Ah tofquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heeft nog een prima EP gemaakt met Chelsea Wolfe, en live vond ik het echt supergoed.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch grappig dat sinds isis gestopt is ik ze steeds vaker in het nieuws hoorze schijnen populair te zijn in het midden-oosten
Ik kan sinds ottoboy the one man band niet meer los zien van de TheO neman Bandquote:Scott H. Biram isn’t a one-man band. He is THE one-man band.
Ik heb nu wel oprecht twijfels over of of hetverstandig is de 2008 European tour hoodie die ik van ze heb nog aan te doen als ik boodschappen e.d. ga doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch grappig dat sinds isis gestopt is ik ze steeds vaker in het nieuws hoorze schijnen populair te zijn in het midden-oosten
Een van mijn favo showsquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:07 schreef vogelkooi het volgende:
Alchimist waar is je user icon ook alweer van?
Waarvoor had je het eigenlijk nodig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smerige thumbnail dus even in spoiler. (iemand die in bad ligt met veel nepbloed)Fear is the grease of society.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:08 schreef vogelkooi het volgende:
Had die fart contest nodig om mijn swagerness te kunnen bewijzen dat ik vuigere filmpjes kijk dan/als hun.
Hiermee kwamen ze :Ja dan is Kenny die orgaanvlees over Spenny heen gooit toch wel iets extremerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smerige thumbnail dus even in spoiler. (iemand die in bad ligt met veel nepbloed)
Of deze aflevering van zijn programma na Kenny vs Spenny gaat ook wel erg ver:
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Ik herken de naam maar het zegt me zo 1 2 3 niksquote:
Dat is al wel een maand of twee bekend volgens mij. Sowieso een bezoek waard op LGW.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:43 schreef bartrid het volgende:
Data voor Loop:
Loop will also play a couple of dates in Holland:
19th November 2014: Holland, Effenhaar, Eindhoven
20th November 2014: Holland, Le Guess Who Festival, Utrecht
ik gooi niet dagelijks orgaanvlees over mijn vrienden heen maar scheten wel, daarom de beperkte shock filmpjesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja dan is Kenny die orgaanvlees over Spenny heen gooit toch wel iets extremer
Of deze aflevering van zijn programma na Kenny vs Spenny gaat ook wel erg ver:
Nope, niet in de buurt vanavond en ik ken de band niet eens. Wat ga ik missen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:28 schreef nipeng het volgende:
Gaat er nog iemand naar Wolvserpent @DB's vanavond?
Donderdag idd: http://www.013.nl/program(...)-2015-pre-sale-partyquote:
quote:
Yup donderdag, ik zal er zijnquote:
wat!!!quote:
Die heb ik afgelopen zaterdag gezien in Leeuwardenquote:
Die spelen hier met Hawkwind volgend jaar. Misschien toch maar eens gaan kijken. Toffe versie:quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:32 schreef Gehenna het volgende:
Hé Reverend Bizarre heeft in Finland gewoon op #1 in de Singles chart gestaan
http://finnishcharts.com/(...)Teutonic+Witch&cat=s
quote:For everyone in the Netherlands and Belgium: we are aware that your local ticket outlets will not be open when pre-sales start, which is why we are throwing another pre-sales party at the 013 venue in Tilburg (NL). From 19:00 CET – 20:30 CET you will be able to purchase a maximum of four paper tickets for Roadburn Festival 2015. Guaranteed!
Ooit wel eens een slechter voorprogramma gezien?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:05 schreef Trashcanman het volgende:
Vanavond even naar Truckfighters toe, zal ook wel tof worden.
Die 2e band White Miles vond ik wel prima. Juist fijn als er een band bij zit die een beetje een andere stijl heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:12 schreef Glad_Janus het volgende:
[..]
Ooit wel eens een slechter voorprogramma gezien?
Jammer, Radar men was best gaafquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:53 schreef Ringel-S het volgende:
Same here! Speciaal voor drie kaartjes even naar Tilburg gereden, maar uiteindelijk niet meer de bands gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |