Ja ze mogen of moeten dan vragen om je ID (tot 25 jaar). Voor bier en sigaretten. Echt... En ik heb 3(?) keer de vraag gehad. Twee keer moest ik me ook echt identificeren. En het is lullig als je geen rijbewijs bij je hebt in een sigarenzaakquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:01 schreef Samzz het volgende:
Moet je tegenwoordig 25 jaar en ouder zijn, joh?
Ik heb het nooit begrepen. Vraag het gewoon aan iedereen die er 'jong' uitziet. Net alsof een kassameid kan zien wanneer iemand geen 25 meer is als diegene net iets ouder is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ze mogen of moeten dan vragen om je ID (tot 25 jaar). Voor bier en sigaretten. Echt... En ik heb 3(?) keer de vraag gehad. Twee keer moest ik me ook echt identificeren. En het is lullig als je geen rijbewijs bij je hebt in een sigarenzaak(wel meegekregen met de opmerking: "ik ben nu in overtreding"). En in de Appie jezelf als 30jarige identificeren aan een 17jarig kassameisje
Zelf ben je daar niet zo goed inquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:56 schreef Samzz het volgende:
Mijn leeftijd wordt over het algemeen wel goed geschat.
Sommige jongeren zien er gewoon oud uit. Dus lekker aan iedereen vragen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb het nooit begrepen. Vraag het gewoon aan iedereen die er 'jong' uitziet. Net alsof een kassameid kan zien wanneer iemand geen 25 meer is als diegene net iets ouder is.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige jongeren zien er gewoon oud uit. Dus lekker aan iedereen vragen.
Als je een epische baard hebt gunt iedereen je alcohol en tabak, ongeacht je leeftijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik word overigens alleen ouder geschat als ik mij niet geschoren heb.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:36 schreef yats het volgende:
Betere oplossing, gewoon niet roken en drinken...Oh wacht
De geheelonthoudersleef.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:36 schreef yats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat je aan de voeten kunt zien wat een vrouw van je denkt?Godver Kaneel :'DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik maar een epische baard...quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een epische baard hebt gunt iedereen je alcohol en tabak, ongeacht je leeftijd.
Dan kan ik net zo goed gelijk stoppen met leven. Ben nu ook al gestopt met seksuele activiteiten dus wat is er dan nog voor me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:36 schreef yats het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat je aan de voeten kunt zien wat een vrouw van je denkt?Of je hebt veel geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Jij liever dan ik. Al rook ik niet, nooit gedaan ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |