Whehheheequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh haha
Pass maar door hoor. Alvast mijn collectie starten om het lege nest syndroom tegen te gaan(
)
Mijnese deed dit ook. Tot ie op een dag dat deed en mijn versgeperste eerstgeborene erin lag. Je ziet het gebeuren, maar ja, ik was niet zo mobiel (ja sorry) Kat zag midair de baby landde met 4 pootjes op de zijkanten van de wagen en heeft dat ding vervolgens gemeden als de pest
Tweede vingerprik is afgelezen Met zo'n apparaatje ook niet zo betrouwbaar helaas... Kan wel 15% schelen... Ja alleen morgen nog! Vandaag is mijn reguliere vrije dag! Moet 1 collega iets over de computer uitleggenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef Radyhyn het volgende: Gooeeeede morgen Kwak! Wanneer is jouw laatste dag dan? Toch nog 1 dagje ergens deze week hé? Baby-snuiven
Zoë dat is ook al zoiets ja
![]()
Ja.. die 2e vingerprik willen ze echt niet aan hoor (had het toen ook gevraagd). Donderdag is het gelukkig snel en dan hopelijk een goede uitslag
![]()
Ik heb dezelfde baas als jouw man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
Cholula
Klopt, al lijkt het me lastiger om weg te gaan (vooral als je kinderen hebt).
Moet je nadat je baby geboren is ook regelmatig voor langere tijd weg? (heb even gemist wat voor werk je doet)
Spannend morgen kwakzOr. Bijna verlof!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij staat er alleen wel nog bij:
Gebruikte techniek: 22 cm diep heien
Whehe, dit is in mijn woonplaats. Ik fiets er elke dag langs. Tenenkrommend idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:29 schreef Deisyy het volgende:
Misschien een leuk idee?![]()
[ afbeelding ]
In Purmerend. Maar mensen met slechte smaak heb je overal blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Woon je in een durp, L-E?
Ik zie die dingen altijd alleen maar in kerkdorpen zoals Geldrop en Nuenen enzo
A. Ruimdenkend typequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wat trouwens ook wel aandoenlijk was, ik zat dus die knalroze deken te haken in de wachtkamer, allemaal omaatjes kijken en aan mijn deken voelen natuurlijk. Was er een jongeman van mijn leeftijd die vroeg wat ik aan het maken was. Ik zeg: een dekentje voor mijn baby! Antwoord: Oh leuk, is het een jongen of een meisje?![]()
![]()
Ik wist niet dat je zo dichtbij woontquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
In Purmerend. Maar mensen met slechte smaak heb je overal blijkbaar.
Ik had vroeger een studiegenoot die daar vandaan kwam, sindsdien hoor ik altijd PURRRREMURRRENT! als ik die plaatsnaam leesquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
In Purmerend. Maar mensen met slechte smaak heb je overal blijkbaar.
Mijn zus vond weeën minder pijnlijk dan darmkrampen van de pds. Ik vond zelf van niet, maar de weeën tot een cm of 5 kwamen er heel dicht in de buurt. Ik herkende ze dus ook niet als weeën in eerste instantie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:38 schreef Risu het volgende:
Vannacht sinds lange tijd weer een pds aanval gehad. Lekker liggen kronkelen van de pijn voordat ik maar 10 minuten op de wc ben gaan zitten persen. De opluchting was groot toen het weer over was.
Man, ik heb echt het idee een voorproefje van weeen gehad te hebben en dan was dit niet eens de ergste aanval die ik ooit had. (Een keer zwetend de badkamertafel vast moeten grijpen)![]()
Gelukkig herkende ik het meteen. Een mens zal maar in paniek schieten van die pijnen tijdens zwangerschap.
Alles weer ok nou hoor. Ik ga nu lekker naar de supermarkt voor de weekboodschappen en haal meteen wat comfortfood.
Oh ja, de nasi laat ik voortaan maar staan.
Vugggght?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Risu het volgende:
Purmerend! Daar heb ik heel lang gewoond. Ik zei altijd maar dat ik bij Amsterdam woonde, want dat leek me makkelijker. Had ook het idee dat mensen zoiets hadden van heuh, waar ligt dat nou weer. Nou gewoon daar aan de A7 vlakbij volendam jeweets.
Studeren in maastricht was toen zowel een blessing als een curse. Ver van je ouders, maar de commute in het weekend was een hell.
Nu woon ik in het zonnige zuiden vlakbij den bosch in dat ene durp die ondertussen ook durpstatus aan het ontgroeien is.
Maar heel veel mensen hebben geen idee waar Volendam ligtquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Risu het volgende:
Nou gewoon daar aan de A7 vlakbij volendam jeweets.
Nee maar jij bent ook niet heul doorsnee verderquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:51 schreef Moppert het volgende:
Purmerendje kan er wel leuk winkelen dat dan weer wel
Veel kleine winkeltjes ipv alleen grote ketens
[..]
Maar heel veel mensen hebben geen idee waar Volendam ligt
En bij een roze deken zou ik ook niet direct uitgaan van een meisje![]()
Maar hangt ook af van formaat en tint.
Maaskantje?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Risu het volgende:
Purmerend! Daar heb ik heel lang gewoond. Ik zei altijd maar dat ik bij Amsterdam woonde, want dat leek me makkelijker. Had ook het idee dat mensen zoiets hadden van heuh, waar ligt dat nou weer. Nou gewoon daar aan de A7 vlakbij volendam jeweets.
Studeren in maastricht was toen zowel een blessing als een curse. Ver van je ouders, maar de commute in het weekend was een hell.
Nu woon ik in het zonnige zuiden vlakbij den bosch in dat ene durp die ondertussen ook durpstatus aan het ontgroeien is.
quote:
Ja, ik dacht altijd alleen dat volendam bekender in de oren zou klinken dan purmerend. Ik ben niet geheel rouwig om het feit dat ik er niet meer woon.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:51 schreef Moppert het volgende:
Purmerendje kan er wel leuk winkelen dat dan weer wel
Veel kleine winkeltjes ipv alleen grote ketens
[..]
Maar heel veel mensen hebben geen idee waar Volendam ligt
En bij een roze deken zou ik ook niet direct uitgaan van een meisje![]()
Maar hangt ook af van formaat en tint.
Zo zeggen ze het ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vroeger een studiegenoot die daar vandaan kwam, sindsdien hoor ik altijd PURRRREMURRRENT! als ik die plaatsnaam lees
Maar da's ook geen echte wereldstad toch?
Oh, heerlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo zeggen ze het ook
Zit je nu mijn bruisende woonplaats te dissen?![]()
Het is geen wereldstad nee. Sinds een week hebben we een H&M. De politie moest er aan te pas komen toen deze werd geopend, ik bedoel maar
Haha dat is hetzelfde als de achtertuin van Rotterdam, Hoogvliet. Eigenlijk iedereen daar zegt HoogVLIET en in de rest van t land zeggen ze vaker HOOGvlietquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:03 schreef Risu het volgende:
Mensen uit Purmerend zeggen Rosmalen verkeerd. Mijn ouders doen dat ook nog steeds, heel irritant, maar ik krijg het er niet uitgeslagen.
Fyi, het is ROSmalen, niet rosMALEN. Maar hele volksstammen die dat verkeerd doen en ik deed het zelf ook. Ik vind het nou iig heel raar klinken.
Dat van de H&M is bij mijn facebook ook al langsgekomen. Lachwekkende situatie, het is maar een winkel.. Al was de net geopende primark in eindhoven ook niet bepaald leeg te noemen. Mens eigen denk ik?
Och, boodschappen... Gauw maar halen voor het gaat regenen ofzo.
Nee, de Primark in Almere, dáár moet je zijnquote:
Daar moet je nog ontzettend echt je best voor doen bij de Primarkquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, de Primark in Almere, dáár moet je zijn.
Rijen tot aan het station toen 'ie open ging en heel Noord-Nederland komt bij gebrek aan Primarks daar hierheen om zich arm te shoppen.
Ja, wij krijgen dus de limburgers en de Belgen allemaalquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, de Primark in Almere, dáár moet je zijn.
Rijen tot aan het station toen 'ie open ging en heel Noord-Nederland komt bij gebrek aan Primarks daar hierheen om zich arm te shoppen.
Op 5 min fietsenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Daar moet je nog ontzettend echt je best voor doen bij de Primark.
'Mijn' Primark is die in Hoofddorp, maar die is al niet meer zo interessant. Het was daar laatst gewoon rustig, op vrijdagmiddag.
Ik las deze zin helemaal verkeerd en heb een paar keer HOOGvliet gezegd om te kijken of ik het ook zo zeg als (exquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Haha dat is hetzelfde als de achtertuin van Rotterdam, Hoogvliet. Eigenlijk iedereen daar zegt HoogVLIET en in de rest van t land zeggen ze vaker HOOGvliet![]()
Fijn dat alles goed was! Hoe nu verder met de lage placenta? Of niks aan het handje?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ik zou een hema al leuk vinden in ons klein fries dorpje
verder alles hier goed. kleine lekker bewegelijk. echo was heel goed. groei precies op schema, zat vruchtwater. en oh ja verrassing je placenta lijkt wat laag te zitten. uit die broek!! maar als goedmaker wel kunnen zien dat hij al is ingedaald... dus ik ben helemaal opgelucht, maar wel uitgeput. heb toch iets meer in de rats gezeten als ik dacht![]()
dus ik ga lekker op de bank hangen vandaag en wil nog meer foto's van vreselijke borden en super chaggo kijkende katten!!!!
oh ja, ook leuk om te melden. niks aan de handquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed was! Hoe nu verder met de lage placenta? Of niks aan het handje?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Op 5 min fietsenMaar ik kom er nooit. Ik vind het zo'n vreselijke winkel! Ik vind de mannen-met-tassen buiten de winkel wel enorm fascinerend
.
Het leek me al sterk dat een kind had kunnen indalen als de placenta er nog voor zatquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
oh ja, ook leuk om te melden. niks aan de hand
Kattenruil doen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand nog een kat nodig trouwens?
[ afbeelding ]![]()
Wij hebben ook geen hema en ook geen kruidvat en dat mis ik echt enorm.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
k zou een hema al leuk vinden in ons klein fries dorpje
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Heel goed om te horen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ik zou een hema al leuk vinden in ons klein fries dorpje
verder alles hier goed. kleine lekker bewegelijk. echo was heel goed. groei precies op schema, zat vruchtwater. en oh ja verrassing je placenta lijkt wat laag te zitten. uit die broek!! maar als goedmaker wel kunnen zien dat hij al is ingedaald... dus ik ben helemaal opgelucht, maar wel uitgeput. heb toch iets meer in de rats gezeten als ik dacht![]()
dus ik ga lekker op de bank hangen vandaag en wil nog meer foto's van vreselijke borden en super chaggo kijkende katten!!!!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:30 schreef Skittles het volgende:
[..]
Kattenruil doen?
[ afbeelding ]
DND fijn dat alles in orde is en ook al ingedaald!
Cholula rot van het overgeven en succes de komende 3 weken![]()
Dat werkbord.![]()
Trusten Loj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu bijlezen en een recept zoeken voor gehaktbrood .. ik heb zin om te bakken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
we hebben een jumboquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel goed om te horen!
En omg, hebben jullie niet eens een HEMA?
Sooooooow dan heb je in ieder geval meer als wij hierquote:
Dat komt omdat de supermarkt wél HOOGvliet heet denk ik... ik kende de supermarkt eerder dan t durpquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik las deze zin helemaal verkeerd en heb een paar keer HOOGvliet gezegd om te kijken of ik het ook zo zeg als (ex) Rotterdammer. HOOGvliet klinkt toch helemaal niet
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Zelfs het kutveendorp van mijn ouders heeft een HEMA idd...quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel goed om te horen!
En omg, hebben jullie niet eens een HEMA?
Netjes!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo! Bloeddruk was hartstikke prima. Vermoeden is nu dat het apparaat mij niet goed kan meten dus vanaf nu alleen nog maar met de hand ipv beiden. Kwam uit op 138/72
. Baby is ook ingedaald! Ligt nog niet vast maar wel al op de goede plek in m'n bekkeningang dus bibi ipv bbbi! Ik ben blij
hatsekidee!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo! Bloeddruk was hartstikke prima. Vermoeden is nu dat het apparaat mij niet goed kan meten dus vanaf nu alleen nog maar met de hand ipv beiden. Kwam uit op 138/72
. Baby is ook ingedaald! Ligt nog niet vast maar wel al op de goede plek in m'n bekkeningang dus bibi ipv bbbi! Ik ben blij
Geef je biologie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijne berichten hier! Dnd, soesa, DJMO, heuj!.
Havo 4 in de bocht.
Leerling 1: 'Mevrouw, weet u al wie uw vervanger gaat zijn?'
Leerling 2 daarnaast, hoogst verbaasd: 'Hè? Gaat u dit schooljaar nog met verlof dan?'
Ja schat, ik ben 31 weken zwanger maar beval pas volgend jaar augustus..
wat goed!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
hij zat met z'n schouder en nek vast achter m'n schaambot oid? hij werd iig met 'geweld' losgetrokken en dat is volgens de VK die ik vanmorgen had, wellicht een reden om een KS te adviseren, afhankelijk van de geschatte grootte/gewicht van dit kindje. (althans, zo begreep ik het)quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:08 schreef mignonne het volgende:
DJMO waarom een keizersnee? Ik heb Geert's geboorte niet meer zo helder, remind me? Fijn dat alles goed was verder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |