Maar hé, hij heeft wel beloofd dat 'ie nooit meer zal gaan rijden als hij heeft gedronken! yeah, rightquote:Op woensdag 10 september 2014 16:07 schreef WRH het volgende:
[..]
Best wel dom toen bleek dat ze eigenlijk niet kon autorijden, waarom dan in de eerste plaats die auto op haar naam. En hij is helemaal erg met die boetes. Zie geregeld van dit soort gasten op de weg en vraag mij dan altijd af wat voor soort lui dat eigenlijk zijn. Die vraag is in ieder geval beantwoord.
Dat zal wel bewust zijn gedaan zodat hij er geen problemen mee krijgt. Misschien ook iets met de hoogte van de verzekering als de auto op zijn naam staat?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:07 schreef WRH het volgende:
[..]
Best wel dom toen bleek dat ze eigenlijk niet kon autorijden, waarom dan in de eerste plaats die auto op haar naam.
Ik vond hem idd wel een beetje over komen als een blowkikkertje ja. Erg bleek ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:48 schreef WRH het volgende:
Zouden ze niet gewoon vette verslavingsproblemen hebben? Alcohol, wiet, gokken.
Zou interessant zijnquote:We krijgen in dit programma ook niet echt meer een kijkje in het pingedrag. Waar pinnen ze dan hun geld voor?
Bij het stel op het plaatje in de OP (van vorig seizoen) was zij ook wel echt het probleem, en kreeg ze er ook goed van langs van John.quote:En ik blijf het toch wel heel toevallig vinden dat in elke afleveringen de man als grootste probleem wordt gezien terwijl de vrouw een zielig slachtoffer is, is dat het nieuwe format?
Mwa, mentale gezondheid lijkt mij niet helemaal 100% hoor, echt zo'n depri emo wereldhaatster.quote:Deze dame komt ook echt super zielig en zwak over waar ze dat op haar facebook pagina bepaald niet doet, ik geloof dan ook niet dat zij echt een 'willoos slachtoffer' is van de fratsen van haar man, ze zitten er echt samen in, al jaren.
Speciaal voor jou gemaaktquote:Op woensdag 10 september 2014 16:05 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Serieus, ik zat me al te bedenken waar ze me nou zo erg aan deed denken, maar aan Adje inderdaad.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Yaaar het volgende:
Van haar facebook, inderdaad niet snugger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM eens? Ik kan via Maurice haar niet vinden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Waarom geven die sloop de crisis mensen niet aan dat zei gewoon de bestuurder mag doorgeven en daardoor dus de boetes op haar mans naam zal komen. Dat is een stuk makkelijker die lamlul gijzelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:05 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Serieus, ik zat me al te bedenken waar ze me nou zo erg aan deed denken, maar aan Adje inderdaad.
Ergste vond ik dat, als ze de boetes niet zouden betalen die hij had gekregen, zij in gijzeling kon worden genomen omdat de auto op haar naam staat. Hoe dom ben je dan als vrouw dat je die autosleutels niet gewoon van dat stuk vreten afpakt, en hoe dom ben je als man dat jij je vrouw voor jouw bekeuringen laat opdraaien.
En een paar centimeter krimpenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Die meid moet trouwens echt een paar kilo aankomen
Ik heb em je gestuurdquote:Op woensdag 10 september 2014 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
DM eens? Ik kan via Maurice haar niet vinden..
Jaaa hij had 4 studies XDquote:Op woensdag 10 september 2014 16:48 schreef Hexagon het volgende:
Heb nu ook de vorige afleveringen van het seizoen gezien. Vooral die twee met hun niet afgemaakte studies waren schitterend.
Het is een beetje een plork, hoewel dr ogen, ondanks dr domme blik, best mooi zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:43 schreef Renesite het volgende:
Daarom keek ik zo raar naar d'r. Maar ze heeft zulke lelleke piercings!
Ik krijg bij dat soort mensen altijd het idee dat wat ik normaal vind toch eigenlijk een groot talent van me lijkt te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:50 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jaaa hij had 4 studies XD
En ze pinde ontzettend veel geld....
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:13 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
Je heb emquote:Op woensdag 10 september 2014 17:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wil je mij ook een DM sturen?
Inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2014 17:01 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]![]()
Dat lipje. Als twee druppels water!
ja echt, goed omschrevenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:12 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
, echt zo'n depri emo wereldhaatster.
Dat is pas echt te beoordelen bij een blootpic.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Ja en hij een paar cm bijgroeien.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kort is die werkweigeraar eigenlijk?quote:
John heeft duidelijk gezegd dat het zijn schulden zijn, en dat zij erbij betrokken is geraakt omdat ze in gemeenschap van goederen is getrouwd.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:21 schreef WRH het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu zo zeker? Door het knip -/ en plakwerk van de tv producenten die het blijkbaar erg leuk vinden om te laten zien dat hij een job afwijst?
En zij heel zielig met hangende schoudertjes naast hem zit?
Hij bracht volgens hun eigen zeggen circa 20.000 schuld mee toen ze trouwden, nu hebben ze het dubbele. Dat komt niet uit de lucht vallen, daar waren ze samen bij.
Eens dat hij gewoon keihard aan de slag moet, vind ik ook. Triest dat zo iemand dat doet, maar alleen al het voorval van de katten geeft aan dat zij niet bepaald bereid is tot ook brengen van de offers om dit op te lossen.
Dit zijn niet 2 losse entiteiten, dit is een echtpaar met kind, die er dus samen voorstaan. Dan doet iedereen zijn deel, niet alleen hij. Of zij.
Toch nog 1.140.000 mensen die dit hebben gezien en dat tijdens het voetbal van gister. Wowquote:Op woensdag 10 september 2014 17:25 schreef WRH het volgende:
Volgens mij was het echt een uk, toen hij op die werkplaats aankwam en in gesprek was met de aannemer en John Wiliams stond hij er ook als een soort kabouter plop tussen.
Maar serieus he, deze vrouw is dus vandaag naar haar werk gegaan, neem ik aan.
Hoe moet dat nu gegaan zijn, met collega's die echt wel gekeken hebben want er was ook gefilmd bij haar op kantoor, dus die weten er van.
En die vent misschien wel boodschappen gedaan vandaag, halve dorp ziet hem lopen.
Hoe zouden deze mensen zich nu voelen? Over een paar dagen is dit wel weer overgewaaid maar toch.
Zouden ze nu ook op internet reacties lezen? Fok is vast niet de enige plek waar over ze gesproken wordt lijkt mij.
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:23 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Toch nog 1.140.000 mensen die dit hebben gezien en dat tijdens het voetbal van gister. Wow.
Wat niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:13 schreef Renesite het volgende:
Heerlijk. Er kloppen wat zaken niet aan deze afleveringen. Desondanks wel vermaak
Je heb emquote:Op woensdag 10 september 2014 17:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja van hem maar ik bedoel van haarIig bedankt voor de moeite.
- bij meer inkomen verandert de toeslagen dus die afloscapaciteit is wegquote:
Inet over niet beveiligde router van iemand in de buurt. En idd scherp meer inkomen vallen toeslagen kind gebonden budget etc weg.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
- bij meer inkomen verandert de toeslagen dus die afloscapaciteit is weg
- bij meer inkomen meer aflossing? Nee, loonbeslagen worden alleen hoger
- schuldsanering kan niet igv. verkeersboetes. Eerst die aflossen daarna pas...
- waarom heeft vrouwke geen maandkaart maar losse treinkaartjes! Alsof dat goedkoper is
!
- hoe komt het dat men opeens wel weer internet heeft zonder dat het betaald is?!
Zo kwam ze op fb over, net uitzending gekeken en daar komt ze toch wel stukken beter over.quote:
Snap dan ook niet wat ze in hem ziet. Heb alsnog geen sympathie voor haar, zij kiest toch zelf om met hem te trouwen?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Zo kwam ze op fb over, net uitzending gekeken en daar komt ze toch wel stukken beter over.
Zij kan echt beter krijgen dan die Maurice
Ik heb haar berichten niet gezien op FB! Of ze heeft verwijderd.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef quinoahipster het volgende:
Zo kwam ze op fb over, net uitzending gekeken en daar komt ze toch wel stukken beter over.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb haar berichten niet gezien op FB! Of ze heeft verwijderd.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Yaaar het volgende:
Van haar facebook, inderdaad niet snugger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals al geopperd: pestverleden, weinig zelfvertrouwen en daarom denken dat ze niks beters kan krijgen? Plausibel imo.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:58 schreef Easymodo het volgende:
Snap dan ook niet wat ze in hem ziet. Heb alsnog geen sympathie voor haar, zij kiest toch zelf om met hem te trouwen?Da's wel facepalm-waardig jaquote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Zij heeft 2 dagen terug nog een tattoo erbij laten zetten![]()
![]()
Kan ze dalijk plaatjes kijken onder de brug ipv tvquote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Zij heeft 2 dagen terug nog een tattoo erbij laten zetten
Wie?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ben je vriendjes geworden. Laatste post die ik kan zien is van 3 sept. Of heeft ze ook meerdere facebooksquote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Zij heeft 2 dagen terug nog een tattoo erbij laten zetten
Bijna??quote:Op woensdag 10 september 2014 20:10 schreef Easymodo het volgende:
En tuurlijk kan ze beter dan Maurice krijgen. Bij Maurice heb je al BIJNA het dieptepunt bereikt. Dan alsnog is het haar keuze om bij hem te blijven en is een laag zelfvertrouwen geen excuus. Datzelfde zou trouwens ook voor hem gelden, maar we hebben het wel over 2 volwassenen met een kind.
Jij dekt dat ze een maand abbo kan betalen in een keer? Als je dat afsluit dan zit je er aan vast en wilt ns geld zien, nu kan ze dagelijks geld bij elkaar sprokkelen voor een kaartje.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
- bij meer inkomen verandert de toeslagen dus die afloscapaciteit is weg
- bij meer inkomen meer aflossing? Nee, loonbeslagen worden alleen hoger
- schuldsanering kan niet igv. verkeersboetes. Eerst die aflossen daarna pas...
- waarom heeft vrouwke geen maandkaart maar losse treinkaartjes! Alsof dat goedkoper is
!
- hoe komt het dat men opeens wel weer internet heeft zonder dat het betaald is?!
Haha jaquote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ben je vriendjes geworden. Laatste post die ik kan zien is van 3 sept. Of heeft ze ook meerdere facebooks
En ik van 3 augustus. Dan heeft ze meerdere accounts😀quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef kaya39 het volgende:
Ben je vriendjes geworden. Laatste post die ik kan zien is van 3 sept. Of heeft ze ook meerdere facebooks
Aha live bij dusquote:
Ik vind FB raar. De één ziet meer dan de ander, is op meerdere accounts zo. Op PJR zn FB kan ik niks zien zowat, maar andere mensen lezen hele verhalen van hem.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En ik van 3 augustus. Dan heeft ze meerdere accounts😀
ligt eraan hoe open je je eigen account hebt staan. Als je hebt ingesteld dat alleen je vrienden of vrienden van vrienden je updates kunnen lezen, dan mag je zelf bij anderen ook niet heel veel.quote:Op donderdag 11 september 2014 00:44 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vind FB raar. De één ziet meer dan de ander, is op meerdere accounts zo. Op PJR zn FB kan ik niks zien zowat, maar andere mensen lezen hele verhalen van hem.
Ik zie hele verhalen van PJR (als PJR Peter Jan Rens is), terwijl ik zelf zo min mogelijk deelquote:Op donderdag 11 september 2014 06:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe open je je eigen account hebt staan. Als je hebt ingesteld dat alleen je vrienden of vrienden van vrienden je updates kunnen lezen, dan mag je zelf bij anderen ook niet heel veel.
Ow, dat is vreemd... Ik had echt begrepen dat het daar aan lag.quote:Op donderdag 11 september 2014 06:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zie hele verhalen van PJR (als PJR Peter Jan Rens is), terwijl ik zelf zo min mogelijk deel
Of ze blijft bij hem vanwege het ideaalbeeld dat haar kind met beide ouders opgroeit.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:40 schreef kenwel het volgende:
Ze komt mij over als iemand die in haar jongere schooljaren veel gepest is en weinig vriendinnen had en nu misschien ook nog wel.
Daar worden ze natuurlijk wel op geselecteerd.quote:Op zondag 14 september 2014 14:30 schreef xzaz het volgende:
Wat me altijd opvalt is dat die mensen totaal geen inzicht hebben in hun financiële situatie....
Leuke mental image.quote:Op maandag 15 september 2014 06:57 schreef WRH het volgende:
de tv zender loopt niet met een geigercounter rond in NL op zoek naar losers met schulden.
Dat is tot nu toe bijna iedere aflevering. Annemarie verontwaardigd:" er wordt voor 1000 euro + opgenomen"!!! Pauper: " eh ja, boodschappen toch hihi"quote:Op woensdag 10 september 2014 13:48 schreef WRH het volgende:
Zouden ze niet gewoon vette verslavingsproblemen hebben? Alcohol, wiet, gokken.
We krijgen in dit programma ook niet echt meer een kijkje in het pingedrag. Waar pinnen ze dan hun geld voor?
En ik blijf het toch wel heel toevallig vinden dat in elke afleveringen de man als grootste probleem wordt gezien terwijl de vrouw een zielig slachtoffer is, is dat het nieuwe format?
Er wordt m.i. echt op die manier gefilmd en gemonteerd. Deze dame komt ook echt super zielig en zwak over waar ze dat op haar facebook pagina bepaald niet doet, ik geloof dan ook niet dat zij echt een 'willoos slachtoffer' is van de fratsen van haar man, ze zitten er echt samen in, al jaren.
quote:Niet dat ik iemand verantwoording schuldig ben maar wil even iets ophelderen. Programma laat niet alles zien. Er is flink geknipt in de opnames. Hij Had op dat moment al een fulltime baan aangeboden gekregen bij een ander bedrijf. Het programma dwong hem naar de Door hun gekozen baan te gaan Terwijl ze wisten dat hij die andere baan al aangenomen had waar hij meer verdient als hij bij hun baan deed. Het is allemaal niet zo mooi als de uitzending voordoet. Zijn er echt geen haar mee opgeschoten. Echt niet alles wat je ziet word gratis weggegeven. Voor het meeste draait de kandidaat zelf op hoor! hoewel dit wel allemaal zo mooi lijkt in de uitzending. Hun berekeningen kloppen van geen kanten. En de hulp die ze aanbieden qua begeleiding en andere dingen en de beloftes die ze maken zijn afgelopen zodra de laatste draaidag is geweest. Er word niks nagekomen
Nja ze doelt denk ik op bijvoorbeeld het beltegoed wat ze gekregen zouden hebben? Denk ik dan??quote:Op maandag 15 september 2014 08:11 schreef WRH het volgende:
Wel grappig die opmerking dat 'de kandidaat er wel zelf voor opdraait hoor!'
jeetje, echt waar? Wat een bizar programma zeg, dat een deelnemer zelf zijn eigen schulden betaald, belachelijk gewoon
quote:Op maandag 15 september 2014 07:59 schreef Amarantha het volgende:
Volgens Nicole (chick van laatste aflevering):
Duh, dat is in elk tv-programma.quote:Niet dat ik iemand verantwoording schuldig ben maar wil even iets ophelderen. Programma laat niet alles zien. Er is flink geknipt in de opnames.
Als die andere baan al 100% zeker was, waarom ging hij dan op de vlucht voor John?quote:Hij Had op dat moment al een fulltime baan aangeboden gekregen bij een ander bedrijf. Het programma dwong hem naar de Door hun gekozen baan te gaan Terwijl ze wisten dat hij die andere baan al aangenomen had waar hij meer verdient als hij bij hun baan deed.
Jammer, maar dat ligt echt aan henzelf.quote:Het is allemaal niet zo mooi als de uitzending voordoet. Zijn er echt geen haar mee opgeschoten.
Zouden ze die nieuwe tanden moeten terugbetalen? Of het weekendje weg? Of het Dubbeltje-boek?quote:Echt niet alles wat je ziet word gratis weggegeven. Voor het meeste draait de kandidaat zelf op hoor! hoewel dit wel allemaal zo mooi lijkt in de uitzending.
Oh, dus ze hebben nu wél financieel inzicht? Dan hebben ze wél wat aan het programma gehad!quote:Hun berekeningen kloppen van geen kanten.
Dit gaat om de budgetcoach gedurende 6 maanden toch? Wel kwalijk als ze die niet krijgen.quote:En de hulp die ze aanbieden qua begeleiding en andere dingen en de beloftes die ze maken zijn afgelopen zodra de laatste draaidag is geweest. Er word niks nagekomen
Dat er flink geknipt en geplakt wordt lijkt me duidelijk. Een paar weken camera's over de vloer terwijl een aflevering ongeveer 40 minuten duurt. Natuurlijk wordt dan het grootste deel van het beeldmateriaal niet gebruikt.quote:Op maandag 15 september 2014 07:59 schreef Amarantha het volgende:
Volgens Nicole (chick van laatste aflevering):
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |