Dat hoop ik wel, ik weet alleen niet of ik zoveel (leuke) kleurtjes heb. Ik wil ze wel allemaal van katoen maken, zodat ze min of meer hetzelfde aanvoelen en even groot zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef Sylvana het volgende:
Leuk Spiegelei! Ga je ook 31 verschillende kleuren doen of niet?
Ja ik heb ze met een geodriehoek getekend ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:57 schreef DonnaRush het volgende:
Heb je de lijnen van stap 4 strak getekend met een liniaal of zoiets? Zo te zien doet het origineel het met de losse hand en een beetje 'bol' .
Still like it though.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ik heb ze met een geodriehoek getekend ja.
Je hebt er idd lang over gedaan, maar het einde is nu in zichtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik dacht dat ik hier vandaag al gepost had maar kennelijk niet
[ afbeelding ]
Het schiet niet heel erg op.
Leuk!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:24 schreef Cygne het volgende:
Wordt mooi, Sarabi!
En dat zentangle lijkt me tof! Ik ga eens overwegen hier ook aan te haken.
Op mn Pinterest heb ik een heel bord met how to's, dus je kunt je lol op als je wiltquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Still like it though.
Leuk stappenplan. Ga die ook eens proberen
Thnxquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:26 schreef Cygne het volgende:
Tof!
Ik zag bij pipoos een paar boeken daarover. Maar veel te duur voor te weinig, vond ik. En de verkoopster stond ontzettend belerend te doen tegen een klant. Toen wou ik sowieso al niks meer kopen.
Wilde het herfstig maken met een 'grauwe' achtergrondquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef Sylvana het volgende:
Ow ik had hem gewoon zo gelaten denk ik.
+1quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:16 schreef Cygne het volgende:
Dit is toch ook wel erg leuk! Dacht dat ie met gekleurde achtergrond misschien wat druk zou worden maar dat valt heel erg mee! Mooi!
Ja denk dat dat idd mooier is dan met die polychromos ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:10 schreef Cygne het volgende:
Dag 4 dan maar
[ afbeelding ]
Met polychromos. Vind t best ok. Maar met die zwarte achtergrond vind ik t diepe van stift of starsustpen mooier.
Jojogirl, doe jij nog borduren trouwens? Al meer dan week niks meer gezienquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:29 schreef Jojogirl het volgende:
Even 2 dagen tegelijk, gisteren wel foto gemaakt maar niet meer gepost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam er alleen vanochtend achter dat er een kruisje teveel zit in de stukje van gisteren dus moet weer ff wat uithalen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |