Dat kun je ook gewoon aan ons vragen, hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef eend112 het volgende:
Kan ik een mod vragen om mij uit de lijst te halen? Dit zijn pure leugens. Ik heb me niet aangemeld.
Pff is het nu al zo ver dat ze voor mij gaat spreken :Squote:Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon aan ons vragen, hoor.
Je was aangemeld door Aberella.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet verwacht van jou, valt me tegen.
Een beetje gezonde spanning lijkt me wel wat voor je.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef GezondeSpanning het volgende:
Wat een rebellie.
Ik denk wel dat de reputatie van KLB'er een positievere indruk geeft dan FOK!ker.
KLB'ers zijn koningen en FOK!kers zijn autisten.
Gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef Nastico het volgende:
Het dagelijks bestuur heeft bij deze officieel toestemming de functie als signature te voeren
Zijn jullie een stel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Pff is het nu al zo ver dat ze voor mij gaat spreken :S
Je hebt getekend voor het levenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef Faux. het volgende:
Ja ik ook weer weg graag. Tenzij er echt kortingsacties bij de AH komen
Dan moet eend wel eerst van die lijst af.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als iedereen die zich hier bij aansloot een ban zou krijgen zou KLB een stuk beter worden, an sich.
Wel makkelijk om op deze manier de idioten te vinden trouwens..
Dat kunnen ze niet, wij hebben FOK! van binnen uit geïnfiltreerdquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als iedereen die zich hier bij aansloot een ban zou krijgen zou KLB een stuk beter worden, an sich.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef Faux. het volgende:
Die komen er, niet zeuren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef Faux. het volgende:
Die grap wordt nu al voor de vierde keer gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Slijm, slijm bij eend112.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan moet eend wel eerst van die lijst af.
Alsof ik alles naleesquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef Nastico het volgende:
[..]
Die grap wordt nu al voor de vierde keer gemaakt.
Weet precies aan welke konten hij moet likken inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Slijm, slijm bij eend112.
You act like a voederbietel.
Eend denkt met z'n lul, niet met z'n verstand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan moet eend wel eerst van die lijst af.
Eend en ik hebben een niet-erotische homosensuele platonische relatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Slijm, slijm bij eend112.
You act like a voederbietel.
Door het tweede kan 'ie het eerste.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eend denkt met z'n lul, niet met z'n verstand.
Dan word ik dan wel weer lidquote:
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Door het tweede kan 'ie het eerste.
Verstand komt met de jaren kerel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen.
Welkom.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben voor indien kapitalistisch schorem van KLB geweerd wordt.
Er zitten teveel kapitalisten op KLB en dat stemt mij droevig.
Zoveel jaren ga ik niet krijgen ben ik bang.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren kerel.
Van harte welkomquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben voor indien kapitalistisch schorem van KLB geweerd wordt.
Er zitten teveel kapitalisten op KLB en dat stemt mij droevig.
Alleen op FOK!quote:
Krijgt Vrijstaat Klaagbaak de sociale driegeleding als maatschappelijke structuur in de toekomst?quote:
Als 't aan mij zou liggen welquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Krijgt Vrijstaat Klaagbaak de sociale driegeleding als maatschappelijke structuur in de toekomst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |