Dus omdat ik deze SC belachelijk vind zoals de gemiddelde KLB topic, SC of user maar er wel om kan lachen/vermaken zou ik hier niet moeten komen?quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan is het ook niet zo raar om je schoonzoon toe te voegen.
Nee dat was ikquote:Op maandag 8 september 2014 17:22 schreef wickedmen het volgende:
Jij hebt ook niet echt het licht uitgevonden of niet?
Precies.quote:Op maandag 8 september 2014 17:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus omdat ik deze SC belachelijk vind zoals de gemiddelde KLB topic, SC of user maar er wel om kan lachen/vermaken zou ik hier niet moeten komen?
Doe gewoon rustig wat is ditquote:Op maandag 8 september 2014 17:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus omdat ik deze SC belachelijk vind zoals de gemiddelde KLB topic, SC of user maar er wel om kan lachen/vermaken zou ik hier niet moeten komen?
Duurde lang.quote:
5 a 6 weken begint wel lang te worden ondanks serieuze relatie.quote:Op maandag 8 september 2014 17:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deze is meer dan dat.. ff kijken waar het heen gaat.
Ja.quote:Op maandag 8 september 2014 17:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig wat is dit
quote:
Hij heeft gewoon gelijk. chloroform moet gewoon haar bek houden.quote:Op maandag 8 september 2014 17:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig wat is dit
Stoere boys hier, knikkende knieën hoor. Poe.quote:Op maandag 8 september 2014 17:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. chloroform moet gewoon haar bek houden.
ik weet niet waar ik nu in verwikkeld ben geraaktquote:Op maandag 8 september 2014 17:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. chloroform moet gewoon haar bek houden.
Snel!! Kies een kant!! Is iedereen heel goed in hierquote:Op maandag 8 september 2014 17:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik nu in verwikkeld ben geraakt
Kan me iets bij voorstellen, wow.quote:Op maandag 8 september 2014 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stoere boys hier, knikkende knieën hoor. Poe.
jullie nemen dit echt te serieusquote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snel!! Kies een kant!! Is iedereen heel goed in hier
kom jij hier ff de demagoog uithangenquote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snel!! Kies een kant!! Is iedereen heel goed in hier
Ik zal jou eens serieus nemen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jullie nemen dit echt te serieus
Het is dat ik al gekakt heb vandaag, maar anders..quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan me iets bij voorstellen, wow.
Geboren leider jwz.quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
kom jij hier ff de demagoog uithangen
Mortaxx schendt de bro code, wow.quote:
Zou je hem eens lekker in zijn bek schijten?quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is dat ik al gekakt heb vandaag, maar anders..
Moest lachen.quote:
Jammer indd.quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mortaxx schendt de bro code, wow.
Wel gekeken naar het papier om te kijken of de anus al schoon was?quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik echt angstig ben komt het alsnog, waar vandaan weet ik nietquote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dat lijkt me echt helemaal niksquote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zal jou eens serieus nemen.
A-seksualiteit is een bitch.quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat lijkt me echt helemaal niks
Chlo en ik gaan way back. Waren al matties toen jij nog op bokt zatquote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mortaxx schendt de bro code, wow.
In m'n broek, maar dit kan ook.quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou je hem eens lekker in zijn bek schijten?
Waar ben je angstig voor?quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als ik echt angstig ben komt het alsnog, waar vandaan weet ik niet
Chai je hoort wel bij wickedmen en mij toch aka de coole boysquote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou je hem eens lekker in zijn bek schijten?
Narcisme ookquote:Op maandag 8 september 2014 17:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
A-seksualiteit is een bitch.
Gestoorde vrouwenquote:
Met een knuppel is dat zo opgelost.quote:
Waarschijnlijk ben ik dan al niet meer geinteresseerdquote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga even eten ja, ik kom hier later op terug.
Wow, sletje. :squote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik dan al niet meer geinteresseerd
Zag dat jou ook zoiets was overkomenquote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een knuppel is dat zo opgelost.
Niet met een knuppel though. Ben ook geen gestoorde vrouw.quote:Op maandag 8 september 2014 17:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zag dat jou ook zoiets was overkomen
Moet stap voor stap tochquote:Op maandag 8 september 2014 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En nu ben je hier om je angsten te overwinnen?
Wat boeit jou datquote:
Sorry. :s ;*quote:
ik wil gewoon in alle vrijheid een uitgewoonde hoer kunnen zijnquote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat
Ben je stiekem niet zo strong en onafhankelijk als je ons wil laten geloven?
Dat vind ik oprecht vervelend voor jequote:Op maandag 8 september 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet met een knuppel though. Ben ook geen gestoorde vrouw.
je past je goed aan hierquote:Op maandag 8 september 2014 17:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wil gewoon in alle vrijheid een uitgewoonde hoer kunnen zijn
Dat het niet met een knuppel was of dat ik geen gestoorde vrouw ben? :ssquote:Op maandag 8 september 2014 17:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht vervelend voor je
Wie ben jij dan, loppe ofzo zeker weer?quote:Op maandag 8 september 2014 17:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
je past je goed aan hier
wie ben jijquote:Op maandag 8 september 2014 17:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
je past je goed aan hier
nu krijg ik opeens wel een antwoordquote:Op maandag 8 september 2014 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie ben jij dan, loppe ofzo zeker weer?
Wat is dit voor calimero reactie dan.quote:Op maandag 8 september 2014 17:46 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
nu krijg ik opeens wel een antwoord
Je bent wel een beetje gestoord toch, even serieus zeg.quote:Op maandag 8 september 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat het niet met een knuppel was of dat ik geen gestoorde vrouw ben? :ss
waarom calimero? Jullie zijn zo boeiend niet hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dit voor calimero reactie dan.
Hoe bedoel je gestoord, gestoord op een manier die goed in jouw straatje past?quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje gestoord toch, even serieus zeg.
Nou ja, ik ben een vrouw dus in zekere zin is gestoorde vrouw een beetje een pleonasme.quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje gestoord toch, even serieus zeg.
Blyf dan wegquote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
waarom calimero? Jullie zijn zo boeiend niet hoor.
Altijd als jij mij quote is het een vraag waar ik gewoon geen antwoord op hebquote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gestoord, gestoord op een manier die goed in jouw straatje past?
bazenactie thoughquote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef Chai het volgende:
Doe je dat in het echt ook? Een groep mensen achtervolgen en elke keer dat je je in de conversatie mengt doe je denigrerend over ze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wat, Belg zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Misschien dat je moeders kutje nog wat ronddraaiende handjes heeft die wapperen alsof ze krankjorum is.quote:Op maandag 8 september 2014 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe heet die smilie dat ronddraait en met handjes wappert alsof ie krankejorem is of waar kan ik hem vinden??En altijd het laatste woord.![]()
hier niet, doeiquote:Op maandag 8 september 2014 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe heet die smilie dat ronddraait en met handjes wappert alsof ie krankejorem is of waar kan ik hem vinden??Het is wat, Belg zijn.![]()
Ja? Mijn moeder is overleden, dit is overigens weer een bewijsje dat je echt een ontzettend sneue gast bent dat populair probeert te doen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien dat je moeders kutje nog wat ronddraaiende handjes heeft die wapperen alsof ze krankjorum is.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Dus.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Hey.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Goedemorgen Chai !* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Over wie gaat ditquote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef Chai het volgende:
Doe je dat in het echt ook? Een groep mensen achtervolgen en elke keer dat je je in de conversatie mengt doe je denigrerend over ze?Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Zonder chloroform zou ik hier echt elke dag zitten zo leuk Is het hier als zij er niet isquote:Op maandag 8 september 2014 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen die hier telkens komt vertellen hoe stom het hier is.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Dus je laat je beinvloeden door mensen van internet?quote:Op maandag 8 september 2014 19:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zonder chloroform zou ik hier echt elke dag zitten zo leuk Is het hier als zij er niet is* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik laat me insemineren door een mens van internet.quote:Op maandag 8 september 2014 19:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je laat je beinvloeden door mensen van internet?![]()
Chai ik vind je tof maar plant je alsjeblieft niet voortquote:Op maandag 8 september 2014 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik laat me insemineren door een mens van internet.![]()
Jij wel, jaquote:Op maandag 8 september 2014 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik laat me insemineren door een mens van internet.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Gelukkig, toch nog iemand.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja.Maar die invloed blijft uitsluitend op het internet.quote:Op maandag 8 september 2014 19:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je laat je beinvloeden door mensen van internet?Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Wil jij wel even heel rap je domme kk hondenbek houden over chlo, waar haal je het verdomde lef vandaan joh achterlijk kadaver dat je er rond looptquote:Op maandag 8 september 2014 19:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zonder chloroform zou ik hier echt elke dag zitten zo leuk Is het hier als zij er niet isB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Gelukkig maar. Zou raar zijn als je thuis weg zou rennen voor chlo.quote:Op maandag 8 september 2014 19:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja.Maar die invloed blijft uitsluitend op het internet.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wow probeer jij kinderen wat te leren met die zelfde mond?quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jij wel even heel rap je domme kk hondenbek houden over chlo, waar haal je het verdomde lef vandaan joh achterlijk kadaver dat je er rond looptOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Hahaha wiejowquote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jij wel even heel rap je domme kk hondenbek houden over chlo, waar haal je het verdomde lef vandaan joh achterlijk kadaver dat je er rond loopt* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee met een andere mond ahahaahahahahahahquote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wow probeer jij kinderen wat te leren met die zelfde mond?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Wow, onverwachts dit.quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jij wel even heel rap je domme kk hondenbek houden over chlo, waar haal je het verdomde lef vandaan joh achterlijk kadaver dat je er rond looptOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd Chai.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ahhhww so so cutiepie die Veer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hehehequote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhhww so so cutiepie die Veer.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Wat houdt een chromebook in? Wat is verschil met zo'n geval en normale laptop? Iemand ervaring ermee? Ik snap t nie
Inb4 dat is wel vaker het geval auhauhaha XD XdB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
"Auhauhaha"
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Het komt erop neer dat je geen tiefus kan met een chromebook in vergelijking met een normale laptop. Is zeg maar hetzelfde idee als een tablet, alles gaat via apps en je slaat alles op op het internet zelf dus zonder internet kan je er ook niks mee.quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef VeerEli het volgende:
Wat houdt een chromebook in? Wat is verschil met zo'n geval en normale laptop? Iemand ervaring ermee? Ik snap t nie
Inb4 dat is wel vaker het geval auhauhaha XD XdOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snel!! Kies een kant!! Is iedereen heel goed in hier![]()
![]()
![]()
Zegt diegene die zegt doe normaal.quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jullie nemen dit echt te serieus![]()
Serieus? Wat een kutzooi. Maar goed om te weten, thanksquote:Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat je geen tiefus kan met een chromebook in vergelijking met een normale laptop. Is zeg maar hetzelfde idee als een tablet, alles gaat via apps en je slaat alles op op het internet zelf dus zonder internet kan je er ook niks mee.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zegt diegene die zegt doe normaal.
wat kijk jij![]()
Lool die gasten die opeens op Eend reageren in een fittie.
Echt van die shi wahed meeloopflikkertjes.![]()
Iemand ervaring met toshiba laptops? Hoor er nooit geen ene moer over en ben benieuwd of die dingen beetje goed zijn.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
mijne werk nog primaquote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef VeerEli het volgende:
Iemand ervaring met toshiba laptops? Hoor er nooit geen ene moer over en ben benieuwd of die dingen beetje goed zijn.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Het is niet voor mij, maar voor m'n moeder.quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef Chai het volgende:
Awww Veer, je kan ook gewoon vragen of iemand een goede laptop voor je weet hoor.
Die niet veel centjes heeft en dus het liefst een laptopje van max 300 euro heeft.
Ze gebruikt hem veel, maar download niks en heeft er amper bestanden op staan. Maar wil wel een snel dingetje. Zit zelf al te zoeken voor haar, maar heb zelf alleen ervaring met HP en Acer; Acer alleen maar kut ervaring en HP alleen maar goede ervaringen. Over ander soort laptops weet ik niks.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Doe gewoon acer.quote:Op maandag 8 september 2014 19:44 schreef VeerEli het volgende:
Iemand ervaring met toshiba laptops? Hoor er nooit geen ene moer over en ben benieuwd of die dingen beetje goed zijn.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Why?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai ik vind je tof maar plant je alsjeblieft niet voort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HP laptops heb ik goede ervaringen mee. De netbooks heb ik nooit gebruikt. Van die laatste weet ik dus niet of die dezelfde kwaliteit hebben, al zullen die wel sneller binnen je budget vallen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is niet voor mij, maar voor m'n moeder.
Die niet veel centjes heeft en dus het liefst een laptopje van max 300 euro heeft.
Ze gebruikt hem veel, maar download niks en heeft er amper bestanden op staan. Maar wil wel een snel dingetje. Zit zelf al te zoeken voor haar, maar heb zelf alleen ervaring met HP en Acer; Acer alleen maar kut ervaring en HP alleen maar goede ervaringen. Over ander soort laptops weet ik niks.wat kijk jij![]()
Braddiepost xDquote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze gebruikt hem veel, maar download niks en heeft er amper bestanden op staan. Maar wil wel een snel dingetje. Zit zelf al te zoeken voor haar, maar heb zelf alleen ervaring met HP en Acer; Acer alleen maar kut ervaring en HP alleen maar goede ervaringen. Over ander soort laptops weet ik niks.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jij wel even heel rap je domme kk hondenbek houden over chlo, waar haal je het verdomde lef vandaan joh achterlijk kadaver dat je er rond loopt![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zou laptop kopen voor m'n toekomstige schoonmoeder als ze eenmaal m'n schoonmoeder zou zijnquote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze gebruikt hem veel, maar download niks en heeft er amper bestanden op staan. Maar wil wel een snel dingetje. Zit zelf al te zoeken voor haar, maar heb zelf alleen ervaring met HP en Acer; Acer alleen maar kut ervaring en HP alleen maar goede ervaringen. Over ander soort laptops weet ik niks..
![]()
Echt alleen maar belabberde ervaringen mee. Zelf, maar ook mensen om me heen.quote:Klopt, ik heb ook goeie ervaringen met HP. Maar het hoeft van mij niet perse HP te zijn; enige wat het belangrijke is, is de prijs en snelheid. Rest boeit niet zoveel. Netbooks zijn vaak traag, dus geen optie helaas.quote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
HP laptops heb ik goede ervaringen mee. De netbooks heb ik nooit gebruikt. Van die laatste weet ik dus niet of die dezelfde kwaliteit hebben, al zullen die wel sneller binnen je budget vallen.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Why, omdat m'n mams niet zoveel geld heeft? Lekker danquote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Dawww wat ben jij een schatjequote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou laptop kopen voor m'n toekomstige schoonmoeder als ze eenmaal m'n schoonmoeder zou zijn.
Mijn HP maakt bij de minste inspanning al het geluid alsof hij opstijgt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, omdat hij altijd eindeloos twijfelt over welk merk hij zal nemen. Dan maakt hij een keuze en faalt altijd en werkt het ding niet naar behoren. En dan probeert hij hem op FOK! te verkopen terwijl hij ergens anders op FOK! al heeft gepost over hoe hard het apparaat faalt.quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why, omdat m'n mams niet zoveel geld heeft? Lekker dan![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef Chloroform het volgende:
Mijn HP maakt bij de minste inspanning al het geluid alsof hij opstijgt.![]()
![]()
Oh ja, nu slaat de vergelijking echt wel ergens op idd.quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, omdat hij altijd eindeloos twijfelt over welk merk hij zal nemen. Dan maakt hij een keuze en faalt altijd en werkt het ding niet naar behoren. En dan probeert hij hem op FOK! te verkopen terwijl hij ergens anders op FOK! al heeft gepost over hoe hard het apparaat faalt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Doet je toetsenbord niet pijn van dit.quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jij wel even heel rap je domme kk hondenbek houden over chlo, waar haal je het verdomde lef vandaan joh achterlijk kadaver dat je er rond loopt![]()
Maar wat voor slechte ervaringen?? Of praat je na?quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt alleen maar belabberde ervaringen mee. Zelf, maar ook mensen om me heen.
[..]
Klopt, ik heb ook goeie ervaringen met HP. Maar het hoeft van mij niet perse HP te zijn; enige wat het belangrijke is, is de prijs en snelheid. Rest boeit niet zoveel. Netbooks zijn vaak traag, dus geen optie helaas.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Gewoon de moeder/laptop combinatie en gebruik van snel dingetjequote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, nu slaat de vergelijking echt wel ergens op idd.![]()
Hehehehehe misschien kan je vragen welke hij uiteindelijk heeft gekochtquote:Op zondag 8 december 2013 18:50 schreef Braddie het volgende:
Even kort:
Mijn moeder heeft een Compaq laptop (CQ60-130ED) 2,0ghz AMD Turion 64 x2 met 3GB ram.
Op papier een leuke laptop, in de praktijk minder (En sindskort is het helemaal een ramp)
Laptop is aangeschaft in 2008, dus is bijna 6 jaar oud, sinds een paar weken begint hij zonder reden uit te vallen, we hebben er al eens een nieuwe voeding voor moeten kopen, en de batterij is dood (als in, stekker er uithalen = 30-45 seconden stroom)
Nu wilt mijn ma een nieuwe laptop kopen volgend jaar, maar we zitten wel met een budget (Ik zeg we, omdat ik eventueel wel wat bij kan springen aangezien ik hem ook gebruik soms)
Problemen met de oude i.v.m snelheid waren:
Spelletjes (Farmville/Castleville) laadde heel erg traag.
Ging ik Fokken/Skypen/YouTuben dan ging de muziek op YouTube heel vaak schokkerig en filmpjes in Full Screen dropte vaak onder de 10fps..
Om heel eerlijk te zijn wil ik dat mijn moeder dit maal een echt goede laptop krijgt, zodat ze tenminste fatsoenlijk spelletjes kan spelen en zonder gezeik muziek kan luisteren en kan skypen.
Budget is maximaal 600 euro.
2ehands laptop wilt ze niet aan beginnen, een tablet wilt ze ook niet (Vind ze niet praktisch i.v.m ontbreken Windows/DVDrom/USB)
Eisen, naja... zijn er niet echt, maar.... ik zou zeggen..
Core i5/4GB ram/Windows 7.... zoiets zal vást wel prima zijn
Overigens: Zal het performance wise voor dit oude dingetje uitmaken om er een normale Windows 7 32bit op te knallen?
(Mijn ma had er laatst iemand naar laten kijken, en die gooide er een 64 bit![]()
![]()
) Win7 Home Basic op)
Alvast bedankt voor tips!![]()
Ben jij een acerfanboy of zo?quote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat voor slechte ervaringen?? Of praat je na?![]()
Doet je spiegel niet pijn van jouquote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doet je toetsenbord niet pijn van dit.quote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat voor slechte ervaringen?? Of praat je na?Donder toch eens op. Slechte ervaringen met m'n eigen acer; veel gezeik mee, reparaties, bullshit, binnen no time kannnnnkkkurrr traag... Acers van bekenden allemaal ook fokking traag.
Haten op eindbawz Braddie.quote:Op maandag 8 september 2014 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehehehehe misschien kan je vragen welke hij uiteindelijk heeft gekocht![]()
![]()
Okéquote:Op maandag 8 september 2014 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehehehehe misschien kan je vragen welke hij uiteindelijk heeft gekochtB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Acer komt van de aldi.quote:Op maandag 8 september 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
Donder toch eens op. Slechte ervaringen met m'n eigen acer; veel gezeik mee, reparaties, bullshit, binnen no time kannnnnkkkurrr traag... Acers van bekenden allemaal ook fokking traag.
![]()
Nee maar hoor dat wel vaker dat mensen zo over bepaalde merken praten. Dan na doorvragen snap je nog vaak niet wat nu het issue is. Behalve dat het een 'gevoel' is.quote:
Fanboyism an sich
Aldi verkoopt wel goeie laptops. Al zijn die ook wel over de 300 euro. Mss een tweedehandstoestel?Het is wat, Belg zijn.![]()
Dat kan elke laptop slash pc overkomen schatquote:Op maandag 8 september 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doet je spiegel niet pijn van jou
[..]Donder toch eens op. Slechte ervaringen met m'n eigen acer; veel gezeik mee, reparaties, bullshit, binnen no time kannnnnkkkurrr traag... Acers van bekenden allemaal ook fokking traag.
Heb ik ook aan zitten denken, maar zou ik denk ik alleen voor haar aandurven als het van een bekende komt. Marktplaats ga ik echt niet aan beginnen daarmeequote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Aldi verkoopt wel goeie laptops. Al zijn die ook wel over de 300 euro. Mss een tweedehandstoestel?
Nootjes, is dit een goede laptop?
http://tweakers.net/pricewatch/410398/asus-c300ma-ro005.html
Over Asus heb ik wel goede dingen gehoord en ja ik praat anderen na, maar het kan alsnog wel zo zijn en dan past deze best mooi bij t budget. :$
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 20:02:07 ]![]()
Laatst bij makro nog voor 289 ofzo. Mooi dingetje* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja, ''schat''. Maar als ik het al over 6 verschillende Acer laptops heb gehoord en mijn eigen Acers in het verleden, ga ik iemand die een snelle laptop wil geen Acer aanraden.quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan elke laptop slash pc overkomen schatB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ziet er wel goed uitquote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef Chai het volgende:
Over Asus heb ik wel goede dingen gehoord en ja ik praat anderen na, maar het kan alsnog wel zo zijn en dan past deze best mooi bij t budget. :$
Past idd in budget, maar Intel Celeron N2830 processor. Ik heb geen idee of dat een beetje snel is.quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef Chai het volgende:
Over Asus heb ik wel goede dingen gehoord en ja ik praat anderen na, maar het kan alsnog wel zo zijn en dan past deze best mooi bij t budget. :$B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Blondje_93 gespot.quote:Op maandag 8 september 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doet je spiegel niet pijn van jou
Die kon iedereen ook opeens uitschelden voor lelijkert.
Maar om serieus op je vraag in te gaan. Nee,
alhoewel ik wel het gevoel heb dat jij een ijskoning bent waarbij haar spiegel elke nacht bevriest en elke keer breekt.![]()
Daar heb ik begrip voor. Schat.quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ''schat''. Maar als ik het al over 6 verschillende Acer laptops heb gehoord en mijn eigen Acers in het verleden, ga ik iemand die een snelle laptop wil geen Acer aanraden.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Kom hier aangebrande frikandel.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Komt wel goed, schatje.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
O ja wou je net helpen met je probleem aangezien ik een ICT achtergrond heb en in een ICT winkel hebt gewerkt maar dat kan je nu vergeten.![]()
Oh oke.quote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Blondje_93 gespot.
Die kon iedereen ook opeens uitschelden voor lelijkert.
Maar om serieus op je vraag in te gaan. Nee,
alhoewel ik wel het gevoel heb dat jij een ijskoning bent waarbij haar spiegel elke nacht bevriest en elke keer breekt.Hehe. Wat is dit dan? Moet een addertje zijn met i5 processor voor dat geld, niet?quote:
https://www.spareit.nl/vb845av-vb/Whehehequote:
Wellicht wel als je wat andere wensen of goeie punten achterwege kan laten, zoals geheugen of weet ik veel. En ik verwacht ook geen laptop voor 300 euro die binnen 1 muisklik alles voor altijd laadt.quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Salatrel het volgende:
Snel en 300 euro gaat niet samen schatjeB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Hè, potjandriedubbeltjes nou.quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef wickedmen het volgende:
O ja wou je net helpen met je probleem aangezien ik een ICT achtergrond heb en in een ICT winkel hebt gewerkt maar dat kan je nu vergeten.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Is een oud model met windows vista ;pquote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh oke.
[..]
Hehe. Wat is dit dan? Moet een addertje zijn met i5 processor voor dat geld, niet?
https://www.spareit.nl/vb845av-vb/
[..]
Whehehe* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hij hoeft maar heel simpele dingen te draaien, dan moet dat toch kunnen in de zin van dat het prima functioneert voor een niet-nerdgebruiker?quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Salatrel het volgende:
Snel en 300 euro gaat niet samen schatje![]()
Oud model boeit me niet, windows vista wel. Kak.quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is een oud model met windows vista ;pB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Bby kom je morgen bij me lunchen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou counteren met die vergelijking die iemand laast over je maakte, maar ben 'm vergeten.
Ga episch broodje fixen.![]()
Ben nu wel benieuwdquote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou counteren met die vergelijking die iemand laast over je maakte, maar ben 'm vergeten.Doe deze. Nieuwer model met win7quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oud model boeit me niet, windows vista wel. Kak.
http://www.vergelijk.nl/n(...)_wk301ea/specs.rhtml* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Laast btw
quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bby kom je morgen bij me lunchen.
Ga episch broodje fixen.![]()
Wat eten we?![]()
![]()
Jij haalt ook frituurpannen uit het grofvuil :pquote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Ik heb Vista. Geen problemen mee, hoor.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
What the fuck? Hoe kan dit nou in hemelsnaam zo fucking cheap zijn? Moet toch een addertje zijn of niet?quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd
[..]
Doe deze. Nieuwer model met win7
http://www.vergelijk.nl/n(...)_wk301ea/specs.rhtml
Luister.quote:
Ik fix volkoren stokbrood in de oven. Daarop komt het volgende:
Kaas. Rucola sla. Gekookt ei. Avocado. Garnaaltjes gemengd in olijfolie met verse knoflook, zout, peper en oregano.
![]()
![]()
!
Nee, die eet ik woensdag als avondeten groente met aardappelgratin een een kaas schnitzel van beemster.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
https://www.spareit.nlquote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the fuck? Hoe kan dit nou in hemelsnaam zo fucking cheap zijn? Moet toch een addertje zijn of niet?
[..]
Luister.
Ik fix volkoren stokbrood in de oven. Daarop komt het volgende:
Kaas. Rucola sla. Gekookt ei. Avocado. Garnaaltjes gemengd in olijfolie met verse knoflook, zout, peper en oregano.
![]()
Spare it ziet er wel proffesioneel uit. Google ze eens op reviews.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Je mama mag blij zijn met je internetvriendjes, Veer
Heb je wel op de link geklikt? (die van Bekijk product)quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef 2NutZ het volgende:
Doe deze. Nieuwer model met win7
http://www.vergelijk.nl/n(...)_wk301ea/specs.rhtmlHet is wat, Belg zijn.![]()
Ja dat had ik al gedaan, maar alsnog kan dit toch niet zomaar voor een nieuwe laptop met i5 processor voor zo'n bedrag, is toch bespottelijk eigenlijk?quote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
https://www.spareit.nl
Spare it ziet er wel proffesioneel uit. Google ze eens op reviews.En nergens via google kom ik op vergelijkbare prijzen uit met zo'n processor, ik snap het niet...
heb vandaag al genoeg nagedenktquote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je nou even nadenkt over wat de beste laptop voor Veers moeder is.![]()
Haha ja mooi tochquote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Heb je wel op de link geklikt?
Doe danquote:
quote:huehuehuehuequote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef VeerEli het volgende:
dat is wel vaker het geval auhauhaha XD Xd![]()
Jaaaaa die. Ja.quote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welke ik snap het niet? Die van bekijk product? waar?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja, en dan? Dan kom je toch gewoon bij het product? Gvd zeg nou gewoon ff wat er is danquote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Oh, zie het al. Alsnog windows vista en een gebruikte laptop.
Thanks he Nootjes
Hahaha gvd man. Jammer dat je er niet gelijk achter kwam zelfquote:Op maandag 8 september 2014 20:25 schreef VeerEli het volgende:
Oh, zie het al. Alsnog windows vista en een gebruikte laptop.
Thanks he Nootjes
Moet je nou voorstellen dat ik dit had doorgestuurd en ze hem had besteld. Stelletje kk nazi's hier jullieB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Had idd beter na moeten denken. Jij doet het niet.quote:Op maandag 8 september 2014 20:26 schreef VeerEli het volgende:
Moet je nou voorstellen dat ik dit had doorgestuurd en ze hem had besteld. Stelletje kk nazi's hier jullie
Ipad lijkt me niet echt geschikt voor haar. Ze is echt zo a-technisch als de pest en begrijpt de iPhone ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef Salatrel het volgende:
kunde gij uwe moeke nie door late spare voor ne ipad nie dan?
raar mensen die a-technisch zijn zijn over het algemeen juist de mensen die apple producten promoten![]()
Ze kan niet overweg met die touchpad shit ook. En alles wat nieuw is kan ze slecht wat mee. Zelfs haar gewone laptop snapt ze soms nog de ballen vanquote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef Salatrel het volgende:
raar mensen die a-technisch zijn zijn over het algemeen juist de mensen die apple producten promoten
Hahaha had hem al gezien ja, cute hequote:![]()
![]()
Mijn eigen vogeltje niest heeeeel soms ook wel eens.
Waar is de lunch? Laat me anders meteen je vogeltje zien.quote:Op maandag 8 september 2014 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha had hem al gezien ja, cute he![]()
![]()
Mijn eigen vogeltje niest heeeeel soms ook wel eens.![]()
Nou moeten toch heel wat gains zijn met al die pains mijn god kut hamsterweken"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Haha aaaawwquote:Haha in m'n hometownquote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar is de lunch? Laat me anders meteen je vogeltje zien.En welk vogeltje bedoel jij nu jij gluiperd
ik ga ook helemaal stuk om deze:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga ook helemaal stuk om deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mooi dat dieren ook gewoon tevreden blik kunnen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik vind dat konijn echt creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ga je het nou zelf fixen of koop je het gewoon ergens zo?quote:Op maandag 8 september 2014 20:42 schreef VeerEli het volgende:
Haha in m'n hometownEn welk vogeltje bedoel jij nu jij gluiperd
In het laatste geval trakteer ik uiteraard
.
En gewoon, je vogel met een donsje, hoezo?quote:Op maandag 8 september 2014 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heb gister zeker 2 minuten gefascineerd naar die 1e zitten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Meis toch.quote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef VeerEli het volgende:
!
Nee, die eet ik woensdag als avondeten groente met aardappelgratin een een kaas schnitzel van beemster.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi dat dieren ook gewoon tevreden blik kunnen hebben
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Lief dagboek.quote:Op maandag 8 september 2014 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha had hem al gezien ja, cute he![]()
![]()
Mijn eigen vogeltje niest heeeeel soms ook wel eens.![]()
Ik ga het zelf fixen, halloooquote:Op maandag 8 september 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga je het nou zelf fixen of koop je het gewoon ergens zo?In het laatste geval trakteer ik uiteraard
.
En gewoon, je vogel met een donsje, hoezo?![]()
Haha met een donsje
quote:Awh, ben ik op je 3 cm gestapt? Sorry hoor schatje, het was niet persoonlijk.quote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
okquote:Op maandag 8 september 2014 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Awh, ben ik op je 3 cm gestapt? Sorry hoor schatje, het was niet persoonlijk.![]()
Die blijft mooiquote:
Ja je neus.quote:Op maandag 8 september 2014 20:55 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die niet weten dat ik 19 cm heb.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
In doorsnee* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Zijn neus is meer formaat u-boat.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Heyheyquote:Op maandag 8 september 2014 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga het zelf fixen, hallooo![]()
Haha met een donsje.
Zoooquote:Op maandag 8 september 2014 20:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als ik je moeder had geneukt had je tenminste niet zo'n stoeptegel gezicht gehad..
![]()
quote:kan de post van CB niet meer vinden.
Wat moet jij in hemelsnaam met de post van CB?quote:Op maandag 8 september 2014 21:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]kan de post van CB niet meer vinden.
![]()
dan kon ik hem copy/paste.quote:Op maandag 8 september 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat moet jij in hemelsnaam met de post van CB?
Was hier mooi op van toepassing.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Echt he.quote:Op maandag 8 september 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat moet jij in hemelsnaam met de post van CB?
Snel hier posten, beetje om lachen hier en dan stilletjes naar zijn hoekie kruipen en huilen.![]()
hahaahhahhahaha ;pquote:Op maandag 8 september 2014 21:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dan kon ik hem copy/paste.
Was hier mooi op van toepassing.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
![]()
![]()
zou niet etenquote:Op maandag 8 september 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smerige judaskus, hierna vindt je letterlijk de hond in de pot.
Het is wat, Belg zijn.![]()
Is dit yoko ono?quote:
Heey 2NutZ je hebt toch niet je spiegel kapot geslachen nu? Die arme spiegel verdraagt al genoeg met jou.quote:![]()
Fakking aziatenquote:Op maandag 8 september 2014 21:08 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
gewoon hondenshow in China, niks speciaal
quote:quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
quote:![]()
Alsof er een downie achter je aanloopt die aandacht wil. Shit
quote:Op maandag 8 september 2014 21:11 schreef 2NutZ het volgende:
Alsof er een downie achter je aanloopt die aandacht wil. Shitquote:quote:quote:quote:quote:quote:![]()
Laat hem dan alle figuurlijke hoeken van deze draad zien d.m.v. een geplaatste verbale tegenaanval.quote:Op maandag 8 september 2014 21:11 schreef 2NutZ het volgende:
Alsof er een downie achter je aanloopt die aandacht wil. ShitDoe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 21:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laat hem dan alle figuurlijke hoeken van deze draad zien d.m.v. een geplaatste verbale tegenaanval.quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischquote:Op maandag 8 september 2014 21:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laat hem dan alle figuurlijke hoeken van deze draad zien d.m.v. een geplaatste verbale tegenaanval.maar precies het beeld van wat ik al had
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
![]()
![]()
Sure, al 3 posts besteed aan hem op deze pagina alleen al, maar een degelijke counter is 'ie niet waardquote:.
![]()
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
moet jij de openhaard niet bijvullen?quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sure, al 3 posts besteed aan hem op deze pagina alleen al, maar een degelijke counter is 'ie niet waard.
2nutz nog steeds CEO fok PRISM aaaaaitquote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
Drop hier dan, laat ons meegenieten![]()
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Dat kan hij niet. 2nutz probeert alleen mensen te kleineren maar niet iedereen is er gevoelig voor.quote:Op maandag 8 september 2014 21:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laat hem dan alle figuurlijke hoeken van deze draad zien d.m.v. een geplaatste verbale tegenaanval.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Nee heb niets te bewijzen. En ga zijn priveshit niet droppen. Maar het zegt wat als je vaker dm krijgt van random mensen over hem.quote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
2nutz nog steeds CEO fok PRISM aaaaait
Drop hier dan, laat ons meegenieten
Het zal allemaal wel. Gewoon niveau lik mn vessie.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Meis toch.quote:Op maandag 8 september 2014 21:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee heb niets te bewijzen. En ga zijn priveshit niet droppen. Maar het zegt wat als je vaker dm krijgt van random mensen over hem.
Het zal allemaal wel. Gewoon niveau lik mn vessie.![]()
Moet jij niet iets doen aan die hotdogwater geur van je?quote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
moet jij de openhaard niet bijvullen?![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet jij niet iets doen aan die hotdogwater geur van je?![]()
![]()
Al die sneaky achter de schermen gedoe op fok is welquote:Op maandag 8 september 2014 21:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee heb niets te bewijzen. En ga zijn priveshit niet droppen. Maar het zegt wat als je vaker dm krijgt van random mensen over hem.
Het zal allemaal wel. Gewoon niveau lik mn vessie.
Of is het gewoon voeden van fittie![]()
FOK!deepweb G, maar 20% van FOK! is bovengronds.quote:Op maandag 8 september 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al die sneaky achter de schermen gedoe op fok is wel![]()
Echt hequote:Op maandag 8 september 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al die sneaky achter de schermen gedoe op fok is wel
En dan stiekem hahaahhahhahaha ;p achter de schermen.![]()
Ligt aan de foto.quote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
Ligt het aan mij of zitten deze tieten vreemd aan elkaar vast in het midden?
[ afbeelding ]
Bee challengeAandachtshoertjes
![]()
Volgens mij zie ik littekens onder de borst en rond de tepel, mislukte boobjob denk ikquote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
.
![]()
Bee challenge?quote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Brb![]()
Vreemde tanlines ookquote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is bee challenge?"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Hahah serieus?quote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FOK!deepweb G, maar 20% van FOK! is bovengronds.![]()
Sad shit![]()
quote:Dus omdat ik niet zoveel op Facebook plaats zou ik een saai leven hebben en moet wel alles goed met mij gaan, want als het anders was zou ik dat op Facebook moeten schrijven? Nou, ik deel het meeste toch echt alleen met de mensen die ik persoonlijk spreek. Gewoon omdat ik niet vind dat iedereen altijd alles maar hoeft te weten. Daarnaast hoef ik ook niet alles van anderen te weten.![]()
![]()
Ik vraag er niet om hoor. Krijg het random.quote:Op maandag 8 september 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al die sneaky achter de schermen gedoe op fok is wel
Of is het gewoon voeden van fittie* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: