Oftewel, als je eenmaal het hoogste niveau hebt werk je weinig uur voor veel geldquote:Op woensdag 10 september 2014 10:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je kunt buiten je werk om met bepaalde skills wel geld verdienen. Je kunt bijvoorbeeld boeken schrijven en royalties ontvangen.
Mijn Sim heeft als Tech Guru naast zijn werk ook apps en games gemaakt en daarop verdiend. Het viel echter in het niet bij zijn vaste inkomen. Ik heb hem een tijdje elke dag een game laten maken, en het meeste dat hij op één dag aan royalties heeft gekregen was ~$550. Dat lijkt misschien veel maar dat is slechts $3850 per week, terwijl hij met zijn vaste baan (tech guru, hoogste niveau) iets meer dan $7500 per week verdient. Daarnaast duurt het maken van een game heel wat uurtjes per dag, terwijl zijn vaste baan maar 15 uurtjes per week in beslag neemt.
Wellicht dat er met andere skills, zoals bijvoorbeeld schilderen, wat meer geld is te verdienen. Maar daar ben ik nog niet aan toegekomen.
Ik moet nog beginnenquote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Elkabee het volgende:
Mijn sim is dus niet meer verloofd. Het spel crashte weer en ik heb het niet gesaved. Mag ik dus opnieuw beginnen
Wow dat is wel echt gruwelijk vet! Doe je hem ook uploaden?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef Deuce92 het volgende:
Weer druk bezig geweest met bouwen.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:06 schreef Adolecens het volgende:
Iemand verveelde zich en heeft de set van Friends nagemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog meer;
http://imgur.com/a/W1fN3
Hier een Seinfield set;
http://imgur.com/a/rfpBW
Alles je van plastic houdt welquote:Op woensdag 10 september 2014 14:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
WowIs dat allemaal met standaard-items gedaan? Ziet er wel goed uit..
Maar wat zijn die personages fucking lelijk zegLigt denk ik aan zijn PC, of zijn ze echt zo slecht/lelijk in Sims 4?
De reviews zijn allemaal niet echt positief. Ik wilde hem kado doen aan mijn zusje, maar dat is zonde met zo wienig content. Dan kost het weer 300 euro voordat je een beetje een game hebt die op hetzelfde content-niveau zit als De Sims 3.
Na de laatste update heb ik geen crashes meerquote:Op woensdag 10 september 2014 12:22 schreef DeMarcus het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen![]()
Spel ligt vast al een paar dagen op de deurmat(kom alleen niet zo vaak thuis)
Pc heeft op dit moment ook wat crash problemen, dus ik ga hem eerst even herinstalleren
Kwam er net achter dat ie pas nu onderweg is....quote:Op woensdag 10 september 2014 15:48 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Na de laatste update heb ik geen crashes meer
Ik zou maar gauw thuis komen dan, want het spel is heel leuk vernieuwd!
Hangt af waar je het hebt besteld, denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:50 schreef DeMarcus het volgende:
[..]
Kwam er net achter dat ie pas nu onderweg is....
Snap niet dat als je hem preordered (lees 5 augustus besteld) dat hij dan nu pas verstuurd word....
Kan je dit uploadenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef Deuce92 het volgende:
Weer druk bezig geweest met bouwen.
[ afbeelding ]
Terwijl je het via Origin installeerde?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Mlijntje het volgende:
Ik dacht altijd met dat Origin dat je op je eigen account games kan ''blijven spelen''. Ik wou namelijk naast mijn desktop pc de Sims 4 ook op mijn laptop installeren, maar dan geeft hij aan: ''product code is al in gebruik''. Wel erg overdreven? Dat het maar op 1 pc kan..
Dat is vrij bebiel ja.. Lijkt me ook tegen bepaalde regelgeving ingaan..quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Mlijntje het volgende:
Ik dacht altijd met dat Origin dat je op je eigen account games kan ''blijven spelen''. Ik wou namelijk naast mijn desktop pc de Sims 4 ook op mijn laptop installeren, maar dan geeft hij aan: ''product code is al in gebruik''. Wel erg overdreven? Dat het maar op 1 pc kan..
Je moet gewoon inloggen met het zelfde account als op je pc tochquote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Mlijntje het volgende:
je moet dan ook alleen origin downloade, inloggen en sims 4 downloaden van je account, de key kan je theoretisch weggooien ( ivm bewijs van aankoop zou ik het lekker bewaren)quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Mlijntje het volgende:
Ik heb Origin ook op mijn laptop en ingelogd op mijn eigen account. Ik wou installeren via de cd en er werd om de product code gevraagd, op deze manier lukt het niet. Ik probeer hem nu zonder cd te download in Origin (duurt alleen zo lang bij ons...)quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet dan ook alleen origin downloade, inloggen en sims 4 downloaden van je account, de key kan je theoretisch weggooien ( ivm bewijs van aankoop zou ik het lekker bewaren)
ik weet eerlijk gezegd niet wat de installatie vanaf cd precies doet.. ik dacht dat die alleen origin installeerde..quote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef Mlijntje het volgende:
[..]
Ik heb Origin ook op mijn laptop en ingelogd op mijn eigen account. Ik wou installeren via de cd en er werd om de product code gevraagd, op deze manier lukt het niet. Ik probeer hem nu zonder cd te download in Origin (duurt alleen zo lang bij ons...)
Daarom koop ik mijn games tegenwoordig rechtstreeks via Steam of Origin.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet eerlijk gezegd niet wat de installatie vanaf cd precies doet.. ik dacht dat die alleen origin installeerde..
volgens deze site:
http://forums.thesims.com(...)-from-origin-help/p2
kan je kennelijk toch sims4 vanaf de cd installeren, al is het downloaden vanaf internet nog steeds de voorkeur, en moet je die dus annuleren als origin dat wil gaan doen...
zelf heb ik er geen problemen mee aangezien we een vrij stevige internetverbinding hebben liggen..
ik heb de cd's dan ook niet aangeraakt, alleen de code in origin getikt
ik koop in steam wel direct, zeker met sales..quote:Op woensdag 10 september 2014 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom koop ik mijn games tegenwoordig rechtstreeks via Steam of Origin.
Tevens zijn er in de stad waar ik werk ook geen gamewinkels meer in de buurt.
Ja, daar ben ik te lui voor.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop in steam wel direct, zeker met sales..
maar origin laat ik in princiepe links liggen (70-90 euro voor een spel met wat dlc, zijn ze helemaal van de pot gerukt)
daar bemachtig ik mijn keys wel via andere kanalen(vaak hetzelfde spel voor een 30-40 euro ofzo?
)
Je kan hem ook gewoon vervangen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:31 schreef Toekito het volgende:
mijn douche bleef net stromen. Kon hem niet maken. Toen ik naar stad ging wn terug kwam kon ik hem wel maken. Vlak erna klapte ik uit het spel
optie stond er ook niet. Handmatig verkopen en nieuwe kopen leverde een kapotte douch op....quote:Op woensdag 10 september 2014 22:19 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon vervangen.
Kost maar $100 ofzo.
Oh..quote:Op woensdag 10 september 2014 22:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
optie stond er ook niet. Handmatig verkopen en nieuwe kopen leverde een kapotte douch op....
Van mij ook, hoor. Maar ik begin vrolijk opnieuwquote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef Toekito het volgende:
en heel de save van gisteravond is onvindbaar3 promoties en dua een toffer huis.....weg
ALs er kleuren staan wel anders niet, er is geen CAS.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:07 schreef Elkabee het volgende:
Ik heb een vraag:
Bij Sims 3 konden we de deur bijv. een andere kleur geven. Kunnen we dat bij Sims 4 ook? Ik heb het tenminste nog niet gevonden. Want ik wil mijn deur een andere kleur geven dan wat er al staat.
Zo echt jammer ditquote:Op donderdag 11 september 2014 12:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALs er kleuren staan wel anders niet, er is geen CAS.
ja ben ook weer verder gegaan....maarjaquote:Op donderdag 11 september 2014 12:08 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Van mij ook, hoor. Maar ik begin vrolijk opnieuw
Die moet er echt komen, met Sims 3 deed ik niets anders dan alles veranderen wat er was om het in de stijl van de sim te krijgenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALs er kleuren staan wel anders niet, er is geen CAS.
Komt niet, aldus de developpers.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die moet er echt komen, met Sims 3 deed ik niets anders dan alles veranderen wat er was om het in de stijl van de sim te krijgen
hmmmquote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef Frag_adder het volgende:
Komt niet, aldus de developpers.
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben. Dat er geen open wereld is is het meest teleurstellende. Want ik bij Sims 3 hield ik van toeren met de scooter over het land.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
hmmmde leukste dingen van sims blijven er allemaal uit ..
Mja, ze zeiden over Simcity ook dat bepaalde dingen niet gingen komen en die zijn er toch gekomen, dus je weet het nooit bij EA. Zelfde geldt voor de zwembaden!quote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat moeten ze vast zeggen van EA, net zoals bij SimCity dat het niet offline gedraaid kon worden...quote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
vanmorgen uren gespeeld zonder gezeur.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Sinds de nieuwe update geen crash meer gehad!
Ik zeg jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:33 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil sims 4
Maar moet wachten tot ik geld heb.
Trouwens, is het het kopen waard?
quote:
- geen wareztalk aub - Maar hij draait nu wel stabiel, voor alsnog na de laatste patch.quote:
Sterktequote:Op donderdag 11 september 2014 11:33 schreef Toekito het volgende:
en heel de save van gisteravond is onvindbaar3 promoties en dua een toffer huis.....weg
Ach ben nu verderrrrr dan ik was na tijdje spelen. Level 10 baan Esporter. Die gamemat die je dan krijgt is leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:54 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Sterkte
Ik leef met je mee
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:54 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Sterkte
Ik leef met je mee
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ach ben nu verderrrrr dan ik was na tijdje spelen. Level 10 baan Esporter. Die gamemat die je dan krijgt is leuk.
Wat me opvalt is dat men vroeger echt een eigen kamer had en nu iedereen zomaar bij broertjes/zusjes/vader/moeder in bed kruipt. Dat vind ik wel storend eerlijk gezegd.
[..]
Ja, komt mede omdat je bedden geen eigendom meer kan maken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]incest is nu toegestaan in De Sims?
Ook stom...quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, komt mede omdat je bedden geen eigendom meer kan maken.
Dat is inderdaad best kut. Ik had in mijn vorige huis voor iedereen een eigen slaapkamer ingericht, maar ze sliepen elke nacht dus ergens anders.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ach ben nu verderrrrr dan ik was na tijdje spelen. Level 10 baan Esporter. Die gamemat die je dan krijgt is leuk.
Wat me opvalt is dat men vroeger echt een eigen kamer had en nu iedereen zomaar bij broertjes/zusjes/vader/moeder in bed kruipt. Dat vind ik wel storend eerlijk gezegd.
[..]
Ja heel raar inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best kut. Ik had in mijn vorige huis voor iedereen een eigen slaapkamer ingericht, maar ze sliepen elke nacht dus ergens anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow wacht......
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:12 schreef mschol het volgende:
Wist je dat.. Je moeder dik is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow wacht......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al een tijdje. Net als diverse mods voor lighting, debug menu's, unlocken van de build/buy mode dingen, superspeed etcquote:Op zondag 14 september 2014 00:15 schreef waxmask het volgende:
En we hebben de No Mosaic/Censor Mod weer![]()
![]()
![]()
http://linna.modthesims.info/download.php?t=533172
BIj mij kiezen ze vooralsnog bijna elke keer wel hetzelfde bed uit. Ik heb ze er een keer naartoe gestuurd en dan gaan ze er vervolgens zelf weer naartoe als ze moe zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef Toekito het volgende:
Dit ja.quote:Op zondag 14 september 2014 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj mij kiezen ze vooralsnog bijna elke keer wel hetzelfde bed uit. Ik heb ze er een keer naartoe gestuurd en dan gaan ze er vervolgens zelf weer naartoe als ze moe zijn.
Nu alle reviews enzo er een beetje zijn... ben je voor dit deel gegaan (voor hele gezin) of niet?quote:Op zondag 14 september 2014 09:35 schreef Danny het volgende:
[..]
al een tijdje. Net als diverse mods voor lighting, debug menu's, unlocken van de build/buy mode dingen, superspeed etc
http://www.modthesims.info/browse.php?gs=4
Heb er één gekocht, voor m'n dochter want dat had ik beloofd. Inmiddels is gebleken dat hij op meerdere pc's geïnstalleerd en - tegelijkertijd - gespeeld kan worden zolang niet meer dan 1 pc tegelijk online is via origin en nu hebben we 'm alle vier. Heb zelf nog nul speelminuten gehad, want druk met nieuwe FOK!layout, maar met name dochterlief is er dolblij mee.quote:Op zondag 14 september 2014 11:40 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nu alle reviews enzo er een beetje zijn... ben je voor dit deel gegaan (voor hele gezin) of niet?
Ahquote:Op zondag 14 september 2014 11:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb er één gekocht, voor m'n dochter want dat had ik beloofd. Inmiddels is gebleken dat hij op meerdere pc's geïnstalleerd en - tegelijkertijd - gespeeld kan worden zolang niet meer dan 1 pc tegelijk online is via origin en nu hebben we 'm alle vier. Heb zelf nog nul speelminuten gehad, want druk met nieuwe FOK!layout, maar met name dochterlief is er dolblij mee.
Die ga ik wel erin zetten denk ik, wel lekker New Orleans/Treme gevoel.quote:Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef Danny het volgende:
Iemand heeft teveel vrije tijd gehad geloof ik:
http://www.modthesims.info/download.php?t=534539
picsquote:Op maandag 15 september 2014 17:14 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
Mijn Sim is overleden aan/door schaamte...
Wat is deze?
Als je niet mee wilt doen aan de commercie en uitbuiting van EA, zou ik hem gewoon downloadenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:53 schreef Evi_90 het volgende:
Ik ben heel erg aan het twijfelen of 'm zal kopen. Ik heb namelijk geen zin om bakken met geld uit te geven aan EP's om toch bijvoorbeeld dat zwembad te krijgen. Bouwen of spelen doe ik allebei even graag...
quote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Kan ik de tijd terugdraaien dan?
Ben best bereid geld neer te leggen voor een goede game en een enkele EP. Maar zoveel als het er bij Sims 3 waren ga ik ze niet allemaal kopen (laat staan wat er allemaal online nog te koop is).quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als je niet mee wilt doen aan de commercie en uitbuiting van EA, zou ik hem gewoon downloaden
je kan hem altijd via origin downloaden.. (probleem is wellicht wel dat het ziekenhuis niet echt snel is vermoedelijk)quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:44 schreef krokodildo het volgende:
Ik heb net sims 4 gekocht omdat ik al 1 week in het ziekenhuis lig en me verveel. Maar mijn laptop kan disc 1 niet vinden en disc 2 wel. Ik heb de cd echt heel voorzichtig geplaatst en de cd ziet er ook niet beschadigd uit (is serieus gewoon splinternieuw). Heeft iemand anders dit probleem gehad? Kan iemand me helpen.
Zoals?quote:Op zondag 28 september 2014 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn een paar dingetjes toegevoegd bij de outfits enzLeuke update!
Lange rok, toffe verkleedpakken, shirtjes, schoenen en nog wat dingetjesquote:
Ik zie niets in de Patch Notes.quote:Op zondag 28 september 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Of ik moet dat vrijgespeeld hebben maar lijkt me nietZal wel gewoon een update zijn. Hopelijk komen er meer van dit soort updates
!
Lijkt me raar als ik dat vrijgespeeld heb.quote:Op zondag 28 september 2014 15:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie niets in de Patch Notes.
http://help.ea.com/nl/article/the-sims-4-updates/
quote:Op zondag 28 september 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Mijn Sim vrouw is eindelijk dubbelspoin en heeft nog een dochter gekregen (ze had al een zoon met haar man) met een andere vent maar dat maakt haar man niet uit schijnbaar. Mijn Sim man is nu astronaut en heeft een affaire met een man
nu.nlquote:De Sims 4 krijgt gratis updates met zwembaden, geesten en kostuums
De Sims 4 krijgt in de loop van dit jaar drie gratis updates. Dat meldt ontwikkelaar Maxis donderdag. De eerste update is vanaf donderdag gratis te downloaden. Deze voegt onder meer kostuums voor de Sims toe en verandert dode sims in geesten.
De gestorven Sims behouden al hun attributen van voor hun dood. Ze vertonen als geesten gedrag gebaseerd op hoe ze zijn gestorven. Een Sim die is omgekomen in een brand kan spontaan vlam vatten. Verder hebben spelers bij het maken van hun Sims meer keuze in oogkleuren.
Een update in november voegt zwembaden toe. Hoewel zwembaden standaard in vorige De Sims-games zaten, was dit geen optie in De Sims 4 bij lancering. De negatieve feedback van fans heeft Maxis in acht genomen en de ontwikkelaar voegt zwembaden straks alsnog toe. De derde update volgt in december en voegt carrières en beloningen toe.
NICEquote:
nee is een optie in het portaal ergens onderin dat die muur vervangt voor hek. Die moet je uit zetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Waarom kan ik geen hek plaatsen rondom mijn huis? Ik heb namelijk nog geen tuin om deze reden. Als ik een hek wil plaatsen dan vervangt die een muur? Of moet ik eerst muren plaatsen en dan vervangen voor hekjes?
Aaaahquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee is een optie in het portaal ergens onderin dat die muur vervangt voor hek. Die moet je uit zetten.
ywquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AaaahKijk dit had ik anders nooit geweten. Heel erg bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |