En die stats kloppen echt niet...quote:
hehe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
Aangepast aan de stream performance
Ik ook niet. Maar de graphics waren overal een goeie feature.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
sowieso ik game er echt nooit op.
Zolang het maar zacht blijft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:28 schreef EvilMarc het volgende:
Nu een mannenstem heel zachtjes op de achtergrond
Dat zit toch al in heel veel android toestellen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat vind ik wel tof.
Zit het er echt in?
Zit ook in mn Nexus 5. Alleen gebruikt om te zien hoe hard ik kan blazen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat vind ik wel tof.
Zit het er echt in?
Stekker eruit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:30 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nu wel geluid maar zwart beeldEn de apple tv luistert niet meer naar de remote.
Jawel. Data abbo's komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En gij gelooft dat? No way dat de providers dat gaan ondersteunen... Voorlopig
Want? Omdat de rest meer MP heeft?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Alhoewel 8mp niks zegt toch wel een domper.
Werkt hier nu zo'n 5 minuten heel goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:31 schreef Borizzz het volgende:
Je kunt gewoon beter de tweets op de apple site volgen. Gaat sneller. Die stream is echt hopeloos. Werkte goed voor aanvang, maar nu niks meer
Nee, omdat het nu al jaren hetzelfde is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Want? Omdat de rest meer MP heeft?
Lekker boeiend. Als er maar goede foto's mee gemaakt kunnen worden maken het aantal pixels niet uit. Zeker niet als het grootste gedeelte toch maar is om op Facebook te zetten waar je geen flikker hebt aan resolutie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, omdat het nu al jaren hetzelfde is.
En als je het lekker op fotopapier wilt uitprinten bij de Hema of Kruidvat of whatever is 8mp meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als er maar goede foto's mee gemaakt kunnen worden maken het aantal pixels niet uit. Zeker niet als het grootste gedeelte toch maar is om op Facebook te zetten waar je geen flikker hebt aan resolutie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |