds vrijdag echt op FOK!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je het vorige topic helemaal bij gelezen?
Ik ben er wel een beetje klaar mee.
Dat maakt voor Michiel niet uit. Al zou het een bak bagger met een Apple logo zijn, Michiel zou het kopen. Want Apple.quote:
Wie moeten we nou in november gaan matchen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verdomme.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
twitter:RonAmadeo twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 21:32:50I couldn't help myself, sorry. http://t.co/NrwbqHMVL4 reageer retweet
Nou, verdomme...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie moeten we nou in november gaan matchen?
Moet ik me weer opofferen zeker?quote:
Nja, sorry!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet ik me weer opofferen zeker?
Sorry voor de harde opmerkingen.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, sorry!!
Er zal een vonk overslaan verdulleme!!
Plaatje laadt mobiel niet. Die schijtlollige vergelijking van wat gegevens met een Nexus 4?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:RonAmadeo twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 21:32:50I couldn't help myself, sorry. http://t.co/NrwbqHMVL4 reageer retweet
U gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaatje laadt mobiel niet. Die schijtlollige vergelijking van wat gegevens met een Nexus 4?
Sorry, maar die laatste zin biedt weer een sprankje hoop.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry voor de harde opmerkingen.![]()
Niets tegen jou persoonlijk, wel wat tegen mensen die mij constant willen koppelen. Ook al zal het nog wat worden tussen ons.
Ik bedoelde nooit ipv nog. Ik ben niet helemaal wakker...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, maar die laatste zin biedt weer een sprankje hoop.
Geeft niks Muisje, daar heb ik ook regelmatig last vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde nooit ipv nog. Ik ben niet helemaal wakker...
Ruilen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja ik ben langzamerhand wel klaar met in Portugal wonen. Jammer dat ik nog 2 maande moet.
Niks moetquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja ik ben langzamerhand wel klaar met in Portugal wonen. Jammer dat ik nog 2 maande moet.
Uhm ja. Wel als ik onderdak wil enzo.quote:
Ik ken wel iemand die plek heeft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ja. Wel als ik onderdak wil enzo.
Moet je nog veel locatiewerk doen of zou dat ook in NL kunnen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is meer dat ik geen huis heb als ik voor november terug ga naar Nederland. En hier heb ik nog mooi 2 maanden gratis eten en onderdak.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je nog veel locatiewerk doen of zou dat ook in NL kunnen?
Broekje van Bronson?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die plek heeft.
Dat is waar!quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen huis heb als ik voor november terug ga naar Nederland. En hier heb ik nog mooi 2 maanden gratis eten en onderdak.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is deze mafketel aan de foon?
ik = geen Edwinquote:
Ik vind het een beter album dan de vorige 2.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ik verwacht weer een zondvloed aan U2 nummers die stuk voor stuk niet bijzonder zijn, maar ja ze zijn fantastisch, want het is U2
Duh. Daarom heeft Roos het album al integraal gedraaid en doet Giel nu ook al elk uur eentje.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ik verwacht weer een zondvloed aan U2 nummers die stuk voor stuk niet bijzonder zijn, maar ja ze zijn fantastisch, want het is U2
En terecht.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duh. Daarom heeft Roos het album al integraal gedraaid en doet Giel nu ook al elk uur eentje.
iPhone!quote:
Nou! En wat dacht je van ¤ 350,-- voor een Apple Watch.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
¤1000 is een koopje voor 5,5" en 128 gb %-)
Wel beter dan ¤150 voor een smartwatch waar je net niks mee kanquote:Op woensdag 10 september 2014 08:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou! En wat dacht je van ¤ 350,-- voor een Apple Watch.![]()
![]()
waarmee je niet kan zwemmen!!!quote:Op woensdag 10 september 2014 08:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou! En wat dacht je van ¤ 350,-- voor een Apple Watch.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel beter dan ¤150 voor een smartwatch waar je net niks mee kan![]()
alhoewel ik geen idee heb wat de Apple Watch allemaal kanmaar mijn ervaring met de wat goedkopere Android (
) zooi is wel dat het het allemaal net niet is zeg maar...
http://www.nutech.nl/revi(...)watch-revolutie.htmlquote:Voorlopige conclusie
Omdat er al anderhalf jaar berichten gaan over een horloge van Apple zijn de verwachtingen misschien te hoog. Ik had net als vele anderen iets heel anders verwacht dan wat Samsung, LG en Sony nu al doen. Tim Cook benadrukte die verwachting nog tijdens zijn introductie van de Apple Watch.
Toch is het horloge voorlopig veel van hetzelfde. Het draaiwieltje is nieuw en soms handig en het ontwerp is zeker met sommige bandjes een stapje vooruit. Een revolutie voor smartwatches is het nog niet en in de basis doet de Apple Watch hetzelfde als concurrerende smartwatches.
Het is nu aan Apple zelf en andere ontwikkelaars om de komende maanden voor de lancering te zorgen dat de Apple Watch qua functionaliteit onmisbaar wordt.
Ook dan zou de prijs nog roet in het eten kunnen gooien. Het goedkoopste model gaat 349 euro kosten. Dat zal de 38 millimeter basisversie zijn met een aluminium behuizing en kunststof bandje. De prijs van de 42 millimeter versie met een stalen klok en dito bandje ligt waarschijnlijk al snel op 500 euro; veel hoger dan bij concurrerende smartwatches.
De wereld is sowieso niet klaar voor smartwatches...quote:Op woensdag 10 september 2014 09:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
http://www.nutech.nl/revi(...)watch-revolutie.html
Zeer zeker. Dat was uniek. Maar daarna ben ik de draad kwijt geraakt en zie ik niet meer dat speciale/unieke/revolutionaire wat Apple pretendeert te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn mooiste apple bezit blijft gewoon m'n iPodDAT was (samen met de eerste iPhone) toch wel echt revolutionair...
iPad was ook revolutionair. Heeff daarmee toch wel de pc-markt op z'n kop gezet.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeer zeker. Dat was uniek. Maar daarna ben ik de draad kwijt geraakt en zie ik niet meer dat speciale/unieke/revolutionaire wat Apple pretendeert te zijn.
Revolutionair zijn ze allang niet meer, maar alles wat ze maken, maken ze super goed en is tot in de puntjes uitgedacht.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeer zeker. Dat was uniek. Maar daarna ben ik de draad kwijt geraakt en zie ik niet meer dat speciale/unieke/revolutionaire wat Apple pretendeert te zijn.
xDquote:
ik werd er mee wakker vanochtend en was toch eigenlijk wel prettig verrastquote:Op woensdag 10 september 2014 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
Die ook inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
iPad was ook revolutionair. Heeff daarmee toch wel de pc-markt op z'n kop gezet.
wij hadden deze vroeger:quote:Op woensdag 10 september 2014 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De wereld is sowieso niet klaar voor smartwatches...
leuke gadgets hoor, net als google glass, maar praktisch nut heeft het nog weinig
Mijn mooiste apple bezit blijft gewoon m'n iPodDAT was (samen met de eerste iPhone) toch wel echt revolutionair...
het is inderdaad altijd prima kwaliteit geweest bij Apple, en toen MS nog aan Windows 3.0 zat te prutsen hadden zei al een prima grafische interface, En toen MS met veel bombarie met Windows 95 kwam kregen wij net de nieuwe PowerMac binnen op de universiteit. Superieur! Maar wel flink dokken.... Kwaliteit komt met een prijskaartje.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Revolutionair zijn ze allang niet meer, maar alles wat ze maken, maken ze super goed en is tot in de puntjes uitgedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |