Ja ze mogen of moeten dan vragen om je ID (tot 25 jaar). Voor bier en sigaretten. Echt... En ik heb 3(?) keer de vraag gehad. Twee keer moest ik me ook echt identificeren. En het is lullig als je geen rijbewijs bij je hebt in een sigarenzaakquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:01 schreef Samzz het volgende:
Moet je tegenwoordig 25 jaar en ouder zijn, joh?
Ik heb het nooit begrepen. Vraag het gewoon aan iedereen die er 'jong' uitziet. Net alsof een kassameid kan zien wanneer iemand geen 25 meer is als diegene net iets ouder is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ze mogen of moeten dan vragen om je ID (tot 25 jaar). Voor bier en sigaretten. Echt... En ik heb 3(?) keer de vraag gehad. Twee keer moest ik me ook echt identificeren. En het is lullig als je geen rijbewijs bij je hebt in een sigarenzaak(wel meegekregen met de opmerking: "ik ben nu in overtreding"). En in de Appie jezelf als 30jarige identificeren aan een 17jarig kassameisje
Zelf ben je daar niet zo goed inquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:56 schreef Samzz het volgende:
Mijn leeftijd wordt over het algemeen wel goed geschat.
Sommige jongeren zien er gewoon oud uit. Dus lekker aan iedereen vragen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb het nooit begrepen. Vraag het gewoon aan iedereen die er 'jong' uitziet. Net alsof een kassameid kan zien wanneer iemand geen 25 meer is als diegene net iets ouder is.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige jongeren zien er gewoon oud uit. Dus lekker aan iedereen vragen.
Als je een epische baard hebt gunt iedereen je alcohol en tabak, ongeacht je leeftijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik word overigens alleen ouder geschat als ik mij niet geschoren heb.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:36 schreef yats het volgende:
Betere oplossing, gewoon niet roken en drinken...Oh wacht
De geheelonthoudersleef.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:36 schreef yats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat je aan de voeten kunt zien wat een vrouw van je denkt?Godver Kaneel :'DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik maar een epische baard...quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een epische baard hebt gunt iedereen je alcohol en tabak, ongeacht je leeftijd.
Dan kan ik net zo goed gelijk stoppen met leven. Ben nu ook al gestopt met seksuele activiteiten dus wat is er dan nog voor me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:36 schreef yats het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat je aan de voeten kunt zien wat een vrouw van je denkt?Of je hebt veel geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Jij liever dan ik. Al rook ik niet, nooit gedaan ook.quote:
Wat is het onderwerp?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Dilemma. Voorstel gekregen voor een gastartikel op mijn blog (reclame) past niet echt binnen mijn foodblog qua onderwerp, maar betaald wel redelijk en ik ben behoorlijk blut.![]()
Voor het eerst dat ik het ook maar overweeg. Ben een beetje wanhopig.Maar ik denk dat ik het toch niet ga doen.
Ga nou niet daarnaar kijken als je 40 dagen niet gaat fappen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:57 schreef aeque het volgende:
Zoveel leuke dames op tinder en zo onbereikbaar.
Je kan er natuurlijk een persoonlijke twist aan kunnen geven dat je zelf ook bezig bent wat geld te besparen, maar ik denk dat reclame (als het niks met je blog van doen heeft) over het algemeen niet wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een soort collectieve verzekering, dus het zou over het besparen van je vaste lasten gaan.
Van tinder ga ik niet fappen hoor...quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet daarnaar kijken als je 40 dagen niet gaat fappen.
Dat is wel een beetje buiten je werkveld zeg maar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een soort collectieve verzekering, dus het zou over het besparen van je vaste lasten gaan.
De bee challenge?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Van tinder ga ik niet fappen hoor...
De bee challenge is dan weer een heel ander verhaal.
[..]
Dat is wel een beetje buiten je werkveld zeg maar.Lijkt me inderdaad niet iets wat je er zomaar even tussen zet.
Ik ga het gewoon niet doen. Daarmee zou ik gewoon de geloofwaardigheid van mijn blog verkopen. Omdat ik nu wat centen nodig heb. Voor zo'n artikel schaam ik me over een jaar nog steeds.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk een persoonlijke twist aan kunnen geven dat je zelf ook bezig bent wat geld te besparen, maar ik denk dat reclame (als het niks met je blog van doen heeft) over het algemeen niet wordt gewaardeerd.
Geen idee. :$quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:15 schreef Fera het volgende:
Is het normaal dat je op de aansluitdatum niet direct internetverbinding hebt? Komt dat in de loop van de dag?
Ik zit nu serieus te wachten op het moment dat het juiste lampje gaat branden.quote:
Google it.quote:
Is er niet iets anders wat wel past en je toch centjes mee kunt verdienen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon niet doen. Daarmee zou ik gewoon de geloofwaardigheid van mijn blog verkopen. Omdat ik nu wat centen nodig heb. Voor zo'n artikel schaam ik me over een jaar nog steeds.
Zou diezelfde dag dan wel moeten werken ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:15 schreef Fera het volgende:
Is het normaal dat je op de aansluitdatum niet direct internetverbinding hebt? Komt dat in de loop van de dag?
Vast wel, ben gisteren door een ander bureau ook al benaderd. Je merkt direct dat de zomervakantie voorbij is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:22 schreef aeque het volgende:
Is er niet iets anders wat wel past en je toch centjes mee kunt verdienen?
Klinkt gezondquote:
Waarvoor ben je benaderd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vast wel, ben gisteren door een ander bureau ook al benaderd. Je merkt direct dat de zomervakantie voorbij is.
Typisch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:28 schreef Fera het volgende:
Ik werd gebeld. Er blijkt een storing te zijn. Morgen komt er een monteur.
Telfort.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Typisch.
Welke provider heb je?
Ik heb ook telfort, en ze zuigen. Ik wil eigenlijk een ander, maar ben te lui om er wat aan te doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Telfort.
Maar ze hadden gisteren al een monteur gestuurd. Maar ik wist van niets, ik had het nog niet eens aangesloten. Ik kwam net uit de douche. Was 's ochtends vroeg. Blijkbaar hebben ze iets geconstateerd en toen achter mijn rug om met KPN een afspraak gemaakt.
Maar informeer je klant dan even.
Mijn moeder heeft ook Telfort en dat werkt over het algemeen prima.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook telfort, en ze zuigen. Ik wil eigenlijk een ander, maar ben te lui om er wat aan te doen.
Slecht bereik, extreem slechte klantenservice.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook Telfort en dat werkt over het algemeen prima.
Geen overhaaste beslissingen nemen zou dan mijn advies zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vast wel, ben gisteren door een ander bureau ook al benaderd. Je merkt direct dat de zomervakantie voorbij is.
Niks mis met de bee challenge.quote:
Bereik is soms wel ruk. Maar dat heb ik met Ziggo net zo goed gehad. Volgens mij ligt het ook aan je locatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slecht bereik, extreem slechte klantenservice.
Dat zou ik wel willen zien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:48 schreef Samzz het volgende:
Wat is de bee challenge? Honing eten? Bijen eten?
Ach ja Telfort, zeker door Rens aangesmeerd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Telfort.
Maar ze hadden gisteren al een monteur gestuurd. Maar ik wist van niets, ik had het nog niet eens aangesloten. Ik kwam net uit de douche. Was 's ochtends vroeg. Blijkbaar hebben ze iets geconstateerd en toen achter mijn rug om met KPN een afspraak gemaakt.
Maar informeer je klant dan even.
Het is eigenlijk alleen iets voor vrouwen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:48 schreef Samzz het volgende:
Wat is de bee challenge? Honing eten? Bijen eten?
En jij hebt manboobs en doet dus ook graag mee?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is eigenlijk alleen iets voor vrouwen.
Die moeten dan hun BH op hun hoofd doen voor hun ogen, als de ogen van een bij, waarbij ze vervolgens een foto daarvan maken, maar natuurlijk wel met ontblote borsten gezien de BH op hun hoofd zit.
Ik welquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij hebt manboobs en doet dus ook graag mee?
Ja, maar nee. Heb sowieso geen BH.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij hebt manboobs en doet dus ook graag mee?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Die moeten dan hun BH op hun hoofd doen voor hun ogen, als de ogen van een bij, waarbij ze vervolgens een foto daarvan maken, maar natuurlijk wel met ontblote borsten gezien de BH op hun hoofd zit.
Staan al onlinequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, wanneer kunnen we de pics verwachten?
Vooruit dan. Zaterdag maar gelijk de foto maken? Al ben ik niet uitgedaagd dus hoeft eigenlijk nog niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag er wel 1 van mij lenen hoor.
Niks mis met wat vrouwelijk schoon.quote:
Ik heb niet zo'n mooie bijen-ogen-bh zoals Art hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooruit dan. Zaterdag maar gelijk de foto maken? Al ben ik niet uitgedaagd dus hoeft eigenlijk nog niet.
[..]
Niks mis met wat vrouwelijk schoon.
Ik ook, alleen heb ik even geen bh voorhandenquote:
Mooie strak omlijnde tepels wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Staan al online
[ afbeelding ]
Zou je er aan sabbelen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooie strak omlijnde tepels wel.
quote:
Door de belichting lijkt deze op Sunchaser.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Staan al online
[ afbeelding ]
Ik zit er niet mee om mezelf daar voor schut te zetten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Pas op jullie woorden hoor, ik neem er 1 mee zaterdag...
Please don't.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Pas op jullie woorden hoor, ik neem er 1 mee zaterdag...
Ooit hoop ik zo smooth te worden dat ik dit soort dingen ook kan zeggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou wel aan die van jou sabbelen
Geleerd van Faxiequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit hoop ik zo smooth te worden dat ik dit soort dingen ook kan zeggen.
quote:
You and me both, brother.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit hoop ik zo smooth te worden dat ik dit soort dingen ook kan zeggen.
Oh, ik sla even over denk ik. Ik dacht dat het heel iets anders was.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Ooit komen we er wel.quote:
Jeetje wat flauw.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik sla even over denk ik. Ik dacht dat het heel iets anders was.
Inderdaad, we zijn goed bezig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit komen we er wel.
Tevens zit ik nu op 1/80ste van die 40 dagen uitdaging. So far, so good.
32 ookquote:
Dit is een grap, toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan het wel half doen met alleen BH op het hoofd. Als compromis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Jeetje wat flauw.
[..]
Inderdaad, we zijn goed bezig.
Ik heb geen idee. Mijn oversekste collega's kwamen ermee.quote:
Nou ok. Maar wel lief lachen dan he.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan het wel half doen met alleen BH op het hoofd. Als compromis.
Dan zou het nog enigszins normaal zijn.quote:
Serieus? Heel goed doel. Maar de manier waarop... Hmmm.quote:
Misschien door mannen te laten doneren voor naakte borsten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe red je bijen met een BH op je hoofd?
Dat denk ik. Zoiets springt in het oog.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien door mannen te laten doneren voor naakte borsten?
Staan we mooi te kijken met onze aannamesquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:19 schreef aeque het volgende:
Ik lees net dat het geheel uit lol gedaan wordt en er geen goed doel aan verbonden is.
Wie wil er nou naakte borsten zien? :Squote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien door mannen te laten doneren voor naakte borsten?
Ah, dat is wel tof dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:21 schreef Myraela het volgende:
Geen doel maakt het juist wel leuk. Lekker een beetje spotten met al die achterlijke acties van de laatste tijd.
Dat is wel leuk, inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:21 schreef Myraela het volgende:
Geen doel maakt het juist wel leuk. Lekker een beetje spotten met al die achterlijke acties van de laatste tijd.
Is die leuk?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Holy moly, ik ben zojuist op een date gevraagd
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Smooth, en maar zeggen dat je slecht in versieren bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou wel aan die van jou sabbelen
Dankje, maar zo simpel is het helaas niet, want op zijn voorgestelde datum kan ik niet.quote:
Edit: Never mindquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
Smooth, en maar zeggen dat je slecht in versieren bent.
Wie wil dat niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil er nou naakte borsten zien? :S
Jammer hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik sla even over denk ik. Ik dacht dat het heel iets anders was.
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat je wilde postenquote:
Mwah.quote:
Ze dacht dat je op haar antwoordde.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat je wilde posten
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja ik moet gaan helaas, op familie bezoek, ciao!
Op Fok!?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Fuck. Nu ben ik geil. Jij + bh op hoofd = instant boner.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan het wel half doen met alleen BH op het hoofd. Als compromis.
Nee ben eigenlijk best wel goed als ik in een positieve flow zit. Heel suave en zo. Dan komt de inner Latino naar boven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
Smooth, en maar zeggen dat je slecht in versieren bent.
Dan is het zaak in die positieve flow te komenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ben eigenlijk best wel goed als ik in een positieve flow zit. Heel suave en zo. Dan komt de inner Latino naar boven.
Tja, leuk voor je.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ben eigenlijk best wel goed als ik in een positieve flow zit. Heel suave en zo. Dan komt de inner Latino naar boven.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hoor. Was sowieso het goedkoopst.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja Telfort, zeker door Rens aangesmeerd?
edit : laat maarquote:
Jij welquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
Yats, doe niet zo vreselijk chagrijnig. Kom op man.
Misschien speelt hij het wel en happen jullie allemaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
Kut man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
Kut. 2 afwijzingen in 2 dagen waarvan aanvankelijk gedacht werd dat het wel positief zou zijn. Voel me niet zo heel goed nu.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
Kut. 2 afwijzingen in 2 dagen waarvan aanvankelijk gedacht werd dat het wel positief zou zijn. Voel me niet zo heel goed nu.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ja echt. Aanbod bij de ene te groot en te technisch bij de andere. Klotezooi. Vanmiddag wel een kennismakingsgesprek voor een functie in Tilburg dus wie weet wordt dat wat.quote:
Dank uquote:
We gaan voor je duimen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja echt. Aanbod bij de ene te groot en te technisch bij de andere. Klotezooi. Vanmiddag wel een kennismakingsgesprek voor een functie in Tilburg dus wie weet wordt dat wat.
3 maal is scheepsrecht?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja echt. Aanbod bij de ene te groot en te technisch bij de andere. Klotezooi. Vanmiddag wel een kennismakingsgesprek voor een functie in Tilburg dus wie weet wordt dat wat.
[..]
Dank u
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Dank u
Thanksquote:
Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
3 maal is scheepsrecht?![]()
Ik ookquote:
Goed zo, VA. Geef ons wat meer positiviteit, lieve jongen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
POSITIVITEIT IN DEZE TOPICCCC
Ik snap dus niet dat mensen nog papieren agenda's gebruiken. Ik doe alles lekker op mijn laptop/telefoon. Schoolrooster wordt automatisch ingeladen, net als mijn facebook events.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:00 schreef Fera het volgende:
Ik heb eindelijk een agenda gekocht. Ze hadden ineens geen schoolagenda's meer. Nu heb ik een 16 maanden agenda. Oké.
Hoe is de leef, kaneel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo, VA. Geef ons wat meer positiviteit, lieve jongen.
Wut?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:02 schreef artelligence het volgende:
Heb ik weer iets verkeerd gedaan? Ben ook zo'n botte hork he
Sorry, ik ben gewoon echt moe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
Nee hoor, ik hou van je.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:02 schreef artelligence het volgende:
Heb ik weer iets verkeerd gedaan? Ben ook zo'n botte hork he
Het kan beter, VA. Ik ben lekker af aan het vallen, dus laat ik me daar maar op focussen en zeggen dat het goed gaatquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe is de leef, kaneel?
He-le-maal mooiquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou van je.
[..]
Het kan beter, VA. Ik ben lekker af aan het vallen, dus laat ik me daar maar op focussen en zeggen dat het goed gaat
Dan doe je een dutje. Probleempjes oplossen, stuk voor stuk. EN DOOOOOORRRrquote:
Ik ben oldschool, ik vind dat fijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap dus niet dat mensen nog papieren agenda's gebruiken. Ik doe alles lekker op mijn laptop/telefoon. Schoolrooster wordt automatisch ingeladen, net als mijn facebook events.
[..]
Hoe is de leef, kaneel?
Ik ga dit weekend jouw nasi maken voor mij en Hep.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou van je.
[..]
Het kan beter, VA. Ik ben lekker af aan het vallen, dus laat ik me daar maar op focussen en zeggen dat het goed gaat
Ai, ik ken het gevoel. Sterktequote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk niet dat het op prijs gesteld word als ik hier met mijn hoofd op het bureau ga slapen. Ik hoop vanavond gewoon beter te slapen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan doe je een dutje. Probleempjes oplossen, stuk voor stuk. EN DOOOOOORRRr
Leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend jouw nasi maken voor mij en Hep.
Ja.quote:
Goed bezig! Nu ik nog. Mezelf onder m'n luie reet trappenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Vergeet geen foto te maken voor Johannes en mij.
Ik heb mijn foto hem laatst al getoond in het topic.
[..]
Ja.Ik voel me zoveel slanker nu.
Ik pas weer in mijn broeken en alles.
Jaquote:
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja.Ik voel me zoveel slanker nu.
Ik pas weer in mijn broeken en alles.
Begint hier ook een beetje donker te wordenquote:
Je kunt het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed bezig! Nu ik nog. Mezelf onder m'n luie reet trappen
Dank je.quote:
12 kgquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt het.
Hoeveel zou je kwijt willen?
[..]
Dank je.
Nu nog een klein beetje vet eraf, daarna ga ik eens kijken of ik wat aan mijn spiermassa kan doen.
Thanks.quote:
Ga dansen, Rico Latinoquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed bezig! Nu ik nog. Mezelf onder m'n luie reet trappen
Wat een perfect foto van de twee partners die tegen elkaar liggen uffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef yats het volgende:
[ afbeelding ]Van harte welkom in de Relatie SC
Wat te doen?
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
Meets:
Zaterdag 20 september, picknick in Rotterdam
Aanwezig:
El_Thijs
Peurac
Royco1 (ovb)
Aeque (ovb)
Zaterdag 27 september, picknick in Rotterdam
Aanwezig:
Aeque
El_Thijs
Peurac
Royco1 (ovb)
Note: Afhankelijk van het weer wordt het 20 of 27 september.
Kosten: BYOB/BYOF (overleg)
Al dat haar van der in je mond.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:59 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Wat een perfect foto van de twee partners die tegen elkaar liggen uffffffffffffffffffff
Zou ik dat jongen zijn onder haar.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:59 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Zou ik dat die jongen zijn onder haar.
Hij's nie hetero nie!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef Samzz het volgende:
Titaniclover is wel een beetje een dubieuze naam voor een man/jongen.
Misschien houdt hij wel van Titanic Tits.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef Samzz het volgende:
Eind augustus geregistreerd en z'n eerste post is in het turkentopic. Hmmm.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef Samzz het volgende:
ik voel me 100 procent nederland en ik hou van sinterklaas dus hou je mondje sgatquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eind augustus geregistreerd en z'n eerste post is in het turkentopic. Hmmm.
Of is gewoon een hele grote lover die zodra hij je ijsberg penetreert jammerlijk ten onder gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien houdt hij wel van Titanic Tits.
mijn lieve kameraad ben je ook een rook verlsaafde wat hou ik tog van je hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Laatste sigaret uitgedrukt. Klaar nu.
Hoop ik
IJskoud gedumpt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of is gewoon een hele grote lover die zodra hij je ijsberg penetreert jammerlijk ten onder gaat.
Grote jongen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
Hoop ik
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
Hoop ik
ik ben maagd en 100 procent hetero zit 100 procent met liefdesverdrietquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef Samzz het volgende:
Titanische Tieten dus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
ik ben maagd en 100 procent hetero zit 100 procent met liefdesverdriet
en
ik ben totaal niks tegen homos
Sorry, maar woorden als "sgatje" en "tog" zijn nog grotere afknappers dan het feit dat je een man bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
mijn lieve kameraad ben je ook een rook verlsaafde wat hou ik tog van je haha
*steekt er een op*quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
Hoop ik
wrmquote:
Better bequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
Hoop ik
Wat nu?quote:
Ja, daarom leek stoppen me ook wel een goed ideequote:
Nee bah.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:49 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
wrm
hij is jong en geestig
bestel een liedje dan post ik voor je
tsunami???
wetenschap plus muziek=wijsheid en liefde en gloriequote:
Dat je nog kan FOK!ken met MDMA opquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
wetenschap plus muziek=wijsheid en liefde en glorie
Eens.quote:
Natuurlijk wel, je gaat toch stoppenquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je gaat toch stoppen.
De ironie van die smiley, joh.
Dank voor de extra motivatiequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je gaat toch stoppen.
De ironie van die smiley, joh.
Volgens mij is het een heerlijke Cubaanse sigaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:07 schreef Barbusse het volgende:
En ik hou het er maar op dat het een pen is
De laatste sigaar die ik rookte was tijdens het vorige bedrijfskerstfeest. Zijn eigenlijk ook nooit mijn ding geweest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij is het een heerlijke Cubaanse sigaar.
Sorry yats...quote:
Ook niet zo mijn ding hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste sigaar die ik rookte was tijdens het vorige bedrijfskerstfeest. Zijn eigenlijk ook nooit mijn ding geweest.
Het ergste vind ik de ravage die het op de tanden aanricht.quote:
Daar is niks mis mee, idd. Nog steeds niet geweldig gezond, maar vele malen beter dan een echte sigaret.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders roken nu een jaar zo'n elektronische sigaret. Daar vind ik niets smerigs aan.
Ik heb geen tanden meer over door alle suikergoed, sigaretten en koffiequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het ergste vind ik de ravage die het op de tanden aanricht.
Is voor vrouwen wel handig, dan schrapen de tanden niet zo over je eikel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb geen tanden meer over door alle suikergoed, sigaretten en koffie
Dat wordt soep en yoghurt slurpen door een rietje voor de rest van je levenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb geen tanden meer over door alle suikergoed, sigaretten en koffie
Maakt niet uit, jij kan het vast hebbenquote:
Je bent echt chaggo he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij kan het vast hebben
Mwah...quote:
Ja geen problemen mee. Hoef ook niet meer tanden te poetsen. Maar dat deed ik al niet. Dacht dat de 'patina' op m'n tanden wel authenticiteit uitstraalde.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt soep en yoghurt slurpen door een rietje voor de rest van je leven
Jammer dat PUB er niet meer is, kon je daar wat pubers afkankeren. Heerlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah...
Niet lullig bedoeld verder, normaal ben ik vrij optimistisch en vrolijk.
Ja ja...quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah...
Niet lullig bedoeld verder, normaal ben ik vrij optimistisch en vrolijk.
Schelden met ziektes. TR gemachtquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer dat PUB er niet meer is, kon je daar wat pubers afkankeren. Heerlijk.
Ik vind het wat gemeen om me hier op de andere stagiaire af te reagerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
True storyquote:
RIP JNGquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar zijn stagiairs toch voor?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het wat gemeen om me hier op de andere stagiaire af te reageren
[..]
True story
Ik weet niet hoeveel vrouwen jij aan je lul hebt gehad, maar ik zorg er altijd voor dat dat niet gebeurtquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is voor vrouwen wel handig, dan schrapen de tanden niet zo over je eikel.
Misschien was het de reden voor zijn zelfgekozen celibaat? Hij is eneuch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel vrouwen jij aan je lul hebt gehad, maar ik zorg er altijd voor dat dat niet gebeurt.
Agossiequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien was het de reden voor zijn zelfgekozen celibaat? Hij is eneuch?
Would explain a lotquote:
Ik vrees dat ik daar eerst bewijs voor moet zien om het te geloven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel vrouwen jij aan je lul hebt gehad, maar ik zorg er altijd voor dat dat niet gebeurt.
Succesquote:
Ik voel niet de noodzaak dat te bewijzenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar eerst bewijs voor moet zien om het te geloven.
Flauw hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef Samzz het volgende:
Ik voel niet de noodzaak dat te bewijzen.
Eentje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een feest met jou tussen de lakens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef Samzz het volgende:
Ik voel niet de noodzaak dat te bewijzen.
Ik heb nooit klachten gehad. Maar dat zegt niet zoveelquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een feest met jou tussen de lakens.
Dat kan natuurlijk ook uit angst zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit klachten gehad. Maar dat zegt niet zoveel.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
En thuis.
Tijd voor een pizza en maar weer verse Westmalle gehaald.
Ja, dat bedoel ik met 'dat zegt niet zoveel'quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook uit angst zijn geweest.
Wel klachten over de mannen gehad?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met 'dat zegt niet zoveel'.
Dan zitten we op dezelfde golflengte.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met 'dat zegt niet zoveel'.
Er waren wel wat bij die matig waren, ja. Maar ik heb dat wel gewoon eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel klachten over de mannen gehad?
Dat gebeurt de laatste tijd eng vaakquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zitten we op dezelfde golflengte.
Hoe zeg je dat dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er waren wel wat bij die matig waren, ja. Maar ik heb dat wel gewoon eerlijk gezegd.
I blame you.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt de laatste tijd eng vaak.
Geen angsthaasjes daten dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt de laatste tijd eng vaak.
quote:
Gewoon, ik vond het niet zo heel prettig. Of wanneer ie bezig is aanwijzingen geven of gewoon zeggen stop, dit is niet fijn.quote:
Het is makkelijker de splinter in het oog van de ander te zien, dan de balk in je eigenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan moeilijk de schuld bij mezelf leggen natuurlijk.
Ahh, da's wel heel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon, ik vond het niet zo heel prettig. Of wanneer ie bezig is aanwijzingen geven of gewoon zeggen stop, dit is niet fijn.
Dat is een mooie spreuk voor op een tegeltjequote:Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is makkelijker de splinter in het oog van de ander te zien, dan de balk in je eigen.
Ik probeer het wel zo lief mogelijk te brengenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, da's wel heel duidelijk.
Dus niet: Godver, pak de tarzan maar want dit gaat helemaal nergens over, ga maar even wat voor jezelf doen terwijl ik het afmaak.?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik probeer het wel zo lief mogelijk te brengen.
Nee, da's niet liefquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus niet: Godver, pak de tarzan maar want dit gaat helemaal nergens over, ga maar even wat voor jezelf doen terwijl ik het afmaak.?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus niet: Godver, pak de tarzan maar want dit gaat helemaal nergens over, ga maar even wat voor jezelf doen terwijl ik het afmaak.?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Hongerrr.
En ik moet nog een uur.
In de trein wordt dat wat lastig. Thuis staat wel een bord eten op me te wachten als ik niet eerder flauwval en moet worden weggedragen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen mogelijkheid om snel een broodje te halen?
Dat zal wel goed komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de trein wordt dat wat lastig. Thuis staat wel een bord eten op me te wachten als ik niet eerder flauwval en moet worden weggedragen.
Je gaat je wenkies aanpakken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik ben mijn pincet kwijt, harde struggles hier.
Je had je been toch al gedaan, of moet de andere nog?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik ben mijn pincet kwijt, harde struggles hier.
Nee, mijn ruige borsthaar bijwerken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gaat je wenkies aanpakken?
Met een pincetquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je had je been toch al gedaan, of moet de andere nog?
Met een pincet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mijn ruige borsthaar bijwerken.
Een paar stukjes maar, om te kijken hoe dat voelde. En of het weg zou blijven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je had je been toch al gedaan, of moet de andere nog?
Deed weinig pijn hoor.quote:
Ja, ik heb er maar 20.quote:
Ik ben bij m'n moeder gaan eten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:36 schreef artelligence het volgende:
Ik ben heel lui bij de Thai binnen gestapt. En heb ook honger/trek
Dan moest ik vanuit m'n werk zo'n 2 uur rijden. Is me iets teveel, vooral als je de volgende dag weer naar je werk moetquote:
Goedendag.quote:
Ik vind het sowieso fijn om er even te zijn. Bogie weer om me heen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan moest ik vanuit m'n werk zo'n 2 uur rijden. Is me iets teveel, vooral als je de volgende dag weer naar je werk moet
quote:
Heren.quote:
Weer thuis na een dag werken.quote:
Jij bent wel van het badderen, héquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weer thuis na een dag werken.
Zo even in bad en dan lekker voetbal kijken met een biertje.
Dus ik mag niet klagen.
Ja bijna elke dag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wel van het badderen, hé.
Dat geloof ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja bijna elke dag.
Heerlijk een moment om echt te ontspannen.
En erg prettig voor mijn rug.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weer thuis na een dag werken.
Zo even in bad en dan lekker voetbal kijken met een biertje.
Dus ik mag niet klagen.
Lees op de vorige pagina maar.quote:
Volgens mij had ik daar al op gereageerd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lees op de vorige pagina maar.
Verder wel goed
Kleine updatequote:Op dinsdag 9 september 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar al op gereageerd.
Laten we het hopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |