Ieuw. Daar hoef je geen wetenschappelijk onderzoek voor gedaan te hebben om dat te kunnen concluderen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:36 schreef Mathemaat het volgende:
Zoet en lamslever gaan niet goed samen
Jawel, ik had azijn bij de lever gedaan en de uitjes zoet gemaakt. Maar de smaak van lever was gewoon te overheersend en het contrast met zoet maakte het nog sterker. XDquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ieuw. Daar hoef je geen wetenschappelijk onderzoek voor gedaan te hebben om dat te kunnen concluderen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jawel, ik had azijn bij de lever gedaan en de uitjes zoet gemaakt. Maar de smaak van lever was gewoon te overheersend en het contrast met zoet maakte het nog sterker. XD
Idd, ik hoef paar maanden lang geen lever meer te zien.quote:
Ehhh ben je high wella?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:10 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij zou toch koken? gewoon bij jou thuis a matti
knoflookhuis nighquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Ehhh ben je high wella?
Dit had niets met de meet bij Klinkerbotsing thuis te maken
Watquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Ehhh ben je high wella?
Dit had niets met de meet bij Klinkerbotsing thuis te maken
jaaaaa lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:34 schreef Santello het volgende:
Iemand die zin heeft in [ afbeelding ]
Ik ga er nu heen. Lekker romantisch ijsje eten. Beetje praten. Beetje lachen. Beetje lebberen (ijsje viespeuk).
Bij mij om de hoek. Moet ik je ophalen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaaaaa lekker
Zijn ze nu nog open? Heb alleen bij de werffffff daar ijs gehaald.
Ja maak maar een goede omweg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek. Moet ik je ophalen?
Kan niet. Moet 1 rechte lijn zijn. Benzine is bijna op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maak maar een goede omweg.
blijf dan maar weg, skere boyquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan niet. Moet 1 rechte lijn zijn. Benzine is bijna op.
Golddigger jij? Was een test... Ik zwem in geld.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
blijf dan maar weg, skere boy
quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:02 schreef Santello het volgende:
[..]
Golddigger jij? Was een test... Ik zwem in geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |