SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kinders onthoud deze wijze les van ome kaas:![]()
![]()
Binnenkort is patroon oksel kwijt als volger lees ik?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik heb besloten (lees: toestemming gekregen) dat het budget voor een nieuw wielsetje om en nabij 200 euro is. Toch makkelijker om wat gerichter te zoeken.
Ik ga toch voor fabriekswielen denk ik, handgespaakt voor 200 euro wordt al lastig en die mavicdingen (hoe goed en verstandig ze ook zijn) vind ik gewoon niet zo lekker smoelen. En hoewel dat idd het rijgedrag niet beïnvloed vind ik dat toch ook wel belangrijk.
Dus 5's(vento) of quattro's(scirocco) zit ik nu aan te denken. Nu dus ff goed zoeken / mooie aanbieding afwachten.![]()
Ik rij toch liever niet door tot er wat breekt Kaas![]()
Zouden idd best wel de pedalen kunnen zijn (Shimano PD R540). Heb er alleen last van als ik op de fiets zit en trap. Geen last van als ik de pedalen rond draai zonder dat ik op de fiets zit. Ga even kijken of de trappers wel goed vastzitten.
Dankjewel allemaal. Zal wel laten horen als hij niet meer kraakt![]()
![]()
Stoppen met koffie is niet leuk. 'Krijg allemaal ongezien de tyfus', wil ik telkens zeggen als mensen wat vragen op werk, maar dat is geen goede carriere move natuurlijk.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Waarom zou je stoppen met koffiequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Stoppen met koffie is niet leuk. 'Krijg allemaal ongezien de tyfus', wil ik telkens zeggen als mensen wat vragen op werk, maar dat is geen goede carriere move natuurlijk.![]()
![]()
Omdat m'n huisarts vind dat een rust hartslag van 100 wat veel is. Dus ze willen binnenkort ook wat sensors op m'n corpus plakken, en meten, maar ik dacht van, hoge hartslag, 10 koffie per dag, misschien is daar een soort verband....was maar een idee.
Dus nu groene thee met 10 korrels suiker...knallende koppijn gisteren, nu wat minder gelukkig.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Ik ga straks mijn woon-werk ritten privé maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
Binnenkort is patroon oksel kwijt als volger lees ik?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Mede-addict hier! Maar heb toevallig vandaag de meisjes hier op kantoor laten uitzoeken wat de effecten zijn van koffie. Kennelijk zit ik met mijn inname goed en krijg ik minder snel leverkankerquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Omdat m'n huisarts vind dat een rust hartslag van 100 wat veel is. Dus ze willen binnenkort ook wat sensors op m'n corpus plakken, en meten, maar ik dacht van, hoge hartslag, 10 koffie per dag, misschien is daar een soort verband....was maar een idee.
Dus nu groene thee met 10 korrels suiker...knallende koppijn gisteren, nu wat minder gelukkig..
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Cold turkey gaan is misschien niet de meest handige manierquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus nu groene thee met 10 korrels suiker...knallende koppijn gisteren, nu wat minder gelukkig.
Jaren geleden ben ik eerst begonnen met het stoppen in de middag en een hele tijd later minderen in de ochtend om vervolgens op 0 per dag uit te komen. Ik drink nu alleen af en toe in het weekend bij het ontbijt een bakje
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Je hoeft toch niet meteen te stoppen met koffie? 5 ipv 10 is al een stuk beter.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Gewoon nokken, verslavende zooi die je niet nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus nu groene thee met 10 korrels suiker...knallende koppijn gisteren, nu wat minder gelukkig.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gewoon nokken, verslavende zooi die je niet nodig hebt.![]()
![]()
Kaas ik kan voor weinig een 105 crank overnemen (ongebruikt). Jij bent niet echt fan van de gossamer, is dit een verbetering?quote:![]()
Ja denkt wel. Bracketsetje kost toch ook niks van Shimano.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kaas ik kan voor weinig een 105 crank overnemen (ongebruikt). Jij bent niet echt fan van de gossamer, is dit een verbetering?![]()
Kan ik dan ook kiezen voor die bracketcups die aan de buitenkant zitten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja denkt wel. Bracketsetje kost toch ook niks van Shimano.![]()
Alst zoon crank is wel. Daar ging ik vanuit. Anders moet je het ook niet doen want ouwe teringzooi.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ik dan ook kiezen voor die bracketcups die aan de buitenkant zitten?
Lengte ook goed?![]()
Het is shimano 105 5800. Ik heb nu bb binnen in mn frame.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alst zoon crank is wel. Daar ging ik vanuit. Anders moet je het ook niet doen want ouwe teringzooi.
Lengte ook goed?![]()
Klopt! Ik eet ook alleen nog havermoutpap, een handje noten en beetje groenten. Meer heb ik eigenlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gewoon nokken, verslavende zooi die je niet nodig hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Oh als de rest van je fiets ook ouwe zooi is dan past het wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is shimano 105 5800. Ik heb nu bb binnen in mn frame.![]()
Mij ooit betrapt op het vermogen om dingen als een normaal mensen te doen? Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
Je hoeft toch niet meteen te stoppen met koffie? 5 ipv 10 is al een stuk beter.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |