Ehhh ben je high wella?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:10 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij zou toch koken? gewoon bij jou thuis a matti
knoflookhuis nighquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Ehhh ben je high wella?
Dit had niets met de meet bij Klinkerbotsing thuis te maken
Watquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Ehhh ben je high wella?
Dit had niets met de meet bij Klinkerbotsing thuis te maken
jaaaaa lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:34 schreef Santello het volgende:
Iemand die zin heeft in [ afbeelding ]
Ik ga er nu heen. Lekker romantisch ijsje eten. Beetje praten. Beetje lachen. Beetje lebberen (ijsje viespeuk).
Bij mij om de hoek. Moet ik je ophalen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaaaaa lekker
Zijn ze nu nog open? Heb alleen bij de werffffff daar ijs gehaald.
Ja maak maar een goede omweg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek. Moet ik je ophalen?
Kan niet. Moet 1 rechte lijn zijn. Benzine is bijna op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maak maar een goede omweg.
blijf dan maar weg, skere boyquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan niet. Moet 1 rechte lijn zijn. Benzine is bijna op.
Golddigger jij? Was een test... Ik zwem in geld.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
blijf dan maar weg, skere boy
quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:02 schreef Santello het volgende:
[..]
Golddigger jij? Was een test... Ik zwem in geld.
Hosfels zijn bagger. Ik had donderdagavond een training in Amsterdam en vrijdagochtend een examen. Dus hadden ze kamers voor ons geboekt bij een 4 sterren hotel. Met badquote:Op zaterdag 13 september 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hostel is wel goed. Studenten hotel is nu ook in.
normaal gesproken ben ik de sugamamaquote:Op zaterdag 13 september 2014 01:02 schreef Santello het volgende:
[..]
Golddigger jij? Was een test... Ik zwem in geld.
Had n huis met bad. Welgeteld 3x gebruik van gemaakt. Ondingen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hosfels zijn bagger. Ik had donderdagavond een training in Amsterdam en vrijdagochtend een examen. Dus hadden ze kamers voor ons geboekt bij een 4 sterren hotel. Met bad
helpt wel tegen knoflookgeur?quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had n huis met bad. Welgeteld 3x gebruik van gemaakt. Ondingen.
Nee, ik koop een huis onder mijn eigen naam en met mijn eigen geld. Ik trouw niet in gemeenschap van goederenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet, weet jij het? Wanneer gaan wij een huis kopen?
Hoezoquote:Op zaterdag 13 september 2014 08:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had n huis met bad. Welgeteld 3x gebruik van gemaakt. Ondingen.
Hosfels zijn fucking bagger ja. Komt ook door maliki. Je kan beter hostels nemen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hosfels zijn bagger. Ik had donderdagavond een training in Amsterdam en vrijdagochtend een examen. Dus hadden ze kamers voor ons geboekt bij een 4 sterren hotel. Met bad
quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hosfels zijn fucking bagger ja. Komt ook door maliki. Je kan beter hostels nemen.
Kom niet tof doen want koelies kunnen niet vechten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik pas me aan aan dit topic.
maar, thx. I guess..
Oke nog beter dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik koop een huis onder mijn eigen naam en met mijn eigen geld. Ik trouw niet in gemeenschap van goederen
ik ben een indier, punjabi..quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kom niet tof doen want koelies kunnen niet vechten.
Koelie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ben een indier, punjabi..
je mag komen
SHOTS FIRED (letterlijk dan)quote:
Shit is aan nu.quote:
Jij.quote:
Je tijd aan dingen verliezen, dat je niet nodig hebt. Behoorlijk volgens mijn definitiequote:Op zaterdag 13 september 2014 13:01 schreef TheMagnificent het volgende:
F&L / Hoe materialistisch ben ik nou eigenlijk?
Interessant onderwerp. Hoe definiėren jullie materialisme en in hoeverre zijn jullie zelf materialist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |