SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 9% gewijzigd door LekkerSimpel op 08-09-2014 19:29:05 ]![]()
Zei die dat????quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef zwellever het volgende:
Na alle eerste emotie's (wie was Rienk ook al weer?)
Engnekje: ISA DE GROEP KOTST JE UIT.
Toch wel een sterke uitspraak![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
lukt niet ergquote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ruud probeert ook wat medelijden te tonen![]()
![]()
![]()
Zo laat Nico ook haar ware aard zien.quote:Op maandag 8 september 2014 19:22 schreef Chanel5 het volgende:
Nico wil van bed ruilen, ze wil niet naast Mark liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat denk ik ook....quote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef firo het volgende:
volgens mij is iedereen meer over de zeik dat isa niet weg is dan dat rienk wel weg is.
No mercy for animal abusers![]()
LOL En zo is dat!quote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef firo het volgende:
volgens mij is iedereen meer over de zeik dat isa niet weg is dan dat rienk wel weg is.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef firo het volgende:
+1SOONY![]()
![]()
TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan maken ze wel een statementquote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
idd, isa moet nu mee de poort door, en nico eigenlijk ook gewoon, laat ze het uitzoeken daarFollow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Overduidelijk he? Kutwijf.quote:Op maandag 8 september 2014 19:24 schreef RobbieRonald het volgende:
Billy zit maar tranen te persen en te persen![]()
Stem: jongens kan het wat realistischer?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Denk ook wel dat Isa het nog moeilijker gaat krijgen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef firo het volgende:
volgens mij is iedereen meer over de zeik dat isa niet weg is dan dat rienk wel weg is.Utopia!![]()
Goede TTBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef firo het volgende:
volgens mij is iedereen meer over de zeik dat isa niet weg is dan dat rienk wel weg is.![]()
![]()
Nu hoop ik dat Isa ze gaat naaien en er vrijwillig uitgaat![]()
![]()
En dat ze dan zitten te klooien & afgaan met LIDL.
![]()
Maarehhh..... Mark heeft dus keihard uitgesproken dat de groep Isa uit kotst.
Ik wens haar nog een fijn verblijf in de loods.![]()
![]()
Juistem!quote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef firo het volgende:
Ik lach me kapot."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
![]()
Koeien vreten ondertussen de bak leeg !Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Mooi dat het die etterstralen eindelijk een keer tegen zit.. Zie eindelijk de juiste personen een keer janken. Utopia wint iets van geloofwaardigheid terug.![]()
Dus dáárom was Mark zo nerveus. Isa weg sturen had zo veel makkelijker geweest....No mercy for animal abusers![]()
Ik heb de stichting tegen positieve discriminatie al gemailed..
Wie doet Facebook?
Schande!!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zien jullie Rienk al bij shownieuws zitten?If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Nee hij zei dat ze een signaal kreeg van de groep met al die stemmen en dat ze daar op kotst. Het was een rare en onnodig harde sneer, gevolgd door meteen erna: Rienk je gaat naar huisquote:
Sloeg echt nergens op.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
waar is mark?quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef Rhosyn het volgende:
Dus dáárom was Mark zo nerveus. Isa weg sturen had zo veel makkelijker geweest....![]()
Denk alle ballen op Mark!quote:Op maandag 8 september 2014 19:24 schreef Haropro het volgende:
[..]
Denk ook wel dat Isa het nog moeilijker gaat krijgen.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef asini het volgende:
[..]
Ja, hij volgt tenslotte ook alleen maar zijn orders
dat denk ik ook, het leek of hij van zichzelf schrok en wilde het isa ook meteen uitleggenquote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij het niet meende en iemand napraatte.![]()
Jaquote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef firo het volgende:
volgens mij is iedereen meer over de zeik dat isa niet weg is dan dat rienk wel weg is.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef PrinsesVampi het volgende:
Zien jullie Rienk al bij shownieuws zitten?![]()
na de break
Twinning = boring![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef PrinsesVampi het volgende:
Zien jullie Rienk al bij shownieuws zitten?
Allen voor geld
SOONY![]()
OMG wat een lamlul!!quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef zwellever het volgende:
[..]of in woorden van gelijke strekking,we wachten het filmpje af
Shownieuws zoekt hem op, onder de brugquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef PrinsesVampi het volgende:
Zien jullie Rienk al bij shownieuws zitten?![]()
![]()
Weer een maand niet tippelen voor Marjetquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
Het kost veel moeite niet in lachen uit te barsten...weer een maand leechen erbij![]()
[ afbeelding ]![]()
een topicquote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Nog 4 minuten Rienk
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Shownieuws zoekt hem op, onder de brug![]()
![]()
We zijn hier op locatie, bij daklozenopvang "Het was koud onder de brug"quote:
Op een stoel zien we Rienk oreren,
Rienk? Mogen we je wat vragen....Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
De dag voor LidL met Wolter en dan alles af moeten zeggenquote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Volgende verhaallijn: Nico naar huis achter Rienk aan en Isabella er uit vanwege Nico's vertrek.![]()
![]()
waarom zou je?quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
Ben ik de enige die gewoon mee zit te janken?There's a virus in my system
Jaquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
Ben ik de enige die gewoon mee zit te janken?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
![]()
YES RIENK GAAT NAAR DE BRUG
TOT NOOIT MEER ZIENS
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Waarschijnlijk wel. Maar als je naar de Rienk FB fanpagina kun je het collectief doen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
Ben ik de enige die gewoon mee zit te janken?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:en vol overgave
nu moet Isa natuurlijk heeel dankbaar zijnMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door yvonne op 08-09-2014 19:31:58 (doe maar niet) ]Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
ik zeg doen.quote:
niet omdat ik voor isa ben, maar omdat de balans nu wat doorslaat.
ze denken maar alles te kunnen maken.![]()
Wil je mijn zakdoek?quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Mothafucka, dit had ik niet zien aankomen.
Ze maken wel hele rare beslissingen daar, maar dit is de totale mindfuck waar de regie Mark over heeft geïnstrueerd. Dus succes verder met dit falende project.![]()
Moet je eens wat vaker kijken, mensen als haar maken de wereld kapot.quote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef livvie het volgende:
Ik ben geen Isa fan, maar ik begrijp de haat van de bewoners niet naar haar toe.![]()
Nope.quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
Ben ik de enige die gewoon mee zit te janken?![]()
Tja karma Mark nu ook!quote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Over dat Isa uitgekotst wordt door de groep? Ja, dat heeft hij gezegd.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Wat een misselijke opmerking.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik wens bijna niemand een prostaat kanker toe, maar der zitten momenteel een paar kerels daar in de loods waarvan ik hoop dat ze elkaar tegenkomen tijdens de chemo kuur.![]()
Ik las pro ISIS isquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef firo het volgende:
[..]
ik zeg doen.
niet omdat ik voor isa ben, maar omdat de balans nu wat doorslaat.
ze denken maar alles te kunnen maken.Dus dit
SOONY![]()
IDD en door tot de orde van de dag.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe normaal joh, het is maar een soap, gewoon wat vermaak.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik wens bijna niemand een prostaat kanker toe, maar der zitten momenteel een paar kerels daar in de loods waarvan ik hoop dat ze elkaar tegenkomen tijdens de chemo kuur.Utopia!![]()
Rienk heeft echt nooit verwacht dat hij, Jezus in Utopia, eruit gegooid zou worden!quote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Shownieuws zoekt hem op, onder de brug
Zo leuk dit!
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
neequote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
nee had ook een traantje, maar hiero juichen de tokkies er om.quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
heldquote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik wens bijna niemand een prostaat kanker toe, maar der zitten momenteel een paar kerels daar in de loods waarvan ik hoop dat ze elkaar tegenkomen tijdens de chemo kuur.
Nou nou nouquote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik wens bijna niemand een prostaat kanker toe, maar der zitten momenteel een paar kerels daar in de loods waarvan ik hoop dat ze elkaar tegenkomen tijdens de chemo kuur."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Nee, Billy is ook erg aangedaanquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
Dan ben je toch niet goed snik! Of je stuurt haar dan weg, of je zegt het niet en stuurt Rienk wegquote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Over dat Isa uitgekotst wordt door de groep? Ja, dat heeft hij gezegd.
Jezus werd ook verraden !quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Rienk heeft echt nooit verwacht dat hij, Jezus in Utopia, eruit gegooid zou worden!
Zo leuk dit!
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Als ome J. slim is.. geeft hij Rienk een enkelband met GPS
Anders ziet hij hem niet meer terug ; )Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Rienk mag blij zijn dat ie niet afgeschoten is, wat hij eergisteren symbolisch wel met Isa deed...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Doe ff normaal joh malloot.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik wens bijna niemand een prostaat kanker toe, maar der zitten momenteel een paar kerels daar in de loods waarvan ik hoop dat ze elkaar tegenkomen tijdens de chemo kuur.![]()
dit was het meest logisch en makkelijkquote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef Odaiba het volgende:
Mothafucka, dit had ik niet zien aankomen.
Ze maken wel hele rare beslissingen daar, maar dit is de totale mindfuck waar de regie Mark over heeft geïnstrueerd. Dus succes verder met dit falende project.There's a virus in my system
Hij vindt geld verdienen belangrijk. Isa verdient geld, Nicoline ook wel iets en Ruud is bereid te werken. Rienk wil uit principe niets doen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet goed snik! Of je stuurt haar dan weg, of je zegt het niet en stuurt Rienk wegUtopia!![]()
nee. wtfquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Precies. Min ventje.quote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef Scherzo het volgende:
Rienk mag blij zijn dat ie niet afgeschoten is, wat hij eergisteren symbolisch wel met Isa deed...![]()
Dat is lief.Nu ga ik ook huilen.quote:
Ik denk het welquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
Dit is voor het eerst dat de hele groep pissed is en het is niet op Isa
Net zo als Ruud was geweestquote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit was het meest logisch en makkelijkIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
hahahaha topquote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef NoNickOne het volgende:
Mark krijgt nu een lekkere dikke lijn cocaine van Huub.![]()
Nee, dat heeft hij niet gezegd. Wel goed luisteren.quote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Over dat Isa uitgekotst wordt door de groep? Ja, dat heeft hij gezegd.
Hij zei: de groep geeft je een signaal af met zoveel stemmen, en je kotst erop.
Maw. ze doet niks met die signalen.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Nog niemand naar mark gegaan? Die gast had geen keuze, waren allemaal oude bewoners. Is en blijft moeilijk dit. ben blij dat ik niet daar ben.![]()
Ja..die plagen hebben we ook al gehad inmiddels... van een paar blijf je ook last houdenquote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef Odaiba het volgende:
Regie laat zich dus ook inspireren door de bijbel #judasstreek.![]()
yup en duik lekker samen in een hotelletje of zoquote:Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Eerst moet Nico slapenquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef NoNickOne het volgende:
Mark krijgt nu een lekkere dikke lijn cocaine van Huub.![]()
![]()
Ik dacht 20:00 uur dus heb het gemist.
Rienk weg, jammer.
Ruud of Isa weg was spectaculairder geweest.![]()
Wat een stomme redenatie. Die klopt niet met wat hij al twee dagen loopt rond te bazuinenquote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hij vindt geld verdienen belangrijk. Isa verdient geld, Nicoline ook wel iets en Ruud is bereid te werken. Rienk wil uit principe niets doen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee hoor, hij zei : de groep kotst je uit.quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet gezegd. Wel goed luisteren.
Maw. ze doet niks met die signalen.Utopia!![]()
neequote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net zo als Ruud was geweestThere's a virus in my system
Colinda heeft hem even omhelst ....quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Zelus het volgende:
Nog niemand naar mark gegaan? Die gast had geen keuze, waren allemaal oude bewoners. Is en blijft moeilijk dit. ben blij dat ik niet daar ben.No mercy for animal abusers![]()
Je kotst erop, kent u die uitdrukking?quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maw. ze doet niks met die signalen.![]()
Ja, vijf stemmen van de firma Zwaan...quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maw. ze doet niks met die signalen.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Op naar de volgende RLS, denk ik. Ik vrees dat we hem snel terug zien met z'n kop op tv. En dat hij dan ook zijn kansen weer zelf "afdwingt".quote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef HaagscheCourant het volgende:
Nou op naar de volgende zeven jaar zonder te neuken![]()
en ik kots hem uitquote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei : de groep kotst je uit.![]()
![]()
![]()
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Wat zei Nico nu over Ruud?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanmiddag hadden ze nog allemaal zoveel begrip voor Mark en voor de keuze waar hij voor stond.. Begrip is ineens wel weinig van over nu de keuze niet bevalt.![]()
Ruud of Rienk is topquote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Jibba het volgende:
Rienk weg, jammer.
Ruud of Isa weg was spectaculairder geweest.
SOONY![]()
FEBO wilde Isa erin houden door het concert=centjes. Daarna stapt ze eruit en kunnen de idioten dat geld opmaken![]()
![]()
isa meteenquote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Zelus het volgende:
Nog niemand naar mark gegaan? Die gast had geen keuze, waren allemaal oude bewoners. Is en blijft moeilijk dit. ben blij dat ik niet daar ben.![]()
Nicoline tegen Rienk: Jij bent de enige die het begrijpt als ik een idee heb..
Mooi, misschien dat ze eens de handen uit de mouwen moet steken in plaats van dat eeuwige geneuzel en al die malle ideetjes van haar.![]()
Nico huilt echt heel zielig..............maar ik geniet!quote:Op maandag 8 september 2014 19:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Stream doet het net weer. Is die zwerver nog niet weg?
Nicoline nog te neuzelen en te janken.
Die zwervers blijven ook altijd rondhangen als ze ergens weg moeten he... Doei Rienk...tot nooit meer ziens![]()
![]()
Als het Isa was geweest hadden ze nu allemaal polonaise gelopen met een toeter en een feestmuts!quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Jibba het volgende:
Rienk weg, jammer.
Ruud of Isa weg was spectaculairder geweest.
Ja heel vreemd.quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet goed snik! Of je stuurt haar dan weg, of je zegt het niet en stuurt Rienk weg![]()
lekker persoon ben je danquote:Op maandag 8 september 2014 19:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nico huilt echt heel zielig..............maar ik geniet!![]()
ruud is niet met het spel bezig, maar hij had al een strategie om rienk er in november uit te sturenHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Schandalig die 2 en biily gelijk kom maar bij mij liggen laat Isa lekker bij Nico zijn ja niet jij stomme kutquote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef Flow3r het volgende:
Zit me hier te bescheuren om Ruud en Bil, sorry hoor![]()
Moet hij ff in de spiegel kijken.quote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Zelus het volgende:
Ruud: over Mark, tyfushond (heel zachtjes)"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Nou Isabella, veel succes tussen al die hyena's die je zoals kenbaar gemaakt ''uitkotsen'' omdat ze je zo'n arrogant wijf vinden.![]()
Nicoline beseft dat ze haar stem-slaafje kwijt is.
Ze neuzelt tegen Rienk: Toen bij de canto..jij bent de enige die er over nadenkt.![]()
Ja dat bedoel ik, Nico en Isa hadden zo'n plannetje om mee weg te gaan als er een naar huis ging, dat zou pas een stunt zijnquote:Op maandag 8 september 2014 19:24 schreef Bblurker2 het volgende:
Nu hoop ik dat Isa ze gaat naaien en er vrijwillig uitgaat![]()
![]()
En dat ze dan zitten te klooien & afgaan met LIDL.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
HOppa ISA tegen de rest!!!!quote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Odaiba het volgende:
Nou Isabella, veel succes tussen al die hyena's die je zoals kenbaar gemaakt ''uitkotsen'' omdat ze je zo'n arrogant wijf vinden.![]()
Isa neemt het geld zelf mee als winnaarquote:Op maandag 8 september 2014 19:31 schreef Max23 het volgende:
FEBO wilde Isa erin houden door het concert=centjes. Daarna stapt ze eruit en kunnen de idioten dat geld opmaken
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef mijntjexx het volgende:
De ene niksnut is eruit en NU RUUD GVDDDDDDDD
Ik vind dit gesnotter naast zielig ook onbegrijpelijk dacht dat ze klaar waren samenquote:Op maandag 8 september 2014 19:31 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het alleen zielig voor Nico, terwijl niks met Nico heb![]()
wat een liefdequote:
Heerlijk ditquote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Zelus het volgende:
Ruud: over Mark, tyfushond (heel zachtjes)
Mark is de pispaal nu
Dat gun ik hem ook niet eigenlijk......
SOONY![]()
Nicolien tegen Rienk "je bent hier de enige die mij begrijpt als ik een idee heb"
Egocentrische aardpeer![]()
Leipe shit ouwe![]()
and dat stelletje is nu uit elkaar getrokkenquote:
ik zou echt zeggen jongens de tyfus, bekijk het maar, ik vraag mn 24 uur aanquote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Odaiba het volgende:
Weghalen van je post heeft nu geen zin meer, het is diverse malen gequote en door iedereen al gelezen, maar bij deze: iemand welke vorm van kanker dan ook toewensen willen we hier niet zien. Je staat op scherp, gedraag je of je ligt er snel af hier.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik wens bijna niemand een prostaat kanker toe, maar der zitten momenteel een paar kerels daar in de loods waarvan ik hoop dat ze elkaar tegenkomen tijdens de chemo kuur."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
en dat is EEEEEEEeeennnnnnquote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
and dat stelletje is nu uit elkaar getrokkenHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Stelletje jankballen. Als je het meest hebt geleerd van Rienk, dan heb je hiervoor amper je ABC's geleerd.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
wie heeft het over geloven?quote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Geloof je het zelf. Hij is de pion van de regie.
Ik lach om de frustratieThere's a virus in my system
Komt er vanavond een nieuwe bewoner in?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Wat?????????? Rienk eruit?
Dat had ik toch niet verwacht. Wel Nicolien. En nu wil Rienk niet gaan? Hij wilde zichzelf toch opofferen en ging liever zeld dan de rest?
Hij kan nu gewoon toch buiten op het terrein blijven slapen en zo. Wordt hij een zwerver in Utopia.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
en dan ook opstappenquote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef mijntjexx het volgende:
Als ik isa was zou ik nog ff zeggen zo : ZO EN DUS JULLIE KOTSEN ME UIT???
quote:
Curiosity cultured the cat
Dat verklaard het ook meteenquote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef Copycat het volgende:
Stelletje jankballen. Als je het meest hebt geleerd van Rienk, dan heb je hiervoor amper je ABC's geleerd....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
moet hij nog met isa een front gaan vormen ookquote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heerlijk dit
Mark is de pispaal nu
Dat gun ik hem ook niet eigenlijk......![]()
![]()
O jee en een heleboel Isa fans hadden de kaartjes voor live in de loods met Wolter geannuleerd
OT: Nico voelde het al de hele dag al dat Rienk ging.
Daarom wilde ze zo graag met hem knuffelen omdat ze het wist.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hypocriete narcist is het.. opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef Copycat het volgende:
Stelletje jankballen. Als je het meest hebt geleerd van Rienk, dan heb je hiervoor amper je ABC's geleerd.![]()
Rienk's broers waren vanmiddag gezien in Laren...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
ff de spanning van de dagenquote:Op maandag 8 september 2014 19:31 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het alleen zielig voor Nico, terwijl niks met Nico heb
vorige week wilde ze nog opstappen na de canto
die trekt wel bij![]()
JUIST Mark en isa een front tegen de rest nu! Joey mag er ook wel bij.. oh en gioquote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef Ransjih het volgende:
[..]
moet hij nog met isa een front gaan vormen ook![]()
Koffie, koekje, goed humeur als aanwezig ....... is het al gebeurdNou ja, goed voorspeld dat dan weer wel, Rienk natuurlijk, dat lag voor de hand. Mijn hoop op een exit van de Schuimprinses vervlogen, jammer.
![]()
![]()
zit ie dan met zijn pak...pffffquote:Follow your heart and your dreams won't be far behind
Wat zou Isabella toch een ontzettend mooi statement maken als zij morgen haar 24 uur aanvraagt, en dan de volgende dag iederen de kolere en veel succes wensen in dit shithol en dan alsnog lekker met Wolter optreden en hun zonden live in de loods laten, maar helaas, not gonna happen.![]()
echt hoorquote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef Copycat het volgende:
Stelletje jankballen. Als je het meest hebt geleerd van Rienk, dan heb je hiervoor amper je ABC's geleerd.
Ook de reacties hier zijn mooi. Tis maar een simpel spelletje maak je niet te sappel
Gaat die vandaag nog of janken ze door tot morgenochtend?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Samen met al de isa soppers?quote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef Scherzo het volgende:
Rienk's broers waren vanmiddag gezien in Laren...![]()
![]()
Valt reuze mee toch? Denk dat Ruud en Ivan daar meer een handje van hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet je eens wat vaker kijken, mensen als haar maken de wereld kapot.![]()
Ruud en Isa hadden een kort momentje, Ruud aaide haar over haar bol en daarna hielden ze eventjes elkaars hand vast.![]()
![]()
![]()
Dan klopte het dus toch. Ook zwervers?quote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef Scherzo het volgende:
![]()
Pontius Pilatus...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Waarom duurt het zo lang voor er een vervanger is voor Sonny??Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
hoe weet jij dat?quote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef Scherzo het volgende:
Ik kan wel tot 10 tellen door RIenkquote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef Copycat het volgende:
Stelletje jankballen. Als je het meest hebt geleerd van Rienk, dan heb je hiervoor amper je ABC's geleerd.![]()
![]()
Ditquote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Odaiba het volgende:
Wat zou Isabella toch een ontzettend mooi statement maken als zij morgen haar 24 uur aanvraagt, en dan de volgende dag iederen de kolere en veel succes wensen in dit shithol en dan alsnog lekker met Wolter optreden en hun zonden live in de loods laten, maar helaas, not gonna happen.![]()
![]()
Alle familieleden worden altijd opgeroepen van de genomineerde.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dan klopte het dus toch. Ook zwervers?![]()
Hij staat er wel te slijmenquote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Moet hij ff in de spiegel kijken.![]()
zou geweldig zijnquote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Odaiba het volgende:
![]()
door de aankomende nomintaiequote:Op maandag 8 september 2014 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor er een vervanger is voor Sonny??
de nieuwe zal binnen 5 dagen er zijn gok ikHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ach, ik vind het voor Nico wel zielig.
Ik had liever een hysterisch jankende, totaal geflipte Billy gezien nu..
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Die kon er uiteindelijk ook weinig aan doen..quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Waar komt dat nu weer vandaan?quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Urb het volgende:
Ruud en Isa hadden een kort momentje, Ruud aaide haar over haar bol en daarna hielden ze eventjes elkaars hand vast.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Persbericht van Rijkswaterstaat:
[url]Bruggen onder snelwegen tot nader order gesloten[/url]Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Na die belachelijke verkleedpartij van zaterdag was ik helemaal klaar met Rienk. Mist Utopia niets aan, aan dat unieke persoontjequote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef PeZu het volgende:
echt hoor
Ook de reacties hier zijn mooi. Tis maar een simpel spelletje maak je niet te sappel.
Curiosity cultured the cat
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 08-09-2014 19:38:17 ]Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Mensen, het is een soap, ze gaan niet deaud, er is leven buiten Utopia, ......toch?
Is vanmiddag ergens op sites gemeld...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
loodsquote:
15 man
nergens naar toe kunnen
zo maar wat loze woordenHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Vroeg ik me ook afquote:
Dat snap ik nietquote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
met fotos?quote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Is vanmiddag ergens op sites gemeld...![]()
Mark had gewoon zijn grote mond moeten houden. Hij kijkt al 8 maanden naar dit toneelstuk en dan erin gaan en denken dat je zelf mag kiezen wie eruit moet? DOM!!!quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef mijntjexx het volgende:
Vind het toch zielig voor markkkkkkkkkkkkkkIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
uhm aike en emil zijn niet verbannen maar zelf opgestaptquote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef Dottey het volgende:
Voor de OP :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]There's a virus in my system
Ja, dat zou zeker mooi zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Odaiba het volgende:
Wat zou Isabella toch een ontzettend mooi statement maken als zij morgen haar 24 uur aanvraagt, en dan de volgende dag iederen de kolere en veel succes wensen in dit shithol en dan alsnog lekker met Wolter optreden en hun zonden live in de loods laten, maar helaas, not gonna happen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kost Isa wel aardig wat geld.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Isa doet dat pas na de LidLO. En na goedkeuring van pa/ma (borg).quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Odaiba het volgende:
Hij heeft wel gedaan wat hij buiten Utopia tegen een vriend had gezegdquote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
Mark: ik zal niet veranderen zo ben ik altijd geweest.
Rienk eruit
SOONY![]()
nou...rienk moet weer een brug opzoeken hè...quote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Bestweldonker het volgende:
Mensen, het is een soap, ze gaan niet deaud, er is leven buiten Utopia, ......toch?![]()
Charlotte: Ik denk dat hij het niet lang gaat vol houden hier.
Wie had hij dan wel weg moeten sturen?![]()
hij heeft nog geen week gekekenquote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mark had gewoon zijn grote mond moeten houden. Hij kijkt al 8 maanden naar dit toneelstuk en dan erin gaan en denken dat je zelf mag kiezen wie eruit moet? DOM!!!There's a virus in my system
Dan heet dat nog steeds op zijn Utopiaans verbannen. Ze mogen ook niet meer in Utopia komen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm aike en emil zijn niet verbannen maar zelf opgestapt
aldus Utopia zelf
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Lot dreigt al over Mark dat hij het zo niet lang zal volhouden hier, tsja Lot wilde isa weg maar dat gaat dus niet gebeuren he.![]()
De voorspelling klopte al vast.quote:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Je schetst nu het gedrag van een intelligent persoon met een ruggengraat en ballen, alles wat Isabella niet heeft.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Odaiba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |