Wat een misselijke opmerking.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik wens bijna niemand een prostaat kanker toe, maar der zitten momenteel een paar kerels daar in de loods waarvan ik hoop dat ze elkaar tegenkomen tijdens de chemo kuur.
Ik las pro ISIS isquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef firo het volgende:
[..]
ik zeg doen.
niet omdat ik voor isa ben, maar omdat de balans nu wat doorslaat.
ze denken maar alles te kunnen maken.
IDD en door tot de orde van de dag.quote:
Doe normaal joh, het is maar een soap, gewoon wat vermaak.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik wens bijna niemand een prostaat kanker toe, maar der zitten momenteel een paar kerels daar in de loods waarvan ik hoop dat ze elkaar tegenkomen tijdens de chemo kuur.
Rienk heeft echt nooit verwacht dat hij, Jezus in Utopia, eruit gegooid zou worden!quote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Shownieuws zoekt hem op, onder de brug
neequote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
Ben ik de enige die gewoon mee zit te janken?
nee had ook een traantje, maar hiero juichen de tokkies er om.quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
heldquote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nou nou nouquote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nee, Billy is ook erg aangedaanquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
Dan ben je toch niet goed snik! Of je stuurt haar dan weg, of je zegt het niet en stuurt Rienk wegquote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Over dat Isa uitgekotst wordt door de groep? Ja, dat heeft hij gezegd.
Jezus werd ook verraden !quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Rienk heeft echt nooit verwacht dat hij, Jezus in Utopia, eruit gegooid zou worden!
Zo leuk dit!
Doe ff normaal joh malloot.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
dit was het meest logisch en makkelijkquote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef Odaiba het volgende:
Mothafucka, dit had ik niet zien aankomen.
Ze maken wel hele rare beslissingen daar, maar dit is de totale mindfuck waar de regie Mark over heeft geïnstrueerd. Dus succes verder met dit falende project.
Hij vindt geld verdienen belangrijk. Isa verdient geld, Nicoline ook wel iets en Ruud is bereid te werken. Rienk wil uit principe niets doen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet goed snik! Of je stuurt haar dan weg, of je zegt het niet en stuurt Rienk weg
nee. wtfquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
Precies. Min ventje.quote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef Scherzo het volgende:
Rienk mag blij zijn dat ie niet afgeschoten is, wat hij eergisteren symbolisch wel met Isa deed...
Dat is lief.Nu ga ik ook huilen.quote:
Ik denk het welquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef lovely_sunset het volgende:
Net zo als Ruud was geweestquote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit was het meest logisch en makkelijk
hahahaha topquote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef NoNickOne het volgende:
Mark krijgt nu een lekkere dikke lijn cocaine van Huub.
Nee, dat heeft hij niet gezegd. Wel goed luisteren.quote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Over dat Isa uitgekotst wordt door de groep? Ja, dat heeft hij gezegd.
Ja..die plagen hebben we ook al gehad inmiddels... van een paar blijf je ook last houdenquote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef Odaiba het volgende:
Regie laat zich dus ook inspireren door de bijbel #judasstreek.
yup en duik lekker samen in een hotelletje of zoquote:
Eerst moet Nico slapenquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef NoNickOne het volgende:
Mark krijgt nu een lekkere dikke lijn cocaine van Huub.
Wat een stomme redenatie. Die klopt niet met wat hij al twee dagen loopt rond te bazuinenquote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hij vindt geld verdienen belangrijk. Isa verdient geld, Nicoline ook wel iets en Ruud is bereid te werken. Rienk wil uit principe niets doen.
Nee hoor, hij zei : de groep kotst je uit.quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet gezegd. Wel goed luisteren.
Hij zei: de groep geeft je een signaal af met zoveel stemmen, en je kotst erop.
Maw. ze doet niks met die signalen.
neequote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net zo als Ruud was geweest
Colinda heeft hem even omhelst ....quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Zelus het volgende:
Nog niemand naar mark gegaan? Die gast had geen keuze, waren allemaal oude bewoners. Is en blijft moeilijk dit. ben blij dat ik niet daar ben.
Je kotst erop, kent u die uitdrukking?quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja, vijf stemmen van de firma Zwaan...quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Op naar de volgende RLS, denk ik. Ik vrees dat we hem snel terug zien met z'n kop op tv. En dat hij dan ook zijn kansen weer zelf "afdwingt".quote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef HaagscheCourant het volgende:
Nou op naar de volgende zeven jaar zonder te neuken
en ik kots hem uitquote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei : de groep kotst je uit.
Ruud of Rienk is topquote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Jibba het volgende:
Ik dacht 20:00 uur dus heb het gemist.
Rienk weg, jammer.
Ruud of Isa weg was spectaculairder geweest.
isa meteenquote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Zelus het volgende:
Nog niemand naar mark gegaan? Die gast had geen keuze, waren allemaal oude bewoners. Is en blijft moeilijk dit. ben blij dat ik niet daar ben.
Nico huilt echt heel zielig..............maar ik geniet!quote:Op maandag 8 september 2014 19:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Stream doet het net weer. Is die zwerver nog niet weg?
Nicoline nog te neuzelen en te janken.
Als het Isa was geweest hadden ze nu allemaal polonaise gelopen met een toeter en een feestmuts!quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Jibba het volgende:
Ik dacht 20:00 uur dus heb het gemist.
Rienk weg, jammer.
Ruud of Isa weg was spectaculairder geweest.
Ja heel vreemd.quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet goed snik! Of je stuurt haar dan weg, of je zegt het niet en stuurt Rienk weg
lekker persoon ben je danquote:Op maandag 8 september 2014 19:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nico huilt echt heel zielig..............maar ik geniet!
Schandalig die 2 en biily gelijk kom maar bij mij liggen laat Isa lekker bij Nico zijn ja niet jij stomme kutquote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef Flow3r het volgende:
Zit me hier te bescheuren om Ruud en Bil, sorry hoor
Moet hij ff in de spiegel kijken.quote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Zelus het volgende:
Ruud: over Mark, tyfushond (heel zachtjes)
Ja dat bedoel ik, Nico en Isa hadden zo'n plannetje om mee weg te gaan als er een naar huis ging, dat zou pas een stunt zijnquote:Op maandag 8 september 2014 19:24 schreef Bblurker2 het volgende:
Nu hoop ik dat Isa ze gaat naaien en er vrijwillig uitgaat![]()
![]()
En dat ze dan zitten te klooien & afgaan met LIDL.
HOppa ISA tegen de rest!!!!quote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Odaiba het volgende:
Nou Isabella, veel succes tussen al die hyena's die je zoals kenbaar gemaakt ''uitkotsen'' omdat ze je zo'n arrogant wijf vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |