SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen turk maar hier komtie dan.
Als ik kisir maak week ik het ook in waterquote:Op maandag 8 september 2014 17:28 schreef Crip het volgende:
Mensen die couscous maken door het te weken in heet water.
Met je hoofd.quote:Op maandag 8 september 2014 17:28 schreef Crip het volgende:
Mensen die couscous maken door het te weken in heet water.
Y u do disquote:Op maandag 8 september 2014 18:03 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Als ik kisir maak week ik het ook in water
Als de meet doorgaat (quote:Op zondag 7 september 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ik en Arcadia dachten aan een meet ergens in november. Wie hebben er allemaal interesse? In dat geval kom ik er half oktober ofzo op terug (wellicht met een datumprikker) wanneer iedereen beter zicht heeft op de plannen in november.
True story. Sende gelz dan kunnen wij 2 er stiekem vandoor.quote:Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
Wow. TM en Borte gaan eindk meeten. Arcadia derde wiel.
okiquote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kom meeten met mij . Ik breng koekjes.
Wist gewoon dat jij deze ging droppen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
Zwollequote:
Ben benieuwd hoe het afloopt...quote:Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
Gemeen...quote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:
Ik moest net oncontroleerbaar lachen door dat Tourette on tour programma op rtl5.
Astagfirallah
Vinnik schattig.quote:Op maandag 8 september 2014 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ging vanzelf
Iemand heeft als tic zo'n handeling als die 'hnnnnng' memeplaatjes.
Bij die andere deelnemers moest ik niet lachen, maar deze deed me denken aan die plaatjes vandaar.quote:
Ik zal je het voordeel van de twijfel geven dan.quote:Op maandag 8 september 2014 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij die andere deelnemers moest ik niet lachen, maar deze deed me denken aan die plaatjes vandaar.
Astaghfirallahquote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:
Ik moest net oncontroleerbaar lachen door dat Tourette on tour programma op rtl5.
Astagfirallah
Ik had vroeger een buurman met tourette. Veel gelachenquote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:
Astagfirallah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens de meet van Borte, TM en Abdul. Hier duwt Abdul TM het water in met zn belly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |