Geforceerd bloederig. Oh, laten we meer bloed in de anime stoppen dat is cool etc.quote:Op maandag 8 september 2014 23:34 schreef Bomzor het volgende:
Voor mensen die van de ietwat bloederigere, anime's houden, kijk Akame Ga Kill! een echte aanrader. Komt ook aardig wat zwaardvechten in voor.
Bloederig valt goed mee imho. Wel een goeie serie, daar niet van.quote:Op maandag 8 september 2014 23:34 schreef Bomzor het volgende:
Voor mensen die van de ietwat bloederigere, anime's houden, kijk Akame Ga Kill! een echte aanrader. Komt ook aardig wat zwaardvechten in voor.
Leg je de lat ook hoog mee.quote:Op maandag 8 september 2014 23:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Niks zal op het niveau van Berserk komen.
Ik kijk het niet om het bloed. Ik kijk het om Esudesu.quote:Op maandag 8 september 2014 23:34 schreef Bomzor het volgende:
Seinen? serie?quote:Op maandag 8 september 2014 23:34 schreef Bomzor het volgende:
Dat is als je een kladblok neemt en op elke pagina een tekening maakt die een beetje anders is en dat dan snel doorbladert.quote:
Wat heeft dat te maken met seinen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is als je een kladblok neemt en op elke pagina een tekening maakt die een beetje anders is en dat dan snel doorbladert.
Seinen zoals Kiss x Siss, Hanasaku Iroha en Ore no Imouto ga Konnani Kawaii wake ga nai?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef Bomzor het volgende:
Nee, het is Shonen, als je van Seinen houd dan heb ik ook nog wel een aardig aantal leuke series, maar het is maar net van wat voor soort Seinen je houd.
Nou soms willen ze elkaar dingen vertellen maar moet het geheim blijven voor de mensen naast ze dus gebruiken ze de semafoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met seinen?
Dat is een flinke seinen serie, 26 stuks, two cour.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou soms willen ze elkaar dingen vertellen maar moet het geheim blijven voor de mensen naast ze dus gebruiken ze de semafoor.
[ afbeelding ]
Ben je nu om?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb per ongeluk een BL manga gelezen AMA
*squee*quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds hetero, maar homo's zijn zo lief![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |