Ah, dankjewelquote:Op donderdag 25 september 2014 19:10 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb al lekker weekend. Vandaag was er markt, helaas geen leuke creatieve dingen gevonden.
Heb een cookie bij koekiemonster gemaakt. Zal de foto nog even bewerken straks.
Erg mooie kwallen Sarabi. En wat RenRen tekent vind ik echt super knap!
Deze vind ik heel gaaf ^^quote:
Haha dat is wel zo handig dan jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:53 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, zit in m`n buik, haha! Nee ik ben as we speak het werkje van vandaag aan het maken, dus dan kan ik die zo even in 1x plaatsen.
Simpel, maar heel erg leuk! fijne vakantie!quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:33 schreef Sarabi het volgende:
Toch nog even tijd gevonden tussen het inpakken door om te uploaden
[ afbeelding ]
Tot over een weekje
Dat is idd ff iets wat belangrijker is ja. Fijn dat het er wel redelijk uit ziet, maar je weet maar nooit met oude mensjes. Doe maar even rustig aan vanavond dan, sterkte!quote:Op maandag 29 september 2014 20:41 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb 30 gemaakt, maar ik moet het nog strijken. Moest onverwachts naar het ziekenhuis, m'n omaatje opgenomen met rare bloedingen. Maar het lijkt er vooralsnog wel redelijk uit te zien, ze is in goede handen. Ben nu nog bij mn moeder. Even tot rust komen. Morgen dus een foto!
Ja, dat is idd wel fijn ja, leuke dingen doen zonder dat je toch elke dag moet zeg maar. Dat vond ik van het weekend wel lastig, weinig thuis omdat we naar de sauna en op bezoek gingen, maar dan toch iets snel moeten maken en er dan ook niet echt tevreden over zijn omdat het niet echt "zen" gedaan is zeg maar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:16 schreef DonnaRush het volgende:
Nee, ik heb het roze uiltje van de challenge inmiddels al af en ik wil me nu even focussen op borduren en series kijken. Leuke dingen doen zonder druk erachter zeg maar. Misschien in november weer haken. Ik wil namelijk nog wat onderdelen van m`n gehaakte kerststal erbij maken, dus dat is dan wel leuk!
Ja met borduren is dat idd wel handiger misschien ja. Leuk werkje! En dat is misschien wel handig ja, een voor-na foto. Succes!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:12 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens mij zag ik die 30 minuten ergens op Instagram langskomen dan. Vond het ook wel een mooie combi, 30-30 En met borduren is het anders ook lastig een vast ding per dag te bedenken.
Dag 1: [ afbeelding ]
Denk dat ik elke keer maar een voor/na doe zodat je duidelijk verschil ziet
Dankje! Vandaag 7.5 jaar samen met mijn vriend, dus hartjesdagquote:
Dankjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:18 schreef DonnaRush het volgende:
Ohhhhhhhh. Mijn favoriet tot nu toe denk ik
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Erg druk geweest het afgelopen weekend (2e geworden op het nk en groot feest voor schoonvaders 50e verjaardag) dus weinig gekleurd. MAAR wel elke dag even gekleurd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |