SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kinders onthoud deze wijze les van ome kaas:![]()
![]()
Binnenkort is patroon oksel kwijt als volger lees ik?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik heb besloten (lees: toestemming gekregen) dat het budget voor een nieuw wielsetje om en nabij 200 euro is. Toch makkelijker om wat gerichter te zoeken.
Ik ga toch voor fabriekswielen denk ik, handgespaakt voor 200 euro wordt al lastig en die mavicdingen (hoe goed en verstandig ze ook zijn) vind ik gewoon niet zo lekker smoelen. En hoewel dat idd het rijgedrag niet beïnvloed vind ik dat toch ook wel belangrijk.
Dus 5's(vento) of quattro's(scirocco) zit ik nu aan te denken. Nu dus ff goed zoeken / mooie aanbieding afwachten.![]()
Ik rij toch liever niet door tot er wat breekt Kaas![]()
Zouden idd best wel de pedalen kunnen zijn (Shimano PD R540). Heb er alleen last van als ik op de fiets zit en trap. Geen last van als ik de pedalen rond draai zonder dat ik op de fiets zit. Ga even kijken of de trappers wel goed vastzitten.
Dankjewel allemaal. Zal wel laten horen als hij niet meer kraakt![]()
![]()
Stoppen met koffie is niet leuk. 'Krijg allemaal ongezien de tyfus', wil ik telkens zeggen als mensen wat vragen op werk, maar dat is geen goede carriere move natuurlijk.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Waarom zou je stoppen met koffiequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Stoppen met koffie is niet leuk. 'Krijg allemaal ongezien de tyfus', wil ik telkens zeggen als mensen wat vragen op werk, maar dat is geen goede carriere move natuurlijk.![]()
![]()
Omdat m'n huisarts vind dat een rust hartslag van 100 wat veel is. Dus ze willen binnenkort ook wat sensors op m'n corpus plakken, en meten, maar ik dacht van, hoge hartslag, 10 koffie per dag, misschien is daar een soort verband....was maar een idee.
Dus nu groene thee met 10 korrels suiker...knallende koppijn gisteren, nu wat minder gelukkig.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik ga straks mijn woon-werk ritten privé maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
Binnenkort is patroon oksel kwijt als volger lees ik?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Mede-addict hier! Maar heb toevallig vandaag de meisjes hier op kantoor laten uitzoeken wat de effecten zijn van koffie. Kennelijk zit ik met mijn inname goed en krijg ik minder snel leverkankerquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Omdat m'n huisarts vind dat een rust hartslag van 100 wat veel is. Dus ze willen binnenkort ook wat sensors op m'n corpus plakken, en meten, maar ik dacht van, hoge hartslag, 10 koffie per dag, misschien is daar een soort verband....was maar een idee.
Dus nu groene thee met 10 korrels suiker...knallende koppijn gisteren, nu wat minder gelukkig..
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Cold turkey gaan is misschien niet de meest handige manierquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus nu groene thee met 10 korrels suiker...knallende koppijn gisteren, nu wat minder gelukkig.
Jaren geleden ben ik eerst begonnen met het stoppen in de middag en een hele tijd later minderen in de ochtend om vervolgens op 0 per dag uit te komen. Ik drink nu alleen af en toe in het weekend bij het ontbijt een bakje
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Je hoeft toch niet meteen te stoppen met koffie? 5 ipv 10 is al een stuk beter.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Gewoon nokken, verslavende zooi die je niet nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus nu groene thee met 10 korrels suiker...knallende koppijn gisteren, nu wat minder gelukkig.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gewoon nokken, verslavende zooi die je niet nodig hebt.![]()
![]()
Kaas ik kan voor weinig een 105 crank overnemen (ongebruikt). Jij bent niet echt fan van de gossamer, is dit een verbetering?quote:![]()
Ja denkt wel. Bracketsetje kost toch ook niks van Shimano.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kaas ik kan voor weinig een 105 crank overnemen (ongebruikt). Jij bent niet echt fan van de gossamer, is dit een verbetering?![]()
Kan ik dan ook kiezen voor die bracketcups die aan de buitenkant zitten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja denkt wel. Bracketsetje kost toch ook niks van Shimano.![]()
Alst zoon crank is wel. Daar ging ik vanuit. Anders moet je het ook niet doen want ouwe teringzooi.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ik dan ook kiezen voor die bracketcups die aan de buitenkant zitten?
Lengte ook goed?![]()
Het is shimano 105 5800. Ik heb nu bb binnen in mn frame.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alst zoon crank is wel. Daar ging ik vanuit. Anders moet je het ook niet doen want ouwe teringzooi.
Lengte ook goed?![]()
Klopt! Ik eet ook alleen nog havermoutpap, een handje noten en beetje groenten. Meer heb ik eigenlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gewoon nokken, verslavende zooi die je niet nodig hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Oh als de rest van je fiets ook ouwe zooi is dan past het wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is shimano 105 5800. Ik heb nu bb binnen in mn frame.![]()
Mij ooit betrapt op het vermogen om dingen als een normaal mensen te doen? Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
Je hoeft toch niet meteen te stoppen met koffie? 5 ipv 10 is al een stuk beter.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
5800 is toch nieuwste 105 groep?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh als de rest van je fiets ook ouwe zooi is dan past het wel natuurlijk.![]()
Oh kak. Ik heb 10 speed maar dat gaat ook niet volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:05 schreef kaasplankje het volgende:
Das elf speed tok? Heb al eens 11 of 10 speed cranks & bladen op 9 systeem geprobeerd, ging niet ketting liep aan tegen het buitenblad.![]()
Wel als je er 10 speed voorbladen erop zet, maar mss is op die nieuwe cranks de steek ook anders. Geen idee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh kak. Ik heb 10 speed maar dat gaat ook niet volgens mij.![]()
Die nieuwe shimano cranks lijken op de Campa's. De plaatsing vd bladbouten is niet precies verdeeld over de cirkel. Tegenover de cranks lijkt een grotere opening te zitten en ik weet ook niet of er achter de crank nog een 5e bout zit. Bijgevolg moeten daar weer voorbladen op met een andere passing. En die zijn er natuurlijk alleen in 11 speed.![]()
![]()
Niet wetende dat fietsbanden en ketting niks kosten en dat wanneer het glad is bij min 15c het comfort toch wat afneemt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:28 schreef Patroon het volgende:
Ik heb calculator gemaakt, wat ik aan brandstof bespaar door op de fiets te gaan. 7,50 per dag. Van dat geld ga ik vermogensmeter kopen
Oh, je calculeerde een afschrijvings termijn van 8 jaar? Ja dan zou het kunnen.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
De nieuwe campa crank lijkt juist op de da shimano crankquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:19 schreef kaasplankje het volgende:
Die nieuwe shimano cranks lijken op de Campa's. De plaatsing vd bladbouten is niet precies verdeeld over de cirkel. Tegenover de cranks lijkt een grotere opening te zitten en ik weet ook niet of er achter de crank nog een 5e bout zit. Bijgevolg moeten daar weer voorbladen op met een andere passing.![]()
![]()
Ja de Italianen nemen wel de innovaties over van de Jappen maar andersom gaat dat niet zo vlot.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De nieuwe campa crank lijkt juist op de da shimano crank![]()
Fanboy-alert!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik vind de da crank i.t.t. de ultegra crank echt heel mooi. Dat marmermotiefje van campa doet me niet zoveel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja de Italianen nemen wel de innovaties over van de Jappen maar andersom gaat dat niet zo vlot.
Ter info.![]()
Veganisten / streaker alert!quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Klopt! Ik eet ook alleen nog havermoutpap, een handje noten en beetje groenten. Meer heb ik eigenlijk niet nodig.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ik denk dat jij beter ook op een dieet gaat van rauwe groenten. Je vrouw heeft gelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mij ooit betrapt op het vermogen om dingen als een normaal mensen te doen? Nee, ik ook niet![]()
En laat het ons ff weten tegen de tijd wanneer je uitgevonden hebt of die chineesjes 'm nu echt overdwars hebben of dat dah een fabeltje is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
Binnenkort is patroon oksel kwijt als volger lees ik?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
quote:![]()
* heeft nieuwe espresso nodig*The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Breng d'r niet op ideen alsjeblieft...Ik neem even 1 stap per keer, dus eerst koffie weg, dan suiker intake onder controle krijgen (fruit ipv een snickers als ik loop te stressen), dan minder vlees maar meer kip en vis, dan meer groente en minder koolhydraten...quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter ook op een dieet gaat van rauwe groenten. Je vrouw heeft gelijk.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik pak nog effe een groen theetje. Met 11 korrels suiker, ik doe eens gek.quote:Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
quote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Thee met suikerquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik pak nog effe een groen theetje. Met 11 korrels suiker, ik doe eens gek.
Ik drink vaker koffie dan dat ik Snickers in m'n muil gooi.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Snickers![]()
CapFab begint weer eens in totaal de verkeerde volgorde.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Net eventjes bij de FM geweest. M'n crank zat niet goed vast? Wat aan de trapas zit maar niet de kant van het kettingbladToen merkte hij ook op dat mijn bandjes wel erg zacht waren... voor zat er 3 bar in en achter 4.. Verklaard natuurlijk ook waarvoor ik het zo zacht vond rijden
![]()
Dus nu maar eventjes kijken voor een pompje!![]()
Grote pomp kopen, dan kun je je banden thuis oppompen. En voor onderweg CO2 patronen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:47 schreef Zornar het volgende:
Net eventjes bij de FM geweest. M'n crank zat niet goed vast? Wat aan de trapas zit maar niet de kant van het kettingbladToen merkte hij ook op dat mijn bandjes wel erg zacht waren... voor zat er 3 bar in en achter 4.. Verklaard natuurlijk ook waarvoor ik het zo zacht vond rijden
![]()
Dus nu maar eventjes kijken voor een pompje!![]()
![]()
Ja, vindt die patroontje's wel mooi compact. Zag ze al liggen bij de FM in oudehaske voor een leuk prijsje, toch maar eventjes meenemen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Grote pomp kopen, dan kun je je banden thuis oppompen. En voor onderweg CO2 patronen.![]()
Wielrenners die spuiten, vaak geen goede combinatie.quote:
Inb4: Fallusgerelateerde grappen, in het bijzonder die met langgerekte vruchten...
,The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Zoals je in mijn 2e post kon lezen, reken ik het voordeel qua minder slijtage van auto ook niet mee. Dit compenseert de extra slijtage van de fiets. Vooral omdat ik vanaf nu vooral op de winterfiets ga, waarmee ik oude onderdelen volledig op rij. Het zal geen 100% goed zijn, maar geeft wel goed beeld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet wetende dat fietsbanden en ketting niks kosten en dat wanneer het glad is bij min 15c het comfort toch wat afneemt.
Oh, je calculeerde een afschrijvings termijn van 8 jaar? Ja dan zou het kunnen.
Bij erg slecht weer ga ik in de auto. Dit doet niks af aan mijn calculatie, aangezien die alleen de woon-werk ritten op de fiets meetelt.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Je bent wel lekker snel weg na de daadquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wielrenners die spuiten, vaak geen goede combinatie.
Inb4: Fallusgerelateerde grappen, in het bijzonder die met langgerekte vruchten...
,
People assume too much.![]()
Klinkt allemaal goed doordacht!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zoals je in mijn 2e post kon lezen, reken ik het voordeel qua minder slijtage van auto ook niet mee. Dit compenseert de extra slijtage van de fiets. Vooral omdat ik vanaf nu vooral op de winterfiets ga, waarmee ik oude onderdelen volledig op rij. Het zal geen 100% goed zijn, maar geeft wel goed beeld.
Bij erg slecht weer ga ik in de auto. Dit doet niks af aan mijn calculatie, aangezien die alleen de woon-werk ritten op de fiets meetelt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
In het bijzonder als je het in een donker steegje doet...quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:54 schreef very het volgende:
[..]
Je bent wel lekker snel weg na de daadThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
En daar komt bij, dat mijn auto al 10 jaar is afgeschreven.quote:
Ik krijg 19cent per km reiskosten vergoeding. Dat had ik ook kunnen rekenen per km, maar ik reken puur de brandstofkosten, omdat ik dat direct merk.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik meen dat je in Belgie via de belastingdienst een km vergoeding krijgt voor woon-werk op de fiets. Dat zou in NL ook wel tof zijn nu het fietsenplan wordt stopgezet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zoals je in mijn 2e post kon lezen, reken ik het voordeel qua minder slijtage van auto ook niet mee. Dit compenseert de extra slijtage van de fiets. Vooral omdat ik vanaf nu vooral op de winterfiets ga, waarmee ik oude onderdelen volledig op rij. Het zal geen 100% goed zijn, maar geeft wel goed beeld.
Bij erg slecht weer ga ik in de auto. Dit doet niks af aan mijn calculatie, aangezien die alleen de woon-werk ritten op de fiets meetelt.![]()
En zwaar terecht ook. De fitste mensen hier op kantoor zijn niet geheel toevallig degenen die dagelijks fietsen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik meen dat je in Belgie via de belastingdienst een km vergoeding krijgt voor woon-werk op de fiets. Dat zou in NL ook wel tof zijn nu het fietsenplan wordt stopgezet.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Sowieso beter om quickies te doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
In het bijzonder als je het in een donker steegje doet...People assume too much.![]()
Heb er geen verstand van, ben een beetje onnozzlequote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van, ben een beetje onnozzlejij wint
People assume too much.![]()
Dat kan niet allemaal in één keer? Zoveel stappen zijn het toch niet. Die eerste twee kan je al combineren, stoppen met koffie = geen suiker mee in de koffie win/ win andere twee moet je alleen andere boodschappen in huis halen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Breng d'r niet op ideen alsjeblieft...Ik neem even 1 stap per keer, dus eerst koffie weg, dan suiker intake onder controle krijgen (fruit ipv een snickers als ik loop te stressen), dan minder vlees maar meer kip en vis, dan meer groente en minder koolhydraten...![]()
Sowieso die laatste twee combineren, ga je waarschijnlijk ook nog gevarieerder door koken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat kan niet allemaal in één keer? Zoveel stappen zijn het toch niet. Die eerste twee kan je al combineren, stoppen met koffie = geen suiker mee in de koffie win/ win andere twee moet je alleen andere boodschappen in huis halen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Zal vast wel aan bod gekomen zijn in dit topic, maar zo niet:
Ziet iemand wat nou precies de aanleiding is?People assume too much.![]()
De een rijdt met shimanko en de ander met campagaylo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:44 schreef very het volgende:
Ziet iemand wat nou precies de aanleiding is?![]()
Brambilla scheen Rovdi bij zijn zadel vast te houden, helemaal aan het begin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:44 schreef very het volgende:
Ziet iemand wat nou precies de aanleiding is?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De een rijdt met shimanko en de ander met campagaylo.Ah...net niet helemaal goed te zien. Maar waarom zou je dat doen? Puur om te zieken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Brambilla scheen Rovdi bij zijn zadel vast te houden, helemaal aan het begin.People assume too much.![]()
Denk ik wel, volgens mij waren beiden naar voren geschoven om eventueel de kopman te kunnen helpen, dus wellicht dat de ziekte van Uran nog meespeelde.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:00 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Ah...net niet helemaal goed te zien. Maar waarom zou je dat doen? Puur om te zieken?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Waar woon jij joh? Ik kom ook altijd bij Haicoquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:53 schreef Zornar het volgende:
[..]
Ja, vindt die patroontje's wel mooi compact. Zag ze al liggen bij de FM in oudehaske voor een leuk prijsje, toch maar eventjes meenemen.![]()
![]()
Nee geen van beiden campangjolo, OPQS rijd tog tt met sram geloof ik? En saxo met shimano. Daarom zijn ze natuurlijk gefrustreerd, omdat het materiaal zo beroerd is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De een rijdt met shimanko en de ander met campagaylo.![]()
Campa fanboys krijgen weer praatjes nu er voor het eerst in jaren iets gewonnen isquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee geen van beiden campangjolo, OPQS rijd tog tt met sram geloof ik? En saxo met shimano. Daarom zijn ze natuurlijk gefrustreerd, omdat het materiaal zo beroerd is.![]()
![]()
Voor de Noordelijke paupers hier...Decathlon gaat volgens hun site ook een winkel in Leeuwarden openen. En Apeldoorn. Al is dat niet zo Noords.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Je ziet gewoon in de koersen dat de renners met Campa op de fietsen harder rijden. Er zijn wel coureurs die met Shimano hard fietsen maar dat zijn allemaal pakhazen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Campa fanboys krijgen weer praatjes nu er voor het eerst in jaren iets gewonnen is![]()
Ah, is het nieuws ook eindelijk in het zuiden doorgedrongen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Voor de Noordelijke paupers hier...Decathlon gaat volgens hun site ook een winkel in Leeuwarden openen. En Apeldoorn. Al is dat niet zo Noords.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je ziet gewoon in de koersen dat de renners met Campa op de fietsen harder rijden. Er zijn wel coureurs die met Shimano hard fietsen maar dat zijn allemaal pakhazen.![]()
![]()
Ja de postbode uit Friesland is gisteren op de fiets aangekomen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ah, is het nieuws ook eindelijk in het zuiden doorgedrongen?![]()
Wel leuk atijd, nog zo'n man op klompen, al lijkt het me niet zo lekker fietsen persoonlijk.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik woon in Alkmaar, m'n vriendin in de Lemmerquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:10 schreef iScream. het volgende:
[..]
Waar woon jij joh? Ik kom ook altijd bij Haico![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wel leuk atijd, nog zo'n man op klompen, al lijkt het me niet zo lekker fietsen persoonlijk.![]()
![]()
Gister nieuwe ketting op m'n fiets gezet (oude ketting was nog < 0.75 volgens het meet tooltje). Alleen sloeg de (nieuwe) ketting af en toe over bij aanzetten. Bij de oude ketting had ik daar nooit last van. Is dit normaal en moet de nieuwe ketting zeg maar een beetje inslijten op de cassette? Of is de cassette toch te ver versleten en kan ik beter de oude ketting er weer terug opgooien en de boel oprijden.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je ziet gewoon in de koersen dat de renners met Campa op de fietsen harder rijden. Er zijn wel coureurs die met Shimano hard fietsen maar dat zijn allemaal pakhazen.![]()
![]()
Het zou kunnen dat het met 100km ofzo op elkaar inslijt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef ratatat het volgende:
Gister nieuwe ketting op m'n fiets gezet (oude ketting was nog < 0.75 volgens het meet tooltje). Alleen sloeg de (nieuwe) ketting af en toe over bij aanzetten. Bij de oude ketting had ik daar nooit last van. Is dit normaal en moet de nieuwe ketting zeg maar een beetje inslijten op de cassette? Of is de cassette toch te ver versleten en kan ik beter de oude ketting er weer terug opgooien en de boel oprijden.
Maar persoonlijk gooi ik er dan liever nieuwe cassette op, want doorslaan is niet prettig op verkeerde moment.
Oude ketting er weer op kan ook, maar dan slijten je voorbladen ook meer.![]()
Ik zit komend weekend tussen de familie in drenthe. In 'ruinerwold' tussen meppel en hooggeveen. Zaterdag heb ik wel 4 uurtjes om te trappelen en de fiets gaat dus uiteraard mee....
Weet iemand een leuke route in die regio van ca. 100k? Of tips waar het leuk fietsen is?![]()
Meppel - blauwe hand- giethoorn - Steenwijk - eesveen - Havelte - Ruinerwold. Zoiets is wel leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:57 schreef muzas het volgende:
Ik zit komend weekend tussen de familie in drenthe. In 'ruinerwold' tussen meppel en hooggeveen. Zaterdag heb ik wel 4 uurtjes om te trappelen en de fiets gaat dus uiteraard mee....
Weet iemand een leuke route in die regio van ca. 100k? Of tips waar het leuk fietsen is?The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Zal dan wel een outlet worden daar in het hoge noorden. Je moet je winkeldochters tenslotte toch ergens dumpen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Voor de Noordelijke paupers hier...Decathlon gaat volgens hun site ook een winkel in Leeuwarden openen. En Apeldoorn. Al is dat niet zo Noords.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Krijg je dat spul dan bij een groep als je Shimano koopt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thx maar da's toch nooit 100k?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Meppel - blauwe hand- giethoorn - Steenwijk - eesveen - Havelte - Ruinerwold. Zoiets is wel leuk.(blauwe hand kan ik niet vinden overigens
)
![]()
Ik kan hem nog wel wat vergroten, geen probleem. Zal wel ff kijken. Uit mijn hoofd is dit 80 ongeveer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Thx maar da's toch nooit 100k?(blauwe hand kan ik niet vinden overigens
)
The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Ja er gaan in het peloton geruchten dat Shimano hun coureurs doping verstrekt om zo de inferioriteit van hun producten te verdoezelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Krijg je dat spul dan bij een groep als je Shimano koopt?![]()
Oude ketting is in principe nog niet versleten. Zal eens kijken of het overslaan snel stopt. Verkeerd moment van overslaan is niet echt een issue aangezien ik alleen een beetje rondtour.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:20 schreef ddx het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat het met 100km ofzo op elkaar inslijt.
Maar persoonlijk gooi ik er dan liever nieuwe cassette op, want doorslaan is niet prettig op verkeerde moment.
Oude ketting er weer op kan ook, maar dan slijten je voorbladen ook meer.![]()
Is dat een beetje handig weggewerkt in de groep? Zodat je met b.v. een goede positie op je remgreep automatisch de goede dosis krijgt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja er gaan in het peloton geruchten dat Shimano hun coureurs doping verstrekt om zo de inferioriteit van hun producten te verdoezelen.![]()
Tis enkel voor de pro tour renners natuurlijk. Haha anders had ik er ook al mee gereden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dat een beetje handig weggewerkt in de groep? Zodat je met b.v. een goede positie op je remgreep automatisch de goede dosis krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |