Dat kun je ook gewoon aan ons vragen, hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef eend112 het volgende:
Kan ik een mod vragen om mij uit de lijst te halen? Dit zijn pure leugens. Ik heb me niet aangemeld.
Pff is het nu al zo ver dat ze voor mij gaat spreken :Squote:Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon aan ons vragen, hoor.
Je was aangemeld door Aberella.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet verwacht van jou, valt me tegen.
Een beetje gezonde spanning lijkt me wel wat voor je.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef GezondeSpanning het volgende:
Wat een rebellie.
Ik denk wel dat de reputatie van KLB'er een positievere indruk geeft dan FOK!ker.
KLB'ers zijn koningen en FOK!kers zijn autisten.
Gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef Nastico het volgende:
Het dagelijks bestuur heeft bij deze officieel toestemming de functie als signature te voeren
Zijn jullie een stel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Pff is het nu al zo ver dat ze voor mij gaat spreken :S
Je hebt getekend voor het levenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef Faux. het volgende:
Ja ik ook weer weg graag. Tenzij er echt kortingsacties bij de AH komen
Dan moet eend wel eerst van die lijst af.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als iedereen die zich hier bij aansloot een ban zou krijgen zou KLB een stuk beter worden, an sich.
Wel makkelijk om op deze manier de idioten te vinden trouwens..
Dat kunnen ze niet, wij hebben FOK! van binnen uit geïnfiltreerdquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als iedereen die zich hier bij aansloot een ban zou krijgen zou KLB een stuk beter worden, an sich.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef Faux. het volgende:
Die komen er, niet zeuren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef Faux. het volgende:
Die grap wordt nu al voor de vierde keer gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Slijm, slijm bij eend112.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan moet eend wel eerst van die lijst af.
Alsof ik alles naleesquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef Nastico het volgende:
[..]
Die grap wordt nu al voor de vierde keer gemaakt.
Weet precies aan welke konten hij moet likken inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Slijm, slijm bij eend112.
You act like a voederbietel.
Eend denkt met z'n lul, niet met z'n verstand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan moet eend wel eerst van die lijst af.
Eend en ik hebben een niet-erotische homosensuele platonische relatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Slijm, slijm bij eend112.
You act like a voederbietel.
Door het tweede kan 'ie het eerste.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eend denkt met z'n lul, niet met z'n verstand.
Dan word ik dan wel weer lidquote:
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Door het tweede kan 'ie het eerste.
Verstand komt met de jaren kerel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen.
Welkom.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben voor indien kapitalistisch schorem van KLB geweerd wordt.
Er zitten teveel kapitalisten op KLB en dat stemt mij droevig.
Zoveel jaren ga ik niet krijgen ben ik bang.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren kerel.
Van harte welkomquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben voor indien kapitalistisch schorem van KLB geweerd wordt.
Er zitten teveel kapitalisten op KLB en dat stemt mij droevig.
Alleen op FOK!quote:
Krijgt Vrijstaat Klaagbaak de sociale driegeleding als maatschappelijke structuur in de toekomst?quote:
Als 't aan mij zou liggen welquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Krijgt Vrijstaat Klaagbaak de sociale driegeleding als maatschappelijke structuur in de toekomst?
Neequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Krijgt de Vrijstaat Klaagbaak dan de Internationale als volkslied
Dat is zeker het overwegen waard.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Krijgt Vrijstaat Klaagbaak de sociale driegeleding als maatschappelijke structuur in de toekomst?
Against dan graag. Waar is jullie ministerie van afscheiding?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, trekpop.
You're either with us, or against us!
Dat is een goed idee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Krijgt de Vrijstaat Klaagbaak dan de Internationale als volkslied
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is zeker het overwegen waard.![]()
Maar religie dient wel op een laag pitje te blijven, in hoeverre men antroposofie als religie kan beschouwen weet ik niet, ik ben in staatsaangelegenheden groot voorstander van seculariteit, zoals Ataturk destijds ook bepleitte (helaas door Erdogan teniet gedaan).
Geloof is prima, religie niet. Een onderscheid dat slechts weinigen maken en ook sommige antroposofen gaan hierin de fout in, alhoewel ik de leer van Steiner grotendeels een heel warm hart toedraag.
Deze manquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.![]()
Dat is zelfs een uitstekend idee!
Ik sluit me volledig aan bij jouw visie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar religie dient wel op een laag pitje te blijven, in hoeverre men antroposofie als religie kan beschouwen weet ik niet, ik ben in staatsaangelegenheden groot voorstander van seculariteit, zoals Ataturk destijds ook bepleitte (helaas door Erdogan teniet gedaan).
Geloof is prima, religie niet. Een onderscheid dat slechts weinigen maken en ook sommige antroposofen gaan hierin de fout in, alhoewel ik de leer van Steiner grotendeels een heel warm hart toedraag.
Vrijheid in het Culturele gebied, dus religie kan geheel in vrijheid wel of niet aangehangen/gepraktiseerd wordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
heb je mij aangemeldquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:53 schreef Aberella het volgende:
Geen flauw idee waar het over gaat maar ik heb eindelijk een vermelding in een OP
Antroposofie is gestoeld op het christendom niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Antroposofie is gestoeld op het christendom niet.
Op Christus, maar niet op het Christendom in de betekenis van een kerkelijk instituut.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Antroposofie is gestoeld op het christendom niet.
Dus jij hebt jezelf niet eens aangemeld in dit zooitje ongeregeld?quote:
Lange leven Jezus en de heilige geest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben wel altijd van mening dat religie of geloof een persoonlijke aangelegenheid dient te blijven. Nooit dient een staat zich hierin te mengen of een religie te promoten.
Er zitten ook veel Boeddistische elementen in antroposofie, zoals reincarnatie. De meeste Christenen accepteren Steiner niet als Christen, hetgeen spijtig is.
Beter ga je naar hem toe als je zo'n fan van hem bentquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus jij hebt jezelf niet eens aangemeld in dit zooitje ongeregeld?
[..]
Lange leven Jezus en de heilige geest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
wat een kuttopic is dit eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Nee :Squote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd jouw naam daar te zien die hoort er niet bepaald thuis.quote:
Dat is inderdaad hetgeen Steiner voor ogen had. Wel wil ik dus op eigen titel de opmerking hierbij maken dat georganiseerde religie veelal leidt tot onderdrukking en zelfs oorlog, dus een staat dient zeer terughoudend te zijn in de promotie van een bepaalde religie en ik zou willen propageren dat een staat pleit om geloof binnenskamers te houden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:50 schreef Nastico het volgende:
[..]
Vrijheid in het Culturele gebied, dus religie kan geheel in vrijheid wel of niet aangehangen/gepraktiseerd worden
Ik heb nu maar ok gezegd maar weet niet waar het over gaat, ik wacht nog steeds op een verklaring van Aberellaquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd jouw naam daar te zien die hoort er niet bepaald thuis.
Daar ben ik het ook mee eens!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Lange leven Jezus en de heilige geest.
Ja maar goed Befferton staat in het lijstje wil je daarmee geassocieerd worden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb nu maar ok gezegd maar weet niet waar het over gaat, ik wacht nog steeds op een verklaring van Aberella
Drie heilige eenheid for the win. Wat Jezus ons niet heeft kunnen uitleggen doet de heilige geest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens!
Als je alleen maar iets te haten hebt, kun je dat maar beter in een ander topic te gaan botvieren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar goed Befferton staat in het lijstje wil je daarmee geassocieerd worden?
[..]
Drie heilige eenheid for the win. Wat Jezus ons niet heeft kunnen uitleggen doet de heilige geest.
Zeker.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar goed Befferton staat in het lijstje wil je daarmee geassocieerd worden?
[..]
Drie heilige eenheid for the win. Wat Jezus ons niet heeft kunnen uitleggen doet de heilige geest.
Daar heb je wel gelijk aan het doet mij ook pijn als er op dollar staat dat we op god vertrouwen etc. God is veel groter dan dat ze hebben er niets van geleerd toen Jezus de tempel schoon veegde en de handelaren verzocht weg te gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zeker.
De Portugezen hebben er zelfs een bank naar vernoemd, mijn voormalige Banco do Espirito Santo.![]()
Wel een beetje blasfemistisch, een corrupt instituut als een bank naar de Heilige Geest te vernoemen.
We zijn niet radicaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Strijden voor een onafhankelijk bestuur en eigen (digitaal) grondgebied. Vanaf nu is deze radicale Fok! groeping bestempeld als radicaal en mogelijk gevaarlijk. Klaagbaakische Staat?
Nee, dat zijn mensen die God misbruiken en fabeltjes gaan verkondigen. Derhalve ben ik van mening dat georganiseerde religie sterk ontmoedigd dient te worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
''god'' is anders wel de grootste veroorzaker van alle ellende op deze aarbol
Welkom.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:11 schreef VarkensHart het volgende:
Ik meld mezelf aan en wil graag notulist zijn.
Die reïncarnatie leer doet met nog het meest denken aan scientology eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben wel altijd van mening dat religie of geloof een persoonlijke aangelegenheid dient te blijven. Nooit dient een staat zich hierin te mengen of een religie te promoten.
Er zitten ook veel Boeddistische elementen in antroposofie, zoals reincarnatie. De meeste Christenen accepteren Steiner niet als Christen, hetgeen spijtig is.
Maar men moordt en veroorzaakt wel allerlei ellende in de naam van godquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mensen die God misbruiken en fabeltjes gaan verkondigen. Derhalve ben ik van mening dat georganiseerde religie sterk ontmoedigd dient te worden.
Religie is van de duivel.![]()
God vindt men niet in een kerk, moskee, tempel of synagoge.
Welke zijn er nog over? Doe maar iets met gezondheidszorg of de financiënquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tuurlijk. Welke positie zou jij graag willen bekleden.
Minister van KLB Gezondheid?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:15 schreef Aberella het volgende:
[..]
Welke zijn er nog over? Doe maar iets met gezondheidszorg of de financiën
Het christendom is dan ook niet het kerkelijk instituut, heb je nog meer nieuws?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Nastico het volgende:
[..]
Op Christus, maar niet op het Christendom in de betekenis van een kerkelijk instituut.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die reïncarnatie leer doet met nog het meest denken aan scientology eigenlijk.
Klopt helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar men moordt en veroorzaakt wel allerlei ellende in de naam van god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |