SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 9% gewijzigd door LekkerSimpel op 08-09-2014 19:29:05 ]![]()
Zei die dat????quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef zwellever het volgende:
Na alle eerste emotie's (wie was Rienk ook al weer?)
Engnekje: ISA DE GROEP KOTST JE UIT.
Toch wel een sterke uitspraak![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
lukt niet ergquote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ruud probeert ook wat medelijden te tonen![]()
![]()
![]()
Zo laat Nico ook haar ware aard zien.quote:Op maandag 8 september 2014 19:22 schreef Chanel5 het volgende:
Nico wil van bed ruilen, ze wil niet naast Mark liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat denk ik ook....quote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef firo het volgende:
volgens mij is iedereen meer over de zeik dat isa niet weg is dan dat rienk wel weg is.
No mercy for animal abusers![]()
LOL En zo is dat!quote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef firo het volgende:
volgens mij is iedereen meer over de zeik dat isa niet weg is dan dat rienk wel weg is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef firo het volgende:
+1SOONY![]()
![]()
TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
dan maken ze wel een statementquote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
idd, isa moet nu mee de poort door, en nico eigenlijk ook gewoon, laat ze het uitzoeken daarFollow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Overduidelijk he? Kutwijf.quote:Op maandag 8 september 2014 19:24 schreef RobbieRonald het volgende:
Billy zit maar tranen te persen en te persen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |