Whehheheequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh haha
Pass maar door hoor. Alvast mijn collectie starten om het lege nest syndroom tegen te gaan(
)
Mijnese deed dit ook. Tot ie op een dag dat deed en mijn versgeperste eerstgeborene erin lag. Je ziet het gebeuren, maar ja, ik was niet zo mobiel (ja sorry) Kat zag midair de baby landde met 4 pootjes op de zijkanten van de wagen en heeft dat ding vervolgens gemeden als de pest
Tweede vingerprik is afgelezen Met zo'n apparaatje ook niet zo betrouwbaar helaas... Kan wel 15% schelen... Ja alleen morgen nog! Vandaag is mijn reguliere vrije dag! Moet 1 collega iets over de computer uitleggenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef Radyhyn het volgende: Gooeeeede morgen Kwak! Wanneer is jouw laatste dag dan? Toch nog 1 dagje ergens deze week hé? Baby-snuiven
Zoë dat is ook al zoiets ja
![]()
Ja.. die 2e vingerprik willen ze echt niet aan hoor (had het toen ook gevraagd). Donderdag is het gelukkig snel en dan hopelijk een goede uitslag
![]()
Ik heb dezelfde baas als jouw man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
Cholula
Klopt, al lijkt het me lastiger om weg te gaan (vooral als je kinderen hebt).
Moet je nadat je baby geboren is ook regelmatig voor langere tijd weg? (heb even gemist wat voor werk je doet)
Spannend morgen kwakzOr. Bijna verlof!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij staat er alleen wel nog bij:
Gebruikte techniek: 22 cm diep heien
Whehe, dit is in mijn woonplaats. Ik fiets er elke dag langs. Tenenkrommend idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:29 schreef Deisyy het volgende:
Misschien een leuk idee?![]()
[ afbeelding ]
In Purmerend. Maar mensen met slechte smaak heb je overal blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Woon je in een durp, L-E?
Ik zie die dingen altijd alleen maar in kerkdorpen zoals Geldrop en Nuenen enzo
A. Ruimdenkend typequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wat trouwens ook wel aandoenlijk was, ik zat dus die knalroze deken te haken in de wachtkamer, allemaal omaatjes kijken en aan mijn deken voelen natuurlijk. Was er een jongeman van mijn leeftijd die vroeg wat ik aan het maken was. Ik zeg: een dekentje voor mijn baby! Antwoord: Oh leuk, is het een jongen of een meisje?![]()
![]()
Ik wist niet dat je zo dichtbij woontquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
In Purmerend. Maar mensen met slechte smaak heb je overal blijkbaar.
Ik had vroeger een studiegenoot die daar vandaan kwam, sindsdien hoor ik altijd PURRRREMURRRENT! als ik die plaatsnaam leesquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
In Purmerend. Maar mensen met slechte smaak heb je overal blijkbaar.
Mijn zus vond weeën minder pijnlijk dan darmkrampen van de pds. Ik vond zelf van niet, maar de weeën tot een cm of 5 kwamen er heel dicht in de buurt. Ik herkende ze dus ook niet als weeën in eerste instantie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:38 schreef Risu het volgende:
Vannacht sinds lange tijd weer een pds aanval gehad. Lekker liggen kronkelen van de pijn voordat ik maar 10 minuten op de wc ben gaan zitten persen. De opluchting was groot toen het weer over was.
Man, ik heb echt het idee een voorproefje van weeen gehad te hebben en dan was dit niet eens de ergste aanval die ik ooit had. (Een keer zwetend de badkamertafel vast moeten grijpen)![]()
Gelukkig herkende ik het meteen. Een mens zal maar in paniek schieten van die pijnen tijdens zwangerschap.
Alles weer ok nou hoor. Ik ga nu lekker naar de supermarkt voor de weekboodschappen en haal meteen wat comfortfood.
Oh ja, de nasi laat ik voortaan maar staan.
Vugggght?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Risu het volgende:
Purmerend! Daar heb ik heel lang gewoond. Ik zei altijd maar dat ik bij Amsterdam woonde, want dat leek me makkelijker. Had ook het idee dat mensen zoiets hadden van heuh, waar ligt dat nou weer. Nou gewoon daar aan de A7 vlakbij volendam jeweets.
Studeren in maastricht was toen zowel een blessing als een curse. Ver van je ouders, maar de commute in het weekend was een hell.
Nu woon ik in het zonnige zuiden vlakbij den bosch in dat ene durp die ondertussen ook durpstatus aan het ontgroeien is.
Maar heel veel mensen hebben geen idee waar Volendam ligtquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Risu het volgende:
Nou gewoon daar aan de A7 vlakbij volendam jeweets.
Nee maar jij bent ook niet heul doorsnee verderquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:51 schreef Moppert het volgende:
Purmerendje kan er wel leuk winkelen dat dan weer wel
Veel kleine winkeltjes ipv alleen grote ketens
[..]
Maar heel veel mensen hebben geen idee waar Volendam ligt
En bij een roze deken zou ik ook niet direct uitgaan van een meisje![]()
Maar hangt ook af van formaat en tint.
Maaskantje?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Risu het volgende:
Purmerend! Daar heb ik heel lang gewoond. Ik zei altijd maar dat ik bij Amsterdam woonde, want dat leek me makkelijker. Had ook het idee dat mensen zoiets hadden van heuh, waar ligt dat nou weer. Nou gewoon daar aan de A7 vlakbij volendam jeweets.
Studeren in maastricht was toen zowel een blessing als een curse. Ver van je ouders, maar de commute in het weekend was een hell.
Nu woon ik in het zonnige zuiden vlakbij den bosch in dat ene durp die ondertussen ook durpstatus aan het ontgroeien is.
quote:
Ja, ik dacht altijd alleen dat volendam bekender in de oren zou klinken dan purmerend. Ik ben niet geheel rouwig om het feit dat ik er niet meer woon.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:51 schreef Moppert het volgende:
Purmerendje kan er wel leuk winkelen dat dan weer wel
Veel kleine winkeltjes ipv alleen grote ketens
[..]
Maar heel veel mensen hebben geen idee waar Volendam ligt
En bij een roze deken zou ik ook niet direct uitgaan van een meisje![]()
Maar hangt ook af van formaat en tint.
Zo zeggen ze het ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vroeger een studiegenoot die daar vandaan kwam, sindsdien hoor ik altijd PURRRREMURRRENT! als ik die plaatsnaam lees
Maar da's ook geen echte wereldstad toch?
Oh, heerlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo zeggen ze het ook
Zit je nu mijn bruisende woonplaats te dissen?![]()
Het is geen wereldstad nee. Sinds een week hebben we een H&M. De politie moest er aan te pas komen toen deze werd geopend, ik bedoel maar
Haha dat is hetzelfde als de achtertuin van Rotterdam, Hoogvliet. Eigenlijk iedereen daar zegt HoogVLIET en in de rest van t land zeggen ze vaker HOOGvlietquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:03 schreef Risu het volgende:
Mensen uit Purmerend zeggen Rosmalen verkeerd. Mijn ouders doen dat ook nog steeds, heel irritant, maar ik krijg het er niet uitgeslagen.
Fyi, het is ROSmalen, niet rosMALEN. Maar hele volksstammen die dat verkeerd doen en ik deed het zelf ook. Ik vind het nou iig heel raar klinken.
Dat van de H&M is bij mijn facebook ook al langsgekomen. Lachwekkende situatie, het is maar een winkel.. Al was de net geopende primark in eindhoven ook niet bepaald leeg te noemen. Mens eigen denk ik?
Och, boodschappen... Gauw maar halen voor het gaat regenen ofzo.
Nee, de Primark in Almere, dáár moet je zijnquote:
Daar moet je nog ontzettend echt je best voor doen bij de Primarkquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, de Primark in Almere, dáár moet je zijn.
Rijen tot aan het station toen 'ie open ging en heel Noord-Nederland komt bij gebrek aan Primarks daar hierheen om zich arm te shoppen.
Ja, wij krijgen dus de limburgers en de Belgen allemaalquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, de Primark in Almere, dáár moet je zijn.
Rijen tot aan het station toen 'ie open ging en heel Noord-Nederland komt bij gebrek aan Primarks daar hierheen om zich arm te shoppen.
Op 5 min fietsenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Daar moet je nog ontzettend echt je best voor doen bij de Primark.
'Mijn' Primark is die in Hoofddorp, maar die is al niet meer zo interessant. Het was daar laatst gewoon rustig, op vrijdagmiddag.
Ik las deze zin helemaal verkeerd en heb een paar keer HOOGvliet gezegd om te kijken of ik het ook zo zeg als (exquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Haha dat is hetzelfde als de achtertuin van Rotterdam, Hoogvliet. Eigenlijk iedereen daar zegt HoogVLIET en in de rest van t land zeggen ze vaker HOOGvliet![]()
Fijn dat alles goed was! Hoe nu verder met de lage placenta? Of niks aan het handje?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ik zou een hema al leuk vinden in ons klein fries dorpje
verder alles hier goed. kleine lekker bewegelijk. echo was heel goed. groei precies op schema, zat vruchtwater. en oh ja verrassing je placenta lijkt wat laag te zitten. uit die broek!! maar als goedmaker wel kunnen zien dat hij al is ingedaald... dus ik ben helemaal opgelucht, maar wel uitgeput. heb toch iets meer in de rats gezeten als ik dacht![]()
dus ik ga lekker op de bank hangen vandaag en wil nog meer foto's van vreselijke borden en super chaggo kijkende katten!!!!
oh ja, ook leuk om te melden. niks aan de handquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed was! Hoe nu verder met de lage placenta? Of niks aan het handje?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Op 5 min fietsenMaar ik kom er nooit. Ik vind het zo'n vreselijke winkel! Ik vind de mannen-met-tassen buiten de winkel wel enorm fascinerend
.
Het leek me al sterk dat een kind had kunnen indalen als de placenta er nog voor zatquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
oh ja, ook leuk om te melden. niks aan de hand
Kattenruil doen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand nog een kat nodig trouwens?
[ afbeelding ]![]()
Wij hebben ook geen hema en ook geen kruidvat en dat mis ik echt enorm.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
k zou een hema al leuk vinden in ons klein fries dorpje
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Heel goed om te horen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ik zou een hema al leuk vinden in ons klein fries dorpje
verder alles hier goed. kleine lekker bewegelijk. echo was heel goed. groei precies op schema, zat vruchtwater. en oh ja verrassing je placenta lijkt wat laag te zitten. uit die broek!! maar als goedmaker wel kunnen zien dat hij al is ingedaald... dus ik ben helemaal opgelucht, maar wel uitgeput. heb toch iets meer in de rats gezeten als ik dacht![]()
dus ik ga lekker op de bank hangen vandaag en wil nog meer foto's van vreselijke borden en super chaggo kijkende katten!!!!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:30 schreef Skittles het volgende:
[..]
Kattenruil doen?
[ afbeelding ]
DND fijn dat alles in orde is en ook al ingedaald!
Cholula rot van het overgeven en succes de komende 3 weken![]()
Dat werkbord.![]()
Trusten Loj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu bijlezen en een recept zoeken voor gehaktbrood .. ik heb zin om te bakken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
we hebben een jumboquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel goed om te horen!
En omg, hebben jullie niet eens een HEMA?
Sooooooow dan heb je in ieder geval meer als wij hierquote:
Dat komt omdat de supermarkt wél HOOGvliet heet denk ik... ik kende de supermarkt eerder dan t durpquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik las deze zin helemaal verkeerd en heb een paar keer HOOGvliet gezegd om te kijken of ik het ook zo zeg als (ex) Rotterdammer. HOOGvliet klinkt toch helemaal niet
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Zelfs het kutveendorp van mijn ouders heeft een HEMA idd...quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel goed om te horen!
En omg, hebben jullie niet eens een HEMA?
Netjes!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo! Bloeddruk was hartstikke prima. Vermoeden is nu dat het apparaat mij niet goed kan meten dus vanaf nu alleen nog maar met de hand ipv beiden. Kwam uit op 138/72
. Baby is ook ingedaald! Ligt nog niet vast maar wel al op de goede plek in m'n bekkeningang dus bibi ipv bbbi! Ik ben blij
hatsekidee!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo! Bloeddruk was hartstikke prima. Vermoeden is nu dat het apparaat mij niet goed kan meten dus vanaf nu alleen nog maar met de hand ipv beiden. Kwam uit op 138/72
. Baby is ook ingedaald! Ligt nog niet vast maar wel al op de goede plek in m'n bekkeningang dus bibi ipv bbbi! Ik ben blij
Geef je biologie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijne berichten hier! Dnd, soesa, DJMO, heuj!.
Havo 4 in de bocht.
Leerling 1: 'Mevrouw, weet u al wie uw vervanger gaat zijn?'
Leerling 2 daarnaast, hoogst verbaasd: 'Hè? Gaat u dit schooljaar nog met verlof dan?'
Ja schat, ik ben 31 weken zwanger maar beval pas volgend jaar augustus..
wat goed!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
hij zat met z'n schouder en nek vast achter m'n schaambot oid? hij werd iig met 'geweld' losgetrokken en dat is volgens de VK die ik vanmorgen had, wellicht een reden om een KS te adviseren, afhankelijk van de geschatte grootte/gewicht van dit kindje. (althans, zo begreep ik het)quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:08 schreef mignonne het volgende:
DJMO waarom een keizersnee? Ik heb Geert's geboorte niet meer zo helder, remind me? Fijn dat alles goed was verder![]()
Neeeeeeee!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:27 schreef Vlindur het volgende:
eehm, dit was hetWeer foute boel. Geen o zo gewenst derde kindje
![]()
Ik weet het even ook niet meer.. Maar het is overduidelijk mis
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:35 schreef Vlindur het volgende:
Heb gebeld, kan vrijdag terecht voor controle. En we willen het nu laten onderzoeken...
Die wens voor een derde is zo sterk![]()
Jullie zijn allemaal zo lief
Snap ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:35 schreef Vlindur het volgende:
Heb gebeld, kan vrijdag terecht voor controle. En we willen het nu laten onderzoeken...
Die wens voor een derde is zo sterk![]()
Jullie zijn allemaal zo lief
Dat zal wel volledig afhangen van de omstandigheden en de mening van de vk lijkt mij? Lijkt mij lastig vanaf hier te beoordelen. Onderbuikgevoel zegt wel dat strippen bij 37 weken bij een toch al klein kind niet echt wenselijk is, tenzij serieuze problemen bij moeder. Maar bij echt serieuze problemen zet strippen bij 37 wk misschien ook niet zoveel zoden aan de dijk aangezien er dan alleen een kans is dat er iets begint.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:18 schreef Risu het volgende:
Vraagje tussendoor. Vriendin van mij is vrijdag 37 weken van de derde en zit er helemaal doorheen. De eerste twee waren vrij klein en deze wss ook. Ze moet ook in het ziekenhuis bevallen. Hoe groot is de kans dat ze haar strippen vrijdag? Ik dacht zelf eigenlijk dat die kans vrij klein zou zijn omdat het kindje klein is. Dan is het toch beter als het langer blijft zitten? Of zie ik het te zwart wit...
Hoop dat het er twee waren en er nog één zitquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb je nog enige hoop vlindur of weet je zeker dat t mis is?
'Mijn' ziekenhuis is van mening dat kindjes rond de 37 weken echt te vaak nog randpremature kenmerken hebben, en leiden om die reden pas in vanaf 39 weken (tenzij medische noodzaak, uiteraard) Voor een kindje is het echt beter om wat langer te blijven zitten dan krap 37 wekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:30 schreef Risu het volgende:
Mja, ze heeft al voorweeen enzo, maar ik denk niet dat de baby problemen heeft. Het is simpelweg alleen klein. De andere twee waren dat ook, dus ja. Denk dat het vooral om haar ongemakken gaat, laatste loodjes met 2 kinderen er nog bij. Denk eigenlijk dat deze eind volgende week al geboren is als ik haar hoor af en toe. Maar ik ben geen expert, wilde alleen even weten hoe andere erover dachten. Bedankt dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:47 schreef L-E het volgende:
Crumpette,thanks! ik hou het in mn achterhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• ze zijn kleiner dan een voldragen pasgeborenequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat bedoelen ze eigenlijk met prematuur kenmerken? Alle apps zeggen dat de baby nu "af" is en alleen nog meer vet moet verzamelen
op de testikels na dan... is dat allemaal van toepassing op een baby van na de 37 weken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
• ze zijn kleiner dan een voldragen pasgeborene
• ze hebben een lager gewicht
• het hoofd is relatief groot ten opzichte van de lengte en het gewicht
• de voorste en achterste fontanel zijn groot
• de schedelnaden kunnen wijken
• de huid is dun, rood van kleur en erg kwetsbaar met zichtbare bloedvaten (doordat er geen of weinig vet onder de huid zit)
• ze hebben donsachtige beharing over het hele lichaam (zacht, dun haar)
• de voetzolen zijn gladder (lijntjes zijn niet of minder zichtbaar)
• het kraakbeen is nog zacht, waardoor het oor buigzaam is en plat tegen het hoofd aan ligt.
• de uitwendige genitaliën zijn nog niet goed ontwikkeld. Bij de jongetjes zijn de testikels nog niet ingedaald. Bij de meisjes liggen de grote schaamlippen nog niet over de kleine schaamlippen heen.
maakt niet uit of de baby ouder dan 37 weken is, áls een baby een aantal van deze kenmerken heeft dan zijn dat randpremature kenmerken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
op de testikels na dan... is dat allemaal van toepassing op een baby van na de 37 weken?
Ik heb geen idee vanaf wanneer er (geen) premature kenmerken (meer) zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
op de testikels na dan... is dat allemaal van toepassing op een baby van na de 37 weken?
Juist.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maakt niet uit of de baby ouder dan 37 weken is, áls een baby een aantal van deze kenmerken heeft dan zijn dat randpremature kenmerken.
volgens mij, toch?
betekent toch niet meteen dat een kindje niet mee mag? betekent alleen dat er opstartprobleempjes kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Toch maf. Dan ka het dus zomaar zijn dat je niet met dekleine naar huis mag om dat hij toch nog niet af is. Ondanks dat de 37 weken voorbij zijn
Je trekt bijzondere conclusies.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Toch maf. Dan ka het dus zomaar zijn dat je niet met dekleine naar huis mag om dat hij toch nog niet af is. Ondanks dat de 37 weken voorbij zijn
nee hoor, hoop alleen heel erg dat de kleine okee is. Ook al komt die volgende week.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
Je trekt bijzondere conclusies.
En ik ben naar mijn bed, lange dag, moe
maar jouw kindje komt toch nog niet volgende week? of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nee hoor, hoop alleen heel erg dat de kleine okee is. Ook al komt die volgende week.
Lekker slapen!
volgende week 37 weken. Dus dan zou ik mits ik geen dikke kont had, thuis mogen bevallen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar jouw kindje komt toch nog niet volgende week? of heb ik iets gemist?
heb je een begane grond?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
volgende week 37 weken. Dus dan zou ik mits ik geen dikke kont had, thuis mogen bevallen.
Ja, ok. Maar ten eerste gebeurt dat niet zo vaak met 37 werken al, bevallen, en hoeft niet elk kindje met premature verschijnselen daarvoor naar t ziekenhuis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
volgende week 37 weken. Dus dan zou ik mits ik geen dikke kont had, thuis mogen bevallen.
hihi ik persoonlijk nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef =http://forum.fok.nl/user/profile/149959]Stormqueen[/url] het volgende:
[..]
heb je een begane grond?
Bedankt voor deze lijst! Nu snap ik waarom er prematuur op Saar haar papieren staat!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
• ze zijn kleiner dan een voldragen pasgeborene
• ze hebben een lager gewicht
• het hoofd is relatief groot ten opzichte van de lengte en het gewicht
• de voorste en achterste fontanel zijn groot
• de schedelnaden kunnen wijken
• de huid is dun, rood van kleur en erg kwetsbaar met zichtbare bloedvaten (doordat er geen of weinig vet onder de huid zit)
• ze hebben donsachtige beharing over het hele lichaam (zacht, dun haar)
• de voetzolen zijn gladder (lijntjes zijn niet of minder zichtbaar)
• het kraakbeen is nog zacht, waardoor het oor buigzaam is en plat tegen het hoofd aan ligt.
• de uitwendige genitaliën zijn nog niet goed ontwikkeld. Bij de jongetjes zijn de testikels nog niet ingedaald. Bij de meisjes liggen de grote schaamlippen nog niet over de kleine schaamlippen heen.
oh joh, ik dacht dat wij ongeveer eenzelfde BMI haddenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
hihi ik persoonlijk niet![]()
maar mijn begin gewicht was al te hoog dus ik moet met medium risk poliklinisch bevallen. Vind ik niet erg hoor, we waren toch al van plan om naar het ziekenhuis te gaan voor de bevalling
iets meer, 0.9 bmi punt teveelquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh joh, ik dacht dat wij ongeveer eenzelfde BMI hadden![]()
Maar dan maakt het idd niet uit.
De kraam, de wijkvpk en t cb vondend het ook raar...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef mignonne het volgende:
Soms gaan kindjes van 36 weken ook al mee naar huis hoor, meestal is een criterium dat ze 24 uur alle voedingen zelf gedronken moeten hebben en geen ademhalingsproblemen moeten hebben.
37 weken is een arbitraire grens die wij getrokken hebben omdat je nu eenmaal ergens een grens moet trekken. Je ziet vaak dat kinderen tussen 37 en 38 weken wat prematuur gedrag vertonen. De zogenaamde randprematuur, en met prematuur gedrag bedoel ik dan dat die kindjes bijvoorbeeld moeite hebben zichzelf op temp te houden. Als jn, die koelen vaak zelfs met 2 kruiken en goed ingepakt nog af. Kinderen van die termijn hebben vaker problemen met drinken en ze zien eerder/ernstiger geel. Over het algemeen zijn ze ook wst lichter en daarmee dus wat kwetsbaarder voor dingen als temp vasthouden en suikers enzo.
Gm als ik heel eerlijk ben dan denk ik dat het een foutje is op je papieren, of in ieder geval ben ik van mening dat het er niet zo zou moeten staan. Een baby van 37+5 noem je gewoon niet prematuur, ook niet als ze wel dat gedrg vertoond. Dan moet je als arts/vk bij de feiten blijven en de termijn aanhouden. 36+6 = prematuur, 37+0 = niet prematuur. Anders zou het zo kunnen zijn dat je vk bij een volgende zw.schap je papieren opvraagt en dat er dan iets in je voorgeschiedenis staat wat niet klopt.
Enige wat ik kn bedenken is dat ze aspect: prematuur ingevuld hebben, maar met het gewicht van je dame kan ik me dat moeilijk voorstellen
goeie uitleg! Nou snap ik het!quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef mignonne het volgende:
Soms gaan kindjes van 36 weken ook al mee naar huis hoor, meestal is een criterium dat ze 24 uur alle voedingen zelf gedronken moeten hebben en geen ademhalingsproblemen moeten hebben.
37 weken is een arbitraire grens die wij getrokken hebben omdat je nu eenmaal ergens een grens moet trekken. Je ziet vaak dat kinderen tussen 37 en 38 weken wat prematuur gedrag vertonen. De zogenaamde randprematuur, en met prematuur gedrag bedoel ik dan dat die kindjes bijvoorbeeld moeite hebben zichzelf op temp te houden. Als jn, die koelen vaak zelfs met 2 kruiken en goed ingepakt nog af. Kinderen van die termijn hebben vaker problemen met drinken en ze zien eerder/ernstiger geel. Over het algemeen zijn ze ook wst lichter en daarmee dus wat kwetsbaarder voor dingen als temp vasthouden en suikers enzo.
Gm als ik heel eerlijk ben dan denk ik dat het een foutje is op je papieren, of in ieder geval ben ik van mening dat het er niet zo zou moeten staan. Een baby van 37+5 noem je gewoon niet prematuur, ook niet als ze wel dat gedrg vertoond. Dan moet je als arts/vk bij de feiten blijven en de termijn aanhouden. 36+6 = prematuur, 37+0 = niet prematuur. Anders zou het zo kunnen zijn dat je vk bij een volgende zw.schap je papieren opvraagt en dat er dan iets in je voorgeschiedenis staat wat niet klopt.
Enige wat ik kn bedenken is dat ze aspect: prematuur ingevuld hebben, maar met het gewicht van je dame kan ik me dat moeilijk voorstellen
Bleuh eigenwijsje is zequote:Op woensdag 10 september 2014 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Gevalletje, fijn van de goede echo!
DaD, soesa en djmo baggernachten... Bwuh
En ik heb het gisteren wel weer over me afgeroepen hoor, nu voel ik t kind weer vrijwel niet sinds gisteravondnou, hopelijk maakt koffie en banaan wat verschil.
De volgende ochtend nog ja?quote:Op woensdag 10 september 2014 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
Da's niet verkouden, da's de druk die je op je pan zet door het jankenkop op en dikke knuffel! Onzekerheid is normaal denk ik, op zo'n punt in je leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor SQ en kwak.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Fijnquote:Op woensdag 10 september 2014 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Er wordt alweer zachtjes tegen de ribben geduwd gelukkig
Begint tijdens de zwangerschap, duidelijke info over de eerste tijd en door tot kindjes een jaar of 3 zijn. Ik ben er blij mee!quote:Op woensdag 10 september 2014 08:43 schreef JufMariska het volgende:
Superleuk boek over (bij)voeding is ook Easypeasy, nog niet zo lang uit, door 2 nederlandse voedingsdeskundigen die kids kregen en heldere info misten.
Ja hoor, dat kanquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef AwayTL het volgende:
Maar als ze premature kenmerken hebben, zijn ze dan altijd te vroeg of kunnen ze dat ook aan het eind hebben?
V is geboren met 39.2 maar heeft echt wel een (groter) aantal van die kenmerken gehad.
Ja! Gaan we bollebuiken- of babykoffiedrinken doen! Ik drink alleen geen koffie, maar goed.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:32 schreef JufMariska het volgende:
Maar je kent mij DaD! Stadsgenoten toch?
Gezellig! En bij Doppio hebben ze ook heel veel theequote:Op woensdag 10 september 2014 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja! Gaan we bollebuiken- of babykoffiedrinken doen! Ik drink alleen geen koffie, maar goed..
Ik herken ook wel veel, behalve dat ik die zorgen van tevoren helemaal niet zo had. Het viel me tijdens mijn verlof best rauw op mijn dak dat leven écht alleen maar bestond uit baby. Dat een tripje supermarkt een dagtaak werd en ik 's avonds werkelijk niks te vertellen had aan mijn vriend, behalve over hoeveel poep en plas ons kind had geproduceerd en hoe vaak hij gedronken had. Ik vond het vreselijk...quote:Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef kwakz0r het volgende:
Fijn om herkenning te horen en ook voor het andere perspectief dat SQ benoemt.
Ik denk ook wel dat het goed komt, het is alleen iets wat al langer speelde voor de zwangerschap, en wat nu extra benadrukt wordt doordat ik ook met "mensen in hetzelfde schuitje" de aansluiting lijk te missen.
Ik ben in een periode dat mensen om mij heen 'besties' werden druk geweest met het studentenleven en de muziek, en merk nu dat die vriendschappen minder hecht zijn dan ze leken, terwijl ik de boot bij de anderen gemist lijk te hebben. Dat is vervelend, maar ik weet ook wel dat er wel weer iets komt.
Herkenbaar, dat je toch elke keer wat zenuwachtig wordt voor de controle. Gelukkig wordt dat beter als je de baby gaat voelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:35 schreef Risu het volgende:
Net terug van de vk. Kindje doet het nog. Toch wel weer een opluchting, zelfs na 15 weken. Baarmoeder was goed gegroeid, bloeddruk was super. 7 oktober is seo dag. Das over 4 weken al, poeh! En dan ben ik misschien al tante, want dan is schoonzus uitgerekend.
Nou, als er nou eens een peil op te trekken viel! De ene ochtend is ze haske druk en de andere ochtend gebeurt er niks.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:32 schreef lily het volgende:
Uitslapertje zeker
Edit; dit was bedoeld voor baby SQ
En chocolade, zie ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:39 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Gezellig! En bij Doppio hebben ze ook heel veel thee
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 1 allerbeste vriend en daar ben ik vorig jaar mee getrouwd.
Ja, dat zinnetje viel mij ook direct op.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, heel fijn
We zijn nooit smoorkriebelverliefd op elkaar geweest, maar we zijn wel altijd een heel goed team geweest samen. En heb daardoor niet echt meer de behoefte aan anderen om mijn ziel aan bloot te leggen. En als ik even op mijn man wil mopperen kan ik altijd nog een vriendin bellen
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een lieve setjes allemaal hier
En ATL aan de klus!
En ja, in jouw geval ook begrijpelijk, je bent jong moeder geworden en dan mis je toch al snel de aansluiting met leeftijdsgenoten. Ik merk het bij een van mijn buurtvrouwen. Die heeft echt zo'n vriendinnengroepje, maar daar kan ze maar weinig over haar kind(eren) bij kwijt. Als ze zonder kinderen gaat borrelen gaat het prima, maar als die meiden bij haar thuis zitten bijvoorbeeld, en haar dochter valt op d'r plaat terwijl zij in de keuken hapjes staat te maken, grijpt niemand in. Like, whut. Da's toch lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Lol, welnee, de meeste mensen gaan gewoon na 12 weken weer naar hun werk dus dat is echt geen reden om schuldgevoel te hebben johquote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Na vier weken al op dance valley, ik voel me al schuldig dat we 17 maart naar steel panther willen
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef AwayTL het volgende:
[..]![]()
Dat zou bij mij gelukkig weer niet voorkomen. Er passen wel eens wat op en zijn gek met V. Ook is 1 van mijn vriendinnen de suikertante. Haar vriend appt mij ook gerust met de vraag of ik daar kom eten, want hij mist V en wil er graag mee spelen.
Ik heb het wel getroffen met de groep hoor. Ik kan alleen niet zo goed meer meepraten over de gezamenlijke interesses. Denk dat het deels wel goed komt met de nieuwe baan! En ah, ik kan me ook aanpassen natuurlijk:P.
Ik ben verkast naar de bank voor appelschillen. Appeltaart bakken straks. De oogst uit de tuin was klaar.
Mijn 'klusheld' is nog bezig: beginnetje:Eh, wat is er begonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De trap staat er in elk geval!
disclaimer
+1. Ik heb er vrede mee dat ik met sommige vriendinnen contact aan het verliezen ben, ik realiseer me ook gewoon dat mijn leven nu enorm ingrijpend verandert en dat dat er bij hun nog niet ingaat nu.. die zie ik graag over 5 jaar weer terugquote:Op woensdag 10 september 2014 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Nu nog even hopen dat ze ook nog even lekker los gaat straks. Van de verloskundige hoeft dat niet (beweging = beweging) maar mama vindt dat toch wel fijn
En kwak, misschien zeg ik iets geks, maar probeer de verandering te omhelzen in plaats van er bang voor te zijn. Want je vriendschappen gaan hoe dan ook veranderen. Dat voorkom je niet. Ik begin ook te merken dat ik de connectie met de "living on the edge" types wat kwijt begin te raken. Maar als je je open stelt komen er ook onverwacht hele leuke mensen voor in de plaats. Net als dat jouw gezin evolueert, doet je omgeving dat ook. En dat kan best tot verrassende inzichten leiden
Ah! Volgende keer al het gereedschap op de foto zetten, dan lijkt het heul indrukwekkend!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef AwayTL het volgende:
Schuren sq, schuren.
Wij bouwen niet direct hele ensuites zelf.
Maar je kan inderdaad niks zien. Wilde de ruimte ff showen.
Henka al drukker?
En stokstaart, je niet al schuldig gaan voelen omdat je ook dingen gaat doen die niet zo babyproof zijn he! Die dingen blijven ook nodig en leuk!!
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Crumpette het volgende:
[..]
+1. Ik heb er vrede mee dat ik met sommige vriendinnen contact aan het verliezen ben, ik realiseer me ook gewoon dat mijn leven nu enorm ingrijpend verandert en dat dat er bij hun nog niet ingaat nu.. die zie ik graag over 5 jaar weer terug. In de tussentijd kom je echt ook nieuwe mama-vriendinnen tegen met je kinderwagen bij de speeltuin hoor! denk ik dan. (misschien is dat naief
) En we hebben nog steeds geen koffie gedaan kwak! Stadsgenote!
wanneer gaan we?
voor bewegende Henka en voor een mooie echo voor Risu!
Vlindur.. hoe ist nu?![]()
rioolgezever onder spoilerIs riool niet een gemeenteprobleem? Afvoer naar t riool waarschijnlijk wel voor de buren, maar mochten ze niet mee willen werken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
nouja wij hebben dus een spikspinternieuw rioolquote:Op woensdag 10 september 2014 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah! Volgende keer al het gereedschap op de foto zetten, dan lijkt het heul indrukwekkend!
Maar ik ben benieuwd!
Nee, Henka is nog steeds rustig, maar ze is er nog wel. Zal wel weer zo'n bijslaapdag hebben.
Crumpette, ieuwje hebt wel een beetje een slecht ontlastingskarma de laatste tijd he?
Away: gemeentelijke riool is vanaf de straat. Onder ons huis is het van ons.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik neem aan dat de buren zelf ook stankoverlast hebben. En het riool zelf is van de gemeente, maar de pijp die vanuit jouw huis het riool in gaat is jouw probleem. Dus ik mag toch hopen dat ze daar wel iets aan willen doenMaar 't blijft een smerig iets
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:21 schreef Gevalletje het volgende:
Ik voel me al heel schuldig paar dagen voor positieve test een kaartje voor Linkin Park in november te hebben gekocht.. Volgens vk die ik bij 7 weken sprak kan het gewoon, maar maakte me al licht zorgen. Na de echo van gister ineens meer, het is nu echt al een mensje, ik kon het neusje zien en volgens mij ook slikbewegingen en ineens voelde ik zoveel liefde voor dat minimensje.. Ben bang het dan te beschadigen en dat vergeef ik mezelf nooit :S. Misschien stel ik me aan nu en valt het mee, ik wil er ook graag heen, maar toch ineens weer twijfel nu!
Oh en rioolgedoe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daaamn, dat is me wat! Zulke buren hebben wij niet gelukkig, en hoewel dit niemand's "schuld" is, want buren hadden dit ook niet kunnen weten lijkt me, is het iig Zeker niet Onze schuld - dus over dit soort perikelen maak ik me niet al te druk. Wat ik stommer vind is de mogelijkheid dat de buren hier misschien geen pieken voor hebben. of dat ze zeggen : maar wij hebben nergens last van.
![]()
Dit kun je niet laten liggen wegens de structurele schade die het oplevert, maar als ze willen wachten tot zij ook last hebben dan is straks mijn baby er al in die lucht![]()
wtf!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:47 schreef Radyhyn het volgende:
Razz, Risu en SDvoor de goede controles!
En SD .. inderdaad wat Kwak zegt..![]()
Sinds gisteren trouwens 28 weken.. 3e trimester gewoon Yay!![]()
lijkt me wel. gelukkig had ik er al 5 oid en passen ze allemaal nog (mits ik ze gewoon onder de buuk draag)quote:Op woensdag 10 september 2014 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf!![]()
Oh, vraagje aan de mama's die al eens eerder gebaard hebben. Doe ik er verstandig aan om nog een extra positie flodderbroek aan te schaffen? Ik heb 1 zo'n yogabroek nu, en voor de rest draag ik jeans, maar ik kan me voorstellen dat je de eerste weken na je bevalling graag in zo'n broek loopt. Klopt dat?
Oh, wat tergend! Ik blijf duimen hoor!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:50 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb even niet bijgelezen; het gaat hier wel.
Het begon met helderrood bloed en werd donkerrood. En nu is er alleen met afvegen nog bloed. Ik heb geen stolsels gezien. Dus ik heb hoop èn vrees...
Is het al vrijdag?![]()
En verder kusjes en knuffels voor jullie. Jullie zijn lief
Ligt aan je toestand en gesteldheid. En of je het erg vind om met bezoek in je huispak te zitten. Mi hoeft het niet perse een positie te zijn en kan je straks ook wel weer in een normale huispakbroek ( als je die hebt).quote:Op woensdag 10 september 2014 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf!![]()
Oh, vraagje aan de mama's die al eens eerder gebaard hebben. Doe ik er verstandig aan om nog een extra positie flodderbroek aan te schaffen? Ik heb 1 zo'n yogabroek nu, en voor de rest draag ik jeans, maar ik kan me voorstellen dat je de eerste weken na je bevalling graag in zo'n broek loopt. Klopt dat?
Wat slopend lijkt me dit vior je Vlindur. Ik duim mee op vrijdag.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:50 schreef Vlindur het volgende:
Het begon met helderrood bloed en werd donkerrood. En nu is er alleen met afvegen nog bloed. Ik heb geen stolsels gezien. Dus ik heb hoop èn vrees...
Is het al vrijdag?![]()
Ik trok al snel jurkjes aan. Heb 1 foto van dag 2 dat ik in een relaxbroek sta, roze shirtje, pantoffels en het trainingsjasje vanquote:Op woensdag 10 september 2014 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf!![]()
gewoon in stijl in je onesie het kraambezoek ontvangen joh! Met capuchon op!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb geen gewone huispakbroeken![]()
Ik bestel gewoon nog zo'n positie-unit, ook wel fijn tijdens het verlof. Zijn gewoon zwarte broeken, dus niet extreem oncharmant.
Oo en dan blei en henka ook in onesie. Dresscode van makenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
gewoon in stijl in je onesie het kraambezoek ontvangen joh! Met capuchon op!
ja, en dat lijkt me dus echt enorm kut, zeker kort na een bevalling. Die dingen heb je niet zomaar even uit als je moet pissen of naast je kraamverband lektquote:Op woensdag 10 september 2014 12:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
gewoon in stijl in je onesie het kraambezoek ontvangen joh! Met capuchon op!
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:14 schreef Kursor het volgende:
Of je zit in je netbroekje op bed met alleen een shirt!ik geef er geen zak omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja, luieruitslag lijkt me wel matig
disclaimer
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:14 schreef Kursor het volgende:
Of je zit in je netbroekje op bed met alleen een shirt!Echt? Dat lijkt me rotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had ook best veel bloedverlies rond de 6 weken. Ik voelde echt 2-3 'golfjes' eruit komen, alsof je je plas niet kan ophouden. Daarna ook geen kramp gehad of stolsels gezien. Dat vruchtje doet het nog steeds. Dus ik ga gewoon voor je duimen, het kán! Het is vreselijk eng en onzeker, en natuurlijk nog 100x extra in jouw situatie. Sterktequote:Op woensdag 10 september 2014 11:50 schreef Vlindur het volgende:
Is het al vrijdag?![]()
Spijkerbroek met hechtingen zit niet zo heel comfi neequote:Op woensdag 10 september 2014 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf!![]()
Met hechtingen wordt het bovendien aangeraden om elke keer even af te spoelen met de douchekop na het plassen om infecties te voorkomen. Kan je elke keer alles uitfrottenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en dat lijkt me dus echt enorm kut, zeker kort na een bevalling. Die dingen heb je niet zomaar even uit als je moet pissen of naast je kraamverband lektTevens: 100% polyester
Ik ga volgende week wel even voor wat plus size "sportbroeken" kijken
Ja, nee, ik hoor het al, die onesie kan wel even wachtenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Met hechtingen wordt het bovendien aangeraden om elke keer even af te spoelen met de douchekop na het plassen om infecties te voorkomen. Kan je elke keer alles uitfrotten.
damn, dan wil je toch geen glas water meer drinken lijkt mequote:Op woensdag 10 september 2014 12:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Met hechtingen wordt het bovendien aangeraden om elke keer even af te spoelen met de douchekop na het plassen om infecties te voorkomen. Kan je elke keer alles uitfrotten.
ik voel alleen de heftige bewegingen. Voelde in het ziekenhuis ook nog niks maar werd wel opgemerkt door een drukmeter. Misschien is je meissie ingedaald, of heeft zich omgedraaid. Was bij mij wel zo, zijn voetjes zaten altijd onder rechterborst en nu in linkerzij. En trapt naar binnen Voel hem alleen nog heen en weer bewegen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wazig, ik voel geen beweging, maar als ik mijn hand op mijn buik leg en een beetje duw beweegt er van alles daar binnen. HOE kan een kint van 6 pond nou nog ongemerkt bewegen? Mis ik een paar zenuwbanen ofzo?
Ik kreeg vd de vk toen proefzoekjes voor de jeuk. Was geloif ik van Menthol? Er zat een soort van koele gel in.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:17 schreef StarDust_ het volgende:
Weet iemand een goed middel tegen jeuk? Mijn dagelijkse injecties jeuken ontzettend! Gevolg; overal bloeduitstortingen op mijn bovenbenen (ik krab mijn huid kapot). Volgens de gyn is jeuk een veel voorkomende bijwerking, en moet ik het er maar mee doen
Ik kreeg zo'n spuitfles voor op de wc? (wel vullen met lauwwarm waterquote:Op woensdag 10 september 2014 12:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is ook wel fris weer.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:23 schreef Crumpette het volgende:
[..]
damn, dan wil je toch geen glas water meer drinken lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hey, we gaan dit keer allemaal zonder scheuren of knippen die bevalling door toch?
Venus in pocketformaat
© loveli
Is het uitwendige jeuk? Dan zou smeren met olie kunnen helpen. Maar als het als het ware ín je huid zit, vraag ik me af of er iets aan te doen is.. Klinkt heel naarquote:Op woensdag 10 september 2014 12:17 schreef StarDust_ het volgende:
Weet iemand een goed middel tegen jeuk? Mijn dagelijkse injecties jeuken ontzettend! Gevolg; overal bloeduitstortingen op mijn bovenbenen (ik krab mijn huid kapot). Volgens de gyn is jeuk een veel voorkomende bijwerking, en moet ik het er maar mee doen
Alstu. Ik zeg niet dat de jeuk bij mij wegging, maar het verkoelde wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:32 schreef StarDust_ het volgende:
Die mentholgel ziet er goed uit, die kan ik wel eens proberen! Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |