abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 september 2014 @ 07:49:17 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144379763
Wat is dat toch met Samsung users dat ze hoe dan ook Apple willen afbranden op elke site?

En het eeuwige gejank om prijzen? Staan die zelfde mensen ook te janken bij een Porsche, Ferrari dealer of ergens in Wassenaar voor een huis te schreeuwen dat de prijs debiel is?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 10 september 2014 @ 08:44:07 #227
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_144380170
Toch weer tenenkrommend dat volk in die zaal tijdens de presentatie :X.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_144380219
quote:
Matig pentile scherm, dikke body, waardeloze camera, max 16GB geheugen en nu al geen updates meer. Nee, toppertje hoor, die Nexus! :')
pi_144380247
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 07:01 schreef wolfrolf het volgende:
En iemand al ¤1000 gereserveerd voor de iphone 6+ 128gb??
Nog niet. Afhangend van wat mijn 64GB iPhone 5S en 32GB retina mini opleveren, neem ik de 64GB of 128GB. Die moeten samen toch nog wel zo'n 800 euro opleveren, zelfs als ik het bescheiden houd. 5S is krasvrij en de iPad is zelfs ongebruikt.
pi_144380542
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:48 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Matig pentile scherm, dikke body, waardeloze camera, max 16GB geheugen en nu al geen updates meer. Nee, toppertje hoor, die Nexus! :')
Het leuke is nog wel, de Nexus is uit de android lijn de beste telefoon, kun je nagaan wat een inferieure tering bende de rest allemaal is.

Daarbij, iPhones doen ook geen evoluties in de geest van nieuwe techniek, maar ze maken juist enorme slagen in het bruikbaar maken van techniek.

iets waar kamp engdroid nog wat van kan leren....

Oh, tevens... voor de mensen met kleine handjes ( zoals ik )
http://img.wonderhowto.co(...)us-scale-cutouts.pdf

een linkje, is de iPhone 6 te groot?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_144381160
Apple is the best olé olé
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_144381212
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:15 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Het leuke is nog wel, de Nexus is uit de android lijn de beste telefoon, kun je nagaan wat een inferieure tering bende de rest allemaal is.

Daarbij, iPhones doen ook geen evoluties in de geest van nieuwe techniek, maar ze maken juist enorme slagen in het bruikbaar maken van techniek.

iets waar kamp engdroid nog wat van kan leren....

Oh, tevens... voor de mensen met kleine handjes ( zoals ik )
http://img.wonderhowto.co(...)us-scale-cutouts.pdf

een linkje, is de iPhone 6 te groot?
Zo te zien is 'ie ongeveer het formaat van een A4-tje, dus ja. op mijn scherm dan hè
pi_144381219
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Zo te zien is 'ie ongeveer het formaat van een A4-tje, dus ja. op mijn scherm dan hè
het idee is ook dat je het ding print >.> ofzo....
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_144381496
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 01:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik zit nu ook in de VS, twijfel nog of ik de 6 haal of de 5s die nu goedkoper is geworden. Ik wil telefoon eigenlijk niet te groot maar ik heb net de maten van mijn htc desire z gegoogeled en blijkbaar is deze 4,65 inch, dus t scheelt niets met wat ik al gewend ben.
Ligt eraan waarvoor je je telefoon wil vervangen. Maw; welke features trekken je naar de 5s, cq 6. De 6 heeft als grootste voordeel (imo) de NFC chip. Nu Apple in die markt is gestapt, zie ik dat nog wel een succes worden. Helemaal als Maestro ook mee gaat werken. Hebben ze meteen heel Europa erbij. Naast de NFC zijn de enige voordelen tov de 5s, voor zover ik ze zie, sneller en groter.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 01:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Wel grappig trouwens dat zondag al mensen in de rij stonden voor de nieuwe iphone en hij komt pas later uit _O-
De releasedatum was al verwacht. Die mensen "wisten" dat de iPhone op 19 september uit zou komen.
pi_144381502
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:15 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Het leuke is nog wel, de Nexus is uit de android lijn de beste telefoon, kun je nagaan wat een inferieure tering bende de rest allemaal is.

Daarbij, iPhones doen ook geen evoluties in de geest van nieuwe techniek, maar ze maken juist enorme slagen in het bruikbaar maken van techniek.

iets waar kamp engdroid nog wat van kan leren....

Oh, tevens... voor de mensen met kleine handjes ( zoals ik )
http://img.wonderhowto.co(...)us-scale-cutouts.pdf

een linkje, is de iPhone 6 te groot?

Voor mij wel ja, de 5C kan ik nog net hanteren. Ben dan ook blij dat ik die nu net een maandje heb :) (Ik had een 4) Nu kan ik weer 2 a 3 jaar vooruit en tegen die tijd zijn of de schermen weer kleiner of er komt een iPhone Mini ;)
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 10:20:25 #236
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_144381605
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:44 schreef Houniet het volgende:
Toch weer tenenkrommend dat volk in die zaal tijdens de presentatie :X.
die vrouw van de staande ovatie bij aankondiging van de watch :') :'(
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_144381617
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 07:49 schreef ook_gek het volgende:
Wat is dat toch met Samsung users dat ze hoe dan ook Apple willen afbranden op elke site?

En het eeuwige gejank om prijzen? Staan die zelfde mensen ook te janken bij een Porsche, Ferrari dealer of ergens in Wassenaar voor een huis te schreeuwen dat de prijs debiel is?
fAndroids zijn net zo zielig als de Apple evangelisten, alleen veel luider de laatste paar jaar... Zullen wel jaloers zijn. Elke keer als Apple iets doet wat de concurrentie "al lang" deed, wordt het wel een succes. Daar waar de concurrentie flink faalde. Paar voorbeelden; tablet, all-in-one computers, smartphone met touchscreen, online muziek verkopen en nu waarschijnlijk NFC.

Hoe Apple het doet, is mij een raadsel. Maar het lukt ze keer op keer weer. Zal wel iets te maken hebben met het feit dat ze alles goed voorbereiden. Goed voorbeeld is Apple Pay. Bij release heeft Apple al de steun en medewerking van een aantal hele grote spelers. Wallmart, Disney, etc. Je kan het meteen gebruiken. Dat was bij de NFC voor Android compleet afwezig.
pi_144381634
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

die vrouw van de staande ovatie bij aankondiging van de watch :') :'(
Amerikanen :')... Hetzelfde geldt voor de manier waarop Apple hun producten presenteert... Op en top Amerikaans :'). Ik vind het niet meer dan vermaak. Heel serieus neem ik het nooit.
  woensdag 10 september 2014 @ 10:36:31 #239
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144381961
De originele iPhone en de 4 zijn vooralsnog de enige die een plek waard zijn in design musea tussen de Braun's en Rietvelds. Vind de nieuwe iPhone maar niks, hopelijk wordt het weer allemaal wat strakker zoals met de 5 naar 5s het geval was door net andere kleuren te gebruiken. Denk wel dat ik 4,7" nog weet te behappen met mijn klauwen, de device mag nog wat breder om solid te voelen.

Met de Apple watch wacht ik wel een generatie of 3, nieuwe producten worden op het begin nog heel snel opgewaardeerd qua verfijning. Verder wel goed voor m'n beurs deze presentatie want ik voel niet echt de drang m erbij te pakken. Apple Pay mag van mij vandaag nog overal beschikbaar komen.

Overigens erg lame dat de normale 6 geen optische beeldstabilisatie heeft. Ik zie het wel weer met de 6s, wellicht dat ik dan voor de 6c ga, kleiner en goedkoper. Qua snelheid verwacht ik ook niet al te veel in de nieuwe iPhones, het werkt al ultrasnel uiteraard maar de A8 heeft met de extra snelheid ook een boel extra pixels om aan te sturen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 10 september 2014 @ 11:07:05 #240
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_144382742
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:48 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Matig pentile scherm, dikke body, waardeloze camera, max 16GB geheugen en nu al geen updates meer. Nee, toppertje hoor, die Nexus! :')
die is alweer 2 jaar oud he
leef de leven
pi_144383371
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:07 schreef RRuben het volgende:

[..]

die is alweer 2 jaar oud he
Dus?
  Redactie Sport woensdag 10 september 2014 @ 11:55:44 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_144384131
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 07:01 schreef wolfrolf het volgende:
En iemand al ¤1000 gereserveerd voor de iphone 6+ 128gb??
Lekker achterlijk duur altijd ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 10 september 2014 @ 11:56:44 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_144384165
Sowieso is het het geld niet waard
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_144384783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:21 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Amerikanen :')... Hetzelfde geldt voor de manier waarop Apple hun producten presenteert... Op en top Amerikaans :'). Ik vind het niet meer dan vermaak. Heel serieus neem ik het nooit.
De reactie van de Amerikanen (ook internationale pers) in de zaal is inderdaad behoorlijk triestig. Over de presentatie van de Apple Keynotes kun je vinden wat je vindt, het is marketing 101. En de massa valt er toch iedere keer weer voor, een grote meerderheid van de media schrijft erover, tech-sites gaan helemaal waus en de consument krijgt het gevoel dat het niet zonder kan. Het feit dat mensen nu al hun iphone 5 willen verkopen voor de 6 zegt genoeg over de hype.
Het is inderdaad een kunst om er doorheen te prikken.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 13:24:01 #245
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_144386517
ik voel me gebruikt als ik een iPhone koop maar ik doe het toch :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_144386675
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik voel me gebruikt als ik een iPhone koop maar ik doe het toch :')
Hoe dat zo?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:19 schreef maerk het volgende:

[..]

De reactie van de Amerikanen (ook internationale pers) in de zaal is inderdaad behoorlijk triestig. Over de presentatie van de Apple Keynotes kun je vinden wat je vindt, het is marketing 101. En de massa valt er toch iedere keer weer voor, een grote meerderheid van de media schrijft erover, tech-sites gaan helemaal waus en de consument krijgt het gevoel dat het niet zonder kan. Het feit dat mensen nu al hun iphone 5 willen verkopen voor de 6 zegt genoeg over de hype.
Het is inderdaad een kunst om er doorheen te prikken.
Ach, er zijn legio mensen die hun oude apparaat verkopen om de nieuwste versie (gedeeltelijk) te financieren. Gebeurt bij alle high-end merken. Dat vind ik dus niet zo vreemd. Dat ze dat nu al doen, heeft dan weer wel te maken met de hype rond zo'n release. Immers zijn dit (vaak) de mensen die de iPhone al op de releasedag willen hebben. Per se. Moet. Nu. Kan. Niet. Wachten.
  woensdag 10 september 2014 @ 14:06:33 #247
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_144387891
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:29 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dus?
iphone van 2 jaar geleden, die de features had van 4 jaar geleden is ook niks meer
leef de leven
  Redactie Games woensdag 10 september 2014 @ 14:06:58 #248
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144387904
Ik sla em over. Maar als de prijzen voor de 6S hetzelfde blijven als het prijsniveau van de huidige 6, dan koop ik die volgend jaar wel weer.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_144388144
Achterhaalde en overpriced meuk
pi_144388164
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:06 schreef RRuben het volgende:

[..]

iphone van 2 jaar geleden, die de features had van 4 jaar geleden is ook niks meer
De iPhone 5 van twee jaar geleden krijgt anders gewoon een update naar iOS 8 en mist maar een beperkt aantal iPhone 5S-specifieke functies. Jammer he, als je argument zo erg dood slaat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')