abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2014 @ 12:33:11 #201
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144784981
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 11:43 schreef Chewie het volgende:
Dat is ook een mooie :') " argumenten doen er dus niet toe om mensen ruimdenkend te maken, blijkbaar kan dat alleen door in CAPS EN WELLICHT HELPT BOLD OOK NOG WEL, TE MELDEN DAT MENSEN HUN OGEN MOETEN OPENEN EN DAT JE ANDERS EEN SCHAAP BENT DIE NIET NADENKT

De fout die Summers (e.v.a. zoals Biekje) hier maken is dat al het msm op 1 hoop word gegooid al zou het 1 stem zijn terwijl ze niet in wil zien dat veel van die alternatieve nieuws sites eigenlijk 1 grote circle-jerk is met een nog beperktere tunnelvisie.
Als je dat vind dan lees je die alternatieve sites toch niet ? Ik neem de msm weer met een korrel zout en vind die te eenzijdig en niet kritisch . Dat doen mensen niet om jou te pesten maar omdat dat is wat ze waarnemen . Je krijgt nou eenmaal alternatieve nieuwssites op bnw of jij daar nou wel of geen waarheid in ziet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 22 september 2014 @ 12:55:08 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144785616
Zoveel comentaar op de MSM maar het mag wel gebruikt worden om een punt te bewerkstelligen, sites zoals NIBURU en WIJworden wakker etc halen hun info ook gewoon van MSM af , daarna halen ze de rest ( hun conclussie) uit een grote dikke duim, of de grote dikke duim van iemand die een boek heeft geschreven wat bestaat uit de inhoud van zijn duim en daar trekken ze dan een conlussie van, dus hoe het went of keert het gross van de informatie komt uit de MSM.
De rest word er maar bij bedacht of voorzien van informatie wat er compleet los van staat.

voorbeeld
Bericht: MH17 neergestort komt uit de MSM.
Een BNW journalist ( zo noem ik het maar) vind een slachtoffer er raar uit zien en post dit op zijn site.
Site maakt er van slachtoffer is pop!
Conclussie alles wat we zien op msm is nep, alle slachtoffers zijn poppen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_144785698
Ook MSM, dus niet waar?

Europese Commissie verscherpt beveiliging gebouwen

De Europese Commissie scherpt de beveiliging aan rond haar gebouwen in Brussel. Dat heeft eurocommissaris Maros Sefkovic laten weten, meldt persbureau Belga maandag.

De strengere maatregelen werden getroffen nadat een aanslag door islamitische terroristen op het hoofdkantoor van de commissie zou zijn verijdeld.

Volgens Sefkovic is er geen specifieke dreiging tegen eurocommissarissen of de commissie als geheel. Hij zegt dat het om een voorzorgsmaatregel gaat.

Zaterdag werd bekend dat de Belgische justitie vorige maand twee Nederlandse Turken uit Den Haag heeft aangehouden die aanslagen zouden hebben voorbereid.

Bij huiszoekingen in hun woningen in Brussel zouden wapens en explosieven zijn gevonden, alsmede aanwijzingen dat zij een aanslag tegen het Commissie-hoofdkwartier beraamden.

Huiszoeking

Het federale parket spreekt maandag in een reactie tegen dat er bij de huiszoeking in Brussel bij het Turks-Nederlandse koppel explosieven zijn gevonden. Net zo min was er sprake van een concreet plan voor een aanslag op de gebouwen van de Europese Commissie, benadrukt het parket.

Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Nederland laat weten dat de politie in Nederland in het kader van het onderzoek naar de twee woensdagavond 6 augustus twee huiszoekingsacties in Den Haag heeft gedaan.

Dat gebeurde in de Haagse Moerwijk en in de Schilderswijk. Omstanders meldden toen dat de politie ''met groot machtsvertoon'' invallen in de Twickelstraat in Moerwijk en de Fannius Scholtenstraat in de Schilderswijk deed.

De twee verdachten uit Den Haag op werden op 7 augustus gearresteerd op Brussels Airport.

Frans Timmermans

Maandag is de beveiliging rond de woning van minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans in Heerlen ook opgevoerd. Dat hebben bronnen in Den Haag tegen NRC Handelsblad gezegd.

Hiertoe werd besloten vanwege een 'verhoogde dreiging' tegen de bewindsman, die te maken zou hebben met zijn nieuwe functie als eurocommissaris in Brussel.

http://www.nu.nl/politiek(...)liging-gebouwen.html
  maandag 22 september 2014 @ 14:51:54 #204
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144788959
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:55 schreef theguyver het volgende:
Zoveel comentaar op de MSM maar het mag wel gebruikt worden om een punt te bewerkstelligen, sites zoals NIBURU en WIJworden wakker etc halen hun info ook gewoon van MSM af , daarna halen ze de rest ( hun conclussie) uit een grote dikke duim, of de grote dikke duim van iemand die een boek heeft geschreven wat bestaat uit de inhoud van zijn duim en daar trekken ze dan een conlussie van, dus hoe het went of keert het gross van de informatie komt uit de MSM.
De rest word er maar bij bedacht of voorzien van informatie wat er compleet los van staat.
Dat is een persoonlijke keuze welke bron je gebruikt , vertrouwd en welke je aanhaalt net zoals jij dat voor jezelf bepaald . Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar omgekeerd hoeven mensen het ook niet met jou eens te zijn .
quote:
voorbeeld
Bericht: MH17 neergestort komt uit de MSM.
Een BNW journalist ( zo noem ik het maar) vind een slachtoffer er raar uit zien en post dit op zijn site.
Site maakt er van slachtoffer is pop!
Conclussie alles wat we zien op msm is nep, alle slachtoffers zijn poppen!
Het verhaal kan nog gekker , America beschuldigt putin meteen en de voltallige westerse media en politici kopieren alle oorlogspropaganda zonder kritische vragen en voeden elke dag de leugen dat putin het heeft gedaan . Tot de waarheid boven tafel is kan je niet alvast wegstrepen wat wel en niet gek klinkt en wie daar wel en niet bij betrokken zijn , want de waarheid houd zich daar niet aan .
  maandag 22 september 2014 @ 15:19:33 #205
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144789802
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ook MSM, dus niet waar?

Europese Commissie verscherpt beveiliging gebouwen

De Europese Commissie scherpt de beveiliging aan rond haar gebouwen in Brussel. Dat heeft eurocommissaris Maros Sefkovic laten weten, meldt persbureau Belga maandag.

De strengere maatregelen werden getroffen nadat een aanslag door islamitische terroristen op het hoofdkantoor van de commissie zou zijn verijdeld.

Msm dus het kan bangmakerij zijn om vrijheidsbeperkende maatregelen door te drukken en angst te zaaien onder de bevolking . Net zoals ze gedaan hebben met de war of terror met als resultaat haat tegen moslims en islamofobie en het rechtvaardigen van oorlogen . Ik kom de laatste dagen meer van dat soort berichten tegen en de woorden dat er aanslagen zijn verijdeld zijn maar woorden en is geen feit zonder bewijs en is geen daadwerkelijke aanslag in de realiteit . Het enige wat het dan echt maakt is de individuele angst die je zelf oproept bij zulke berichten . Ik neem politici niet echt serieus meer aangezien ze allemaal braaf meedoen met oorlogspropaganda . Aangezien het MSM is hoeft maar 1 iemand het te zeggen met een bepaalde status en alle neuzen gaan dezelfde kant op om het te herhalen zonder kritische vragen . " Islamitische terroristen " is wel weer typisch , je zal nooit horen " christelijke terrorist of atheistische terrorist
pi_144790002
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Msm dus het kan bangmakerij zijn om vrijheidsbeperkende maatregelen door te drukken en angst te zaaien onder de bevolking . Net zoals ze gedaan hebben met de war of terror met als resultaat haat tegen moslims en islamofobie en het rechtvaardigen van oorlogen . Ik kom de laatste dagen meer van dat soort berichten tegen en de woorden dat er aanslagen zijn verijdeld zijn maar woorden en is geen feit zonder bewijs en is geen daadwerkelijke aanslag in de realiteit . Het enige wat het dan echt maakt is de individuele angst die je zelf oproept bij zulke berichten . Ik neem politici niet echt serieus meer aangezien ze allemaal braaf meedoen met oorlogspropaganda . Aangezien het MSM is hoeft maar 1 iemand het te zeggen met een bepaalde status en alle neuzen gaan dezelfde kant op om het te herhalen zonder kritische vragen . " Islamitische terroristen " is wel weer typisch , je zal nooit horen " christelijke terrorist of atheistische terrorist
Ik kan er ook niet één noemen van de laaste tijd , jij wel?
pi_144790142
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je dat vind dan lees je die alternatieve sites toch niet ? Ik neem de msm weer met een korrel zout en vind die te eenzijdig en niet kritisch . Dat doen mensen niet om jou te pesten maar omdat dat is wat ze waarnemen . Je krijgt nou eenmaal alternatieve nieuwssites op bnw of jij daar nou wel of geen waarheid in ziet .
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt, msm is niet 1 partij, nieuws op Fox word wezenlijk anders gebracht dan op MSNBC bijvoorbeeld, in Nederland zit er een groot verschil tussen HvNL en RTL nieuws en NOS, achtergrond programma's van verschillende omroepen hebben allemaal een andere insteek en ja er worden fouten gemaakt maar in tegenstelling tot de meeste alternatieve nieuwsbronnen doen ze bij de msm wel aan bron vermelding en kun je verder op onderzoek. Bij de alternatieven is het zoals theguyver al aangaf totaal geen onderzoek gepleegd en is een foto die er volgens de schrijver vreemd uitziet al reden genoeg om hoax/fake/whatever te roepen, een ander probleem is dat de alternatieven als bron, als die er al is, alleen naar andere alternatieven kunnen wijzen of een msm bron compleet verkeerd interpreteren (wat bij niburu/ninefornews wel heel erg duidelijk is).

Hier in BNW zie je vaak artikelen, van Lambiekje bijvoorbeeld, die voornamelijk uit christelijk fundamentalistische hoek komen, dat die een agenda hebben is wel duidelijk en vind ik persoonlijk vele malen kwalijker dan wat hier beweerd word wat de doelstellingen zouden zijn van de NWO/iluminatie. Waarom deze bronnen minder kritisch bekeken worden door o.a. jouzelf ontgaat me eigenlijk, waarom deze niet net zo kritisch benaderen als de msm?
  maandag 22 september 2014 @ 16:05:46 #208
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_144791707
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt, msm is niet 1 partij, nieuws op Fox word wezenlijk anders gebracht dan op MSNBC bijvoorbeeld, in Nederland zit er een groot verschil tussen HvNL en RTL nieuws en NOS, achtergrond programma's van verschillende omroepen hebben allemaal een andere insteek en ja er worden fouten gemaakt maar in tegenstelling tot de meeste alternatieve nieuwsbronnen doen ze bij de msm wel aan bron vermelding en kun je verder op onderzoek. Bij de alternatieven is het zoals theguyver al aangaf totaal geen onderzoek gepleegd en is een foto die er volgens de schrijver vreemd uitziet al reden genoeg om hoax/fake/whatever te roepen, een ander probleem is dat de alternatieven als bron, als die er al is, alleen naar andere alternatieven kunnen wijzen of een msm bron compleet verkeerd interpreteren (wat bij niburu/ninefornews wel heel erg duidelijk is).

Hier in BNW zie je vaak artikelen, van Lambiekje bijvoorbeeld, die voornamelijk uit christelijk fundamentalistische hoek komen, dat die een agenda hebben is wel duidelijk en vind ik persoonlijk vele malen kwalijker dan wat hier beweerd word wat de doelstellingen zouden zijn van de NWO/iluminatie. Waarom deze bronnen minder kritisch bekeken worden door o.a. jouzelf ontgaat me eigenlijk, waarom deze niet net zo kritisch benaderen als de msm?
Als je nog steeds niet weet wie de verspreiders van het algemene nieuws zijn zoals ANP, Reuters en RTL hierbij een linkje

http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1018

zal vast ook een grote duim zijn?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_144791849
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je nog steeds niet weet wie de verspreiders van het algemene nieuws zijn zoals ANP, Reuters en RTL hierbij een linkje

http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1018

zal vast ook een grote duim zijn?
En hoe zijn die onbetrouwbaarder dan vage weblogs/alternatieve nieuwssites die zelden aan bronvermelding doen, opinie mengen met nieuws, als er al een bron is dit steevast terug te leiden is naar christelijk fundamentalistische hoek met een duidelijke agenda? Buiten dat is msm niet alleen maar ANP, Reuters en RTL en slaat wijwordenwakker, die al niet echt objectief zijn, de plank weer eens volledig mis.

Waarom wel kritisch kijken naar msm maar niet naar die alternatieve bullshit? Bij de MSM kom je nog onderzoeksjournalistiek tegen, de alternatieven zijn van mening dat het kijken van een youtube filmpje van vage oorsprong al onderzoeksjournalistiek is.
  maandag 22 september 2014 @ 16:15:20 #210
189978 controlaltdelete
pi_144792048
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:09 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hoe zijn die onbetrouwbaarder dan vage weblogs/alternatieve nieuwssites die zelden aan bronvermelding doen, opinie mengen met nieuws, als er al een bron is dit steevast terug te leiden is naar christelijk fundamentalistische hoek met een duidelijke agenda? Buiten dat is msm niet alleen maar ANP, Reuters en RTL en slaat wijwordenwakker, die al niet echt objectief zijn, de plank weer eens volledig mis.

Waarom wel kritisch kijken naar msm maar niet naar die alternatieve bullshit? Bij de MSM kom je nog onderzoeksjournalistiek tegen, de alternatieven zijn van mening dat het kijken van een youtube filmpje van vage oorsprong al onderzoeksjournalistiek is.
In die alternatieve bullshit (zoals jij het noemt) daar moet je je eigen weg in vinden en zeker ook kritisch blijven maar de msm liegt imo alles aan elkaar en dit al veel langer dan vandaag. Trouwens op YT heerst ook al censuur.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_144792272
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In die alternatieve bullshit (zoals jij het noemt) daar moet je je eigen weg in vinden en zeker ook kritisch blijven maar de msm liegt imo alles aan elkaar en dit al veel langer dan vandaag. Trouwens op YT heerst ook al censuur.
Nogmaals er is geen 1 msm en de diversiteit is altijd nog groter dan bij de alternatieven, en ja ik noem het bullshit uit ervaring en dat achter hun "nieuws" een walgelijker agenda schuilgaat dan wat er hier beweerd word over de NWO/illuminatie.

Als jij werkelijk kritisch zou kijken naar je eigen nieuwsbronnen dan zou je er achter komen dat de intenties van voornamelijk de christelijke fundamentalisten nu niet echt zuiver te noemen zijn. Dat jij van mening bent dat de msm alles bij elkaar liegt geeft alleen maar aan dat je totaal niet kritisch bent
  maandag 22 september 2014 @ 16:31:05 #212
189978 controlaltdelete
pi_144792564
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nogmaals er is geen 1 msm en de diversiteit is altijd nog groter dan bij de alternatieven, en ja ik noem het bullshit uit ervaring en dat achter hun "nieuws" een walgelijker agenda schuilgaat dan wat er hier beweerd word over de NWO/illuminatie.

Als jij werkelijk kritisch zou kijken naar je eigen nieuwsbronnen dan zou je er achter komen dat de intenties van voornamelijk de christelijke fundamentalisten nu niet echt zuiver te noemen zijn. Dat jij van mening bent dat de msm alles bij elkaar liegt geeft alleen maar aan dat je totaal niet kritisch bent
Er is wel één msm zie link bovenstaande post. Verder neus ik weinig onder de christelijke fundamentalisten, geen idee hoe je daar aankomt. Nogmaals; ook het alternatieve nieuws bekijk ik kritisch en daar zitten zeker ook een hoop oproerkraaiers tussen, dit hoor je mij niet beweren maar de tijd dat ik CNN, NOS, RTL en BBC nog voor waar aanneem is allang voorbij. Ik vrees dat we hier samen toch niet uitkomen. Zodra iemand met zogenaamd insidenieuws aankomt dan ben je een christelijke fundamentalist zelfs, aluhoedje of de bronnen zijn niet betrouwbaar genoeg etc.
pi_144792884
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er is wel één msm zie link bovenstaande post. Verder neus ik weinig onder de christelijke fundamentalisten, geen idee hoe je daar aankomt. Nogmaals; ook het alternatieve nieuws bekijk ik kritisch en daar zitten zeker ook een hoop oproerkraaiers tussen, dit hoor je mij niet beweren maar de tijd dat ik CNN, NOS, RTL en BBC nog voor waar aanneem is allang voorbij. Ik vrees dat we hier samen toch niet uitkomen. Zodra iemand met zogenaamd insidenieuws aankomt dan ben je een christelijke fundamentalist zelfs, aluhoedje of de bronnen zijn niet betrouwbaar genoeg etc.
Kijk naar het gemiddelde topic hier en wat de bronvermelding is, zaken als badpharma, nwo, illuminatie, satanisme, depopulatie (kortom het gros van het "nieuws" in bnw) zijn allemaal terug te leiden tot een christelijk fundamentalistische oorsprong. Dat jij dat niet ziet (of wil zien) is wat anders maar kom dan niet aanzetten dat je over een zogenaamde kritische geest beschikt. Om het dan "inside nieuws" te noemen is al helemaal lachwekkend.

Nogmaals er is geen 1 msm, wijwordenwakker is juist zo'n oproerkraai site en daar zou je een keer kritisch naar moeten kijken i.p.v. stelselmatig msm tot leugenachtig zonder ook maar 1 kritische noot te bestempelen.

Het is wel duidelijk dat de gemiddelde BNW'er een groter mak kritiekloos schaap is.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2014 16:42:58 ]
  maandag 22 september 2014 @ 16:49:52 #214
189978 controlaltdelete
pi_144793257
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kijk naar het gemiddelde topic hier en wat de bronvermelding is, zaken als badpharma, nwo, illuminatie, satanisme, depopulatie (kortom het gros van het "nieuws" in bnw) zijn allemaal terug te leiden tot een christelijk fundamentalistische oorsprong. Dat jij dat niet ziet (of wil zien) is wat anders maar kom dan niet aanzetten dat je over een zogenaamde kritische geest beschikt. Om het dan "inside nieuws" te noemen is al helemaal lachwekkend.

Nogmaals er is geen 1 msm, wijwordenwakker is juist zo'n oproerkraai site en daar zou je een keer kritisch naar moeten kijken i.p.v. stelselmatig msm tot leugenachtig zonder ook maar 1 kritische noot te bestempelen.

Het is wel duidelijk dat de gemiddelde BNW'er een groter mak kritiekloos schaap is.
Verdiep je maar eens in ANP, Reuter en co wie daar de touwtjes in handen hebben dit hoeft niet persee van Wijwordenwakker te zijn maar net wat ik zeg zodra het een site is die niet msm is wordt het afgeserveerd. Maar goed we komen er niet uit.
pi_144793800
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 10:28 schreef Summers het volgende:

[..]

De msm is juist propaganda en het is aan andere mensen om dat in te zien en daarvoor open te staan .
Onderbouw dan eens waarom "andere" media niet propaganda is? Is het nou echt zo lastig om in te zien dat de dingen die jij hier vaak post net zo goed propaganda zijn? Elke nieuwsbron is propaganda, op de een of andere manier.
quote:
Je kan mensen niet ruimdenkend maken met argumenten , dat is een innerlijk proces die jaren duurt waar ze zelf voor moeten kiezen .
Je punt?
quote:
Eigenlijk zeggen jullie dat msm nieuws de norm is en wie verder denkt of iets anders ziet die spoort niet of is aan het trollen of word betaald om propaganda te verspreiden . Misschien moeten jullie niet zo heilig overtuigd zijn van wat jullie als waarheid zien dat je dat als grens gaat opleggen aan andere mensen . Die grens ligt blijkbaar bij wat de main stream media zegt dat waar is . Andere mensen houden wel open dat jullie de waarheid niet zien en hebben recht op een andere mening en het recht om het anders te zien .
Ga je weer. Waar? Waar zeg ik dat MSM de norm is? Waar zie je in een reactie van mij dat de MSM zo correct en waar is?

Ik herhaal het nog een keer maar het zal wel weer als vanouds genegeerd worden:

Dat ik de bronnen die jij aankaart als propaganda/onwaar beschouw, betekent niet automatisch dat ik het NOS journaal heilig vertrouw.

Waarom blijf je terugvallen op "jullie die de msm volgen" terwijl dat helemaal niet het geval is?
quote:
Hieronder weer een voorbeeld van het falen van de NOS en de westerse MSM propaganda en het sturen van wat mensen denken en hoe de realiteit word weerspiegeld , het is aan jou daar je eigen conclusies over te trekken en mee te nemen in je wereldbeeld maar kom niet zeggen dat het mijn propaganda is terwijl het gewoon de feiten zijn .
Je bedoelt weer een stukje propaganda, zal het vanavond eens lezen. Al geef ik het weinig kans met zo'n telegraaf-titel.
quote:
Ik let niet meer op mooie woorden en alleen nog maar op daden want dat is een wereld van verschil .
Dat zijn mooie woorden die eigenlijk geen reet zeggen.

Waar het op neerkomt is dat jij blijkbaar niet je mening kan/wil verdedigen en dat maakt jou, in mijn ogen, net zo'n volgeling als iemand die alleen het NOS journaal kijkt en zich daarop instelt.
Conscience do cost.
pi_144794092
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:
maar net wat ik zeg zodra het een site is die niet msm is wordt het afgeserveerd.
Niet automatisch maar ik kijk wat hun doel en achtergrond is van die site en vaak is het bij de alternatieve nieuws voorzieningen vrij doorzichtig.
pi_144794268
[quote]0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:

-weg, ga maar ergens anders trollen-

[ Bericht 49% gewijzigd door Lavenderr op 22-09-2014 19:08:21 ]
  maandag 22 september 2014 @ 17:22:46 #218
189978 controlaltdelete
pi_144794404
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:19 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

-edit, niet meetrollen-

[ Bericht 21% gewijzigd door Lavenderr op 22-09-2014 19:10:25 ]
pi_144801117
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:55 schreef theguyver het volgende:
Wat WWW betreft heb je niet gelijk. Ik weet niet welke artikelen jij op die website leest, of welke boeken jij van MM hebt gelezen, maar kenmerkend ervoor is juist dat er weinig gebruik wordt gemaakt van massamedia om een punt te maken. Ik denk dat daar weinig 'samenzweringstheorieën' op staan die een samenzwering bewijzen m.b.v. massamedia, als die aangehaald worden, dan is het vaak juist om die massamedia te ontkrachten. Al is dat wel zo, dan is dat niet relevant, want: dat iemand (zeer) kritisch is op de massamedia betekent geenszins dat alles wat de massamedia zeggen dus niet waar zijn.

Overigens zijn er ook Nederlandse wetenschappers die aantonen dat de massamedia (stelselmatig) al dan niet bewust de bevolking verkeerd voorlichten. De (voormalige) professor en hoogleraar Hamelink van de Universiteit van Amsterdam heeft daar over geschreven in zijn boek Regeert De Leugen? Met als ondertitel: Mediaplichtigheid aan leugen en bedrog.

Edit: dit is overigens een van zijn toespraken, hij zegt hierin niet evenveel als in zijn boek, maar je krijgt i.i.g. een indruk:

http://www.universiteitva(...)t-in-de-krant-staat/

[ Bericht 3% gewijzigd door Biekuh op 22-09-2014 20:33:24 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 00:42:33 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144811112
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:27 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Wat WWW betreft heb je niet gelijk. Ik weet niet welke artikelen jij op die website leest, of welke boeken jij van MM hebt gelezen, maar kenmerkend ervoor is juist dat er weinig gebruik wordt gemaakt van massamedia om een punt te maken. Ik denk dat daar weinig 'samenzweringstheorieën' op staan die een samenzwering bewijzen m.b.v. massamedia, als die aangehaald worden, dan is het vaak juist om die massamedia te ontkrachten. Al is dat wel zo, dan is dat niet relevant, want: dat iemand (zeer) kritisch is op de massamedia betekent geenszins dat alles wat de massamedia zeggen dus niet waar zijn.

Overigens zijn er ook Nederlandse wetenschappers die aantonen dat de massamedia (stelselmatig) al dan niet bewust de bevolking verkeerd voorlichten. De (voormalige) professor en hoogleraar Hamelink van de Universiteit van Amsterdam heeft daar over geschreven in zijn boek Regeert De Leugen? Met als ondertitel: Mediaplichtigheid aan leugen en bedrog.

Edit: dit is overigens een van zijn toespraken, hij zegt hierin niet evenveel als in zijn boek, maar je krijgt i.i.g. een indruk:

http://www.universiteitva(...)t-in-de-krant-staat/
Ik zeg ook niet dat er geen reet van klopt, Ik moet ook zeggen vaak hebben ze goed onderbouwde punten hoor zelfs de meest vage niet MSM sites, het probleem is vaak wel dat er veel fouten of gewoon simpele onjuistheden op de webistes staan waardoor het vrijwelgelijk al door de mand valt.
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:40:50 #221
189978 controlaltdelete
pi_144815887
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:19 schreef snurkhapper het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:

-weg, ga maar ergens anders trollen-
Nou wat deze post trollen te maken had? Lijkt mij meer geen commentaar kunnen verdragen want ik heb lange tenen :)
pi_144816030
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou wat deze post trollen te maken had? Lijkt mij meer geen commentaar kunnen verdragen want ik heb lange tenen :)
Niet mee bemoeien als het niet aan jou gericht is en zeker niet mee gaan trollen. Duidelijk?
En voor opmerkingen, vragen en commentaar kun je hier terecht BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen
pi_144816125
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou wat deze post trollen te maken had?
Dat vroeg ik me ook af. Je mag ook niks meer tegenwoordig.
pi_144816231
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:50 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af. Je mag ook niks meer tegenwoordig.
Het is echt erg hier he. Je mag niet eens meer trollen :D

En nu weer on topic graag: 'NOS faalt en liegt'.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:05:37 #225
189978 controlaltdelete
pi_144816490
Ja fijn kom maar op met de nu.nl linkjes mensen! Ik ben er klaar voor, benieuwd wat msm voor ons in petto heeft vandaag :)
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:05:19 #226
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144819968
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt, msm is niet 1 partij, nieuws op Fox word wezenlijk anders gebracht dan op MSNBC bijvoorbeeld, in Nederland zit er een groot verschil tussen HvNL en RTL nieuws en NOS, achtergrond programma's van verschillende omroepen hebben allemaal een andere insteek en ja er worden fouten gemaakt maar in tegenstelling tot de meeste alternatieve nieuwsbronnen doen ze bij de msm wel aan bron vermelding en kun je verder op onderzoek.
Welnee , kijk alleen al naar wie vanaf dag 1 meedeed met de beschuldiging van America gebaseerd op niks met mh017 .
quote:
Bij de alternatieven is het zoals theguyver al aangaf totaal geen onderzoek gepleegd en is een foto die er volgens de schrijver vreemd uitziet al reden genoeg om hoax/fake/whatever te roepen, een ander probleem is dat de alternatieven als bron, als die er al is, alleen naar andere alternatieven kunnen wijzen of een msm bron compleet verkeerd interpreteren (wat bij niburu/ninefornews wel heel erg duidelijk is).
Alternatieve sites zijn de enigen met kritische vragen bij grote gebeurtenissen terwijl de MSM een eenzijdig beeld geeft die altijd in het voordeel is van de status quo of die uit de wind houd zodat ze door kunnen gaan met misleiden , oorlogen voeren , graaien enz . Reken maar dat alternatieve sites een beeld schetsen die het omgekeerde is dan wat de MSM je wilt doen laten geloven . De alternatieve sites interpreteren meestal niet verkeerd maar leggen bloot dat de msm het verkeerd weergeeft .
quote:
Het komt niet uit het niets , meestal hebben die mensen door nieuwe informatie hun wereldbeeld 180 graden moeten bijstellen omdat alles wat ze ooit dachten dat de realiteit was , maar een illusie bleek en de msm hoort bij die illusie en is een manier om die illusie in stand te kunnen blijven houden . Zonder alternatieve sites kan je niet vergelijken en daar gaat het om .
pi_144820183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Welnee , kijk alleen al naar wie vanaf dag 1 meedeed met de beschuldiging van America gebaseerd op niks met mh017 .

[..]

Alternatieve sites zijn de enigen met kritische vragen bij grote gebeurtenissen terwijl de MSM een eenzijdig beeld geeft die altijd in het voordeel is van de status quo of die uit de wind houd zodat ze door kunnen gaan met misleiden , oorlogen voeren , graaien enz . Reken maar dat alternatieve sites een beeld schetsen die het omgekeerde is dan wat de MSM je wilt doen laten geloven . De alternatieve sites interpreteren meestal niet verkeerd maar leggen bloot dat de msm het verkeerd weergeeft .

[..]

Het komt niet uit het niets , meestal hebben die mensen door nieuwe informatie hun wereldbeeld 180 graden moeten bijstellen omdat alles wat ze ooit dachten dat de realiteit was , maar een illusie bleek en de msm hoort bij die illusie en is een manier om die illusie in stand te kunnen blijven houden . Zonder alternatieve sites kan je niet vergelijken en daar gaat het om .
Kolder, de msm laat niet 1 verhaal horen, ben je van mening dat het wel zo is dan ben jij juist degene die zich beperkt laat informeren.

Het probleem met die zogenaamde informatie, waar jij en Lambiekje met ogen open blijkbaar intrappen, is dat de bron nogal discutabel is en een agenda heeft, niet voor niets is al die bullshit die hier gespuit word over de pharma industrie terug te leiden tot christelijke fundamentalistische hoek.

Alternatieve sites zijn niet kritisch, dat zijn juist de sites die hun agenda, gebasseerd op een waanidee of religie, er door proberen te drukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 13:12:52 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:46:39 #228
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144821267
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet één noemen van de laaste tijd , jij wel?
Je bent ook een terrorist als je geweld gebruikt voor politieke doeleinden , bijv een land binnenvallen met militairen onder valse voorwendselen . Burgerslachtoffers maakt dmv oorlogsmisdaden zoals ziekenhuizen en scholen bombaderen . Mensen laten verhongeren om geld te verdienen enz , de focus ligt steeds op religieus terrorisme maar er zijn vele vormen . Terrorisme voor politieke doeleinden maakt volgens mij veel meer onschuldige burgerslachtoffers en is net zo barbaars .
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:51:04 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144823302
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kolder, de msm laat niet 1 verhaal horen, ben je van mening dat het wel zo is dan ben jij juist degene die zich beperkt laat informeren.

Het probleem met die zogenaamde informatie, waar jij en Lambiekje met ogen open blijkbaar intrappen, is dat de bron nogal discutabel is en een agenda heeft, niet voor niets is al die bullshit die hier gespuit word over de pharma industrie terug te leiden tot christelijke fundamentalistische hoek.

Alternatieve sites zijn niet kritisch, dat zijn juist de sites die hun agenda, gebasseerd op een waanidee of religie, er door proberen te drukken.
Ik deel je mening Alternatieve nieuws zijn alles behalve kritisch vrijwel allemaal zijn exact tegenover de punten wat de MSM juist aanhaalt MSM geeft aan dat de kans groot is dat Rusland betrokken is bij het neerhalen ( let op ik gebruik het woord MOGELIJK) alternatieve sites wijzen gelijk met de vinger na Israel VS en Oekraine, ze zeggen niet MOGELIJK nee HET IS ZO.

voorbeeldje.
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
Omdat een Israelische fotograaf een foto heeft gemaakt is HEEL israel gelijk bij de kwestie betrokken.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:15:13 #230
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144825902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

Leuk dat je doet alsof het om twee personen gaat met een andere mening over de msm ipv een groep wereldwijd die steeds groter word die de msm leugens zat zijn en de eenzijdige berichtgeving over wat er in de wereld gebeurd of in eigen land . Misschien moet je zelf wat meer alternatieve sites gaan lezen zodat jij je er ook bewust van kan worden . De rijken zouden niet steeds rijker worden en oorlogen zouden niet door kunnen blijven gaan als er objectief en onafhankelijk msm nieuws was met kritische vragen .

pi_144826088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Leuk dat je doet alsof het om twee personen gaat met een andere mening over de msm ipv een groep wereldwijd die steeds groter word die de msm leugens zat zijn en de eenzijdige berichtgeving over wat er in de wereld gebeurd of in eigen land . Misschien moet je zelf wat meer alternatieve sites gaan lezen zodat jij je er ook bewust van kan worden . De rijken zouden niet steeds rijker worden en oorlogen zouden niet door kunnen blijven gaan als er objectief en onafhankelijk msm nieuws was met kritische vragen .

Wat een kolder loop je hier te verkondigen, de msm benadert de problemen die jij hier benoemt kritisch, er is objectief gezien geen eenzijdige berichtgeving en zoals gezegd is er geen 1 msm.

Jij bent hier juist degene die doet of het om 2 personen gaat, msm vs alternatief. Waarbij je nogal met oogkleppen kijkt en kritiekloos de alternatieven voor waar aanneemt en msm per definitie als fout bestempeld.
pi_144826098
Tjezus Summers wat een propaganda :o
Daar ben je toch zo op tegen?
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:37:03 #233
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144826638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat een kolder loop je hier te verkondigen, de msm benadert de problemen die jij hier benoemt kritisch, er is objectief gezien geen eenzijdige berichtgeving en zoals gezegd is er geen 1 msm.

Jij bent hier juist degene die doet of het om 2 personen gaat, msm vs alternatief. Waarbij je nogal met oogkleppen kijkt en kritiekloos de alternatieven voor waar aanneemt en msm per definitie als fout bestempeld.
Mensen merken het vanzelf wel of dat zo is , in Nederland worden het ook steeds meer die dat begrijpen en zien en uitspreken , je merkt het als het bijv over isis of moslims gaat dat mensen zich bewust zijn van het meten met twee maten door de msm en de hypocrisie van politici . Ook die mensen zien in dat je de msm met een korrel zout moet nemen . Met internet heb je iig geen excuus meer dat je het niet wist .
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:41:19 #234
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144826794
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
Tjezus Summers wat een propaganda :o
Daar ben je toch zo op tegen?
Zolang ik de msm niet elke dag napraat maak ik me geen zorgen over dat ik achter propaganda aanloop .
pi_144826809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen merken het vanzelf wel of dat zo is , in Nederland worden het ook steeds meer die dat begrijpen en zien en uitspreken , je merkt het als het bijv over isis of moslims gaat dat mensen zich bewust zijn van het meten met twee maten door de msm en de hypocrisie van politici . Ook die mensen zien in dat je de msm met een korrel zout moet nemen . Met internet heb je iig geen excuus meer dat je het niet wist .
Ik stel ook nergens dat er geen fouten gemaakt worden in de msm maar het is zeker niet zo dat ze allemaal hetzelfde geluid laten horen. Dat is trouwens ook eerder het geval bij de alternatieven waar alles "westers" per definitie fout is en nieuwsberichten zo gedraaid worden dat het in hun straatje past.
pi_144826821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:41 schreef Summers het volgende:

[..]

Zolang ik de msm niet elke dag napraat maak ik me geen zorgen over dat ik achter propaganda aanloop .
Je trapt anders wel met open ogen in de propaganda van de alternatieven
pi_144826879
quote:

[..]

Je bent één brok propaganda en hebt dat blijkbaar zelf niet in de gaten.

Wat vind je van ISIS?
pi_144826990
quote:

[..]

? Je praat de msm consistent na. Internet bereikt een veel grotere massa dan TV, immers.
Conscience do cost.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:06:25 #239
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144827562
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:47 schreef ems. het volgende:

[..]

? Je praat de msm consistent na. Internet bereikt een veel grotere massa dan TV, immers.
Vandaar dat ik altijd zeg dat het slechts een kwestie van tijd is voordat het alternatieve nieuws main stream is geworden en om Edward snowden te quoten " this generation will burn the main stream media to the ground .
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:08:35 #240
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144827612
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je trapt anders wel met open ogen in de propaganda van de alternatieven
Geen last van , het komt grotendeels overeen met wat ik zelf waarneem .
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:17:57 #241
189978 controlaltdelete
pi_144827887
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Vandaar dat ik altijd zeg dat het slechts een kwestie van tijd is voordat het alternatieve nieuws main stream is geworden en om Edward snowden te quoten " this generation will burn the main stream media to the ground .
Bestaat die wel echt eigenlijk die Edward Snowden? Er wordt gezegd dat ie een hologram zou kunnen zijn. Er zijn van die man alleen maar interviewtjes te vinden, nooit ergens gefilmd in publiek of ergens op straat ofzo, we kregen hem opeens in onze mik geschoven. Je weet het niet he, Wacko Jacko is ondertussen ook al een hologram so why not?
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:26:21 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144828105
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bestaat die wel echt eigenlijk die Edward Snowden? Er wordt gezegd dat ie een hologram zou kunnen zijn. Er zijn van die man alleen maar interviewtjes te vinden, nooit ergens gefilmd in publiek of ergens op straat ofzo, we kregen hem opeens in onze mik geschoven. Je weet het niet he, Wacko Jacko is ondertussen ook al een hologram so why not?
Daar heb ik nog nooit van gehoord en dus ook nooit overwogen maar ik zal het in mijn achterhoofd houden en opletten ^O^
pi_144828216
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Geen last van , het komt grotendeels overeen met wat ik zelf waarneem .
Dat is dan ook de belangrijkste eigenschap van propaganda.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Of hij is een agent van de "alternatieve" media om de massamedia zwart te maken.
Conscience do cost.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:35:14 #244
189978 controlaltdelete
pi_144828349
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord en dus ook nooit overwogen maar ik zal het in mijn achterhoofd houden en opletten ^O^
http://voiceofrussia.com//2013_07_04/225636210/

Rusland roept het al langer maar vast propaganda.
pi_144828735
quote:

[..]

alstu:

http://www.theguardian.co(...)wden-video-interview

en

dinsdag 23 september 2014 @ 17:55:52 #246
189978 controlaltdelete
pi_144828900
quote:
Wat moet ik daarmee? Dit soort interviews zijn er genoeg van te vinden met die man, zegt helemaal niks. Je komt nooit beelden tegen dat ie ergens op straat wordt geïnterviewd of andere zaken in openbaar publiek doet alleen maar standaard interviewtjes met niet al te veel mensen. Persoonlijk interesseert het me niks of ie holo is of niet maar verbazen zou het me ook niet. Net wat ik zei Wacko Jacko staat ook alweer op stage als een hologram hij zal vast niet de eerste of de laatste zijn :)
pi_144829183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat moet ik daarmee? Dit soort interviews zijn er genoeg van te vinden met die man, zegt helemaal niks. Je komt nooit beelden tegen dat ie ergens op straat wordt geïnterviewd of andere zaken in openbaar publiek doet alleen maar standaard interviewtjes met niet al te veel mensen. Persoonlijk interesseert het me niks of ie holo is of niet maar verbazen zou het me ook niet. Net wat ik zei Wacko Jacko staat ook alweer op stage als een hologram hij zal vast niet de eerste of de laatste zijn :)
Je betwijfelt of hij bestaat dus stuur ik je een paar interviews en dan vraag je: wat moet ik daarmee?
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:16:30 #248
189978 controlaltdelete
pi_144829425
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je betwijfelt of hij bestaat dus stuur ik je een paar interviews en dan vraag je: wat moet ik daarmee?
Ja precies, er zijn zat van die interviews te vinden, als je nu aankwam met Mr Snowden geïnterviewd ergens op straat door tig reporters terwijl ie in een auto stapte (ik roep maar wat) vond ik het overtuigender. Maar nogmaals: het boeit me niet eens zo veel of ie een holo'tje is of niet. Daar zijn er wel meer van tegenwoordig, over een paar jaar vinden we het niet eens zo vreemd meer.
pi_144829532
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja precies, er zijn zat van die interviews te vinden, als je nu aankwam met Mr Snowden geïnterviewd ergens op straat door tig reporters terwijl ie in een auto stapte (ik roep maar wat) vond ik het overtuigender. Maar nogmaals: het boeit me niet eens zo veel of ie een holo'tje is of niet. Daar zijn er wel meer van tegenwoordig, over een paar jaar vinden we het niet eens zo vreemd meer.
Ik wil je helemaal niet overtuigen. Als jij graag in een hologram gelooft, prima toch?
pi_144830491
Sommige wetenschappers denken dat het hele universum een hologram is:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holografisch_universum

:+

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:

Maar nogmaals: het boeit me niet eens zo veel of ie een holo'tje is of niet. Daar zijn er wel meer van tegenwoordig, over een paar jaar vinden we het niet eens zo vreemd meer.
Dat zijn er wel meer tegenwoordig?

Tegenwoordig zijn we heel goed in special effects. Maar er is 1 ding dat nog steeds heel moelijk is: een mens overtuigend animeren. Overtuigend is het nooit.

Maar heb je voorbeelden daarvan?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:22:30 #251
189978 controlaltdelete
pi_144831454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:55 schreef Molurus het volgende:
Sommige wetenschappers denken dat het hele universum een hologram is:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holografisch_universum

:+

[..]

Dat zijn er wel meer tegenwoordig?

Tegenwoordig zijn we heel goed in special effects. Maar er is 1 ding dat nog steeds heel moelijk is: een mens overtuigend animeren. Overtuigend is het nooit.

Maar heb je voorbeelden daarvan?

pi_144831620
quote:
In beide gevallen een groot voordeel dat je nauwelijks de gezichten ziet. (En Michael Jackson had bij leven al geen geloofwaardig gezicht.)

Snowden komt regelmatig met alleen zijn gezicht in hoge resolutie in beeld. Als dat animatie is dan is het de beste animatie in de geschiedenis van animatie.

Mensen hebben een bijzonder talent voor gezichtsherkenning. We kunnen een enorm scala aan emoties herkennen aan alleen de ogen.

En als daar iets niet klopt, al is het maar zo'n klein dingetje, dan zien we meteen dat het geen echt gezicht is.

PS:

Dit was vorig jaar dus 'state of the art':

Prachtig... maar overduidelijk nep.

[ Bericht 13% gewijzigd door Molurus op 23-09-2014 19:32:46 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:34:34 #253
189978 controlaltdelete
pi_144831897
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:26 schreef Molurus het volgende:

[..]

In beide gevallen een groot voordeel dat je nauwelijks de gezichten ziet. (En Michael Jackson had bij leven al geen geloofwaardig gezicht.)

Snowden komt regelmatig met alleen zijn gezicht in hoge resolutie in beeld. Als dat animatie is dan is het de beste animatie in de geschiedenis van animatie.

Mensen hebben een bijzonder talent voor gezichtsherkenning. We kunnen een enorm scala aan emoties herkennen aan alleen de ogen.

En als daar iets niet klopt, al is het maar zo'n klein dingetje, dan zien we meteen dat het geen echt gezicht is.
Ja maar als je erin gaat verdiepen zie je dat 'ze' nog wat foutjes gemaakt hebben met JS zeker in begin, zoals zijn bril die hij een hele tijd ophad in interviews miste steeds een poos dat neusdingetje, lijkt me pijnlijk ook nog eens zo de hele tijd je bril dragen zonder dat het scheef gaat hangen ook nog eens? Buiten dit nog andere dingen zoals kleur van nek die niet overeenkomt, slordigheden met zijn hand/vingers een leek valt het niet op, buiten al die interviewtjes en wat speeches valt er niks te vinden van deze man. Hij kwam opeens en is ook weer verschwunden :)
pi_144832171
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja maar als je erin gaat verdiepen zie je dat 'ze' nog wat foutjes gemaakt hebben met JS zeker in begin, zoals zijn bril die hij een hele tijd ophad in interviews miste steeds een poos dat neusdingetje, lijkt me pijnlijk ook nog eens zo de hele tijd je bril dragen zonder dat het scheef gaat hangen ook nog eens?
Hier volg ik je niet helemaal. Er zou een deel van de bril missen ofzo?

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:

Buiten dit nog andere dingen zoals kleur van nek die niet overeenkomt,
Overeenkomt met wat? Wat voor kleur iemand heeft op video hangt nogal af van a) de omstandigheden en b) de gebruikte opnameapparatuur.

quote:

slordigheden met zijn hand/vingers
Wat voor slordigheden?

quote:

een leek valt het niet op, buiten al die interviewtjes en wat speeches valt er niks te vinden van deze man. Hij kwam opeens en is ook weer verschwunden :)
Het zal je misschien verbazen, maar de meeste mensen zijn niet te vinden op internet. En dat een medewerker van de NSA niet op internet te vinden is verbaast me al helemaal niet.

Maar geheel los van dat soort technische zaken... waarom zou je zo'n persoon überhaupt willen animeren? En waarom zou Rusland zo'n hologram asiel willen verlenen? Dit ontgaat me allemaal volledig. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Molurus op 23-09-2014 19:50:26 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:21:25 #255
189978 controlaltdelete
pi_144833574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:41 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hier volg ik je niet helemaal. Er zou een deel van de bril missen ofzo?

[..]

Overeenkomt met wat? Wat voor kleur iemand heeft op video hangt nogal af van a) de omstandigheden en b) de gebruikte opnameapparatuur.

[..]

Wat voor slordigheden?

[..]

Het zal je misschien verbazen, maar de meeste mensen zijn niet te vinden op internet. En dat een medewerker van de NSA niet op internet te vinden is verbaast me al helemaal niet.

Maar geheel los van dat soort technische zaken... waarom zou je zo'n persoon überhaupt willen animeren? En waarom zou Rusland zo'n hologram asiel willen verlenen? Dit ontgaat me allemaal volledig. :)
Ja geijkte antwoorden maar als je die vids close bekeek klopte kleurverschil met nek niet, handen die in een verder shot niet goed afgewerkt waren dat soort dingen. En dan een bril de hele tijd dragen waarvan dat neussteuntje steeds ontbrak? Ik draag soms ook wel eens een bril en geloof me zonder dat neussteuntje kan ik mijn bril niet lang ophouden. Ben nog even gaan zoeken voor je, een poosje geleden waren dit soort video's nog te vinden op YT nu onvindbaar, online gehaald waarschijnlijk vanwege de Google-censuur die de laatste weken volop is los gebarsten.

Op je laatste vraag heb ik geen antwoord. Wie weet weten we dat over een x-periode.
pi_144837083
quote:

[..]

ja, dat had ik ook eerder gelezen of gehoord. de kennis en technieken die ze hebben gaat ver boven de wetenschap welke ze je op de uni's leren. kinderwetenschap noem ik het, en al die lui die hier reageren (ongeveer 97% trollen en nietsnutten welke hier dagelijks reageren) geilen erop. ze geilen op kinder knikkertjes als het ware, en denken dat ze er verstand hebben, en daar moeten we dan respect voor hebben :')
lachwekkend, ze moesten eens weten.
kennis is macht, denk maar niet dat die knakkers aan de top dit gaan delen met ons. :)
pi_144838146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:10 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

ja, dat had ik ook eerder gelezen of gehoord. de kennis en technieken die ze hebben gaat ver boven de wetenschap welke ze je op de uni's leren. kinderwetenschap noem ik het, en al die lui die hier reageren (ongeveer 97% trollen en nietsnutten welke hier dagelijks reageren) geilen erop. ze geilen op kinder knikkertjes als het ware, en denken dat ze er verstand hebben, en daar moeten we dan respect voor hebben :')
lachwekkend, ze moesten eens weten.
kennis is macht, denk maar niet dat die knakkers aan de top dit gaan delen met ons. :)
Macht is meer dan kennis.
Weer zo'n instinker van de elite.

Etc.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_144838427
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Macht is meer dan kennis.
Weer zo'n instinker van de elite.

[ afbeelding ]

Etc.
ok, je hebt gelijk. macht is meer dan kennis
zelfkennis is kracht, ook leuk
pi_144851337
Begrijpt iemand dit nog?

Geen maatregelen NCTV tegen Nederlandse jihadganger

Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Dick Schoof heeft geen bijzondere maatregelen getroffen tegen de Nederlandse jihadganger die zich Muhajiri Sháám noemt.

Dat laat zijn woordvoerder woensdag weten. Schoof kan bijvoorbeeld een Nederlands paspoort intrekken. Het Openbaar Ministerie is inmiddels wel een strafrechtelijk onderzoek naar Sháám begonnen.

Sháám, alias Abu Mohammed, riep dinsdag in een filmpje op Facebook zijn broeders in onder meer Nederland op tot ''een sterke, stevige daad tegen de Nederlandse overheid".

http://www.nu.nl/binnenla(...)dse-jihadganger.html
pi_144851703
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Begrijpt iemand dit nog?

Geen maatregelen NCTV tegen Nederlandse jihadganger

Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Dick Schoof heeft geen bijzondere maatregelen getroffen tegen de Nederlandse jihadganger die zich Muhajiri Sháám noemt.

Dat laat zijn woordvoerder woensdag weten. Schoof kan bijvoorbeeld een Nederlands paspoort intrekken. Het Openbaar Ministerie is inmiddels wel een strafrechtelijk onderzoek naar Sháám begonnen.

Sháám, alias Abu Mohammed, riep dinsdag in een filmpje op Facebook zijn broeders in onder meer Nederland op tot ''een sterke, stevige daad tegen de Nederlandse overheid".

http://www.nu.nl/binnenla(...)dse-jihadganger.html
Als dat paspoort nog niet is ingetrokken dan is dat wel het eerste wat ze zouden kunnen en moeten doen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_144852674
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:13 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Als dat paspoort nog niet is ingetrokken dan is dat wel het eerste wat ze zouden kunnen en moeten doen.
Doen ze dus niet. Ze doen helemaal niks. Wat een signaal geef je dan af zeg :|W
pi_144861597
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doen ze dus niet. Ze doen helemaal niks. Wat een signaal geef je dan af zeg :|W
Paspoort ingetrokken

quote:
Het Nederlandse paspoort van de jihadganger in Syrië die zich Muhajiri Sháám noemt, is woensdag ingetrokken. Dat heeft de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Dick Schoof woensdag gedaan, meldt hij aan het ANP.
Ook is Sháám uitgeschreven uit de gemeentelijke basisadministratie. Zijn financiële tegoeden waren al bevroren.
pi_144862915
quote:
Oh toch maar wel. Vanmorgen konden we nog lezen dat er geen maatregelen tegen deze idioot genomen zouden worden. Misschien toch iets aangetrokken van de kritiek?
pi_144872025
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh toch maar wel. Vanmorgen konden we nog lezen dat er geen maatregelen tegen deze idioot genomen zouden worden. Misschien toch iets aangetrokken van de kritiek?
Misschien dat het verkeerd begrepen is vanmorgen waardoor 'nog geen' verstaan werd als 'geen maatregelen'.
pi_144872407
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:24 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Misschien dat het verkeerd begrepen is vanmorgen waardoor 'nog geen' verstaan werd als 'geen maatregelen'.
Dit stond er: Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Dick Schoof heeft geen bijzondere maatregelen getroffen tegen de Nederlandse jihadganger die zich Muhajiri Sháám noemt.
pi_144872713
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit stond er: Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Dick Schoof heeft geen bijzondere maatregelen getroffen tegen de Nederlandse jihadganger die zich Muhajiri Sháám noemt.
Tja dat klopt wel als er nog geen bijzondere maatregelen getroffen waren wat dan niet inhoudt dat dat ook niet zal gebeuren :)
Het was vreemd geweest als niet op zijn minst het paspoort ingetrokken werd, immers zijn van andere jihadisten die naar Syrië gegaan zijn ook het paspoort ingetrokken.
pi_144873135
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:37 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Tja dat klopt wel als er nog geen bijzondere maatregelen getroffen waren wat dan niet inhoudt dat dat ook niet zal gebeuren :)
Het was vreemd geweest als niet op zijn minst het paspoort ingetrokken werd, immers zijn van andere jihadisten die naar Syrië gegaan zijn ook het paspoort ingetrokken.
Daarom was het ook zo vreemd dat Dick Schoof dit eerst zei en dat er pas later besloten werd om toch dat paspoort in ter trekken. Dat had toch meteen moeten gebeuren? Maar het is wel exemplarisch van de aarzelende manier waarop Nederland met deze situatie omgaat.
pi_144873747
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daarom was het ook zo vreemd dat Dick Schoof dit eerst zei en dat er pas later besloten werd om toch dat paspoort in ter trekken. Dat had toch meteen moeten gebeuren? Maar het is wel exemplarisch van de aarzelende manier waarop Nederland met deze situatie omgaat.
Ja eens, dat had gisteren al geregeld moeten zijn.
Zowiezo vind ik het Nederlandse optreden niet erg sterk, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
pi_144874158
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Zowiezo vind ik het Nederlandse optreden niet erg sterk, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Mee eens. Ze hebben ook echt tot het laatste gewacht om vliegtuigen te sturen. Het komt niet echt daadkrachtig over.
pi_144874606
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mee eens. Ze hebben ook echt tot het laatste gewacht om vliegtuigen te sturen. Het komt niet echt daadkrachtig over.
Ook binnen Nederland niet, het is dat de hakken nu in het zand gaan en de burgers zich beginnen te roeren anders hadden we na 'er zijn geen grenzen overschreden' niets meer gehoord vermoedt ik.
pi_144875194
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ook binnen Nederland niet, het is dat de hakken nu in het zand gaan en de burgers zich beginnen te roeren anders hadden we na 'er zijn geen grenzen overschreden' niets meer gehoord vermoedt ik.
Inderdaad.
  donderdag 25 september 2014 @ 11:42:45 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144886873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Bij de Operatie tegen terrorisme stond Nederland gelijk voor aan bij veel mensen schoot dit in het verkeerde keelgat!
Denk dat de regering nu wat meer afwachtende houding neemt, eerst even kijken hoe andere landen reageren.
Zo hebben ze ook aangegeven we gaan alleen naar Irak en niet naar Syrie, was vanochtend nog even duidelijk te horen in uitspraak van Premier Reutel.. eh Rutte!
pi_144894351
..en nog even terug naar het NOS-journaal. In 2013 was er al kritiek.

http://www.newscientist.n(...)raad-met-wetenschap/
pi_144944120
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
..en nog even terug naar het NOS-journaal. In 2013 was er al kritiek.

http://www.newscientist.n(...)raad-met-wetenschap/
Wat erg dit.
Groot fan van User Wotte
pi_144950062
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:42 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat erg dit.
Nogal slordig he .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: