Jep. Ik ben positief verrast. Tot dusver 1 nummer wat mij niet gelijk aanspreekt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef Evertjan het volgende:
deze U2 plaat heeft tenminste weer meer gitaargeluid dan het vorige album
Ja sorry. Zo vaak heb ik niet de lapo.quote:
Ik wilde geen U2-afzeik TT makenquote:
Daar zat ik al op te wachten. Ik had je er voor in staat gezien. Alhoewel, muis is daar nog voorspelbaarder in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wilde geen U2-afzeik TT maken
slecht excuusquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja sorry. Zo vaak heb ik niet de lapo.
quote:
Ik maak altijd een egoïstische TT die over mij gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar zat ik al op te wachten. Ik had je er voor in staat gezien. Alhoewel, muis is daar nog voorspelbaarder in.
Oh? Muis en jij ja?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar zat ik al op te wachten. Ik had je er voor in staat gezien. Alhoewel, muis is daar nog voorspelbaarder in.
weinig nieuws aan dat dingquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef Bronson het volgende:
Michiel zit natuurlijk weer driedubbel te geilen op de nieuwe Iphone.
da's wel heel botquote:
Heb je het vorige topic helemaal bij gelezen?quote:
nee, ik ben vanavond voor het eerst sinds vrijdag echt op FOK!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je het vorige topic helemaal bij gelezen?
Ik ben er wel een beetje klaar mee.
Dat maakt voor Michiel niet uit. Al zou het een bak bagger met een Apple logo zijn, Michiel zou het kopen. Want Apple.quote:
Wie moeten we nou in november gaan matchen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verdomme.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
twitter:RonAmadeo twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 21:32:50I couldn't help myself, sorry. http://t.co/NrwbqHMVL4 reageer retweet
Nou, verdomme...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie moeten we nou in november gaan matchen?
Moet ik me weer opofferen zeker?quote:
Nja, sorry!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet ik me weer opofferen zeker?
Sorry voor de harde opmerkingen.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, sorry!!
Er zal een vonk overslaan verdulleme!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |