Omg dat ziet er super tof uitquote:
Het herinnert me echt aan de Sims 2, dat je je eigen winkel kon bouwenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg dat ziet er super tof uit
Ik moet die kampeeruitbreiding ook nog kopen. Doe ik wel als mijn geld weer binnen is. Wel leuke uitbreidingen volgens mij. Mis alleen nog steeds de huisdieren
Oh echt, er zijn weer kelders? Was mij nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef Lyssa het volgende:
Vanuit de gratis update zijn er nu ook kelders en al eerder was de stamboom weer ingevoerd!
Ik ga nu de nieuwe uitbreiding spelen! Ik heb er zin in!
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:36 schreef mschol het volgende:
wel fijn dat EA lijkt te zijn afgestapt van de limited edities bij de expansions...
bij sims 3 had vrijwel elke grote expansion een limited editie met bonus content..quote:
Kelders zitten in de update van 27 maart, dus zijn er nog maar net.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh echt, er zijn weer kelders? Was mij nog niet opgevallenDie stamboom wel.
Ben benieuwd hoe je de nieuwe uitbreiding vindt! Ik kan hem nog niet kopen.
Oh dat ziet er best leuk uitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Kelders zitten in de update van 27 maart, dus zijn er nog maar net.
De make up opties zijn achterlijk, wtf.. Met name vooral Ziggy Stardust achtige shit. Alsof je dat als arts, detective of store owner gaat dragen.. Zonde..
[ afbeelding ]
Dit soort shit..
Ik ben blij met mn custom make up (de wimpers & eyeliner) en haar. Al zit er bij het haar best wel wat leuke dingen.
Nieuwe kleding is minimaal, wel wat leuke dingetjes, maar niet heel veel ofzo.
Verder kan je eindelijk hele huizen/lots draaien, zodat de voorkant aan de gewenste kant geplaatst kan worden ipv automatisch, dat is wel tof!
Dat is het ook! Winkel runnen is helemaal nieuw, volgens mij! Die ga ik als eerste doenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:41 schreef Deuce92 het volgende:
Ben benieuwd of die nieuwe uitbreiding de moeite waard is.
Heb me na de release van Sims 4 er wel even mee kunnen vermaken, maar na een paar weken was ik wel uitgebouwd. Hopelijk voegt de uitbreiding genoeg toe om de echte gameplay ook interessant te maken, ipv alleen het bouwen.
Het is inderdaad nieuw. Maar vraag me af of hoe lang het leuk is.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:08 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat is het ook! Winkel runnen is helemaal nieuw, volgens mij! Die ga ik als eerste doen
Idd, lijkt me superleuk om echt alle uitbreidingen en stuff packs enzo te hebben, maar dat is het geld zóóó niet waard.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
Gelukkig komen er niet zo vaak uitbreidingen. Maar aan het eind en je alles al hebt, heb je ook al een fortuin uitgegeven!
Jammer! Volgende maand dan maarquote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef Moira. het volgende:
KAAAAAK
Ik wilde gaan afrekenen.. Heb ik toch te weinig geld op m'n rekeningIneens alles wat eraf gehaald is
![]()
Shit, zit ik me net zo te verheugenHopen dat ik me de rest van de avond dan maar weer kan vermaken met sims 3..
OMG! Heb gelukkig een heel lief vriendje die me wat overmaaktquote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Jammer! Volgende maand dan maar
Whaaha! Opgelost! Geniet er maar van. Ben eigenlijk ook benieuwd naar de verhalen/huizen van de anderen hier.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG! Heb gelukkig een heel lief vriendje die me wat overmaakt![]()
Zat me er vet op te verheugen dus ging even bij hem klagen
1% klaar met downloadenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:52 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Whaaha! Opgelost! Geniet er maar van. Ben eigenlijk ook benieuwd naar de verhalen/huizen van de anderen hier.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
1% klaar met downloadenLet the wait begin.. Herinner ik me zelfs nog van Sims 1 als ik die ging installeren
Ik ben niet zo'n held met bouwen, hoewel het misschien leuker/simpeler is met deze, dat ga ik zo uitvinden
waarom?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:12 schreef summer2bird het volgende:
Uhrg, ben mijn harde schijf aan het defragmenteren, nu moet ik wachten tot hij klaar is, de pc opnieuw opstarten en dan kan ik weer spelen
Moment staat hij op Fase 76
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:52 schreef Moira. het volgende:
Ik zag trouwens in zo'n youtubefilmpje van iemand die de nieuwe uitbreiding speelde dat mannelijke Sims nu zwanger kunnen worden van aliens en dan bevallen van een alienbabyOMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat grappig! Ik heb nu een winkel, maar er is nog niets spannends gebeurd. Probeerde ook met een (wist ik eerst niet) getrouwde man te flirten, maar die raakte beschaamd![]()
Ik zag trouwens in zo'n youtubefilmpje van iemand die de nieuwe uitbreiding speelde dat mannelijke Sims nu zwanger kunnen worden van aliens en dan bevallen van een alienbabyit's not a bug, its a featureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag trouwens in zo'n youtubefilmpje van iemand die de nieuwe uitbreiding speelde dat mannelijke Sims nu zwanger kunnen worden van aliens en dan bevallen van een alienbabyDat kon in deel 2 toch ook al..? Deel 3 volgens mij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op maandag 6 april 2015 01:02 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat kon in deel 2 toch ook al..? Deel 3 volgens mij ook.
Ehm nee in deel 2 zat het al gewoon bij de basis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt?Ik ben al vanaf Sims 1 een fervent Sims-speelster maar heb daar echt nog nooit van gehoord
Was dat met uitbreidingspakketten ofzo? Want daar ben ik altijd al te arm voor geweest
Aah misschien weet ik dat van 2 dan gewoon niet meer omdat het alweer bijna 10 jaar geleden is dat ik dat voor het laatst heb gespeeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ehm nee in deel 2 zat het al gewoon bij de basis.
In sims 3 heb ik nog nooit n alien-kind gekregen; dat zat wel bij een uitbreiding (ik dacht Studentenleven).
Sportschool werkt primaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn Sim had na 1 kind nog een zwangerschapsbuik en nu is ze weer zwanger. Ohjeeeeeee! Dat wordt heel veel sportschool (of helpt dat niet?)...
Houden je sims echt zwangerschapsbuiken over na zwangerschap?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn Sim had na 1 kind nog een zwangerschapsbuik en nu is ze weer zwanger. Ohjeeeeeee! Dat wordt heel veel sportschool (of helpt dat niet?)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |