Alhoewel ik niet beter spreek dan die Turken schaam ik me hier en daar wel voor hun taalgebruik ("Marokanlar", "... biktim amk").quote:Op donderdag 11 september 2014 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je het hiertussen had gedaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wammes![]()
O.quote:Op donderdag 11 september 2014 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe het met je gaat. Copy-paste van internet natuurlijk. Maar de grap was dus je naam, Santello -> Tello-san. [ afbeelding ] Je weet wel, omdat Japanners '-san' achter iemands naam plakken als beleefdheid.
Ik heb wel een aantal turkse vriendinnen ja maar dat is niet de reden. Het is meer als je ergens komt dan sluit je je eerst aan waar je het 'veiligst' bij voelt, zoiets meer denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 01:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is je affiniteit met Turken/Turkije?Op vakantie geweest? Veel Turken in de vriendenkring? Familie die er woont?
Haha nee ben niet op zoek naar een echtgenoot..quote:Op donderdag 11 september 2014 01:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zoek je een Tsetsejeense echtegenoot of mag het ook een Turk zijn? Caucasus vrouwen zijn veelal mooi en hebben een goede doch enigzins temperamentvolle reputatie.
Je moet weten dat hier ook vrijgezelle Turken posten die best een vrouw zoeken, zo eentje die baklava kan maken maar ook haar weg weet op de fiets naar de bibliotheek.
Stiekem wil je zelf.quote:Op donderdag 11 september 2014 07:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Nieuwe prooi voor casanova Abdul!
Als je Frans kent, zul je merken dat er een aantal Turkse woorden overeenkomen.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Bedankt voor de info.Ik heb een beetje Tsjechisch geleerd en ook daarbij waren er geen overeenkomsten met Nederlands. Lastig in het begin, maar wel interessant.
Waarom ben je daar geweest?quote:Ik ga de link checken, thanks.Mijn nichtje heeft in Turkije gewoond en zij spreekt de taal. Ik vind het mooi klinken en ik ben geïnteresseerd in Turkstalige gebieden, zoals Turkije (waar ik in de jaren '90 meerdere malen ben geweest), Azerbeidzjan, Turkmenistan etc.
Is op Pardus gebaseerd, zoals ik dacht. Met 'PiSi' kun je de (geïnstalleerde) pakketten/software beheren in Pardus. Volgens mij is TÜBİTAK inmiddels gestopt met het ontwikkelen van Pardus, en gaat de community daarop door met Pisi.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een Turkse team heeft Pisi, een Linux-based OS, ontwikkeld. Ik heb er zelf weinig verstand van, maar misschien iets voor jou...
http://www.pisilinuxworld.org/
Zal eens kijken of ik het op een USB-stick kan installeren. Thanks!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:53 schreef zarGon het volgende:
Pardus altijd nummer één, omdat Turkse Linux-distro..
.
Tche tcherere tche tche,quote:
Waar zoek je dan wel naar? Ik kan heel goed googlen!quote:Op donderdag 11 september 2014 08:18 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha nee ben niet op zoek naar een echtgenoot..
Wat is jouw mening over Turken eigenlijk? Wat voel je, welke gedachten gaan er door je heen en wat doet dat met je?!quote:
Waarom zo sarcastisch, bruur?quote:
Leuk om te horen dat we je dat gevoel geven.quote:Op donderdag 11 september 2014 08:13 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal turkse vriendinnen ja maar dat is niet de reden. Het is meer als je ergens komt dan sluit je je eerst aan waar je het 'veiligst' bij voelt, zoiets meer denk ik.
quote:Aardbeving dreigt bij Istanbul
donderdag 11 sep 2014, 00:41 (Update: 11-09-14, 06:50)
Deskundigen vrezen dat er voor de kust van de Turkse stad Istanbul een aardbeving kan ontstaan. Ze zijn ongerust omdat het op een deel van een breuklijn in de zeebodem verdacht rustig is. Normaal staat er spanning op de breuklijn tussen de aardschollen, maar nu is het ineens stil.
Dat kan volgens seismologen betekenen dat er een 'gat' is ontstaan, waarin de onderlaag na jarenlange opbouw van spanning naar boven komt, wat resulteert in een aardbeving, mogelijk met een kracht van 7 op de schaal van Richter.
Oude huizen
De verdachte plek ligt in de Zee van Marmara, zo'n tien kilometer ten westen van de miljoenenstad Istanbul. Deskundigen waarschuwen dat een aardbeving tot grote schade kan leiden, omdat er in Istanbul veel oude gebouwen staan, die niet voldoen aan de laatste bouweisen als het om aardbevingsbestendigheid gaat.
De laatste aardbeving in de regio was in 1999 in Izmit, ten oosten van Istanbul. Die kostte aan duizenden mensen het leven.
Hahaha, kun je niet bepalen welke smiley geschikt is?quote:Op donderdag 11 september 2014 09:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom zo sarcastisch, bruur?
[..]
Leuk om te horen dat we je dat gevoel geven.
Ik moest lachten bij het idee dat een meisje zo graag bloed wil verliezen.quote:
Nee, ik zit op mobiel en kon de code van de zonnebrilsmiley niet meer herinneren.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, kun je niet bepalen welke smiley geschikt is?.
Helemaal rechtsboven op je gebruikersnaam en vervolgens op 'opties' klikken. "Emoticons by quickreply?" -> Ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mobiel en kon de code van de zonnebrilsmiley niet meer herinneren.
quote:Op donderdag 11 september 2014 10:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moest lachten bij het idee dat een meisje zo graag bloed wil verliezen.
quote:Hello everyone! I am 16, almost 17. I recently joined and it's great to be able to communicate with others who share an interest in the honoring, instead of shaming menstruation. I've always had an interest in menstruation. I wanted my period SO badly for about 3 years before I actually got my period ( I was 13 when I started ). You always hear people say, oh you'll hate it once you get it. I never did hate it. I do get mild to severe cramps and sometimes my period can be a little inconvenient, but I've never hated it. There's something amazing about being able to create another person, you are truly creating life and menstrual blood is a symbol of that. I use a menstrual cup (Divacup) and I always felt that throwing my menstrual blood down the toilet was a shame and a waste. I have not painted with my blood, and don't have much of interest in doing that because I'm not much of a painter. I am trying to become more spiritual though and am planning on giving my blood back to Earth by pouring it on the ground. It feels kind of ridiculous but maybe it will feel right once I do it, knowing that my blood is nurturing the Earth instead of being chemically filtrated in a water processing plant like it's poison. I also think it would be very interesting to use my blood as ink. I have a quill pen and I am thinking about writing with my blood ( in a journal, that is private ). Anyways, I've started collecting my blood for that last 2 days of my cycle for these reasons, so here is my moon blood (with a moon stone).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |