Dus omdat ik deze SC belachelijk vind zoals de gemiddelde KLB topic, SC of user maar er wel om kan lachen/vermaken zou ik hier niet moeten komen?quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan is het ook niet zo raar om je schoonzoon toe te voegen.
Nee dat was ikquote:Op maandag 8 september 2014 17:22 schreef wickedmen het volgende:
Jij hebt ook niet echt het licht uitgevonden of niet?
Precies.quote:Op maandag 8 september 2014 17:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus omdat ik deze SC belachelijk vind zoals de gemiddelde KLB topic, SC of user maar er wel om kan lachen/vermaken zou ik hier niet moeten komen?
Doe gewoon rustig wat is ditquote:Op maandag 8 september 2014 17:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus omdat ik deze SC belachelijk vind zoals de gemiddelde KLB topic, SC of user maar er wel om kan lachen/vermaken zou ik hier niet moeten komen?
Duurde lang.quote:
5 a 6 weken begint wel lang te worden ondanks serieuze relatie.quote:Op maandag 8 september 2014 17:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deze is meer dan dat.. ff kijken waar het heen gaat.
Ja.quote:Op maandag 8 september 2014 17:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig wat is dit
quote:
Hij heeft gewoon gelijk. chloroform moet gewoon haar bek houden.quote:Op maandag 8 september 2014 17:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig wat is dit
Stoere boys hier, knikkende knieën hoor. Poe.quote:Op maandag 8 september 2014 17:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. chloroform moet gewoon haar bek houden.
ik weet niet waar ik nu in verwikkeld ben geraaktquote:Op maandag 8 september 2014 17:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. chloroform moet gewoon haar bek houden.
Snel!! Kies een kant!! Is iedereen heel goed in hierquote:Op maandag 8 september 2014 17:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik nu in verwikkeld ben geraakt
Kan me iets bij voorstellen, wow.quote:Op maandag 8 september 2014 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stoere boys hier, knikkende knieën hoor. Poe.
jullie nemen dit echt te serieusquote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snel!! Kies een kant!! Is iedereen heel goed in hier
kom jij hier ff de demagoog uithangenquote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snel!! Kies een kant!! Is iedereen heel goed in hier
Ik zal jou eens serieus nemen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jullie nemen dit echt te serieus
Het is dat ik al gekakt heb vandaag, maar anders..quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan me iets bij voorstellen, wow.
Geboren leider jwz.quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
kom jij hier ff de demagoog uithangen
Mortaxx schendt de bro code, wow.quote:
Zou je hem eens lekker in zijn bek schijten?quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is dat ik al gekakt heb vandaag, maar anders..
Moest lachen.quote:
Jammer indd.quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mortaxx schendt de bro code, wow.
Wel gekeken naar het papier om te kijken of de anus al schoon was?quote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik echt angstig ben komt het alsnog, waar vandaan weet ik nietquote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dat lijkt me echt helemaal niksquote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zal jou eens serieus nemen.
A-seksualiteit is een bitch.quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat lijkt me echt helemaal niks
Chlo en ik gaan way back. Waren al matties toen jij nog op bokt zatquote:Op maandag 8 september 2014 17:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mortaxx schendt de bro code, wow.
In m'n broek, maar dit kan ook.quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou je hem eens lekker in zijn bek schijten?
Waar ben je angstig voor?quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als ik echt angstig ben komt het alsnog, waar vandaan weet ik niet
Chai je hoort wel bij wickedmen en mij toch aka de coole boysquote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou je hem eens lekker in zijn bek schijten?
Narcisme ookquote:Op maandag 8 september 2014 17:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
A-seksualiteit is een bitch.
Gestoorde vrouwenquote:
Met een knuppel is dat zo opgelost.quote:
Waarschijnlijk ben ik dan al niet meer geinteresseerdquote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga even eten ja, ik kom hier later op terug.
Wow, sletje. :squote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik dan al niet meer geinteresseerd
Zag dat jou ook zoiets was overkomenquote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een knuppel is dat zo opgelost.
Niet met een knuppel though. Ben ook geen gestoorde vrouw.quote:Op maandag 8 september 2014 17:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zag dat jou ook zoiets was overkomen
Moet stap voor stap tochquote:Op maandag 8 september 2014 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En nu ben je hier om je angsten te overwinnen?
Wat boeit jou datquote:
Sorry. :s ;*quote:
ik wil gewoon in alle vrijheid een uitgewoonde hoer kunnen zijnquote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat
Ben je stiekem niet zo strong en onafhankelijk als je ons wil laten geloven?
Dat vind ik oprecht vervelend voor jequote:Op maandag 8 september 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet met een knuppel though. Ben ook geen gestoorde vrouw.
je past je goed aan hierquote:Op maandag 8 september 2014 17:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wil gewoon in alle vrijheid een uitgewoonde hoer kunnen zijn
Dat het niet met een knuppel was of dat ik geen gestoorde vrouw ben? :ssquote:Op maandag 8 september 2014 17:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht vervelend voor je
Wie ben jij dan, loppe ofzo zeker weer?quote:Op maandag 8 september 2014 17:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
je past je goed aan hier
wie ben jijquote:Op maandag 8 september 2014 17:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
je past je goed aan hier
nu krijg ik opeens wel een antwoordquote:Op maandag 8 september 2014 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie ben jij dan, loppe ofzo zeker weer?
Wat is dit voor calimero reactie dan.quote:Op maandag 8 september 2014 17:46 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
nu krijg ik opeens wel een antwoord
Je bent wel een beetje gestoord toch, even serieus zeg.quote:Op maandag 8 september 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat het niet met een knuppel was of dat ik geen gestoorde vrouw ben? :ss
waarom calimero? Jullie zijn zo boeiend niet hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dit voor calimero reactie dan.
Hoe bedoel je gestoord, gestoord op een manier die goed in jouw straatje past?quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje gestoord toch, even serieus zeg.
Nou ja, ik ben een vrouw dus in zekere zin is gestoorde vrouw een beetje een pleonasme.quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje gestoord toch, even serieus zeg.
Blyf dan wegquote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
waarom calimero? Jullie zijn zo boeiend niet hoor.
Altijd als jij mij quote is het een vraag waar ik gewoon geen antwoord op hebquote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gestoord, gestoord op een manier die goed in jouw straatje past?
bazenactie thoughquote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef Chai het volgende:
Doe je dat in het echt ook? Een groep mensen achtervolgen en elke keer dat je je in de conversatie mengt doe je denigrerend over ze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wat, Belg zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Misschien dat je moeders kutje nog wat ronddraaiende handjes heeft die wapperen alsof ze krankjorum is.quote:Op maandag 8 september 2014 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe heet die smilie dat ronddraait en met handjes wappert alsof ie krankejorem is of waar kan ik hem vinden??En altijd het laatste woord.![]()
hier niet, doeiquote:Op maandag 8 september 2014 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe heet die smilie dat ronddraait en met handjes wappert alsof ie krankejorem is of waar kan ik hem vinden??Het is wat, Belg zijn.![]()
Ja? Mijn moeder is overleden, dit is overigens weer een bewijsje dat je echt een ontzettend sneue gast bent dat populair probeert te doen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien dat je moeders kutje nog wat ronddraaiende handjes heeft die wapperen alsof ze krankjorum is.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Dus.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Hey.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Goedemorgen Chai !* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Over wie gaat ditquote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef Chai het volgende:
Doe je dat in het echt ook? Een groep mensen achtervolgen en elke keer dat je je in de conversatie mengt doe je denigrerend over ze?Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: