Als je dat vind dan lees je die alternatieve sites toch niet ? Ik neem de msm weer met een korrel zout en vind die te eenzijdig en niet kritisch . Dat doen mensen niet om jou te pesten maar omdat dat is wat ze waarnemen . Je krijgt nou eenmaal alternatieve nieuwssites op bnw of jij daar nou wel of geen waarheid in ziet .quote:Op maandag 22 september 2014 11:43 schreef Chewie het volgende:
Dat is ook een mooie" argumenten doen er dus niet toe om mensen ruimdenkend te maken, blijkbaar kan dat alleen door in CAPS EN WELLICHT HELPT BOLD OOK NOG WEL, TE MELDEN DAT MENSEN HUN OGEN MOETEN OPENEN EN DAT JE ANDERS EEN SCHAAP BENT DIE NIET NADENKT
De fout die Summers (e.v.a. zoals Biekje) hier maken is dat al het msm op 1 hoop word gegooid al zou het 1 stem zijn terwijl ze niet in wil zien dat veel van die alternatieve nieuws sites eigenlijk 1 grote circle-jerk is met een nog beperktere tunnelvisie.
Dat is een persoonlijke keuze welke bron je gebruikt , vertrouwd en welke je aanhaalt net zoals jij dat voor jezelf bepaald . Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar omgekeerd hoeven mensen het ook niet met jou eens te zijn .quote:Op maandag 22 september 2014 12:55 schreef theguyver het volgende:
Zoveel comentaar op de MSM maar het mag wel gebruikt worden om een punt te bewerkstelligen, sites zoals NIBURU en WIJworden wakker etc halen hun info ook gewoon van MSM af , daarna halen ze de rest ( hun conclussie) uit een grote dikke duim, of de grote dikke duim van iemand die een boek heeft geschreven wat bestaat uit de inhoud van zijn duim en daar trekken ze dan een conlussie van, dus hoe het went of keert het gross van de informatie komt uit de MSM.
De rest word er maar bij bedacht of voorzien van informatie wat er compleet los van staat.
Het verhaal kan nog gekker , America beschuldigt putin meteen en de voltallige westerse media en politici kopieren alle oorlogspropaganda zonder kritische vragen en voeden elke dag de leugen dat putin het heeft gedaan . Tot de waarheid boven tafel is kan je niet alvast wegstrepen wat wel en niet gek klinkt en wie daar wel en niet bij betrokken zijn , want de waarheid houd zich daar niet aan .quote:voorbeeld
Bericht: MH17 neergestort komt uit de MSM.
Een BNW journalist ( zo noem ik het maar) vind een slachtoffer er raar uit zien en post dit op zijn site.
Site maakt er van slachtoffer is pop!
Conclussie alles wat we zien op msm is nep, alle slachtoffers zijn poppen!
Msm dus het kan bangmakerij zijn om vrijheidsbeperkende maatregelen door te drukken en angst te zaaien onder de bevolking . Net zoals ze gedaan hebben met de war of terror met als resultaat haat tegen moslims en islamofobie en het rechtvaardigen van oorlogen . Ik kom de laatste dagen meer van dat soort berichten tegen en de woorden dat er aanslagen zijn verijdeld zijn maar woorden en is geen feit zonder bewijs en is geen daadwerkelijke aanslag in de realiteit . Het enige wat het dan echt maakt is de individuele angst die je zelf oproept bij zulke berichten . Ik neem politici niet echt serieus meer aangezien ze allemaal braaf meedoen met oorlogspropaganda . Aangezien het MSM is hoeft maar 1 iemand het te zeggen met een bepaalde status en alle neuzen gaan dezelfde kant op om het te herhalen zonder kritische vragen . " Islamitische terroristen " is wel weer typisch , je zal nooit horen " christelijke terrorist of atheistische terroristquote:Op maandag 22 september 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ook MSM, dus niet waar?
Europese Commissie verscherpt beveiliging gebouwen
De Europese Commissie scherpt de beveiliging aan rond haar gebouwen in Brussel. Dat heeft eurocommissaris Maros Sefkovic laten weten, meldt persbureau Belga maandag.
De strengere maatregelen werden getroffen nadat een aanslag door islamitische terroristen op het hoofdkantoor van de commissie zou zijn verijdeld.
Ik kan er ook niet één noemen van de laaste tijd , jij wel?quote:Op maandag 22 september 2014 15:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Msm dus het kan bangmakerij zijn om vrijheidsbeperkende maatregelen door te drukken en angst te zaaien onder de bevolking . Net zoals ze gedaan hebben met de war of terror met als resultaat haat tegen moslims en islamofobie en het rechtvaardigen van oorlogen . Ik kom de laatste dagen meer van dat soort berichten tegen en de woorden dat er aanslagen zijn verijdeld zijn maar woorden en is geen feit zonder bewijs en is geen daadwerkelijke aanslag in de realiteit . Het enige wat het dan echt maakt is de individuele angst die je zelf oproept bij zulke berichten . Ik neem politici niet echt serieus meer aangezien ze allemaal braaf meedoen met oorlogspropaganda . Aangezien het MSM is hoeft maar 1 iemand het te zeggen met een bepaalde status en alle neuzen gaan dezelfde kant op om het te herhalen zonder kritische vragen . " Islamitische terroristen " is wel weer typisch , je zal nooit horen " christelijke terrorist of atheistische terrorist
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt, msm is niet 1 partij, nieuws op Fox word wezenlijk anders gebracht dan op MSNBC bijvoorbeeld, in Nederland zit er een groot verschil tussen HvNL en RTL nieuws en NOS, achtergrond programma's van verschillende omroepen hebben allemaal een andere insteek en ja er worden fouten gemaakt maar in tegenstelling tot de meeste alternatieve nieuwsbronnen doen ze bij de msm wel aan bron vermelding en kun je verder op onderzoek. Bij de alternatieven is het zoals theguyver al aangaf totaal geen onderzoek gepleegd en is een foto die er volgens de schrijver vreemd uitziet al reden genoeg om hoax/fake/whatever te roepen, een ander probleem is dat de alternatieven als bron, als die er al is, alleen naar andere alternatieven kunnen wijzen of een msm bron compleet verkeerd interpreteren (wat bij niburu/ninefornews wel heel erg duidelijk is).quote:Op maandag 22 september 2014 12:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je dat vind dan lees je die alternatieve sites toch niet ? Ik neem de msm weer met een korrel zout en vind die te eenzijdig en niet kritisch . Dat doen mensen niet om jou te pesten maar omdat dat is wat ze waarnemen . Je krijgt nou eenmaal alternatieve nieuwssites op bnw of jij daar nou wel of geen waarheid in ziet .
Als je nog steeds niet weet wie de verspreiders van het algemene nieuws zijn zoals ANP, Reuters en RTL hierbij een linkjequote:Op maandag 22 september 2014 15:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt, msm is niet 1 partij, nieuws op Fox word wezenlijk anders gebracht dan op MSNBC bijvoorbeeld, in Nederland zit er een groot verschil tussen HvNL en RTL nieuws en NOS, achtergrond programma's van verschillende omroepen hebben allemaal een andere insteek en ja er worden fouten gemaakt maar in tegenstelling tot de meeste alternatieve nieuwsbronnen doen ze bij de msm wel aan bron vermelding en kun je verder op onderzoek. Bij de alternatieven is het zoals theguyver al aangaf totaal geen onderzoek gepleegd en is een foto die er volgens de schrijver vreemd uitziet al reden genoeg om hoax/fake/whatever te roepen, een ander probleem is dat de alternatieven als bron, als die er al is, alleen naar andere alternatieven kunnen wijzen of een msm bron compleet verkeerd interpreteren (wat bij niburu/ninefornews wel heel erg duidelijk is).
Hier in BNW zie je vaak artikelen, van Lambiekje bijvoorbeeld, die voornamelijk uit christelijk fundamentalistische hoek komen, dat die een agenda hebben is wel duidelijk en vind ik persoonlijk vele malen kwalijker dan wat hier beweerd word wat de doelstellingen zouden zijn van de NWO/iluminatie. Waarom deze bronnen minder kritisch bekeken worden door o.a. jouzelf ontgaat me eigenlijk, waarom deze niet net zo kritisch benaderen als de msm?
En hoe zijn die onbetrouwbaarder dan vage weblogs/alternatieve nieuwssites die zelden aan bronvermelding doen, opinie mengen met nieuws, als er al een bron is dit steevast terug te leiden is naar christelijk fundamentalistische hoek met een duidelijke agenda? Buiten dat is msm niet alleen maar ANP, Reuters en RTL en slaat wijwordenwakker, die al niet echt objectief zijn, de plank weer eens volledig mis.quote:Op maandag 22 september 2014 16:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je nog steeds niet weet wie de verspreiders van het algemene nieuws zijn zoals ANP, Reuters en RTL hierbij een linkje
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1018
zal vast ook een grote duim zijn?
In die alternatieve bullshit (zoals jij het noemt) daar moet je je eigen weg in vinden en zeker ook kritisch blijven maar de msm liegt imo alles aan elkaar en dit al veel langer dan vandaag. Trouwens op YT heerst ook al censuur.quote:Op maandag 22 september 2014 16:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
En hoe zijn die onbetrouwbaarder dan vage weblogs/alternatieve nieuwssites die zelden aan bronvermelding doen, opinie mengen met nieuws, als er al een bron is dit steevast terug te leiden is naar christelijk fundamentalistische hoek met een duidelijke agenda? Buiten dat is msm niet alleen maar ANP, Reuters en RTL en slaat wijwordenwakker, die al niet echt objectief zijn, de plank weer eens volledig mis.
Waarom wel kritisch kijken naar msm maar niet naar die alternatieve bullshit? Bij de MSM kom je nog onderzoeksjournalistiek tegen, de alternatieven zijn van mening dat het kijken van een youtube filmpje van vage oorsprong al onderzoeksjournalistiek is.
Nogmaals er is geen 1 msm en de diversiteit is altijd nog groter dan bij de alternatieven, en ja ik noem het bullshit uit ervaring en dat achter hun "nieuws" een walgelijker agenda schuilgaat dan wat er hier beweerd word over de NWO/illuminatie.quote:Op maandag 22 september 2014 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In die alternatieve bullshit (zoals jij het noemt) daar moet je je eigen weg in vinden en zeker ook kritisch blijven maar de msm liegt imo alles aan elkaar en dit al veel langer dan vandaag. Trouwens op YT heerst ook al censuur.
Er is wel één msm zie link bovenstaande post. Verder neus ik weinig onder de christelijke fundamentalisten, geen idee hoe je daar aankomt. Nogmaals; ook het alternatieve nieuws bekijk ik kritisch en daar zitten zeker ook een hoop oproerkraaiers tussen, dit hoor je mij niet beweren maar de tijd dat ik CNN, NOS, RTL en BBC nog voor waar aanneem is allang voorbij. Ik vrees dat we hier samen toch niet uitkomen. Zodra iemand met zogenaamd insidenieuws aankomt dan ben je een christelijke fundamentalist zelfs, aluhoedje of de bronnen zijn niet betrouwbaar genoeg etc.quote:Op maandag 22 september 2014 16:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nogmaals er is geen 1 msm en de diversiteit is altijd nog groter dan bij de alternatieven, en ja ik noem het bullshit uit ervaring en dat achter hun "nieuws" een walgelijker agenda schuilgaat dan wat er hier beweerd word over de NWO/illuminatie.
Als jij werkelijk kritisch zou kijken naar je eigen nieuwsbronnen dan zou je er achter komen dat de intenties van voornamelijk de christelijke fundamentalisten nu niet echt zuiver te noemen zijn. Dat jij van mening bent dat de msm alles bij elkaar liegt geeft alleen maar aan dat je totaal niet kritisch bent
Kijk naar het gemiddelde topic hier en wat de bronvermelding is, zaken als badpharma, nwo, illuminatie, satanisme, depopulatie (kortom het gros van het "nieuws" in bnw) zijn allemaal terug te leiden tot een christelijk fundamentalistische oorsprong. Dat jij dat niet ziet (of wil zien) is wat anders maar kom dan niet aanzetten dat je over een zogenaamde kritische geest beschikt. Om het dan "inside nieuws" te noemen is al helemaal lachwekkend.quote:Op maandag 22 september 2014 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er is wel één msm zie link bovenstaande post. Verder neus ik weinig onder de christelijke fundamentalisten, geen idee hoe je daar aankomt. Nogmaals; ook het alternatieve nieuws bekijk ik kritisch en daar zitten zeker ook een hoop oproerkraaiers tussen, dit hoor je mij niet beweren maar de tijd dat ik CNN, NOS, RTL en BBC nog voor waar aanneem is allang voorbij. Ik vrees dat we hier samen toch niet uitkomen. Zodra iemand met zogenaamd insidenieuws aankomt dan ben je een christelijke fundamentalist zelfs, aluhoedje of de bronnen zijn niet betrouwbaar genoeg etc.
Verdiep je maar eens in ANP, Reuter en co wie daar de touwtjes in handen hebben dit hoeft niet persee van Wijwordenwakker te zijn maar net wat ik zeg zodra het een site is die niet msm is wordt het afgeserveerd. Maar goed we komen er niet uit.quote:Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kijk naar het gemiddelde topic hier en wat de bronvermelding is, zaken als badpharma, nwo, illuminatie, satanisme, depopulatie (kortom het gros van het "nieuws" in bnw) zijn allemaal terug te leiden tot een christelijk fundamentalistische oorsprong. Dat jij dat niet ziet (of wil zien) is wat anders maar kom dan niet aanzetten dat je over een zogenaamde kritische geest beschikt. Om het dan "inside nieuws" te noemen is al helemaal lachwekkend.
Nogmaals er is geen 1 msm, wijwordenwakker is juist zo'n oproerkraai site en daar zou je een keer kritisch naar moeten kijken i.p.v. stelselmatig msm tot leugenachtig zonder ook maar 1 kritische noot te bestempelen.
Het is wel duidelijk dat de gemiddelde BNW'er een groter mak kritiekloos schaap is.
Onderbouw dan eens waarom "andere" media niet propaganda is? Is het nou echt zo lastig om in te zien dat de dingen die jij hier vaak post net zo goed propaganda zijn? Elke nieuwsbron is propaganda, op de een of andere manier.quote:Op maandag 22 september 2014 10:28 schreef Summers het volgende:
[..]
De msm is juist propaganda en het is aan andere mensen om dat in te zien en daarvoor open te staan .
Je punt?quote:Je kan mensen niet ruimdenkend maken met argumenten , dat is een innerlijk proces die jaren duurt waar ze zelf voor moeten kiezen .
Ga je weer. Waar? Waar zeg ik dat MSM de norm is? Waar zie je in een reactie van mij dat de MSM zo correct en waar is?quote:Eigenlijk zeggen jullie dat msm nieuws de norm is en wie verder denkt of iets anders ziet die spoort niet of is aan het trollen of word betaald om propaganda te verspreiden . Misschien moeten jullie niet zo heilig overtuigd zijn van wat jullie als waarheid zien dat je dat als grens gaat opleggen aan andere mensen . Die grens ligt blijkbaar bij wat de main stream media zegt dat waar is . Andere mensen houden wel open dat jullie de waarheid niet zien en hebben recht op een andere mening en het recht om het anders te zien .
Je bedoelt weer een stukje propaganda, zal het vanavond eens lezen. Al geef ik het weinig kans met zo'n telegraaf-titel.quote:Hieronder weer een voorbeeld van het falen van de NOS en de westerse MSM propaganda en het sturen van wat mensen denken en hoe de realiteit word weerspiegeld , het is aan jou daar je eigen conclusies over te trekken en mee te nemen in je wereldbeeld maar kom niet zeggen dat het mijn propaganda is terwijl het gewoon de feiten zijn .
Dat zijn mooie woorden die eigenlijk geen reet zeggen.quote:Ik let niet meer op mooie woorden en alleen nog maar op daden want dat is een wereld van verschil .
Niet automatisch maar ik kijk wat hun doel en achtergrond is van die site en vaak is het bij de alternatieve nieuws voorzieningen vrij doorzichtig.quote:Op maandag 22 september 2014 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:
maar net wat ik zeg zodra het een site is die niet msm is wordt het afgeserveerd.
Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:
-edit, niet meetrollen-quote:
Wat WWW betreft heb je niet gelijk. Ik weet niet welke artikelen jij op die website leest, of welke boeken jij van MM hebt gelezen, maar kenmerkend ervoor is juist dat er weinig gebruik wordt gemaakt van massamedia om een punt te maken. Ik denk dat daar weinig 'samenzweringstheorieën' op staan die een samenzwering bewijzen m.b.v. massamedia, als die aangehaald worden, dan is het vaak juist om die massamedia te ontkrachten. Al is dat wel zo, dan is dat niet relevant, want: dat iemand (zeer) kritisch is op de massamedia betekent geenszins dat alles wat de massamedia zeggen dus niet waar zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 12:55 schreef theguyver het volgende:
Zoveel comentaar op de MSM maar het mag wel gebruikt worden om een punt te bewerkstelligen, sites zoals NIBURU en WIJworden wakker etc halen hun info ook gewoon van MSM af , daarna halen ze de rest ( hun conclussie) uit een grote dikke duim, of de grote dikke duim van iemand die een boek heeft geschreven wat bestaat uit de inhoud van zijn duim en daar trekken ze dan een conlussie van, dus hoe het went of keert het gross van de informatie komt uit de MSM.
De rest word er maar bij bedacht of voorzien van informatie wat er compleet los van staat.
Ik zeg ook niet dat er geen reet van klopt, Ik moet ook zeggen vaak hebben ze goed onderbouwde punten hoor zelfs de meest vage niet MSM sites, het probleem is vaak wel dat er veel fouten of gewoon simpele onjuistheden op de webistes staan waardoor het vrijwelgelijk al door de mand valt.quote:Op maandag 22 september 2014 20:27 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Wat WWW betreft heb je niet gelijk. Ik weet niet welke artikelen jij op die website leest, of welke boeken jij van MM hebt gelezen, maar kenmerkend ervoor is juist dat er weinig gebruik wordt gemaakt van massamedia om een punt te maken. Ik denk dat daar weinig 'samenzweringstheorieën' op staan die een samenzwering bewijzen m.b.v. massamedia, als die aangehaald worden, dan is het vaak juist om die massamedia te ontkrachten. Al is dat wel zo, dan is dat niet relevant, want: dat iemand (zeer) kritisch is op de massamedia betekent geenszins dat alles wat de massamedia zeggen dus niet waar zijn.
Overigens zijn er ook Nederlandse wetenschappers die aantonen dat de massamedia (stelselmatig) al dan niet bewust de bevolking verkeerd voorlichten. De (voormalige) professor en hoogleraar Hamelink van de Universiteit van Amsterdam heeft daar over geschreven in zijn boek Regeert De Leugen? Met als ondertitel: Mediaplichtigheid aan leugen en bedrog.
Edit: dit is overigens een van zijn toespraken, hij zegt hierin niet evenveel als in zijn boek, maar je krijgt i.i.g. een indruk:
http://www.universiteitva(...)t-in-de-krant-staat/
Nou wat deze post trollen te maken had? Lijkt mij meer geen commentaar kunnen verdragen want ik heb lange tenenquote:Op maandag 22 september 2014 17:19 schreef snurkhapper het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:
-weg, ga maar ergens anders trollen-
Niet mee bemoeien als het niet aan jou gericht is en zeker niet mee gaan trollen. Duidelijk?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou wat deze post trollen te maken had? Lijkt mij meer geen commentaar kunnen verdragen want ik heb lange tenen
Dat vroeg ik me ook af. Je mag ook niks meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou wat deze post trollen te maken had?
Het is echt erg hier he. Je mag niet eens meer trollenquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:50 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Je mag ook niks meer tegenwoordig.
Welnee , kijk alleen al naar wie vanaf dag 1 meedeed met de beschuldiging van America gebaseerd op niks met mh017 .quote:Op maandag 22 september 2014 15:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt, msm is niet 1 partij, nieuws op Fox word wezenlijk anders gebracht dan op MSNBC bijvoorbeeld, in Nederland zit er een groot verschil tussen HvNL en RTL nieuws en NOS, achtergrond programma's van verschillende omroepen hebben allemaal een andere insteek en ja er worden fouten gemaakt maar in tegenstelling tot de meeste alternatieve nieuwsbronnen doen ze bij de msm wel aan bron vermelding en kun je verder op onderzoek.
Alternatieve sites zijn de enigen met kritische vragen bij grote gebeurtenissen terwijl de MSM een eenzijdig beeld geeft die altijd in het voordeel is van de status quo of die uit de wind houd zodat ze door kunnen gaan met misleiden , oorlogen voeren , graaien enz . Reken maar dat alternatieve sites een beeld schetsen die het omgekeerde is dan wat de MSM je wilt doen laten geloven . De alternatieve sites interpreteren meestal niet verkeerd maar leggen bloot dat de msm het verkeerd weergeeft .quote:Bij de alternatieven is het zoals theguyver al aangaf totaal geen onderzoek gepleegd en is een foto die er volgens de schrijver vreemd uitziet al reden genoeg om hoax/fake/whatever te roepen, een ander probleem is dat de alternatieven als bron, als die er al is, alleen naar andere alternatieven kunnen wijzen of een msm bron compleet verkeerd interpreteren (wat bij niburu/ninefornews wel heel erg duidelijk is).
Het komt niet uit het niets , meestal hebben die mensen door nieuwe informatie hun wereldbeeld 180 graden moeten bijstellen omdat alles wat ze ooit dachten dat de realiteit was , maar een illusie bleek en de msm hoort bij die illusie en is een manier om die illusie in stand te kunnen blijven houden . Zonder alternatieve sites kan je niet vergelijken en daar gaat het om .quote:Hier in BNW zie je vaak artikelen, van Lambiekje bijvoorbeeld, die voornamelijk uit christelijk fundamentalistische hoek komen, dat die een agenda hebben is wel duidelijk en vind ik persoonlijk vele malen kwalijker dan wat hier beweerd word wat de doelstellingen zouden zijn van de NWO/iluminatie. Waarom deze bronnen minder kritisch bekeken worden door o.a. jouzelf ontgaat me eigenlijk, waarom deze niet net zo kritisch benaderen als de msm?
Kolder, de msm laat niet 1 verhaal horen, ben je van mening dat het wel zo is dan ben jij juist degene die zich beperkt laat informeren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Welnee , kijk alleen al naar wie vanaf dag 1 meedeed met de beschuldiging van America gebaseerd op niks met mh017 .
[..]
Alternatieve sites zijn de enigen met kritische vragen bij grote gebeurtenissen terwijl de MSM een eenzijdig beeld geeft die altijd in het voordeel is van de status quo of die uit de wind houd zodat ze door kunnen gaan met misleiden , oorlogen voeren , graaien enz . Reken maar dat alternatieve sites een beeld schetsen die het omgekeerde is dan wat de MSM je wilt doen laten geloven . De alternatieve sites interpreteren meestal niet verkeerd maar leggen bloot dat de msm het verkeerd weergeeft .
[..]
Het komt niet uit het niets , meestal hebben die mensen door nieuwe informatie hun wereldbeeld 180 graden moeten bijstellen omdat alles wat ze ooit dachten dat de realiteit was , maar een illusie bleek en de msm hoort bij die illusie en is een manier om die illusie in stand te kunnen blijven houden . Zonder alternatieve sites kan je niet vergelijken en daar gaat het om .
Je bent ook een terrorist als je geweld gebruikt voor politieke doeleinden , bijv een land binnenvallen met militairen onder valse voorwendselen . Burgerslachtoffers maakt dmv oorlogsmisdaden zoals ziekenhuizen en scholen bombaderen . Mensen laten verhongeren om geld te verdienen enz , de focus ligt steeds op religieus terrorisme maar er zijn vele vormen . Terrorisme voor politieke doeleinden maakt volgens mij veel meer onschuldige burgerslachtoffers en is net zo barbaars .quote:Op maandag 22 september 2014 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet één noemen van de laaste tijd , jij wel?
Ik deel je mening Alternatieve nieuws zijn alles behalve kritisch vrijwel allemaal zijn exact tegenover de punten wat de MSM juist aanhaalt MSM geeft aan dat de kans groot is dat Rusland betrokken is bij het neerhalen ( let op ik gebruik het woord MOGELIJK) alternatieve sites wijzen gelijk met de vinger na Israel VS en Oekraine, ze zeggen niet MOGELIJK nee HET IS ZO.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kolder, de msm laat niet 1 verhaal horen, ben je van mening dat het wel zo is dan ben jij juist degene die zich beperkt laat informeren.
Het probleem met die zogenaamde informatie, waar jij en Lambiekje met ogen open blijkbaar intrappen, is dat de bron nogal discutabel is en een agenda heeft, niet voor niets is al die bullshit die hier gespuit word over de pharma industrie terug te leiden tot christelijke fundamentalistische hoek.
Alternatieve sites zijn niet kritisch, dat zijn juist de sites die hun agenda, gebasseerd op een waanidee of religie, er door proberen te drukken.
Leuk dat je doet alsof het om twee personen gaat met een andere mening over de msm ipv een groep wereldwijd die steeds groter word die de msm leugens zat zijn en de eenzijdige berichtgeving over wat er in de wereld gebeurd of in eigen land . Misschien moet je zelf wat meer alternatieve sites gaan lezen zodat jij je er ook bewust van kan worden . De rijken zouden niet steeds rijker worden en oorlogen zouden niet door kunnen blijven gaan als er objectief en onafhankelijk msm nieuws was met kritische vragen .quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kolder, de msm laat niet 1 verhaal horen, ben je van mening dat het wel zo is dan ben jij juist degene die zich beperkt laat informeren.
Het probleem met die zogenaamde informatie, waar jij en Lambiekje met ogen open blijkbaar intrappen, is dat de bron nogal discutabel is en een agenda heeft, niet voor niets is al die bullshit die hier gespuit word over de pharma industrie terug te leiden tot christelijke fundamentalistische hoek.
Alternatieve sites zijn niet kritisch, dat zijn juist de sites die hun agenda, gebasseerd op een waanidee of religie, er door proberen te drukken.
Wat een kolder loop je hier te verkondigen, de msm benadert de problemen die jij hier benoemt kritisch, er is objectief gezien geen eenzijdige berichtgeving en zoals gezegd is er geen 1 msm.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Leuk dat je doet alsof het om twee personen gaat met een andere mening over de msm ipv een groep wereldwijd die steeds groter word die de msm leugens zat zijn en de eenzijdige berichtgeving over wat er in de wereld gebeurd of in eigen land . Misschien moet je zelf wat meer alternatieve sites gaan lezen zodat jij je er ook bewust van kan worden . De rijken zouden niet steeds rijker worden en oorlogen zouden niet door kunnen blijven gaan als er objectief en onafhankelijk msm nieuws was met kritische vragen .
Mensen merken het vanzelf wel of dat zo is , in Nederland worden het ook steeds meer die dat begrijpen en zien en uitspreken , je merkt het als het bijv over isis of moslims gaat dat mensen zich bewust zijn van het meten met twee maten door de msm en de hypocrisie van politici . Ook die mensen zien in dat je de msm met een korrel zout moet nemen . Met internet heb je iig geen excuus meer dat je het niet wist .quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat een kolder loop je hier te verkondigen, de msm benadert de problemen die jij hier benoemt kritisch, er is objectief gezien geen eenzijdige berichtgeving en zoals gezegd is er geen 1 msm.
Jij bent hier juist degene die doet of het om 2 personen gaat, msm vs alternatief. Waarbij je nogal met oogkleppen kijkt en kritiekloos de alternatieven voor waar aanneemt en msm per definitie als fout bestempeld.
Zolang ik de msm niet elke dag napraat maak ik me geen zorgen over dat ik achter propaganda aanloop .quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
Tjezus Summers wat een propaganda![]()
Daar ben je toch zo op tegen?
Ik stel ook nergens dat er geen fouten gemaakt worden in de msm maar het is zeker niet zo dat ze allemaal hetzelfde geluid laten horen. Dat is trouwens ook eerder het geval bij de alternatieven waar alles "westers" per definitie fout is en nieuwsberichten zo gedraaid worden dat het in hun straatje past.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensen merken het vanzelf wel of dat zo is , in Nederland worden het ook steeds meer die dat begrijpen en zien en uitspreken , je merkt het als het bijv over isis of moslims gaat dat mensen zich bewust zijn van het meten met twee maten door de msm en de hypocrisie van politici . Ook die mensen zien in dat je de msm met een korrel zout moet nemen . Met internet heb je iig geen excuus meer dat je het niet wist .
Je trapt anders wel met open ogen in de propaganda van de alternatievenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Zolang ik de msm niet elke dag napraat maak ik me geen zorgen over dat ik achter propaganda aanloop .
Je bent één brok propaganda en hebt dat blijkbaar zelf niet in de gaten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Zolang ik de msm niet elke dag napraat maak ik me geen zorgen over dat ik achter propaganda aanloop .
? Je praat de msm consistent na. Internet bereikt een veel grotere massa dan TV, immers.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd zeg dat het slechts een kwestie van tijd is voordat het alternatieve nieuws main stream is geworden en om Edward snowden te quoten " this generation will burn the main stream media to the ground .quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:47 schreef ems. het volgende:
[..]
? Je praat de msm consistent na. Internet bereikt een veel grotere massa dan TV, immers.
Geen last van , het komt grotendeels overeen met wat ik zelf waarneem .quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je trapt anders wel met open ogen in de propaganda van de alternatieven
Bestaat die wel echt eigenlijk die Edward Snowden? Er wordt gezegd dat ie een hologram zou kunnen zijn. Er zijn van die man alleen maar interviewtjes te vinden, nooit ergens gefilmd in publiek of ergens op straat ofzo, we kregen hem opeens in onze mik geschoven. Je weet het niet he, Wacko Jacko is ondertussen ook al een hologram so why not?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd zeg dat het slechts een kwestie van tijd is voordat het alternatieve nieuws main stream is geworden en om Edward snowden te quoten " this generation will burn the main stream media to the ground .
Daar heb ik nog nooit van gehoord en dus ook nooit overwogen maar ik zal het in mijn achterhoofd houden en oplettenquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bestaat die wel echt eigenlijk die Edward Snowden? Er wordt gezegd dat ie een hologram zou kunnen zijn. Er zijn van die man alleen maar interviewtjes te vinden, nooit ergens gefilmd in publiek of ergens op straat ofzo, we kregen hem opeens in onze mik geschoven. Je weet het niet he, Wacko Jacko is ondertussen ook al een hologram so why not?
Dat is dan ook de belangrijkste eigenschap van propaganda.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Geen last van , het komt grotendeels overeen met wat ik zelf waarneem .
Of hij is een agent van de "alternatieve" media om de massamedia zwart te maken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bestaat die wel echt eigenlijk die Edward Snowden? Er wordt gezegd dat ie een hologram zou kunnen zijn. Er zijn van die man alleen maar interviewtjes te vinden, nooit ergens gefilmd in publiek of ergens op straat ofzo, we kregen hem opeens in onze mik geschoven. Je weet het niet he, Wacko Jacko is ondertussen ook al een hologram so why not?
http://voiceofrussia.com//2013_07_04/225636210/quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord en dus ook nooit overwogen maar ik zal het in mijn achterhoofd houden en opletten
alstu:quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee? Dit soort interviews zijn er genoeg van te vinden met die man, zegt helemaal niks. Je komt nooit beelden tegen dat ie ergens op straat wordt geïnterviewd of andere zaken in openbaar publiek doet alleen maar standaard interviewtjes met niet al te veel mensen. Persoonlijk interesseert het me niks of ie holo is of niet maar verbazen zou het me ook niet. Net wat ik zei Wacko Jacko staat ook alweer op stage als een hologram hij zal vast niet de eerste of de laatste zijnquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
alstu:
http://www.theguardian.co(...)wden-video-interview
Je betwijfelt of hij bestaat dus stuur ik je een paar interviews en dan vraag je: wat moet ik daarmee?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee? Dit soort interviews zijn er genoeg van te vinden met die man, zegt helemaal niks. Je komt nooit beelden tegen dat ie ergens op straat wordt geïnterviewd of andere zaken in openbaar publiek doet alleen maar standaard interviewtjes met niet al te veel mensen. Persoonlijk interesseert het me niks of ie holo is of niet maar verbazen zou het me ook niet. Net wat ik zei Wacko Jacko staat ook alweer op stage als een hologram hij zal vast niet de eerste of de laatste zijn
Ja precies, er zijn zat van die interviews te vinden, als je nu aankwam met Mr Snowden geïnterviewd ergens op straat door tig reporters terwijl ie in een auto stapte (ik roep maar wat) vond ik het overtuigender. Maar nogmaals: het boeit me niet eens zo veel of ie een holo'tje is of niet. Daar zijn er wel meer van tegenwoordig, over een paar jaar vinden we het niet eens zo vreemd meer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je betwijfelt of hij bestaat dus stuur ik je een paar interviews en dan vraag je: wat moet ik daarmee?
Ik wil je helemaal niet overtuigen. Als jij graag in een hologram gelooft, prima toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja precies, er zijn zat van die interviews te vinden, als je nu aankwam met Mr Snowden geïnterviewd ergens op straat door tig reporters terwijl ie in een auto stapte (ik roep maar wat) vond ik het overtuigender. Maar nogmaals: het boeit me niet eens zo veel of ie een holo'tje is of niet. Daar zijn er wel meer van tegenwoordig, over een paar jaar vinden we het niet eens zo vreemd meer.
Dat zijn er wel meer tegenwoordig?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar nogmaals: het boeit me niet eens zo veel of ie een holo'tje is of niet. Daar zijn er wel meer van tegenwoordig, over een paar jaar vinden we het niet eens zo vreemd meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |