Alleen de #hippe #allochtonen komen hier.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:03 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst altijd dat er vast geen allochtoon te bevinden zal zijn op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha yes ik voel me al thuisquote:Op woensdag 10 september 2014 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alleen de #hippe #allochtonen komen hier.
Ohh ja, dat!quote:Op woensdag 10 september 2014 23:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Of een mensensoepje. "Mensen op fok!"
Spreekvaardigheid is bij mij het grootste probleem. Ik kan prima lezen en schrijven in een laag tempo, maar niet op een hoog niveau uiteraard. Turkse films, series en programma's kan ik makkelijk volgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je dat echt nodig, denk je?Zou zelfstudie, vaker Turkse boeken lezen en Turkse programma's kijken niet genoeg zijn?
Precies mij met Marokkaans dan.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Spreekvaardigheid is bij mij het grootste probleem. Ik kan prima lezen en schrijven in een laag tempo, maar niet op een hoog niveau uiteraard. Turkse films, series en programma's kan ik makkelijk volgen.
Mocht je me ooit meeten, dan snap je wel wat ik bedoel. Alle vragen die je in het Turks stelt begrijp ik en beantwoord ik vrolijk in het Nederlands.
Dag Milly88,quote:Op woensdag 10 september 2014 23:11 schreef Milly88 het volgende:
Hey crip ben jij wel turks? En wat is de rest van afkomst dan?
Werd er Nederlands gesproken bij jou thuis?quote:
Oh leuk. Ik ben Tsjetsjeensequote:Op donderdag 11 september 2014 00:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Dag Milly88,
Ik ben Japans. En jij?
Ik ben benieuwd hoe je het hiertussen had gedaan...quote:Op woensdag 10 september 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Spreekvaardigheid is bij mij het grootste probleem. Ik kan prima lezen en schrijven in een laag tempo, maar niet op een hoog niveau uiteraard. Turkse films, series en programma's kan ik makkelijk volgen.
Mocht je me ooit meeten, dan snap je wel wat ik bedoel. Alle vragen die je in het Turks stelt begrijp ik en beantwoord ik vrolijk in het Nederlands.
O-genki desu ka, Tello-san?quote:Op donderdag 11 september 2014 00:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Dag Milly88,
Ik ben Japans. En jij?
Que?? :dquote:Op donderdag 11 september 2014 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik benieuwd hoe je het hiertussen had gedaan...
[..]
O-genki desu ka, Tello-san? [ afbeelding ]
Haha ow is dat zo? Groznyquote:Op donderdag 11 september 2014 00:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Nice! Daar komt mijn oom vandaan. Welke stad?
Nee. Dacht dat je me in de maling nam haha. (hoezo is het onmogelijk dat er iemand Tjsetsjeens is, maar dat terzijde :p )quote:
Haha ik dacht al. Ja Tsjetsjenie klinkt ook vaak onbekend voor veel mensen. Als ze ohja zeggen dan moet ik meestal wel opmerken dat ik het dus niet over Tjechie heb en dan krijg ik vraagtekens hahaquote:Op donderdag 11 september 2014 00:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee. Dacht dat je me in de maling nam haha. (hoezo is het onmogelijk dat er iemand Tjsetsjeens is, maar dat terzijde :p )
Wat is je affiniteit met Turken/Turkije?quote:
Zoek je een Tsetsejeense echtegenoot of mag het ook een Turk zijn? Caucasus vrouwen zijn veelal mooi en hebben een goede doch enigzins temperamentvolle reputatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |