Hosfels zijn bagger. Ik had donderdagavond een training in Amsterdam en vrijdagochtend een examen. Dus hadden ze kamers voor ons geboekt bij een 4 sterren hotel. Met badquote:Op zaterdag 13 september 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hostel is wel goed. Studenten hotel is nu ook in.
normaal gesproken ben ik de sugamamaquote:Op zaterdag 13 september 2014 01:02 schreef Santello het volgende:
[..]
Golddigger jij? Was een test... Ik zwem in geld.
Had n huis met bad. Welgeteld 3x gebruik van gemaakt. Ondingen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hosfels zijn bagger. Ik had donderdagavond een training in Amsterdam en vrijdagochtend een examen. Dus hadden ze kamers voor ons geboekt bij een 4 sterren hotel. Met bad
helpt wel tegen knoflookgeur?quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had n huis met bad. Welgeteld 3x gebruik van gemaakt. Ondingen.
Nee, ik koop een huis onder mijn eigen naam en met mijn eigen geld. Ik trouw niet in gemeenschap van goederenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet, weet jij het? Wanneer gaan wij een huis kopen?
Hoezoquote:Op zaterdag 13 september 2014 08:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had n huis met bad. Welgeteld 3x gebruik van gemaakt. Ondingen.
Hosfels zijn fucking bagger ja. Komt ook door maliki. Je kan beter hostels nemen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hosfels zijn bagger. Ik had donderdagavond een training in Amsterdam en vrijdagochtend een examen. Dus hadden ze kamers voor ons geboekt bij een 4 sterren hotel. Met bad
quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hosfels zijn fucking bagger ja. Komt ook door maliki. Je kan beter hostels nemen.
Kom niet tof doen want koelies kunnen niet vechten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik pas me aan aan dit topic.
maar, thx. I guess..
Oke nog beter dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik koop een huis onder mijn eigen naam en met mijn eigen geld. Ik trouw niet in gemeenschap van goederen
ik ben een indier, punjabi..quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kom niet tof doen want koelies kunnen niet vechten.
Koelie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ben een indier, punjabi..
je mag komen
SHOTS FIRED (letterlijk dan)quote:
Shit is aan nu.quote:
Jij.quote:
Je tijd aan dingen verliezen, dat je niet nodig hebt. Behoorlijk volgens mijn definitiequote:Op zaterdag 13 september 2014 13:01 schreef TheMagnificent het volgende:
F&L / Hoe materialistisch ben ik nou eigenlijk?
Interessant onderwerp. Hoe definiėren jullie materialisme en in hoeverre zijn jullie zelf materialist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |