Weet ik. Maar zoveel geduld heb ik vaak niet. En Sims spelen is voor mij meer bouwen dan sims besturen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Kan ook zonder cheats.
Gewoon een goede baan hebben.
Snap ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het alleen raar dat het lijkt alsof je vriend het je verbied.
Je hoeft hem niet te vertellen dat je hebt gecheatquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ikNu lijkt het ook wel erg streng haha
Oeh levenlessen hierquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:20 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te vertellen dat je hebt gecheat
Zodra je 4000 van die punten hebt die je krijgt als je wensen van je Sim vervult kun je een trait kopen die ervoor zorgt dat je Sim niet meer hoeft te slapen. Daarmee heb je een stuk meer tijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Redbullkid het volgende:
Het spel is uitdagender en moeilijker wat het wel leuk maakt. Enkel vraag ik me af of het wel mogelijk is bij dit spel uitbreidingen te voegen. Je hebt al tijd te weinig zonder toevoegingen :p. Of ben ik de enige die dit zo ervaart?
Beter zoekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef Toekito het volgende:
Ik kom 'de echte Hein' nooit tegen....
waar dan? In de lounge en bar zie ik hem nooit. Die vind ik btw maar saai.quote:
The Lounge is de bejaardensoos, dus grote kans dat je hem daar wel tegenkomt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar dan? In de lounge en bar zie ik hem nooit. Die vind ik btw maar saai.
die kinderspeelpleinen zijn tof, de hele tech-carrière is cool. Astronaut lijkt me ook cool. Oh en komedie klinkt ook stoer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef luftersel het volgende:
Oké, naast dingen over Magere Hein, zwangerschappen en een hele boel crashes en bugs heb ik nog niks gelezen over dingen waarvan iedereen geniet. Zijn er geen nieuwe features die je omver blazen of zo? Helemaal niks?
die is ook saai.....maar geen heinquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
The Lounge is de bejaardensoos, dus grote kans dat je hem daar wel tegenkomt.
Ook al in de nachtclub geweest? Die zit in de tweede wereld.
De opkomst van Hein is dus wat magertjes bij jouquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
die is ook saai.....maar geen hein
Nicequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zodra je 4000 van die punten hebt die je krijgt als je wensen van je Sim vervult kun je een trait kopen die ervoor zorgt dat je Sim niet meer hoeft te slapen. Daarmee heb je een stuk meer tijd.
sow echt wel. MPG-mager.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
De opkomst van Hein is dus wat magertjes bij jou.
Is er geen self employment meer? (was ook niet meteen in TS3 maar omdat je writer of schilder kan zijn kan je misschien ook weer vanuit thuis werken voor je geld) Dan had je veel meer tijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Redbullkid het volgende:
Het spel is uitdagender en moeilijker wat het wel leuk maakt. Enkel vraag ik me af of het wel mogelijk is bij dit spel uitbreidingen te voegen. Je hebt al tijd te weinig zonder toevoegingen :p. Of ben ik de enige die dit zo ervaart?
Of allebei, zoals bij Sims 3; grote uitbreidingen en daarnaast de 'stuff packs,' en laten we de store content en nieuwe werelden niet vergeten.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:05 schreef mschol het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ea gaat doen met uitbreidingen: grote packs (van 15-30 euro, zoals bij 3) of kleinere losse dlc van enkele euro's per stuk (zoals b.v. simcity dat heeft)
E.v.t kunnen ze meerdere losse dlc wel bundelen in 1 code voor winkel aankopen
Je kunt buiten je werk om met bepaalde skills wel geld verdienen. Je kunt bijvoorbeeld boeken schrijven en royalties ontvangen.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is er geen self employment meer? (was ook niet meteen in TS3 maar omdat je writer of schilder kan zijn kan je misschien ook weer vanuit thuis werken voor je geld) Dan had je veel meer tijd.
Ook met private detective (die helaas niet terug kan komen want je hebt geen open buurt meer) kon je werken wanneer je wilde ;D
Ik heb schilderijen gemaakt. Voor een gemiddeld schilderij krijg je zo'n ¤750, soms heb je ook meesterwerken waar je wel 3 a 4000 voor kan krijgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je kunt buiten je werk om met bepaalde skills wel geld verdienen. Je kunt bijvoorbeeld boeken schrijven en royalties ontvangen.
Mijn Sim heeft als Tech Guru naast zijn werk ook apps en games gemaakt en daarop verdiend. Het viel echter in het niet bij zijn vaste inkomen. Ik heb hem een tijdje elke dag een game laten maken, en het meeste dat hij op één dag aan royalties heeft gekregen was ~$550. Dat lijkt misschien veel maar dat is slechts $3850 per week, terwijl hij met zijn vaste baan (tech guru, hoogste niveau) iets meer dan $7500 per week verdient. Daarnaast duurt het maken van een game heel wat uurtjes per dag, terwijl zijn vaste baan maar 15 uurtjes per week in beslag neemt.
Wellicht dat er met andere skills, zoals bijvoorbeeld schilderen, wat meer geld is te verdienen. Maar daar ben ik nog niet aan toegekomen.
Oftewel, als je eenmaal het hoogste niveau hebt werk je weinig uur voor veel geldquote:Op woensdag 10 september 2014 10:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je kunt buiten je werk om met bepaalde skills wel geld verdienen. Je kunt bijvoorbeeld boeken schrijven en royalties ontvangen.
Mijn Sim heeft als Tech Guru naast zijn werk ook apps en games gemaakt en daarop verdiend. Het viel echter in het niet bij zijn vaste inkomen. Ik heb hem een tijdje elke dag een game laten maken, en het meeste dat hij op één dag aan royalties heeft gekregen was ~$550. Dat lijkt misschien veel maar dat is slechts $3850 per week, terwijl hij met zijn vaste baan (tech guru, hoogste niveau) iets meer dan $7500 per week verdient. Daarnaast duurt het maken van een game heel wat uurtjes per dag, terwijl zijn vaste baan maar 15 uurtjes per week in beslag neemt.
Wellicht dat er met andere skills, zoals bijvoorbeeld schilderen, wat meer geld is te verdienen. Maar daar ben ik nog niet aan toegekomen.
Ik moet nog beginnenquote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Elkabee het volgende:
Mijn sim is dus niet meer verloofd. Het spel crashte weer en ik heb het niet gesaved. Mag ik dus opnieuw beginnen
Wow dat is wel echt gruwelijk vet! Doe je hem ook uploaden?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef Deuce92 het volgende:
Weer druk bezig geweest met bouwen.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:06 schreef Adolecens het volgende:
Iemand verveelde zich en heeft de set van Friends nagemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog meer;
http://imgur.com/a/W1fN3
Hier een Seinfield set;
http://imgur.com/a/rfpBW
Alles je van plastic houdt welquote:Op woensdag 10 september 2014 14:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
WowIs dat allemaal met standaard-items gedaan? Ziet er wel goed uit..
Maar wat zijn die personages fucking lelijk zegLigt denk ik aan zijn PC, of zijn ze echt zo slecht/lelijk in Sims 4?
De reviews zijn allemaal niet echt positief. Ik wilde hem kado doen aan mijn zusje, maar dat is zonde met zo wienig content. Dan kost het weer 300 euro voordat je een beetje een game hebt die op hetzelfde content-niveau zit als De Sims 3.
Na de laatste update heb ik geen crashes meerquote:Op woensdag 10 september 2014 12:22 schreef DeMarcus het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen![]()
Spel ligt vast al een paar dagen op de deurmat(kom alleen niet zo vaak thuis)
Pc heeft op dit moment ook wat crash problemen, dus ik ga hem eerst even herinstalleren
Kwam er net achter dat ie pas nu onderweg is....quote:Op woensdag 10 september 2014 15:48 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Na de laatste update heb ik geen crashes meer
Ik zou maar gauw thuis komen dan, want het spel is heel leuk vernieuwd!
Hangt af waar je het hebt besteld, denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:50 schreef DeMarcus het volgende:
[..]
Kwam er net achter dat ie pas nu onderweg is....
Snap niet dat als je hem preordered (lees 5 augustus besteld) dat hij dan nu pas verstuurd word....
Kan je dit uploadenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef Deuce92 het volgende:
Weer druk bezig geweest met bouwen.
[ afbeelding ]
Terwijl je het via Origin installeerde?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Mlijntje het volgende:
Ik dacht altijd met dat Origin dat je op je eigen account games kan ''blijven spelen''. Ik wou namelijk naast mijn desktop pc de Sims 4 ook op mijn laptop installeren, maar dan geeft hij aan: ''product code is al in gebruik''. Wel erg overdreven? Dat het maar op 1 pc kan..
Dat is vrij bebiel ja.. Lijkt me ook tegen bepaalde regelgeving ingaan..quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Mlijntje het volgende:
Ik dacht altijd met dat Origin dat je op je eigen account games kan ''blijven spelen''. Ik wou namelijk naast mijn desktop pc de Sims 4 ook op mijn laptop installeren, maar dan geeft hij aan: ''product code is al in gebruik''. Wel erg overdreven? Dat het maar op 1 pc kan..
Je moet gewoon inloggen met het zelfde account als op je pc tochquote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Mlijntje het volgende:
je moet dan ook alleen origin downloade, inloggen en sims 4 downloaden van je account, de key kan je theoretisch weggooien ( ivm bewijs van aankoop zou ik het lekker bewaren)quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Mlijntje het volgende:
Ik heb Origin ook op mijn laptop en ingelogd op mijn eigen account. Ik wou installeren via de cd en er werd om de product code gevraagd, op deze manier lukt het niet. Ik probeer hem nu zonder cd te download in Origin (duurt alleen zo lang bij ons...)quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet dan ook alleen origin downloade, inloggen en sims 4 downloaden van je account, de key kan je theoretisch weggooien ( ivm bewijs van aankoop zou ik het lekker bewaren)
ik weet eerlijk gezegd niet wat de installatie vanaf cd precies doet.. ik dacht dat die alleen origin installeerde..quote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef Mlijntje het volgende:
[..]
Ik heb Origin ook op mijn laptop en ingelogd op mijn eigen account. Ik wou installeren via de cd en er werd om de product code gevraagd, op deze manier lukt het niet. Ik probeer hem nu zonder cd te download in Origin (duurt alleen zo lang bij ons...)
Daarom koop ik mijn games tegenwoordig rechtstreeks via Steam of Origin.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet eerlijk gezegd niet wat de installatie vanaf cd precies doet.. ik dacht dat die alleen origin installeerde..
volgens deze site:
http://forums.thesims.com(...)-from-origin-help/p2
kan je kennelijk toch sims4 vanaf de cd installeren, al is het downloaden vanaf internet nog steeds de voorkeur, en moet je die dus annuleren als origin dat wil gaan doen...
zelf heb ik er geen problemen mee aangezien we een vrij stevige internetverbinding hebben liggen..
ik heb de cd's dan ook niet aangeraakt, alleen de code in origin getikt
ik koop in steam wel direct, zeker met sales..quote:Op woensdag 10 september 2014 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom koop ik mijn games tegenwoordig rechtstreeks via Steam of Origin.
Tevens zijn er in de stad waar ik werk ook geen gamewinkels meer in de buurt.
Ja, daar ben ik te lui voor.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop in steam wel direct, zeker met sales..
maar origin laat ik in princiepe links liggen (70-90 euro voor een spel met wat dlc, zijn ze helemaal van de pot gerukt)
daar bemachtig ik mijn keys wel via andere kanalen(vaak hetzelfde spel voor een 30-40 euro ofzo?
)
Je kan hem ook gewoon vervangen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:31 schreef Toekito het volgende:
mijn douche bleef net stromen. Kon hem niet maken. Toen ik naar stad ging wn terug kwam kon ik hem wel maken. Vlak erna klapte ik uit het spel
optie stond er ook niet. Handmatig verkopen en nieuwe kopen leverde een kapotte douch op....quote:Op woensdag 10 september 2014 22:19 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon vervangen.
Kost maar $100 ofzo.
Oh..quote:Op woensdag 10 september 2014 22:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
optie stond er ook niet. Handmatig verkopen en nieuwe kopen leverde een kapotte douch op....
Van mij ook, hoor. Maar ik begin vrolijk opnieuwquote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef Toekito het volgende:
en heel de save van gisteravond is onvindbaar3 promoties en dua een toffer huis.....weg
ALs er kleuren staan wel anders niet, er is geen CAS.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:07 schreef Elkabee het volgende:
Ik heb een vraag:
Bij Sims 3 konden we de deur bijv. een andere kleur geven. Kunnen we dat bij Sims 4 ook? Ik heb het tenminste nog niet gevonden. Want ik wil mijn deur een andere kleur geven dan wat er al staat.
Zo echt jammer ditquote:Op donderdag 11 september 2014 12:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALs er kleuren staan wel anders niet, er is geen CAS.
ja ben ook weer verder gegaan....maarjaquote:Op donderdag 11 september 2014 12:08 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Van mij ook, hoor. Maar ik begin vrolijk opnieuw
Die moet er echt komen, met Sims 3 deed ik niets anders dan alles veranderen wat er was om het in de stijl van de sim te krijgenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALs er kleuren staan wel anders niet, er is geen CAS.
Komt niet, aldus de developpers.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die moet er echt komen, met Sims 3 deed ik niets anders dan alles veranderen wat er was om het in de stijl van de sim te krijgen
hmmmquote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef Frag_adder het volgende:
Komt niet, aldus de developpers.
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben. Dat er geen open wereld is is het meest teleurstellende. Want ik bij Sims 3 hield ik van toeren met de scooter over het land.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
hmmmde leukste dingen van sims blijven er allemaal uit ..
Mja, ze zeiden over Simcity ook dat bepaalde dingen niet gingen komen en die zijn er toch gekomen, dus je weet het nooit bij EA. Zelfde geldt voor de zwembaden!quote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat moeten ze vast zeggen van EA, net zoals bij SimCity dat het niet offline gedraaid kon worden...quote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
vanmorgen uren gespeeld zonder gezeur.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Sinds de nieuwe update geen crash meer gehad!
Ik zeg jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:33 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil sims 4
Maar moet wachten tot ik geld heb.
Trouwens, is het het kopen waard?
quote:
- geen wareztalk aub - Maar hij draait nu wel stabiel, voor alsnog na de laatste patch.quote:
Sterktequote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef Toekito het volgende:
en heel de save van gisteravond is onvindbaar3 promoties en dua een toffer huis.....weg
Ach ben nu verderrrrr dan ik was na tijdje spelen. Level 10 baan Esporter. Die gamemat die je dan krijgt is leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:54 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Sterkte
Ik leef met je mee
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:54 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Sterkte
Ik leef met je mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |