Geforceerd bloederig. Oh, laten we meer bloed in de anime stoppen dat is cool etc.quote:Op maandag 8 september 2014 23:34 schreef Bomzor het volgende:
Voor mensen die van de ietwat bloederigere, anime's houden, kijk Akame Ga Kill! een echte aanrader. Komt ook aardig wat zwaardvechten in voor.
Bloederig valt goed mee imho. Wel een goeie serie, daar niet van.quote:Op maandag 8 september 2014 23:34 schreef Bomzor het volgende:
Voor mensen die van de ietwat bloederigere, anime's houden, kijk Akame Ga Kill! een echte aanrader. Komt ook aardig wat zwaardvechten in voor.
Leg je de lat ook hoog mee.quote:Op maandag 8 september 2014 23:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Niks zal op het niveau van Berserk komen.
Ik kijk het niet om het bloed. Ik kijk het om Esudesu.quote:Op maandag 8 september 2014 23:34 schreef Bomzor het volgende:
Seinen? serie?quote:Op maandag 8 september 2014 23:34 schreef Bomzor het volgende:
Dat is als je een kladblok neemt en op elke pagina een tekening maakt die een beetje anders is en dat dan snel doorbladert.quote:
Wat heeft dat te maken met seinen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is als je een kladblok neemt en op elke pagina een tekening maakt die een beetje anders is en dat dan snel doorbladert.
Seinen zoals Kiss x Siss, Hanasaku Iroha en Ore no Imouto ga Konnani Kawaii wake ga nai?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef Bomzor het volgende:
Nee, het is Shonen, als je van Seinen houd dan heb ik ook nog wel een aardig aantal leuke series, maar het is maar net van wat voor soort Seinen je houd.
Nou soms willen ze elkaar dingen vertellen maar moet het geheim blijven voor de mensen naast ze dus gebruiken ze de semafoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met seinen?
Dat is een flinke seinen serie, 26 stuks, two cour.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou soms willen ze elkaar dingen vertellen maar moet het geheim blijven voor de mensen naast ze dus gebruiken ze de semafoor.
[ afbeelding ]
Ben je nu om?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb per ongeluk een BL manga gelezen AMA
*squee*quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds hetero, maar homo's zijn zo lief![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Killua lied. Nanika cried.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
De logica in Aldnoah e10Perfecte vrouwenlogica:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader vertrouwde X.
X schond mijn vaders vertrouwen.
Ergo X is onbetrouwbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Perfecte vrouwenlogica:
Mijn vader vertrouwde X.
X schond mijn vaders vertrouwen.
Ergo X is onbetrouwbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Barakamon the feel good serie van het jaar.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:40 schreef MAHL het volgende:
Al een tijdlang geen (nieuwe) anime meer gezien. Wat waren de leuke van afgelopen seizoenen?
Log Horizon 2 en Psycho Pass 2 ga ik zeker kijken iig
En Kyubey, hup, naar bed! Morgenochtend weer college.
Akame ga Kill.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:40 schreef MAHL het volgende:
Al een tijdlang geen (nieuwe) anime meer gezien. Wat waren de leuke van afgelopen seizoenen?
Oh Sengoku is ook goed.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:51 schreef MAHL het volgende:
Akame klinkt wel tof jaBarakamon een beetje als Gin no Sanji ripoff.
aldnoah zeroquote:Op woensdag 10 september 2014 00:40 schreef MAHL het volgende:
Neem Nublesquote:Op woensdag 10 september 2014 19:56 schreef Qunix het volgende:
[Femme] Space Battleship Yamato 2199 [BD 720p Hi444PP AAC]
Downloading from 0 of 0 peers - ↓ 0 kB/s ↑ 0 kB/s
0 B of 11.2 GB (0.00%) - remaining time unknown
Space Battleship Yamato 2199
Downloading from 0 of 0 peers - ↓ 0 kB/s ↑ 0 kB/s
0 B of 13.6 GB (0.00%) - remaining time unknown
Wat een geluk dat Haruhichan zowel de XDCC als Magnets heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |