Ja ze mogen of moeten dan vragen om je ID (tot 25 jaar). Voor bier en sigaretten. Echt... En ik heb 3(?) keer de vraag gehad. Twee keer moest ik me ook echt identificeren. En het is lullig als je geen rijbewijs bij je hebt in een sigarenzaakquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:01 schreef Samzz het volgende:
Moet je tegenwoordig 25 jaar en ouder zijn, joh?
Ik heb het nooit begrepen. Vraag het gewoon aan iedereen die er 'jong' uitziet. Net alsof een kassameid kan zien wanneer iemand geen 25 meer is als diegene net iets ouder is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ze mogen of moeten dan vragen om je ID (tot 25 jaar). Voor bier en sigaretten. Echt... En ik heb 3(?) keer de vraag gehad. Twee keer moest ik me ook echt identificeren. En het is lullig als je geen rijbewijs bij je hebt in een sigarenzaak(wel meegekregen met de opmerking: "ik ben nu in overtreding"). En in de Appie jezelf als 30jarige identificeren aan een 17jarig kassameisje
Zelf ben je daar niet zo goed inquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:56 schreef Samzz het volgende:
Mijn leeftijd wordt over het algemeen wel goed geschat.
Sommige jongeren zien er gewoon oud uit. Dus lekker aan iedereen vragen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb het nooit begrepen. Vraag het gewoon aan iedereen die er 'jong' uitziet. Net alsof een kassameid kan zien wanneer iemand geen 25 meer is als diegene net iets ouder is.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige jongeren zien er gewoon oud uit. Dus lekker aan iedereen vragen.
Als je een epische baard hebt gunt iedereen je alcohol en tabak, ongeacht je leeftijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik word overigens alleen ouder geschat als ik mij niet geschoren heb.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:36 schreef yats het volgende:
Betere oplossing, gewoon niet roken en drinken...Oh wacht
De geheelonthoudersleef.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:36 schreef yats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat je aan de voeten kunt zien wat een vrouw van je denkt?Godver Kaneel :'DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik maar een epische baard...quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een epische baard hebt gunt iedereen je alcohol en tabak, ongeacht je leeftijd.
Dan kan ik net zo goed gelijk stoppen met leven. Ben nu ook al gestopt met seksuele activiteiten dus wat is er dan nog voor me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:36 schreef yats het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat je aan de voeten kunt zien wat een vrouw van je denkt?Of je hebt veel geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Jij liever dan ik. Al rook ik niet, nooit gedaan ook.quote:
Wat is het onderwerp?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Dilemma. Voorstel gekregen voor een gastartikel op mijn blog (reclame) past niet echt binnen mijn foodblog qua onderwerp, maar betaald wel redelijk en ik ben behoorlijk blut.![]()
Voor het eerst dat ik het ook maar overweeg. Ben een beetje wanhopig.Maar ik denk dat ik het toch niet ga doen.
Ga nou niet daarnaar kijken als je 40 dagen niet gaat fappen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:57 schreef aeque het volgende:
Zoveel leuke dames op tinder en zo onbereikbaar.
Je kan er natuurlijk een persoonlijke twist aan kunnen geven dat je zelf ook bezig bent wat geld te besparen, maar ik denk dat reclame (als het niks met je blog van doen heeft) over het algemeen niet wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een soort collectieve verzekering, dus het zou over het besparen van je vaste lasten gaan.
Van tinder ga ik niet fappen hoor...quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet daarnaar kijken als je 40 dagen niet gaat fappen.
Dat is wel een beetje buiten je werkveld zeg maar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een soort collectieve verzekering, dus het zou over het besparen van je vaste lasten gaan.
De bee challenge?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Van tinder ga ik niet fappen hoor...
De bee challenge is dan weer een heel ander verhaal.
[..]
Dat is wel een beetje buiten je werkveld zeg maar.Lijkt me inderdaad niet iets wat je er zomaar even tussen zet.
Ik ga het gewoon niet doen. Daarmee zou ik gewoon de geloofwaardigheid van mijn blog verkopen. Omdat ik nu wat centen nodig heb. Voor zo'n artikel schaam ik me over een jaar nog steeds.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk een persoonlijke twist aan kunnen geven dat je zelf ook bezig bent wat geld te besparen, maar ik denk dat reclame (als het niks met je blog van doen heeft) over het algemeen niet wordt gewaardeerd.
Geen idee. :$quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:15 schreef Fera het volgende:
Is het normaal dat je op de aansluitdatum niet direct internetverbinding hebt? Komt dat in de loop van de dag?
Ik zit nu serieus te wachten op het moment dat het juiste lampje gaat branden.quote:
Google it.quote:
Is er niet iets anders wat wel past en je toch centjes mee kunt verdienen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon niet doen. Daarmee zou ik gewoon de geloofwaardigheid van mijn blog verkopen. Omdat ik nu wat centen nodig heb. Voor zo'n artikel schaam ik me over een jaar nog steeds.
Zou diezelfde dag dan wel moeten werken ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:15 schreef Fera het volgende:
Is het normaal dat je op de aansluitdatum niet direct internetverbinding hebt? Komt dat in de loop van de dag?
Vast wel, ben gisteren door een ander bureau ook al benaderd. Je merkt direct dat de zomervakantie voorbij is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:22 schreef aeque het volgende:
Is er niet iets anders wat wel past en je toch centjes mee kunt verdienen?
Klinkt gezondquote:
Waarvoor ben je benaderd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vast wel, ben gisteren door een ander bureau ook al benaderd. Je merkt direct dat de zomervakantie voorbij is.
Typisch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:28 schreef Fera het volgende:
Ik werd gebeld. Er blijkt een storing te zijn. Morgen komt er een monteur.
Telfort.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Typisch.
Welke provider heb je?
Ik heb ook telfort, en ze zuigen. Ik wil eigenlijk een ander, maar ben te lui om er wat aan te doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Telfort.
Maar ze hadden gisteren al een monteur gestuurd. Maar ik wist van niets, ik had het nog niet eens aangesloten. Ik kwam net uit de douche. Was 's ochtends vroeg. Blijkbaar hebben ze iets geconstateerd en toen achter mijn rug om met KPN een afspraak gemaakt.
Maar informeer je klant dan even.
Mijn moeder heeft ook Telfort en dat werkt over het algemeen prima.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook telfort, en ze zuigen. Ik wil eigenlijk een ander, maar ben te lui om er wat aan te doen.
Slecht bereik, extreem slechte klantenservice.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook Telfort en dat werkt over het algemeen prima.
Geen overhaaste beslissingen nemen zou dan mijn advies zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vast wel, ben gisteren door een ander bureau ook al benaderd. Je merkt direct dat de zomervakantie voorbij is.
Niks mis met de bee challenge.quote:
Bereik is soms wel ruk. Maar dat heb ik met Ziggo net zo goed gehad. Volgens mij ligt het ook aan je locatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slecht bereik, extreem slechte klantenservice.
Dat zou ik wel willen zien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:48 schreef Samzz het volgende:
Wat is de bee challenge? Honing eten? Bijen eten?
Ach ja Telfort, zeker door Rens aangesmeerd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Telfort.
Maar ze hadden gisteren al een monteur gestuurd. Maar ik wist van niets, ik had het nog niet eens aangesloten. Ik kwam net uit de douche. Was 's ochtends vroeg. Blijkbaar hebben ze iets geconstateerd en toen achter mijn rug om met KPN een afspraak gemaakt.
Maar informeer je klant dan even.
Het is eigenlijk alleen iets voor vrouwen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:48 schreef Samzz het volgende:
Wat is de bee challenge? Honing eten? Bijen eten?
En jij hebt manboobs en doet dus ook graag mee?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is eigenlijk alleen iets voor vrouwen.
Die moeten dan hun BH op hun hoofd doen voor hun ogen, als de ogen van een bij, waarbij ze vervolgens een foto daarvan maken, maar natuurlijk wel met ontblote borsten gezien de BH op hun hoofd zit.
Ik welquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij hebt manboobs en doet dus ook graag mee?
Ja, maar nee. Heb sowieso geen BH.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij hebt manboobs en doet dus ook graag mee?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is eigenlijk alleen iets voor vrouwen.
Die moeten dan hun BH op hun hoofd doen voor hun ogen, als de ogen van een bij, waarbij ze vervolgens een foto daarvan maken, maar natuurlijk wel met ontblote borsten gezien de BH op hun hoofd zit.
Staan al onlinequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, wanneer kunnen we de pics verwachten?
Vooruit dan. Zaterdag maar gelijk de foto maken? Al ben ik niet uitgedaagd dus hoeft eigenlijk nog niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag er wel 1 van mij lenen hoor.
Niks mis met wat vrouwelijk schoon.quote:
Ik heb niet zo'n mooie bijen-ogen-bh zoals Art hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooruit dan. Zaterdag maar gelijk de foto maken? Al ben ik niet uitgedaagd dus hoeft eigenlijk nog niet.
[..]
Niks mis met wat vrouwelijk schoon.
Ik ook, alleen heb ik even geen bh voorhandenquote:
Mooie strak omlijnde tepels wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Staan al online
[ afbeelding ]
Zou je er aan sabbelen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooie strak omlijnde tepels wel.
quote:
Door de belichting lijkt deze op Sunchaser.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Staan al online
[ afbeelding ]
Ik zit er niet mee om mezelf daar voor schut te zetten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Pas op jullie woorden hoor, ik neem er 1 mee zaterdag...
Please don't.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Pas op jullie woorden hoor, ik neem er 1 mee zaterdag...
Ooit hoop ik zo smooth te worden dat ik dit soort dingen ook kan zeggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou wel aan die van jou sabbelen
Geleerd van Faxiequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit hoop ik zo smooth te worden dat ik dit soort dingen ook kan zeggen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |