quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:55 schreef Molurus het volgende:
Sommige wetenschappers denken dat het hele universum een hologram is:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holografisch_universum
[..]
Dat zijn er wel meer tegenwoordig?
Tegenwoordig zijn we heel goed in special effects. Maar er is 1 ding dat nog steeds heel moelijk is: een mens overtuigend animeren. Overtuigend is het nooit.
Maar heb je voorbeelden daarvan?
In beide gevallen een groot voordeel dat je nauwelijks de gezichten ziet. (En Michael Jackson had bij leven al geen geloofwaardig gezicht.)quote:
Ja maar als je erin gaat verdiepen zie je dat 'ze' nog wat foutjes gemaakt hebben met JS zeker in begin, zoals zijn bril die hij een hele tijd ophad in interviews miste steeds een poos dat neusdingetje, lijkt me pijnlijk ook nog eens zo de hele tijd je bril dragen zonder dat het scheef gaat hangen ook nog eens? Buiten dit nog andere dingen zoals kleur van nek die niet overeenkomt, slordigheden met zijn hand/vingers een leek valt het niet op, buiten al die interviewtjes en wat speeches valt er niks te vinden van deze man. Hij kwam opeens en is ook weer verschwundenquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
In beide gevallen een groot voordeel dat je nauwelijks de gezichten ziet. (En Michael Jackson had bij leven al geen geloofwaardig gezicht.)
Snowden komt regelmatig met alleen zijn gezicht in hoge resolutie in beeld. Als dat animatie is dan is het de beste animatie in de geschiedenis van animatie.
Mensen hebben een bijzonder talent voor gezichtsherkenning. We kunnen een enorm scala aan emoties herkennen aan alleen de ogen.
En als daar iets niet klopt, al is het maar zo'n klein dingetje, dan zien we meteen dat het geen echt gezicht is.
Hier volg ik je niet helemaal. Er zou een deel van de bril missen ofzo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja maar als je erin gaat verdiepen zie je dat 'ze' nog wat foutjes gemaakt hebben met JS zeker in begin, zoals zijn bril die hij een hele tijd ophad in interviews miste steeds een poos dat neusdingetje, lijkt me pijnlijk ook nog eens zo de hele tijd je bril dragen zonder dat het scheef gaat hangen ook nog eens?
Overeenkomt met wat? Wat voor kleur iemand heeft op video hangt nogal af van a) de omstandigheden en b) de gebruikte opnameapparatuur.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Buiten dit nog andere dingen zoals kleur van nek die niet overeenkomt,
Wat voor slordigheden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:
slordigheden met zijn hand/vingers
Het zal je misschien verbazen, maar de meeste mensen zijn niet te vinden op internet. En dat een medewerker van de NSA niet op internet te vinden is verbaast me al helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:
een leek valt het niet op, buiten al die interviewtjes en wat speeches valt er niks te vinden van deze man. Hij kwam opeens en is ook weer verschwunden
Ja geijkte antwoorden maar als je die vids close bekeek klopte kleurverschil met nek niet, handen die in een verder shot niet goed afgewerkt waren dat soort dingen. En dan een bril de hele tijd dragen waarvan dat neussteuntje steeds ontbrak? Ik draag soms ook wel eens een bril en geloof me zonder dat neussteuntje kan ik mijn bril niet lang ophouden. Ben nog even gaan zoeken voor je, een poosje geleden waren dit soort video's nog te vinden op YT nu onvindbaar, online gehaald waarschijnlijk vanwege de Google-censuur die de laatste weken volop is los gebarsten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hier volg ik je niet helemaal. Er zou een deel van de bril missen ofzo?
[..]
Overeenkomt met wat? Wat voor kleur iemand heeft op video hangt nogal af van a) de omstandigheden en b) de gebruikte opnameapparatuur.
[..]
Wat voor slordigheden?
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar de meeste mensen zijn niet te vinden op internet. En dat een medewerker van de NSA niet op internet te vinden is verbaast me al helemaal niet.
Maar geheel los van dat soort technische zaken... waarom zou je zo'n persoon überhaupt willen animeren? En waarom zou Rusland zo'n hologram asiel willen verlenen? Dit ontgaat me allemaal volledig.
ja, dat had ik ook eerder gelezen of gehoord. de kennis en technieken die ze hebben gaat ver boven de wetenschap welke ze je op de uni's leren. kinderwetenschap noem ik het, en al die lui die hier reageren (ongeveer 97% trollen en nietsnutten welke hier dagelijks reageren) geilen erop. ze geilen op kinder knikkertjes als het ware, en denken dat ze er verstand hebben, en daar moeten we dan respect voor hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bestaat die wel echt eigenlijk die Edward Snowden? Er wordt gezegd dat ie een hologram zou kunnen zijn. Er zijn van die man alleen maar interviewtjes te vinden, nooit ergens gefilmd in publiek of ergens op straat ofzo, we kregen hem opeens in onze mik geschoven. Je weet het niet he, Wacko Jacko is ondertussen ook al een hologram so why not?
Macht is meer dan kennis.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:10 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
ja, dat had ik ook eerder gelezen of gehoord. de kennis en technieken die ze hebben gaat ver boven de wetenschap welke ze je op de uni's leren. kinderwetenschap noem ik het, en al die lui die hier reageren (ongeveer 97% trollen en nietsnutten welke hier dagelijks reageren) geilen erop. ze geilen op kinder knikkertjes als het ware, en denken dat ze er verstand hebben, en daar moeten we dan respect voor hebben![]()
lachwekkend, ze moesten eens weten.
kennis is macht, denk maar niet dat die knakkers aan de top dit gaan delen met ons.
ok, je hebt gelijk. macht is meer dan kennisquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Macht is meer dan kennis.
Weer zo'n instinker van de elite.
[ afbeelding ]
Etc.
Als dat paspoort nog niet is ingetrokken dan is dat wel het eerste wat ze zouden kunnen en moeten doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Begrijpt iemand dit nog?
Geen maatregelen NCTV tegen Nederlandse jihadganger
Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Dick Schoof heeft geen bijzondere maatregelen getroffen tegen de Nederlandse jihadganger die zich Muhajiri Sháám noemt.
Dat laat zijn woordvoerder woensdag weten. Schoof kan bijvoorbeeld een Nederlands paspoort intrekken. Het Openbaar Ministerie is inmiddels wel een strafrechtelijk onderzoek naar Sháám begonnen.
Sháám, alias Abu Mohammed, riep dinsdag in een filmpje op Facebook zijn broeders in onder meer Nederland op tot ''een sterke, stevige daad tegen de Nederlandse overheid".
http://www.nu.nl/binnenla(...)dse-jihadganger.html
Doen ze dus niet. Ze doen helemaal niks. Wat een signaal geef je dan af zegquote:Op woensdag 24 september 2014 13:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als dat paspoort nog niet is ingetrokken dan is dat wel het eerste wat ze zouden kunnen en moeten doen.
Paspoort ingetrokkenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doen ze dus niet. Ze doen helemaal niks. Wat een signaal geef je dan af zeg
quote:Het Nederlandse paspoort van de jihadganger in Syrië die zich Muhajiri Sháám noemt, is woensdag ingetrokken. Dat heeft de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Dick Schoof woensdag gedaan, meldt hij aan het ANP.
Ook is Sháám uitgeschreven uit de gemeentelijke basisadministratie. Zijn financiële tegoeden waren al bevroren.
Oh toch maar wel. Vanmorgen konden we nog lezen dat er geen maatregelen tegen deze idioot genomen zouden worden. Misschien toch iets aangetrokken van de kritiek?quote:
Misschien dat het verkeerd begrepen is vanmorgen waardoor 'nog geen' verstaan werd als 'geen maatregelen'.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh toch maar wel. Vanmorgen konden we nog lezen dat er geen maatregelen tegen deze idioot genomen zouden worden. Misschien toch iets aangetrokken van de kritiek?
Dit stond er: Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Dick Schoof heeft geen bijzondere maatregelen getroffen tegen de Nederlandse jihadganger die zich Muhajiri Sháám noemt.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Misschien dat het verkeerd begrepen is vanmorgen waardoor 'nog geen' verstaan werd als 'geen maatregelen'.
Tja dat klopt wel als er nog geen bijzondere maatregelen getroffen waren wat dan niet inhoudt dat dat ook niet zal gebeurenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit stond er: Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Dick Schoof heeft geen bijzondere maatregelen getroffen tegen de Nederlandse jihadganger die zich Muhajiri Sháám noemt.
Daarom was het ook zo vreemd dat Dick Schoof dit eerst zei en dat er pas later besloten werd om toch dat paspoort in ter trekken. Dat had toch meteen moeten gebeuren? Maar het is wel exemplarisch van de aarzelende manier waarop Nederland met deze situatie omgaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:37 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tja dat klopt wel als er nog geen bijzondere maatregelen getroffen waren wat dan niet inhoudt dat dat ook niet zal gebeuren
Het was vreemd geweest als niet op zijn minst het paspoort ingetrokken werd, immers zijn van andere jihadisten die naar Syrië gegaan zijn ook het paspoort ingetrokken.
Ja eens, dat had gisteren al geregeld moeten zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo vreemd dat Dick Schoof dit eerst zei en dat er pas later besloten werd om toch dat paspoort in ter trekken. Dat had toch meteen moeten gebeuren? Maar het is wel exemplarisch van de aarzelende manier waarop Nederland met deze situatie omgaat.
Mee eens. Ze hebben ook echt tot het laatste gewacht om vliegtuigen te sturen. Het komt niet echt daadkrachtig over.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ja eens, dat had gisteren al geregeld moeten zijn.
Zowiezo vind ik het Nederlandse optreden niet erg sterk, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ook binnen Nederland niet, het is dat de hakken nu in het zand gaan en de burgers zich beginnen te roeren anders hadden we na 'er zijn geen grenzen overschreden' niets meer gehoord vermoedt ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Ze hebben ook echt tot het laatste gewacht om vliegtuigen te sturen. Het komt niet echt daadkrachtig over.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:15 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ook binnen Nederland niet, het is dat de hakken nu in het zand gaan en de burgers zich beginnen te roeren anders hadden we na 'er zijn geen grenzen overschreden' niets meer gehoord vermoedt ik.
Bij de Operatie tegen terrorisme stond Nederland gelijk voor aan bij veel mensen schoot dit in het verkeerde keelgat!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ja eens, dat had gisteren al geregeld moeten zijn.
Zowiezo vind ik het Nederlandse optreden niet erg sterk, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Wat erg dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
..en nog even terug naar het NOS-journaal. In 2013 was er al kritiek.
http://www.newscientist.n(...)raad-met-wetenschap/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |