Inmiddels heb ik mijn eerste 30-days challenge afgerondquote:Op zondag 3 augustus 2014 09:05 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom ze de laatste tijd ontzettend veel tegen, 30 days challenges. Dit houdt in dat je 30 dagen iets elke dag doet. Dit kan van alles zijn, zoals elke dag een smoothie drinken, iets weggooien, 3 positieve dingen opschrijven of een half uur wandelen.
Maar aangezien ik dit topic in CRE opent lijkt het me leuk om het over creatieve uitdagingen te hebben. Je kunt bijvoorbeeld elke dag een foto maken, een tekening maken, een kleurplaat inkleuren, een 3D-kaart maken, iets van strijkkralen maken, een digital art maken, een stukje haken/breien, een collage maken, noem het maar op.
Ik heb zoiets al 1 keer eerder gedaan toen ik nog een Day-zero project deed. Toen heb ik in de herfst elke dag een foto van de boom bij mijn huis gemaakt en die daarna achter elkaar gezet in een gifje.
Het lijkt mij wel leuk om weer opnieuw met een challenge te beginnen. Zijn er nog meer mensen die dit leuk lijkt en die mee willen doen? Ik heb nog geen idee wat ik precies wil gaan doen, dus leuke ideeën zijn ook welkom!
Je hoeft niet elke dag iets nieuws te maken, je mag ook elke dag iets maken van een groter geheelquote:Op maandag 8 september 2014 16:12 schreef Ynske het volgende:
maar nu heb je steeds een nieuw iets gemaakt. is dat altijd de bedoeling?
of ook dat je bv 30 dagen iig iets doet als onderdeel van een groter geheel?
Thnx!quote:Op maandag 8 september 2014 16:04 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk MissStevie dat je nadenkt om mee te doen!
Leuke ideëen, succes met brainstormenquote:Op maandag 8 september 2014 16:41 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Thnx!ik denk dat ik óf elke dag een foto ga maken van de hond óf elke dag een mandala inkleuren..
ik brainstorm nog ff lekker verderdie zentangles zijn ook leuk maar dat word een ramp als ik dat ga doen denk ik
Dat is op zich wel een leuk idee, maar wel lastig te organiseren. Want hoe wil je dat canvas doorgeven dan? Dan moet je het met mensen uit je eigen buurt doen, want elke keer een canvas versturen wordt wel prijzig ( En met de post weet je ook maar nooit. Ik heb aan snail-mailen gedaan en er raakten regelmatig notitieboekjes waar we aan werkten kwijt)quote:Op maandag 8 september 2014 16:43 schreef bepklep82 het volgende:
Het lijkt mij tof om bijv een canvas van een redelijk, maar niet al te groot formaat in X aantal vlakken te verdelen. En dat de eerste persoon het kunstwerk start, maar binnen het vlak blijft. De te gebruiken materialen zijn geheel eigen keus, maar het kunstwerk moet wel samenhangend zijn dus verder werkend op waar je voorgangers aan begonnen zijn. Het aanpassen van andermans werk is niet toegestaan.
Je kunt meerdere werken tegelijk starten om zo meer mensen te bereiken en steeds om de 2/3 dagen ofzo doorgeven aan een ander.
Je zorgt dat je een einddatum hebt waarop alle werken gepresenteerd moeten worden en misschien kun je dan zelfs een veiling starten voor een goed doel.
Niet eens zo lastig. Je gaat eens op familiebezoek of geeft het aan een collega die in een andere regio woont. Iedereen kent wel iemand en uiteindelijk maakt dat ding een reis die je je niet kunt voorstellen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Leuke ideëen, succes met brainstormenEn ik ga dat zentangles gewoon proberen, na 30 dagen zal het vast een stuk beter gaan dan op dag 1 lijkt me
[..]
Dat is op zich wel een leuk idee, maar wel lastig te organiseren. Want hoe wil je dat canvas doorgeven dan? Dan moet je het met mensen uit je eigen buurt doen, want elke keer een canvas versturen wordt wel prijzig ( En met de post weet je ook maar nooit. Ik heb aan snail-mailen gedaan en er raakten regelmatig notitieboekjes waar we aan werkten kwijt)
Ow op die manier. Nouja, maak een topic aan zou ik zeggenquote:Op maandag 8 september 2014 17:08 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Niet eens zo lastig. Je gaat eens op familiebezoek of geeft het aan een collega die in een andere regio woont. Iedereen kent wel iemand en uiteindelijk maakt dat ding een reis die je je niet kunt voorstellen.
Nee, er werd hier gevraagd om nieuwe ideeen toch, niet om nieuwe topicsquote:Op maandag 8 september 2014 17:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ow op die manier. Nouja, maak een topic aan zou ik zeggen
Niet opsturen, doorgeven!quote:Op maandag 8 september 2014 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel het een heel tof idee is snap ik Sylvana's opmerking over een nieuw topic wel, want dit is natuurlijk niet in 30 dagen te doen. Je verliest simpelweg tijd door het ding op te sturen.
De insteek van dit topic is duidelijk het idee dat je 30 dagen lang, elke dag, iets doet. Wat dan ook. Of dat verder gaan is aan een groter project of 30 dagen iets nieuws zoals het strijkkralen project dat maakt niet uit. En daar slaat dan ook de vraag van de nieuwe ideeen op: nieuwe ideeen over dingen die je in een 30-dagen-elke-dag project zou kunnen doen.
Ik bedenk me er net ook eentje.
Elke dag een granny-square haken en daar dan na 30 dagen een dekentje van maken ofzoiets. Lijkt me ook leuk.
Precies, dat is het idee idd. En dat is idd een leuk idee voor de mensen die haken!quote:Op maandag 8 september 2014 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel het een heel tof idee is snap ik Sylvana's opmerking over een nieuw topic wel, want dit is natuurlijk niet in 30 dagen te doen. Je verliest simpelweg tijd door het ding op te sturen.
De insteek van dit topic is duidelijk het idee dat je 30 dagen lang, elke dag, iets doet. Wat dan ook. Of dat verder gaan is aan een groter project of 30 dagen iets nieuws zoals het strijkkralen project dat maakt niet uit. En daar slaat dan ook de vraag van de nieuwe ideeen op: nieuwe ideeen over dingen die je in een 30-dagen-elke-dag project zou kunnen doen.
Ik bedenk me er net ook eentje.
Elke dag een granny-square haken en daar dan na 30 dagen een dekentje van maken ofzoiets. Lijkt me ook leuk.
Haha nou aan die voorbeeldjes te zien bij die lijst hoeft het ook niet heel hoogstaand te zijnquote:Op maandag 8 september 2014 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een leuke!
Ik kan alleen totaal niet tekenen.
Elke dag een Mandala is ook best veel werk denk ik. Lastig hoor, kiezen.quote:Op maandag 8 september 2014 16:41 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Thnx!ik denk dat ik óf elke dag een foto ga maken van de hond óf elke dag een mandala inkleuren..
ik brainstorm nog ff lekker verderdie zentangles zijn ook leuk maar dat word een ramp als ik dat ga doen denk ik
Lolquote:Op maandag 8 september 2014 21:59 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Elke dag een Mandala is ook best veel werk denk ik. Lastig hoor, kiezen.
Moet stiekem even lachen om mandala en dat ik het hier nog nooit fout heb gezien. Op kleuren voor volwassenen Facebook pages zie ik bijna alleen maar dat ze Mandela's gaan inkleuren. Bijzonder.
Ik heb het basisboek zentangles tekenen en een setje fineliners gekocht. Dus begin denk ik morgenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:34 schreef DonnaRush het volgende:
Hallo halli, wie begint ook weer aan een challenge.
Net een beertje gemaakt maar moet de foto nog even bewerken en online zetten. Morgen doe ik dat.
Dankjewelquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:20 schreef DonnaRush het volgende:
Poeh nou ik vind het knap én mooi! Goed gedaan en eindelijk niet meer alleen in een challenge haha!
Dankje en wat een leuk idee! Heel veel plezier!quote:Op zondag 14 september 2014 10:56 schreef MissStevie het volgende:
Leuke dingetjes heb je weer gemaakt Donna! Vooral het zeepaardje vind ik erg cuteen die zentangels zien er ook leuk uit.. knap voor de eerste 2 keer
Ik ben er ook uit wat ik wil doen. Op fb heb je die Challenge dat je 3 of 5 dagen lang iets moet posten waar je gelukkig van wordt. Dit wil ik dus 30 dagen lang doen en met elke dag een foto+ een klein tekstje storting to dat or tomorrow
Dankjequote:Op zondag 14 september 2014 16:59 schreef MissStevie het volgende:
leuk sylvana! ik vind het echt knap.. ik kan geen rondjes en rechte lijnen tekenen
Heeft iemand een tip voor een simpel, niet te moeilijk foto bewerk programma? en dan geen photoshop of paint shop pro.. dat is te lastig om te instaleren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor fotobewerking gebruik ik Picasa, van Google, kun je gewoon gratis downloaden![]()
Dankje en die van jou is ook weer leukquote:Op zondag 14 september 2014 17:09 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Kauwgomballenautomaat
Mooi gedaan weer Sylvana!
Ik ben benieuwd, heb je al hobbies die je eventueel elke dag kunt doen?quote:Op zondag 14 september 2014 17:15 schreef Sarabi het volgende:
Leuk topic!
Zit er aan te denken om ook mee te doen maar weet nog niet helemaal hoe.
Leuk idee idd!quote:Op zondag 14 september 2014 18:51 schreef Sarabi het volgende:
Oe sieraden maken is ook nog wel een goed idee voor deze challenge
Dankjequote:Op maandag 15 september 2014 20:03 schreef DonnaRush het volgende:
Zeker een uitdaging Sylvana. Maar wel goed dat je doorzet ondanks je bliksem in je hoofd.
[ afbeelding ]
Dag16. Goh wat zou hier op volgen?
Dankjequote:Op maandag 15 september 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Sylvana, wat leuk die inkttekeningen! Mooi gedaan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks de klote dag, zodra mijn vriend thuis is, is alles weer goed. Hij is altijd mijn lichtpuntje van de dag![]()
Niet quoten svp
[ Bericht 9% gewijzigd door MissStevie op 16-09-2014 12:47:12 ]No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Leuk!quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik begin vandaag met kleuren
Op vakantie blijf ik wel foto's maken en plaats ze daarna in het topic.
Leuk ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb toch nog wat tijd gevonden om te kleuren.
Zal morgen de foto plaatsen.
Het is gewoon zo'n heerlijk gevoel om op een nieuw blad te beginnenquote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef DonnaRush het volgende:
Heel mooi Sarabi. En idd, afmaken schort er bij mij ook nog wel eens aan met kleuren!
dankjewel en ja ik ben er echt blij mee. Het tekent echt veel makkelijker, het ziet er mooier uit en het vlekt ook niet zo erg als die anderequote:Op woensdag 17 september 2014 18:12 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk Sylvana, goed gelukt. Fijn zo'n nieuw schetsboek!
Heel mooi, die kleuren ook. Ga ook eens door dat boekje bladeren!quote:Op donderdag 18 september 2014 10:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewelhet boek is gewoon heel tof.
Ik ben namelijk niet zo'n kleurheld.
Wauw hij is echt mooi! En je bent flink opgeschoten gisteren zeg dat je hem nu al af hebtquote:Op donderdag 18 september 2014 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Dag 2 en mijn eerste volledige tekening
Dankjewelquote:Op donderdag 18 september 2014 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind ze echt heel tof Sylvana!
Leuke kikker!quote:
Haha ja, nou dat is een beetje dubbelquote:Op donderdag 18 september 2014 10:23 schreef Sarabi het volgende:
Oops je had het tegen Sylvana
Die zijn wel knapper ja
Wat ik me afvroeg Sylvana, voelt het nu ook al als meditatie? Want daar had het toch ook mee te maken?
Haha ja dat is toch ook wel een erg leuke ondergrond. En je hebt nog genoeg dagen om die South Parkjes te doenquote:Op donderdag 18 september 2014 14:11 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ik zou verder met de South Parkjes, maar wilde de kikker graag doen want ja. Nieuw he?!
Haha zo blijft het wel een uitdaging iigquote:Op donderdag 18 september 2014 15:22 schreef Uccie het volgende:
Ik heb weer echt gefaald aan alle kanten met deze challenge
Maar goed, er gaan op persoonlijk vlak wat dingen veranderen hoop ik. En dan ga ik in oktober echt weer aan de slag.
Ik baal er zelf ook wel van, want het is voor mij echt ontspannend en een uurtje ontspannen per dag heb ik eigenlijk wel nodig, maar er is nu zoveel gedoe dat ik mijn hoofd niet leeg kan maken. Maar ik hoop dat dat straks allemaal anders is.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha zo blijft het wel een uitdaging iig
Ik hoop het ook voor je dan!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik baal er zelf ook wel van, want het is voor mij echt ontspannend en een uurtje ontspannen per dag heb ik eigenlijk wel nodig, maar er is nu zoveel gedoe dat ik mijn hoofd niet leeg kan maken. Maar ik hoop dat dat straks allemaal anders is.
Ja wel een paar uurtjes zitten kleuren gisteren.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wauw hij is echt mooi! En je bent flink opgeschoten gisteren zeg dat je hem nu al af hebt
Jeetje dat is zeker een priegelwerk ja! Wel mooi! Ik hou van vlindersquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:37 schreef Sarabi het volgende:
Dag 3:
[ afbeelding ]
Wat een priegelwerk. Zelfs mijn kleinste Stabilo's zijn te groot.
Ja die kleine vlinders zijn helemaal priegelwerk. ff doorzetten dus, komt wel goedquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:59 schreef Sarabi het volgende:
En het priegelwerk wordt alleen nog maar erger, vind het vandaag iets minder leuk.
Ik ben benieuwd wat je gemaakt hebt de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:17 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zal vanmiddag even wat nieuwe foto's plaatsen.
Dankjewelquote:
Dankjequote:Op zondag 21 september 2014 14:23 schreef DonnaRush het volgende:
Jij gaat lekker Sylvana. Wordt steeds beter, dat zie je wel. Knap hoor.
Mooi priegelwerkje Sarabi met die vlinders.
Donderdag dag 19
[ afbeelding ]
Vrijdag dag 20
[ afbeelding ]
Wou dat andere jongetje ook nog maken van South Park, weet niet alle namen, maar kom donkerblauw te kort. Dus die maak ik later nog eens.
Zal zo de foto van gisteren ook even bewerken en uploaden.
Jup. Wel leuk, ik heb ze dus ook gemaakt maar jij maakt ze toch weer iets anders. Das het leuke met strijkkralenquote:Op zondag 21 september 2014 14:32 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ik moet nog een paar idd. Stan heb ik donkerblauw voor nodig.
Jammer! Maar waarom niet gewoon vanaf nu weer opnieuw beginnen dan met die foto's? Idee was echt leuk vond ik!quote:Op maandag 22 september 2014 18:16 schreef MissStevie het volgende:
mijn challenge is jammerlijk misluktineens super druk geweest en nieteens tijd gehad om foto's te maken. Zelfs niet op stal.. ik ga iets anders bedenken en vanaf oktober weer mee doen
Wauw echt mooi al vind ik hoor! Zo goed kan ik echt niet tekenenquote:Op maandag 22 september 2014 21:06 schreef RenRen- het volgende:
Eindelijk wat rust in de tent dus tijd om aan mijn eigen challenge te beginnen.
Ik wil 30 dagen iedere dag 30 minuten poses tekenen. Traditioneel of digitaal maaknieuit. Dit is wat ik vandaag heb geklooid + een versnelde opname![]()
[ afbeelding ]
Groooote belangrijke aandachtspunten vind ik toch echt wel de handen en voeten juist krijgen. Wat een klompen en klauwen.
En meer 'flow' in het werk krijgen.
Dankjewelquote:Op maandag 22 september 2014 21:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wauw echt mooi al vind ik hoor! Zo goed kan ik echt niet tekenen
Succes!
PS: je video is niet beschikbaar krijg ik?
Dat laatste was ik niet, vandaar dat hij het niet deedquote:Op maandag 22 september 2014 21:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjewelIk teken al best lang dus vind dat het best wat beter mag
Serieus? Poepjes, moment
edit: Kun je een hard refresh doen? (ctrl+F5, voor het geval dat) want hij doet het bij mij wel, gek genoeg
![]()
Je moet wel ingelogd zijn bij google omdat er boobies getekend zijn
Thanks, zet ik dat er de volgende keer bijquote:Op maandag 22 september 2014 21:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat laatste was ik niet, vandaar dat hij het niet deed
Aah, schattig!quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:31 schreef DonnaRush het volgende:
Mooi gedaan. Bioscoop logootje haha.
[ afbeelding ]
Lieveheersbeestje
Nee hier ook maandag een foto van day 23!quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Nee in je post van maandag zie ik precies dezelfde met dezelfse dag erbij
Misschien gaat er iets mis aan mijn kant
Waarvoor is dit?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:20 schreef Sylvana het volgende:
Hmm, dat klinkt idd alsof je wat rustiger aan moet doen ja. Maar iig wel fijn dat je er nu achter bent wat er niet klopte
JJ, ik ben erg benieuwd naar je jurkje, klinkt als een schattig idee!
Sarabi, je kwallen worden erg leuk!
Ik ben wel tevreden over die vandaag
[ afbeelding ]
Vooral die variatie linksonder vind ik mooi
En ik ben al bijna op de helft
Toch blij dat ik heb doorgezet, want vorige week had ik zoiets van, ik ga ook wel kleuren
Dit zijn zentangle-patronenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag ook klaar! Wat fijn om dit te doen zeg.
[..]
Waarvoor is dit?Mandala's dan? Ik ben geen geniale teruglees-held
Ah, dankjewelquote:Op donderdag 25 september 2014 19:10 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb al lekker weekend. Vandaag was er markt, helaas geen leuke creatieve dingen gevonden.
Heb een cookie bij koekiemonster gemaakt. Zal de foto nog even bewerken straks.
Erg mooie kwallen Sarabi. En wat RenRen tekent vind ik echt super knap!
Deze vind ik heel gaaf ^^quote:
Haha dat is wel zo handig dan jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:53 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, zit in m`n buik, haha! Nee ik ben as we speak het werkje van vandaag aan het maken, dus dan kan ik die zo even in 1x plaatsen.
Simpel, maar heel erg leuk! fijne vakantie!quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:33 schreef Sarabi het volgende:
Toch nog even tijd gevonden tussen het inpakken door om te uploaden
[ afbeelding ]
Tot over een weekje
Dat is idd ff iets wat belangrijker is ja. Fijn dat het er wel redelijk uit ziet, maar je weet maar nooit met oude mensjes. Doe maar even rustig aan vanavond dan, sterkte!quote:Op maandag 29 september 2014 20:41 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb 30 gemaakt, maar ik moet het nog strijken. Moest onverwachts naar het ziekenhuis, m'n omaatje opgenomen met rare bloedingen. Maar het lijkt er vooralsnog wel redelijk uit te zien, ze is in goede handen. Ben nu nog bij mn moeder. Even tot rust komen. Morgen dus een foto!
Ja, dat is idd wel fijn ja, leuke dingen doen zonder dat je toch elke dag moet zeg maar. Dat vond ik van het weekend wel lastig, weinig thuis omdat we naar de sauna en op bezoek gingen, maar dan toch iets snel moeten maken en er dan ook niet echt tevreden over zijn omdat het niet echt "zen" gedaan is zeg maar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:16 schreef DonnaRush het volgende:
Nee, ik heb het roze uiltje van de challenge inmiddels al af en ik wil me nu even focussen op borduren en series kijken. Leuke dingen doen zonder druk erachter zeg maar. Misschien in november weer haken. Ik wil namelijk nog wat onderdelen van m`n gehaakte kerststal erbij maken, dus dat is dan wel leuk!
Ja met borduren is dat idd wel handiger misschien ja. Leuk werkje! En dat is misschien wel handig ja, een voor-na foto. Succes!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:12 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens mij zag ik die 30 minuten ergens op Instagram langskomen dan. Vond het ook wel een mooie combi, 30-30 En met borduren is het anders ook lastig een vast ding per dag te bedenken.
Dag 1: [ afbeelding ]
Denk dat ik elke keer maar een voor/na doe zodat je duidelijk verschil ziet
Dankje! Vandaag 7.5 jaar samen met mijn vriend, dus hartjesdagquote:
Dankjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:18 schreef DonnaRush het volgende:
Ohhhhhhhh. Mijn favoriet tot nu toe denk ik
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Erg druk geweest het afgelopen weekend (2e geworden op het nk en groot feest voor schoonvaders 50e verjaardag) dus weinig gekleurd. MAAR wel elke dag even gekleurd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoop ik wel, ik weet alleen niet of ik zoveel (leuke) kleurtjes heb. Ik wil ze wel allemaal van katoen maken, zodat ze min of meer hetzelfde aanvoelen en even groot zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef Sylvana het volgende:
Leuk Spiegelei! Ga je ook 31 verschillende kleuren doen of niet?
Ja ik heb ze met een geodriehoek getekend ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:57 schreef DonnaRush het volgende:
Heb je de lijnen van stap 4 strak getekend met een liniaal of zoiets? Zo te zien doet het origineel het met de losse hand en een beetje 'bol' .
Still like it though.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ik heb ze met een geodriehoek getekend ja.
Je hebt er idd lang over gedaan, maar het einde is nu in zichtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik dacht dat ik hier vandaag al gepost had maar kennelijk niet
[ afbeelding ]
Het schiet niet heel erg op.
Leuk!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:24 schreef Cygne het volgende:
Wordt mooi, Sarabi!
En dat zentangle lijkt me tof! Ik ga eens overwegen hier ook aan te haken.
Op mn Pinterest heb ik een heel bord met how to's, dus je kunt je lol op als je wiltquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Still like it though.
Leuk stappenplan. Ga die ook eens proberen
Thnxquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:26 schreef Cygne het volgende:
Tof!
Ik zag bij pipoos een paar boeken daarover. Maar veel te duur voor te weinig, vond ik. En de verkoopster stond ontzettend belerend te doen tegen een klant. Toen wou ik sowieso al niks meer kopen.
Wilde het herfstig maken met een 'grauwe' achtergrondquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef Sylvana het volgende:
Ow ik had hem gewoon zo gelaten denk ik.
+1quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:16 schreef Cygne het volgende:
Dit is toch ook wel erg leuk! Dacht dat ie met gekleurde achtergrond misschien wat druk zou worden maar dat valt heel erg mee! Mooi!
Ja denk dat dat idd mooier is dan met die polychromos ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:10 schreef Cygne het volgende:
Dag 4 dan maar
[ afbeelding ]
Met polychromos. Vind t best ok. Maar met die zwarte achtergrond vind ik t diepe van stift of starsustpen mooier.
Jojogirl, doe jij nog borduren trouwens? Al meer dan week niks meer gezienquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:29 schreef Jojogirl het volgende:
Even 2 dagen tegelijk, gisteren wel foto gemaakt maar niet meer gepost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam er alleen vanochtend achter dat er een kruisje teveel zit in de stukje van gisteren dus moet weer ff wat uithalen helaas.
Leukquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef MissStevie het volgende:
Nu ik genomineerd ben op facebook om 5 dagen een zwart-wit foto te plaatsen wil ik hier ook weer beginnenIk ga 30 dagen lang bijzondere, leuke of opvallende foto's plaatsten.
Dag 1
Een heerlijke westernles gehad vandaag. er valt nog een hele hoop te leren! maar het balletje begint eindelijk een beetje te rollen en ik heb er (ondanks mijn frustratie dat het niet ging zoals ik wou) Ontzettend van genoten!
[ afbeelding ]
Kaleidocolor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:36 schreef Sarabi het volgende:
Wow die is ook weer mooi Cygne!
Uit welk boek kwamen deze ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door MissStevie op 16-10-2014 21:04:06 ]No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Wat voor ras is ze? Kan t niet zo goed zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:23 schreef MissStevie het volgende:
Dankje! We zijn ook echt suuuper blij met haar!![]()
't is een schatje
Dat is wel een leuk idee ja!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:06 schreef MissStevie het volgende:
bedacht me net iets.. is het misschien leuk om in de OP een lijstje te zetten van welke users er bezig zijn met een challenge en watvoor challenge ze doen en een lijste met users die een challenge afgerond hebben en met erachter watvoor challenge ze hebben gedaan? het is maar een ideetje.. popped up in my head![]()
![]()
Oeh. Mijn broer heeft n Engelse.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:15 schreef MissStevie het volgende:
ze is 'gevaarlijk'een Amerikaanse stafford
Die zijn ook leuk.. kleine macho'squote:
Ik ga opnieuw beginnenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja denk dat dat idd mooier is dan met die polychromos ja.
[..]
Jojogirl, doe jij nog borduren trouwens? Al meer dan week niks meer gezien
Haha dat is idd niet handig ja! Wel een goede tijd gelopen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:12 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik ga opnieuw beginnenHad vorige week eerst wel nog foto's gemaakt maar niet gepost. Daarna gingen we een weekendje naar Londen (om een halve marathon ten lopen) en ik had ff niet bedacht dat elke dag borduren dan niet ging lukken. Beetje blont
Poging 2 dus vanaf vandaag.
Lijstje in de OP lijkt me leuk trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten aub.. haal hem zo weer weg
[ Bericht 19% gewijzigd door MissStevie op 19-10-2014 01:22:57 ]No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |