Is er überhaupt een goed moment om daarover te beginnen?quote:Op maandag 8 september 2014 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaar de ''
Maar in ieder geval niet in de tweede zin over je pik beginnen
Yup. Maar is niet uit te leggenquote:Op maandag 8 september 2014 09:46 schreef yats het volgende:
Is er überhaupt een goed moment om daarover te beginnen?
Je kan het over de meest idiote dingen hebben en haar nog aan het lachen krijgen ook. Het is al een keertje of 700 gezegd yats; maar het is niet wat je zegt, het is hoe je het zegt.quote:Op maandag 8 september 2014 09:46 schreef yats het volgende:
QFTquote:Op maandag 8 september 2014 10:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan het over de meest idiote dingen hebben en haar nog aan het lachen krijgen ook. Het is al een keertje of 700 gezegd yats; maar het is niet wat je zegt, het is hoe je het zegt.
#MIBN #bornrich #itsallaboutswag #yesallwomen #justseethebeauty
Joh, anders neem je mijn vraag even serieus.quote:Op maandag 8 september 2014 10:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan het over de meest idiote dingen hebben en haar nog aan het lachen krijgen ook. Het is al een keertje of 700 gezegd yats; maar het is niet wat je zegt, het is hoe je het zegt.
#MIBN #bornrich #itsallaboutswag #yesallwomen #justseethebeauty
Je stelt hem 2x per maand dus het zit je best dwars zou ik zeggenquote:Op maandag 8 september 2014 10:24 schreef yats het volgende:
[..]
Joh, anders neem je mijn vraag even serieus.
Gewoon zeggen: "Ik heb de pik op je."quote:Op maandag 8 september 2014 09:46 schreef yats het volgende:
[..]
#playerquote:Op maandag 8 september 2014 10:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: "Ik heb de pik op je."
En natuurlijk een dikke knipoog. Smelten ze van.
quote:Op maandag 8 september 2014 10:24 schreef yats het volgende:
[..]
Joh, anders neem je mijn vraag even serieus.
Overdrijven is soms een ware kunst.quote:Op maandag 8 september 2014 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je stelt hem 2x per maand dus het zit je best dwars zou ik zeggen
SWAG- Secretly we are Gay.quote:Op maandag 8 september 2014 11:06 schreef habitue het volgende:
Damn, too much swag op mn beeldscherm.
Omdat je het zo lief typt.quote:
Nee maar serieus, ligt voornamelijk aan de persoon. Niet elke vrouw zal gecharmeerd zijn van opmerkingen in die richting. En wat al gezegd is, de manier waarop je het zegt maakt ook veel uit.quote:Op maandag 8 september 2014 09:46 schreef yats het volgende:
[..]
quote:
Nou yatsie, ouwe pik ouwe pijp, je hebt er wel een handje van om zo'n vraag te stellen en daarna -bij een ietwat spottende reactie- te roepen dat wij jouw sarcasme niet herkennen.quote:
Alsjeblieftquote:
Mijn ervaring op datingsites is dat nagenoeg iedere man na een paar zinnen vragen over hoe stout ik ben en of ik hun grote wel aan kan. Nu vraag ik me af of datingsites een verkapte man-zoekt-seks is..quote:Op maandag 8 september 2014 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ligt voornamelijk aan de persoon. Niet elke vrouw zal gecharmeerd zijn van opmerkingen in die richting. En wat al gezegd is, de manier waarop je het zegt maakt ook veel uit.
[..]
Serieus? Welke site gebruik je?quote:Op maandag 8 september 2014 11:31 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Alsjeblieft
[..]
Mijn ervaring op datingsites is dat nagenoeg iedere man na een paar zinnen vragen over hoe stout ik ben en of ik hun grote wel aan kan. Nu vraag ik me af of datingsites een verkapte man-zoekt-seks is..
In elk geval heb ik nog nooit een date gehad via zo'n site.
Nee.... nou... eh... het is wel een onderdeel van het hebben van een relatie. Dus ja.quote:Op maandag 8 september 2014 11:31 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Mijn ervaring op datingsites is dat nagenoeg iedere man na een paar zinnen vragen over hoe stout ik ben en of ik hun grote wel aan kan. Nu vraag ik me af of datingsites een verkapte man-zoekt-seks is..
Het zal wel aan mij liggen dat ik nooit dat soort vragen stuur op het moment dat ik iemand pas net ken/er net een bericht heen stuur. Het is wat anders als je al contact hebt via de app of al een date gehad hebt, dan zijn toespelingen niet zo vreemd. Al is mijn aanpak misschien ook niet de beste aangezien ik ook nog nooit via een datingsite gedate heb.quote:Op maandag 8 september 2014 11:31 schreef Elkabee het volgende:
Ik ben veel te braafquote:Op maandag 8 september 2014 11:31 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik was bij Badoo en Singlesplace. Niet lang overigens. Heb me er al uitgeschreven. Had specifiek een leeftijdsgroep(30-40) aangegeven omdat ik dacht dat die volwassener zouden zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 11:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee.... nou... eh... het is wel een onderdeel van het hebben van een relatie. Dus ja.
Maar de tinderlike opmerkingen heb je er altijd tussen zitten blijkbaar (getuige dit topic). Blijkbaar denken mannen dat vrouwen dat leuk/interessant vinden.
Welke sites inderdaad? Goede ervaringen met e-matching en pepper. OkCupid duidelijk niet. Paiq mwoh...
Soms houdt een te voorzichtige aanpak ook niet lang de aandacht. Het wordt dan algauw saai. Het is eigenlijk lastig om van tevoren een bepaalde aanpak te plannen. Het hangt allemaal af van van de omstandigheden en de vrouw/man aan de andere kant van de pc/telefoon.quote:Op maandag 8 september 2014 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen dat ik nooit dat soort vragen stuur op het moment dat ik iemand pas net ken/er net een bericht heen stuur. Het is wat anders als je al contact hebt via de app of al een date gehad hebt, dan zijn toespelingen niet zo vreemd. Al is mijn aanpak misschien ook niet de beste aangezien ik ook nog nooit via een datingsite gedate heb.
Misschien probeer ik Paiq en OKc ook weleens...quote:Op maandag 8 september 2014 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus? Welke site gebruik je?
Op Paiq vond ik het ook wel erg, op OKc valt het mee.
Wacht ik zal weer eens een percentage berekenen, dat vind ik leuk
Badoo... dat is wel weer een site waar ik zulke reacties bij zou verwachten. Hoe oud ben je zelf als ik mag vragen? Ik kan je aanraden om OkCupid (wordt hier door een aantal vrouwen gebruikt), PaiQ (mwoh..) of anders een betaalsite te proberen. Bij b.v. e-matching hoef je niet echt te betalen als je alleen geinteresseerd bent in mensen die jou een bericht sturen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:12 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik was bij Badoo en Singlesplace. Niet lang overigens. Heb me er al uitgeschreven. Had specifiek een leeftijdsgroep(30-40) aangegeven omdat ik dacht dat die volwassener zouden zijn.
[..]
Soms houdt een te voorzichtige aanpak ook niet lang de aandacht. Het wordt dan algauw saai. Het is eigenlijk lastig om van tevoren een bepaalde aanpak te plannen. Het hangt allemaal af van van de omstandigheden en de vrouw/man aan de andere kant van de pc/telefoon.
Volgende maand 26. Maar ik blijf voorlopig weg van datingsites, denk ik.quote:Op maandag 8 september 2014 12:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Badoo... dat is wel weer een site waar ik zulke reacties bij zou verwachten. Hoe oud ben je zelf als ik mag vragen? Ik kan je aanraden om OkCupid (wordt hier door een aantal vrouwen gebruikt), PaiQ (mwoh..) of anders een betaalsite te proberen. Bij b.v. e-matching hoef je niet echt te betalen als je alleen geinteresseerd bent in mensen die jou een bericht sturen.
Dat sowieso!!!!! Wat jou veel zou helpen Thijs, is om; 1. Losser te worden, je soms te stijf in de omgang 2. Gewoon eens durven brutaal te zijn.quote:
Enkele slechte ervaringen tekenen al snel het beeld. Misschien later nog een keer proberen inderdaadquote:Op maandag 8 september 2014 12:17 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Volgende maand 26. Maar ik blijf voorlopig weg van datingsites, denk ik.
Ok. Leuk dat je er was.quote:Op maandag 8 september 2014 12:17 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Volgende maand 26. Maar ik blijf voorlopig weg van datingsites, denk ik.
Mijn reactie was half sarcastisch.quote:Op maandag 8 september 2014 12:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat sowieso!!!!! Wat jou veel zou helpen Thijs, is om; 1. Losser te worden, je soms te stijf in de omgang 2. Gewoon eens durven brutaal te zijn.
Dat zal je sowieso goed doen.
Nah..quote:Op maandag 8 september 2014 12:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Enkele slechte ervaringen tekenen al snel het beeld. Misschien later nog een keer proberen inderdaad
Badoo is toch ook vooral euhm tjappies? Die andere ken ik niet...quote:Op maandag 8 september 2014 12:12 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik was bij Badoo en Singlesplace. Niet lang overigens. Heb me er al uitgeschreven. Had specifiek een leeftijdsgroep(30-40) aangegeven omdat ik dacht dat die volwassener zouden zijn.
[..]
Soms houdt een te voorzichtige aanpak ook niet lang de aandacht. Het wordt dan algauw saai. Het is eigenlijk lastig om van tevoren een bepaalde aanpak te plannen. Het hangt allemaal af van van de omstandigheden en de vrouw/man aan de andere kant van de pc/telefoon.
Wil jij dan geen kinderen later?quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn reactie was half sarcastisch.
Gisteren had ik een leuk gesprek via PaiQ, maar ze bleek een kleine te hebben van 7 maanden. Helaas heb ik persoonlijk niets met kinderen en heb ik haar ook vriendelijk en normaal aangegeven dat ik er geen heil in zag, en haar succes gewenst met het zoeken naar een leuk iemand.
Het ironische is juist dat er zoveel waarheid in zit.quote:
Nee.quote:
Badoo heeft idd niet echt een goede naam.quote:Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Badoo is toch ook vooral euhm tjappies? Die andere ken ik niet...
Paiq had ook heel veel 'heeeey sexy, wat doe je vanavond?'quote:Op maandag 8 september 2014 12:14 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Misschien probeer ik Paiq en OKc ook weleens...
Misschien ook niet. Zit nu ook niet echt verlegen om dates
Dat kan wellicht ook goed uitpakken. Zo ben ik een ex tegen het lijf gelopen. Werkte net als ik bij de Efteling. Relatie heeft 4 jaar geduurd.quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Nah..
Ik denk dat ik gewoon wacht tot ik eentje tegen het 'letterlijke' lijf loop
Niet echt. Ik zie mijzelf niet als vader en ik voel er niets voor.quote:
Met foto ook niet, ik kom denk ik ook maar aan de 5% rare berichtjes.quote:Op maandag 8 september 2014 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien probeer ik Paiq en OKc ook weleens...
Dat is dus de lastige spagaat. Ik kan best direct en seksueel zijn, alleen lang niet iedere vrouw zit daar op te wachten. Dan kun je mijns inziens beter voorzichtig zijn qua aanpak, al loop je dan inderdaad het risico dat het ' saai' word. Dat is ook vermoedelijk de reden waarom mijn laatste date niets geworden is, ik ben te voorzichtig geweest op basis van een inschatting na verhalen van haar over haarzelf. Achteraf stom natuurlijk aangezien ik die 'spanning' zeker kan bieden, maar het is niet anders.quote:Op maandag 8 september 2014 12:12 schreef Elkabee het volgende:
Yay voor OKcquote:Op maandag 8 september 2014 12:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met foto ook niet, ik kom denk ik ook maar aan de 5% rare berichtjes.
Ja, ik bedoel: jammer voor mij. Nu één iemand minder om te 'versieren'...quote:Op maandag 8 september 2014 12:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet echt. Ik zie mijzelf niet als vader en ik voel er niets voor.
Iedereen kan wel direct seksueel zijn maar niet iedereen kan het hebben, als je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is dus de lastige spagaat. Ik kan best direct en seksueel zijn, alleen lang niet iedere vrouw zit daar op te wachten. Dan kun je mijns inziens beter voorzichtig zijn qua aanpak, al loop je dan inderdaad het risico dat het ' saai' word. Dat is ook vermoedelijk de reden waarom mijn laatste date niets geworden is, ik ben te voorzichtig geweest op basis van een inschatting na verhalen van haar over haarzelf. Achteraf stom natuurlijk aangezien ik die 'spanning' zeker kan bieden, maar het is niet anders.
Afspreken kan altijd nog hoorquote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel: jammer voor mij. Nu één iemand minder om te 'versieren'...
Ik mag jou welquote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel: jammer voor mij. Nu één iemand minder om te 'versieren'...
Via PaiQ?quote:Op maandag 8 september 2014 12:29 schreef Solique het volgende:
Mijn ervaring is weer kort, as usual.
Zaterdag date gehad, op niets uitgelopen. Next.
quote:
Ik snap precies wat je bedoeld. Van een extreem knappe man of vrouw kan vrijwel iedereen dat wel hebben (om dan vaak later af te knappen op iets anders) en een ' zesje' zal het ofwel op een andere manier moeten brengen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iedereen kan wel direct seksueel zijn maar niet iedereen kan het hebben, als je snapt wat ik bedoel
Omdat het zo'n spagaat is, is het serieus wel ontzettend belangrijk hoe je het brengt, wat de sfeer verder is de context etc.
Van de ene kerel kan ik precies dezelfde zin veel beter hebben dan van de andere
Het heeft juist niets met uiterlijk te makenquote:Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld. Van een extreem knappe man of vrouw kan vrijwel iedereen dat wel hebben (om dan vaak later af te knappen op iets anders) en een ' zesje' zal het ofwel op een andere manier moeten brengen.
Dat had ik dus laatst ook met de date die ik toen hadquote:Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Op chat alles goed, gezellig.
Maar tja, een vrouw ziet mij in het echt en weg is het.
zo typisch ditquote:Op maandag 8 september 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afspreken kan altijd nog hoorEn misschien ben jij wel zo'n stuk dat ik bij draai.
Sexy.quote:Op maandag 8 september 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
Afspreken kan altijd nog hoor En misschien ben jij wel zo'n stuk dat ik bij draai.
quote:Op maandag 8 september 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afspreken kan altijd nog hoorEn misschien ben jij wel zo'n stuk dat ik bij draai.
Ik heb in de week dat ik hier ben stukjes bij beetjes van mezelf laten zien in foto's, om te bewijzen dat ik echt ben (en geen kloonquote:
Maar dat heb ik allemaal gemistquote:Op maandag 8 september 2014 12:34 schreef Elkabee het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in de week dat ik hier ben stukjes bij beetjes van mezelf laten zien in foto's, om te bewijzen dat ik echt ben (en geen kloon)
Allemaal weer verwijderd, want ik blijf liever nog een tijdje een beetje anoniem. Eerst de kat uit de boom kijken hier
Ach, zie het zo, wil je überhaupt verder met zo' n persoon?quote:Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Op chat alles goed, gezellig.
Maar tja, een vrouw ziet mij in het echt en weg is het.
Dan verschillen we van mening daarover. Als ik vergelijk wat sommige vrienden van me kunnen ' flikken' in verhouding tot mij merk ik toch een verschil.quote:Op maandag 8 september 2014 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het heeft juist niets met uiterlijk te maken
Je hebt in ieder geval de interesse gewekt.quote:Op maandag 8 september 2014 12:34 schreef Elkabee het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in de week dat ik hier ben stukjes bij beetjes van mezelf laten zien in foto's, om te bewijzen dat ik echt ben (en geen kloon)
Allemaal weer verwijderd, want ik blijf liever nog een tijdje een beetje anoniem. Eerst de kat uit de boom kijken hier
Tja ik ken je vrienden niet maar dat is natuurlijk geen 'bewijs' dat het niet in het uiterlijk zitquote:Op maandag 8 september 2014 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, zie het zo, wil je überhaupt verder met zo' n persoon?
[..]
Dan verschillen we van mening daarover. Als ik vergelijk wat sommige vrienden van me kunnen ' flikken' in verhouding tot mij merk ik toch een verschil.
Ik knap af op een man als hij zichzelf niet goed verzorgt.quote:Op maandag 8 september 2014 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat had ik dus laatst ook met de date die ik toen had
quote:Op maandag 8 september 2014 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de interesse gewekt.
ze prentendeert vrouw te zijn + op FOK = Let the games beginquote:Op maandag 8 september 2014 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de interesse gewekt.
Laat ik het dan maar positief opvatten, dat m'n hoofd blijkbaar zaadvragend is ofzo.quote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Yay voor OKc
C_C het is dus toch gewoon je hoofd![]()
(sorry, moest even
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |