Hoe vind ik het dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:52 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk te vinden, maar ik mag het niet op dit forum posten.
Op woensdag 10 september 2014 12:24 schreef hpeopjes het volgende:
O stond bij mij niks verzonden. :-)quote:
Als ik het goed heb hadden ze dan samen 2900 als hij het had gedaan. Betekend dus 1600 per maand of 2600 dan1300 zat me op te vreten niet goed meegekregenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Wat een flapdrol is die kerel zeg..Mijn god. Zelfs toen de bouw hem nog een tweede kans gaf zei die nee. Neem gewoon die baan aan en als je iets beter kan krijgen dan kun je altijd veranderen van baan. Het boeit hem echt helemaal niks
Zijn reactie toen hij die baan ook kreeg was ook niet echt enthousiast. "Das mooi", terwijl hij waarschijnlijk dacht "Oh nee, nu moet ik harder gaan werken!". Eigenlijk gebeurde er alsnog weinig, want zelfs met zijn nieuwe baan zouden ze 10 jaar moeten werken om hun schuld af te lossen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Wat een flapdrol is die kerel zeg..Mijn god. Zelfs toen de bouw hem nog een tweede kans gaf zei die nee. Neem gewoon die baan aan en als je iets beter kan krijgen dan kun je altijd veranderen van baan. Het boeit hem echt helemaal niks
Beter 10 jaar erover doen om een schuld af te lossen dan ditquote:Op woensdag 10 september 2014 12:47 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Zijn reactie toen hij die baan ook kreeg was ook niet echt enthousiast. "Das mooi", terwijl hij waarschijnlijk dacht "Oh nee, nu moet ik harder gaan werken!". Eigenlijk gebeurde er alsnog weinig, want zelfs met zijn nieuwe baan zouden ze 10 jaar moeten werken om hun schuld af te lossen.
Hij heeft nu wel een nieuw gebit, score!
Oh die slaat een kijker die de kans niet krijgt die hij kreegquote:Op woensdag 10 september 2014 12:47 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Zijn reactie toen hij die baan ook kreeg was ook niet echt enthousiast. "Das mooi", terwijl hij waarschijnlijk dacht "Oh nee, nu moet ik harder gaan werken!". Eigenlijk gebeurde er alsnog weinig, want zelfs met zijn nieuwe baan zouden ze 10 jaar moeten werken om hun schuld af te lossen.
Hij heeft nu wel een nieuw gebit, score!
Buiten een nieuw gebit en een paar opzeggingen van een abonnement is er (volgens mij) niks veranderd. Mochten ze zo 10 jaar doorgaan, zou hun schuld 100k bedragen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter 10 jaar erover doen om een schuld af te lossen dan ditNu duurt het nog langer..
ze hebben alleen hem na een week gevraagd. hoe zij eraan toe was, komen we nooit te weten.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:09 schreef Easymodo het volgende:
Ik ben benieuwd of andere gezinnen die deelnamen aan het programma er iets van hebben geleerd. Aan het eind van het programma krijg je misschien een positief beeld dat ze er weer uit kunnen komen, maar vraag me werkelijk af of een deel weer terug gaat naar hun oude levensgewoonte. Bij dit gezin is het na een week al mislukt :'D.
Wel lekker.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef golfer het volgende:
Die vrouw van hem geeft het geld dat ze hebben voornamelijk uit aan tatoo's en piercings, zie ik op haar FB.
Mag ik een linkje?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef golfer het volgende:
Die vrouw van hem geeft het geld dat ze hebben voornamelijk uit aan tatoo's en piercings, zie ik op haar FB.
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:54 schreef hpeopjes het volgende:
Eigenlijk doet die gozer niet eens veel verkeerd. In de jaren '70 leefden de meeste jongeren zo, d.w.z. ze leefden er maar een beetje op los.
En alweer: nee hoor.quote:Alleen tegenwoordig moet je veel beter uitkijken en veel meer weten, om niet in de problemen te komen. Ook liggen de salarissen tegenwoordig relatief veel lager, dus als het eenmaal misgegaan is, is het veel lastiger om er weer uit te komen.
Jahoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
En alweer: nee hoor.
Ja idd hoor.quote:
Je was zelf in de jaren 70 twintiger en weet hoe er toen geleefd werd door die groep en wat er verdiend werd?quote:
Viel me vooral op met John's andere programma "Help, mijn man is klusser". Zover ik weet doet de vrouw ook niks, maar ze krijgt wel lekker 2 dagen genieten in een wellness oord. De man wordt keihard voor lul gezet en moet alle het werk maar doen, terwijl de vrouw in tranen uitbarst.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:48 schreef WRH het volgende:
Zouden ze niet gewoon vette verslavingsproblemen hebben? Alcohol, wiet, gokken.
We krijgen in dit programma ook niet echt meer een kijkje in het pingedrag. Waar pinnen ze dan hun geld voor?
En ik blijf het toch wel heel toevallig vinden dat in elke afleveringen de man als grootste probleem wordt gezien terwijl de vrouw een zielig slachtoffer is, is dat het nieuwe format?
Er wordt m.i. echt op die manier gefilmd en gemonteerd. Deze dame komt ook echt super zielig en zwak over waar ze dat op haar facebook pagina bepaald niet doet, ik geloof dan ook niet dat zij echt een 'willoos slachtoffer' is van de fratsen van haar man, ze zitten er echt samen in, al jaren.
Dat is echt totale onzin, ik ben zelf overigens van 1982 maar het is beslist niet zo dat men in de jaren 70 meer te besteden had. Veel spullen waren vroeger zelfs naar verhouding aanzienlijk duurder zoals een TV bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:54 schreef hpeopjes het volgende:
Eigenlijk doet die gozer niet eens veel verkeerd. In de jaren '70 leefden de meeste jongeren zo, d.w.z. ze leefden er maar een beetje op los.
Alleen tegenwoordig moet je veel beter uitkijken en veel meer weten, om niet in de problemen te komen. Ook liggen de salarissen tegenwoordig relatief veel lager, dus als het eenmaal misgegaan is, is het veel lastiger om er weer uit te komen.
Nee, zij is niet heel veel beter. De katjes wou ze dan ook niet wegdoen, terwijl het ¤100/maand scheelt (buiten de mogelijke medische kosten). Zij heeft verder ook de keuze gemaakt om met hem te trouwen, iemand die al een schuld had van 20000 euro.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef WRH het volgende:
Maar ook niet om het op te lossen. Echt, als stel in de schulden, daar ben je beiden gewoon bij, ik snap dat niet. In dit geval werkt de vrouw fulltime en je ziet het al aan de reacties in dit topic op Fok: de meesten hebben dan gelijk al een gevoel van 'ok, zij doet het wel heel erg goed en haar best en is zielig'
Als we daar al de standards leggen, het hebben van een fulltime baan...
Geen flauw idee hoe haar uitgaven patroon is, ze stikt van de tatoeages, zijn gelukkig ook niet gratis, om maar iets te noemen.
Idd mijn vent is wat klussen betreft 12 steden 13 ongelukken.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:52 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Viel me vooral op met John's andere programma "Help, mijn man is klusser". Zover ik weet doet de vrouw ook niks, maar ze krijgt wel lekker 2 dagen genieten in een wellness oord. De man wordt keihard voor lul gezet en moet alle het werk maar doen, terwijl de vrouw in tranen uitbarst.
In de laatste 3 afleveringen van een dubbeltje is het wel degelijk de schuld van de man, maar de vrouw doet er dan ook niks aan om hem schop onder zijn kont te geven.
Die neupiercingquote:Op woensdag 10 september 2014 14:00 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Nee, zij is niet heel veel beter. De katjes wou ze dan ook niet wegdoen, terwijl het ¤100/maand scheelt (buiten de mogelijke medische kosten). Zij heeft verder ook de keuze gemaakt om met hem te trouwen, iemand die al een schuld had van 20000 euro.
En inderdaad, die tatoeages en piercings. Ze had ook een tatoeage met de naam van haar man op haar arm.
LOL. Ze deed me een beetje aan Adje denken.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Die neupiercingnet een koe met annorexia
Niks mis met tattoos en piercingsquote:Op woensdag 10 september 2014 14:00 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Nee, zij is niet heel veel beter. De katjes wou ze dan ook niet wegdoen, terwijl het ¤100/maand scheelt (buiten de mogelijke medische kosten). Zij heeft verder ook de keuze gemaakt om met hem te trouwen, iemand die al een schuld had van 20000 euro.
En inderdaad, die tatoeages en piercings. Ze had ook een tatoeage met de naam van haar man op haar arm.
Zijn die allemaal gratis dan?quote:
Nee, die zijn allemaal redelijk recent gezet. In ieder geval in de tijd dat ze al voor de helft mede-verantwoordelijk was voor zijn schuldenlast.quote:
Waar zie je dat aan dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal redelijk recent gezet. In ieder geval in de tijd dat ze al voor de helft mede-verantwoordelijk was voor zijn schuldenlast.
Op haar FB.quote:
Hou toch op, zij moet een extra baantje gaan nemen zodat meneer rustig kan zoeken naar een baantje(slecht betaald) en rustig boetes kan blijven sparen?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:10 schreef WRH het volgende:
Vandaar eerder mijn opmerking: waarom neemt zij er niet nog een schoonmaakbaantje bij, zaterdag of savonds 2 uurtjes.
Ja dat is zwaar maar ik bedoel ook niet OF maar EN.
Hij een job en desnoods bijklussen, zij bijklussen en beiden flink besparen, kom op, dan ben je met 2 a 3 jaar echt wel uit de problemen als je je best doet.
Katten eruit en naar een baasje die wel de rekeningen van een dierenarts kan betalen, kind naar de oma's, lijkt mij beter dat ze bij oma's zit dan over een jaar op straat vanwege huurachterstand.
Nee dat is niet leuk nee en ook zwaar, maar als iemand fulltime werkt en 6 tot 8 jaar lang in de avonduren een studie doet om het later financieel beter te krijgen is dat heel normaal, als iemand savonds een beetje bijwerkt om zijn en haar eigen rekeningen en schulden af te betalen is het blijkbaar opeens heel zielig voor de vrouw en voor het kind etc.
Ik ben van mening dat je er samen inzit: samen in de problemen gekomen, dan samen proberen eruit te komen door keihard aan te poten, dat heet consequenties van je eigen keuzes.
Maar dit stel is al heel ver voorbij oplossingen en er samen keihard aan trekken. Dit gaat 'm echt niet meer worden als ik het zo zie. Waarschijnlijk zijn ze binnen een maand weer aangesloten op het voetbal kanaal en heeft zij er 2 tatoeages en een kat bij.
Hoe weet je dat nu zo zeker? Door het knip -/ en plakwerk van de tv producenten die het blijkbaar erg leuk vinden om te laten zien dat hij een job afwijst?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is zijn schuld, en hij zou eens eindelijk zijn kloten moeten tonen.
Idd ze werpen hem een fultime baan in de schoot en hij gaat gewoon niet. Wel is het achterlijk dat zij ook gewoon geld verbrast. Eerst uit de shit dan kan je je van onder tot boven laten piercen tattoerenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op, zij moet een extra baantje gaan nemen zodat meneer rustig kan zoeken naar een baantje(slecht betaald) en rustig boetes kan blijven sparen?
Het is zijn schuld, en hij zou eens eindelijk zijn kloten moeten tonen.
Niet van de Rabobank?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:31 schreef Easymodo het volgende:
Ook een fanatieke volgeling van heer Wilders zie ik op zijn FB. Het is ook compleet de schuld van de politiek en Marokkanen dat hij in deze schuld zit. :/
Dat geldt voor elke NL-productie op de commerciele zenders.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier over sloopdecrisis de ordinaire reclame zwendel http://www.vastelastenbond.nl/sloop-de-crisis
Serieus, ik zat me al te bedenken waar ze me nou zo erg aan deed denken, maar aan Adje inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2014 14:06 schreef Easymodo het volgende:
[..]
LOL. Ze deed me een beetje aan Adje denken.
Best wel dom toen bleek dat ze eigenlijk niet kon autorijden, waarom dan in de eerste plaats die auto op haar naam. En hij is helemaal erg met die boetes. Zie geregeld van dit soort gasten op de weg en vraag mij dan altijd af wat voor soort lui dat eigenlijk zijn. Die vraag is in ieder geval beantwoord.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:05 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Hoe dom ben je dan als vrouw dat je die autosleutels niet gewoon van dat stuk vreten afpakt, en hoe dom ben je als man dat jij je vrouw voor jouw bekeuringen laat opdraaien.
Maar hé, hij heeft wel beloofd dat 'ie nooit meer zal gaan rijden als hij heeft gedronken! yeah, rightquote:Op woensdag 10 september 2014 16:07 schreef WRH het volgende:
[..]
Best wel dom toen bleek dat ze eigenlijk niet kon autorijden, waarom dan in de eerste plaats die auto op haar naam. En hij is helemaal erg met die boetes. Zie geregeld van dit soort gasten op de weg en vraag mij dan altijd af wat voor soort lui dat eigenlijk zijn. Die vraag is in ieder geval beantwoord.
Dat zal wel bewust zijn gedaan zodat hij er geen problemen mee krijgt. Misschien ook iets met de hoogte van de verzekering als de auto op zijn naam staat?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:07 schreef WRH het volgende:
[..]
Best wel dom toen bleek dat ze eigenlijk niet kon autorijden, waarom dan in de eerste plaats die auto op haar naam.
Ik vond hem idd wel een beetje over komen als een blowkikkertje ja. Erg bleek ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:48 schreef WRH het volgende:
Zouden ze niet gewoon vette verslavingsproblemen hebben? Alcohol, wiet, gokken.
Zou interessant zijnquote:We krijgen in dit programma ook niet echt meer een kijkje in het pingedrag. Waar pinnen ze dan hun geld voor?
Bij het stel op het plaatje in de OP (van vorig seizoen) was zij ook wel echt het probleem, en kreeg ze er ook goed van langs van John.quote:En ik blijf het toch wel heel toevallig vinden dat in elke afleveringen de man als grootste probleem wordt gezien terwijl de vrouw een zielig slachtoffer is, is dat het nieuwe format?
Mwa, mentale gezondheid lijkt mij niet helemaal 100% hoor, echt zo'n depri emo wereldhaatster.quote:Deze dame komt ook echt super zielig en zwak over waar ze dat op haar facebook pagina bepaald niet doet, ik geloof dan ook niet dat zij echt een 'willoos slachtoffer' is van de fratsen van haar man, ze zitten er echt samen in, al jaren.
Speciaal voor jou gemaaktquote:Op woensdag 10 september 2014 16:05 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Serieus, ik zat me al te bedenken waar ze me nou zo erg aan deed denken, maar aan Adje inderdaad.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Yaaar het volgende:
Van haar facebook, inderdaad niet snugger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM eens? Ik kan via Maurice haar niet vinden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Waarom geven die sloop de crisis mensen niet aan dat zei gewoon de bestuurder mag doorgeven en daardoor dus de boetes op haar mans naam zal komen. Dat is een stuk makkelijker die lamlul gijzelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:05 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Serieus, ik zat me al te bedenken waar ze me nou zo erg aan deed denken, maar aan Adje inderdaad.
Ergste vond ik dat, als ze de boetes niet zouden betalen die hij had gekregen, zij in gijzeling kon worden genomen omdat de auto op haar naam staat. Hoe dom ben je dan als vrouw dat je die autosleutels niet gewoon van dat stuk vreten afpakt, en hoe dom ben je als man dat jij je vrouw voor jouw bekeuringen laat opdraaien.
En een paar centimeter krimpenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Die meid moet trouwens echt een paar kilo aankomen
Ik heb em je gestuurdquote:Op woensdag 10 september 2014 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
DM eens? Ik kan via Maurice haar niet vinden..
Jaaa hij had 4 studies XDquote:Op woensdag 10 september 2014 16:48 schreef Hexagon het volgende:
Heb nu ook de vorige afleveringen van het seizoen gezien. Vooral die twee met hun niet afgemaakte studies waren schitterend.
Het is een beetje een plork, hoewel dr ogen, ondanks dr domme blik, best mooi zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:43 schreef Renesite het volgende:
Daarom keek ik zo raar naar d'r. Maar ze heeft zulke lelleke piercings!
Ik krijg bij dat soort mensen altijd het idee dat wat ik normaal vind toch eigenlijk een groot talent van me lijkt te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:50 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jaaa hij had 4 studies XD
En ze pinde ontzettend veel geld....
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:13 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
Je heb emquote:Op woensdag 10 september 2014 17:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wil je mij ook een DM sturen?
Inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2014 17:01 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]![]()
Dat lipje. Als twee druppels water!
ja echt, goed omschrevenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:12 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
, echt zo'n depri emo wereldhaatster.
Dat is pas echt te beoordelen bij een blootpic.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Ja en hij een paar cm bijgroeien.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kort is die werkweigeraar eigenlijk?quote:
John heeft duidelijk gezegd dat het zijn schulden zijn, en dat zij erbij betrokken is geraakt omdat ze in gemeenschap van goederen is getrouwd.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:21 schreef WRH het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu zo zeker? Door het knip -/ en plakwerk van de tv producenten die het blijkbaar erg leuk vinden om te laten zien dat hij een job afwijst?
En zij heel zielig met hangende schoudertjes naast hem zit?
Hij bracht volgens hun eigen zeggen circa 20.000 schuld mee toen ze trouwden, nu hebben ze het dubbele. Dat komt niet uit de lucht vallen, daar waren ze samen bij.
Eens dat hij gewoon keihard aan de slag moet, vind ik ook. Triest dat zo iemand dat doet, maar alleen al het voorval van de katten geeft aan dat zij niet bepaald bereid is tot ook brengen van de offers om dit op te lossen.
Dit zijn niet 2 losse entiteiten, dit is een echtpaar met kind, die er dus samen voorstaan. Dan doet iedereen zijn deel, niet alleen hij. Of zij.
Toch nog 1.140.000 mensen die dit hebben gezien en dat tijdens het voetbal van gister. Wowquote:Op woensdag 10 september 2014 17:25 schreef WRH het volgende:
Volgens mij was het echt een uk, toen hij op die werkplaats aankwam en in gesprek was met de aannemer en John Wiliams stond hij er ook als een soort kabouter plop tussen.
Maar serieus he, deze vrouw is dus vandaag naar haar werk gegaan, neem ik aan.
Hoe moet dat nu gegaan zijn, met collega's die echt wel gekeken hebben want er was ook gefilmd bij haar op kantoor, dus die weten er van.
En die vent misschien wel boodschappen gedaan vandaag, halve dorp ziet hem lopen.
Hoe zouden deze mensen zich nu voelen? Over een paar dagen is dit wel weer overgewaaid maar toch.
Zouden ze nu ook op internet reacties lezen? Fok is vast niet de enige plek waar over ze gesproken wordt lijkt mij.
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:23 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Toch nog 1.140.000 mensen die dit hebben gezien en dat tijdens het voetbal van gister. Wow.
Wat niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:13 schreef Renesite het volgende:
Heerlijk. Er kloppen wat zaken niet aan deze afleveringen. Desondanks wel vermaak
Je heb emquote:Op woensdag 10 september 2014 17:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja van hem maar ik bedoel van haarIig bedankt voor de moeite.
- bij meer inkomen verandert de toeslagen dus die afloscapaciteit is wegquote:
Inet over niet beveiligde router van iemand in de buurt. En idd scherp meer inkomen vallen toeslagen kind gebonden budget etc weg.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
- bij meer inkomen verandert de toeslagen dus die afloscapaciteit is weg
- bij meer inkomen meer aflossing? Nee, loonbeslagen worden alleen hoger
- schuldsanering kan niet igv. verkeersboetes. Eerst die aflossen daarna pas...
- waarom heeft vrouwke geen maandkaart maar losse treinkaartjes! Alsof dat goedkoper is
!
- hoe komt het dat men opeens wel weer internet heeft zonder dat het betaald is?!
Zo kwam ze op fb over, net uitzending gekeken en daar komt ze toch wel stukken beter over.quote:
Snap dan ook niet wat ze in hem ziet. Heb alsnog geen sympathie voor haar, zij kiest toch zelf om met hem te trouwen?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Zo kwam ze op fb over, net uitzending gekeken en daar komt ze toch wel stukken beter over.
Zij kan echt beter krijgen dan die Maurice
Ik heb haar berichten niet gezien op FB! Of ze heeft verwijderd.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef quinoahipster het volgende:
Zo kwam ze op fb over, net uitzending gekeken en daar komt ze toch wel stukken beter over.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb haar berichten niet gezien op FB! Of ze heeft verwijderd.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Yaaar het volgende:
Van haar facebook, inderdaad niet snugger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals al geopperd: pestverleden, weinig zelfvertrouwen en daarom denken dat ze niks beters kan krijgen? Plausibel imo.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:58 schreef Easymodo het volgende:
Snap dan ook niet wat ze in hem ziet. Heb alsnog geen sympathie voor haar, zij kiest toch zelf om met hem te trouwen?Da's wel facepalm-waardig jaquote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Zij heeft 2 dagen terug nog een tattoo erbij laten zetten![]()
![]()
Kan ze dalijk plaatjes kijken onder de brug ipv tvquote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Zij heeft 2 dagen terug nog een tattoo erbij laten zetten
Wie?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ben je vriendjes geworden. Laatste post die ik kan zien is van 3 sept. Of heeft ze ook meerdere facebooksquote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Zij heeft 2 dagen terug nog een tattoo erbij laten zetten
Bijna??quote:Op woensdag 10 september 2014 20:10 schreef Easymodo het volgende:
En tuurlijk kan ze beter dan Maurice krijgen. Bij Maurice heb je al BIJNA het dieptepunt bereikt. Dan alsnog is het haar keuze om bij hem te blijven en is een laag zelfvertrouwen geen excuus. Datzelfde zou trouwens ook voor hem gelden, maar we hebben het wel over 2 volwassenen met een kind.
Jij dekt dat ze een maand abbo kan betalen in een keer? Als je dat afsluit dan zit je er aan vast en wilt ns geld zien, nu kan ze dagelijks geld bij elkaar sprokkelen voor een kaartje.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
- bij meer inkomen verandert de toeslagen dus die afloscapaciteit is weg
- bij meer inkomen meer aflossing? Nee, loonbeslagen worden alleen hoger
- schuldsanering kan niet igv. verkeersboetes. Eerst die aflossen daarna pas...
- waarom heeft vrouwke geen maandkaart maar losse treinkaartjes! Alsof dat goedkoper is
!
- hoe komt het dat men opeens wel weer internet heeft zonder dat het betaald is?!
Haha jaquote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ben je vriendjes geworden. Laatste post die ik kan zien is van 3 sept. Of heeft ze ook meerdere facebooks
En ik van 3 augustus. Dan heeft ze meerdere accounts😀quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef kaya39 het volgende:
Ben je vriendjes geworden. Laatste post die ik kan zien is van 3 sept. Of heeft ze ook meerdere facebooks
Aha live bij dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |