Geen idee, maar het zouden jij en ik kunnen wordenquote:Op maandag 8 september 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand trouwens enig idee wie de personen zijn op foto uit de OP?
Ik ben het niet in ieder gevalquote:Op maandag 8 september 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand trouwens enig idee wie de personen zijn op foto uit de OP?
Dit is wel je minst erge tot nu toequote:Op maandag 8 september 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zouden jij en ik kunnen worden
quote:Op maandag 8 september 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had iemand je nog een DM gestuurd eigenlijk?quote:Op maandag 8 september 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is wel je minst erge tot nu toe
Ik weet niet waarom je hetquote:
Verkeerde emoticonquote:Op maandag 8 september 2014 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je hetvind, het klinkt nog wanhopiger als een puppy die huilt naar de baas vanachter glas
u mad, u jelly?quote:Op maandag 8 september 2014 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je hetvind, het klinkt nog wanhopiger als een puppy die huilt naar de baas vanachter glas
Nee, Faxie. Echt niet.quote:
Ieuw, chemische troep.quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jell-o, chemische drillende zooi, maar soms wel grappig en lekker.
Dan lieg je, want je zou gelijk in de auto stappen dan, dus niet eerst posten..quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als ik zeg dat ik zojuist een DM binnen krijg?
Ja dan wel.quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owjaquote:Op maandag 8 september 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan lieg je, want je zou gelijk in de auto stappen dan, dus niet eerst posten..
Dan ook niet. Het is je gegund. Je bent alleen zo fout dat het grappig is. En ik waardeer humor.quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand die het snaptquote:Op maandag 8 september 2014 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ook niet. Het is je gegund. Je bent alleen zo fout dat het grappig is. En ik waardeer humor.
Zo slap ben ik niet. I'd like to see your dm, and I'll raise with a date and a vacation deal.quote:Op maandag 8 september 2014 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan wel.
En dan raised Barb je met een whatsapp
Damn, well played.quote:Op maandag 8 september 2014 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo slap ben ik niet. I'd like to see your dm, and I'll raise with a date and a vacation deal.
Ja dat kan niet meer he.quote:Op maandag 8 september 2014 00:28 schreef Barbusse het volgende:
Wacht even, take out the date. Die heb ik zelf gecancelled.
Sorryquote:Op maandag 8 september 2014 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan niet meer he.
Ik heb mijn hand al in de muck liggen
Dat leek mij ook. Maar ja, ze is wel erg leukquote:Op maandag 8 september 2014 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja misschien wel verstandig om niet een heel leuk persoon als rebound te gebruiken.
Oh, dat is wel een goede opzet naar een herkansing later als alles iets minder nieuw aanvoelt.quote:Op maandag 8 september 2014 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Dat leek mij ook. Maar ja, ze is wel erg leukGelukkig begreep ze het, en ze wou later misschien nog wel eens afspreken. So not all hope is lost
Ik zal al mijn charmes in de strijd gooien voor haarquote:Op maandag 8 september 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede opzet naar een herkansing later als alles iets minder nieuw aanvoelt.
Trouwens, misschien een late reactie, maarre... Je gaat me toch niet zeggen dat ik de eerste ben?quote:
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 8 september 2014 00:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trouwens, misschien een late reactie, maarre... Je gaat me toch niet zeggen dat ik de eerste ben?
Nou ja zegquote:
Nou, ik lach meestalquote:
post je eigen tieten!quote:Op maandag 8 september 2014 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snel, post tietenDan zal het hier zo weer volstromen
Ik ook, mijn eigen, die zijn genoegquote:Op maandag 8 september 2014 01:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil alleen een bepaald setje tieten
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 september 2014 01:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, mijn eigen, die zijn genoeg
Mja tijd om te slapen. Welterusten!
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 september 2014 01:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, mijn eigen, die zijn genoeg
Mja tijd om te slapen. Welterusten!
Slaap lekker kerelquote:
Dat gaat ie eerst aanleggen om vervolgens de storing te kunnen constateren.quote:Op maandag 8 september 2014 08:23 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg net iemand aan de deur van KPN die kwam voor een storing met het internet. Ik heb nog niet eens internet.
Die gebruik ik ook altijd. Regelmatig succes mee.quote:Op maandag 8 september 2014 08:23 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg net iemand aan de deur van KPN die kwam voor een storing met het internet. Ik heb nog niet eens internet.
quote:Op maandag 8 september 2014 08:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd. Regelmatig succes mee.
"Maar meneer van het internet, wat doet u nu?"
Dapper dat je dat toegeeft, amper 5 minuten nadat het je mislukte bij Fera.quote:Op maandag 8 september 2014 08:41 schreef artelligence het volgende:
Die gebruik ik ook altijd. Regelmatig succes mee.
"Maar meneer van het internet, wat doet u nu?"
Maar dat kunnen we wel even regelen hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 08:23 schreef Fera het volgende:
Nog steeds last van de voet? Of weer? Ik kan me leukere activiteiten indenken.quote:Op maandag 8 september 2014 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Straks naar de ortho voor een blokje dat in mijn wang drukt en daarna een afspraak maken met de huisarts voor mijn voet waar ook vanalles mis mee is.
Wat een leuke dag.
Nog steeds. Als ik naar mijn voeten kijk en ze vergelijk, is links duidelijk meer gezwollen en dat al meer dan een maand. Pas geleden zelfs zo erg dat er een 'bol' zat op mijn enkel. Soms doet het pijn als er druk komt op de bovenkant.quote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nog steeds last van de voet? Of weer? Ik kan me leukere activiteiten indenken.
Ligt het aan mij of spoor je niet helemaal als je iemand gaat blokkeren omdat diegene je uit z'n vriendenlijst heeft verwijderd op facebook?quote:Op maandag 8 september 2014 10:39 schreef blabla het volgende:
[..]
Ja, ik vind het jammer dat er dat soort mensen zijn. Maar helemaal dat je het soms van tevoren niet weet. Ik heb iemand leren kennen via FOK!, en op een gegeven moment hebben we elkaar toegevoegd op Facebook. Dat ging een hele tijd goed, tot ze zo'n filmpje post van een oma die met haar handtas tegen de voorbumper van een toeterende auto mept, en dat dan de airbags uitgaan. Volgens mij hebben we die allemaal weleens gezien in ons leven, die is al best wel oud.
Dus ik reageerde met: zo, die is ook al zo oud als het internet. Maar blijkbaar werd dat niet gewaardeerd want toen begon ze met dat ik ook niet kon reageren.
Waarop ik reageerde met dat ik niet zag wat er mis was met mijn reactie, en dat ik een volgende keer net zo zou reageren, omdat ik zo ben en mezelf niet ga aanpassen voor haar.
Dat schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat, want toen werd ik verwijderd uit haar vriendenlijst. Ik heb haar toen op mijn beurt geblokkeerd, want ik hoef geen contact met mensen die alleen maar lieve en aardige reacties verwachten, en niet tegen commentaar kunnen. Je vriendschap stelt sowieso weinig voor als je iemand om zoiets verwijdert.
Aanstellerij en aandachttrekkerij.quote:Op maandag 8 september 2014 10:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of spoor je niet helemaal als je iemand gaat blokkeren omdat diegene je uit z'n vriendenlijst heeft verwijderd op facebook?
Geen last van gehad, amper een oog dicht gedaanquote:Op maandag 8 september 2014 10:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ook. Ik had m'n wekker niet eens gehoord vanochtend.
Dat kan toch helemaal niet? Als iemand je blokkeert, kan je diegene niet meer opsporen, dus niet aan je blokkeerlijstje toevoegen, toch?quote:Op maandag 8 september 2014 10:55 schreef Myraela het volgende:
Het hele blokkeren is onzin. Als iemand uitlogt en dan op je profiel kijkt zien ze gewoon weer alles dat openbaar staat. Al heb ik ook één iemand geblokkeerd staan, puur omdat die mij ook blokkeerde.Dus dat is net zo kinderachtig.
Je voert gewoon een naam in.quote:Op maandag 8 september 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Als iemand je blokkeert, kan je diegene niet meer opsporen, dus niet aan je blokkeerlijstje toevoegen, toch?
Je kan iemand ook blokkeren door een naam toe te voegen aan de blokkeerlijst; daar heb je niet het profiel van die persoon voor nodig.quote:Op maandag 8 september 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Als iemand je blokkeert, kan je diegene niet meer opsporen, dus niet aan je blokkeerlijstje toevoegen, toch?
Oh, misschien bedoel je nadat diegene je weer ontblokt heeft. :$
Heerlijk geslapen. Ik was weg voor ik er erg in had.quote:Op maandag 8 september 2014 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen last van gehad, amper een oog dicht gedaan
Anders ik welquote:Op maandag 8 september 2014 11:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen. Ik was weg voor ik er erg in had.
quote:
Ahaa, ik ben nog een fb-n00bje dus.quote:Op maandag 8 september 2014 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan iemand ook blokkeren door een naam toe te voegen aan de blokkeerlijst; daar heb je niet het profiel van die persoon voor nodig.
Ik was zelfs te moe om NCIS te kijken. Normaal doe ik dat altijd nog even maar ik lag in bed en weg was ikquote:
Ze zien dat wat jij wilt laten zien aan mensen die niet in je lijst staan.quote:Op maandag 8 september 2014 10:55 schreef Myraela het volgende:
Het hele blokkeren is onzin. Als iemand uitlogt en dan op je profiel kijkt zien ze gewoon weer alles dat openbaar staat. Al heb ik ook één iemand geblokkeerd staan, puur omdat die mij ook blokkeerde.Dus dat is net zo kinderachtig.
Oeh, vertel meer over de wraakblok.quote:Op maandag 8 september 2014 11:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij heb ik twee mensen geblokkeerd. Een stalkerblok en een wraakblok.
Oei, dat is niet best. Lawaai? muggen? Barb z'n poolse crush? X-men verhaallijnen?quote:Op maandag 8 september 2014 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen last van gehad, amper een oog dicht gedaan
Ja, dit zou wel een goede reden zijn ja, maar verder.... je hoeft toch niet op mensen te reageren of dingen aan te klikken en te lezen.quote:Op maandag 8 september 2014 11:13 schreef Fascination het volgende:
Ik zou denk ik alleen iemand blokkeren als ik niet over diegene heen kan komen.
Ik las dit seksueel.quote:Op maandag 8 september 2014 11:13 schreef Fascination het volgende:
Ik zou denk ik alleen iemand blokkeren als ik niet over diegene heen kan komen.
Komt vermoedelijk door de celibate leef.quote:Op maandag 8 september 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een dirty mind?
Ah, ter compensatie. Dat zou wel logisch zijn ja.quote:Op maandag 8 september 2014 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt vermoedelijk door de celibate leef.
Niet zo'n boeiend verhaal eigenlijk. Iemand zat te stoken in een vriendschap en had mij op een gegeven moment geblokkeerd. Daar kwam ik pas achter toen ik haar wilde blokkeren en niet meer kon vinden. Hoef niks meer van dat mens te zien, ook niet per ongeluk. Dus zodoende.quote:Op maandag 8 september 2014 11:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, vertel meer over de wraakblok.
ik ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
Ik blok nooit iemand. Tenzij uit je lijst gooien hetzelfde is. Dan wel.
Toch ff checken.quote:Op maandag 8 september 2014 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Uit mn lijst gooien doe ik wel vaker. En om helemaal niks
Ja gewoon mensen waar ik niks meer mee heb en zo. Dat doe ik ook.quote:Op maandag 8 september 2014 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Uit mn lijst gooien doe ik wel vaker. En om helemaal niks
Wansmaak is ook smaak.quote:Op maandag 8 september 2014 11:31 schreef Fascination het volgende:
Waarom worden er zoveel intens lelijke pantoffels verkocht.
Als ik niets tegen iemand zeg dan heeft het weinig nut dat ze erin blijven staan. Er zijn er zo al veel het zwarte gat in verdwenen.quote:Op maandag 8 september 2014 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet.
Blokkeren zou ik alleen doen als iemand echt blijft doorgaan tegen me en ik er klaar mee ben![]()
Nee, daar hebben ze ontwikkelingswerk gedaan of (afstudeer)stage.quote:Op maandag 8 september 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik niets tegen iemand zeg dan heeft het weinig nut dat ze erin blijven staan. Er zijn er zo al veel het zwarte gat in verdwenen.
En mensen die vriendschapsverzoeken doen: leuk en aardig, maar ik ken niemand uit Afrika of Nigeria dus mijn FB-vriend wordt je dan toch niet.
Dan nog ken ik ze niet, en als ik dan zo'n lokale inwoner zie die me dat verzoek gestuurd heeft, zittend achter een oude Pentium 233 in een rieten woning, dan ga ik me toch afvragen of hij gewoon lukraak mensen verzoeken stuurt of niks beters te doen heeft.quote:Op maandag 8 september 2014 12:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze ontwikkelingswerk gedaan of (afstudeer)stage.
Ik heb bakken aan geld verdiend, dankzij mijn Facebookvrienden uit Nigeria.quote:Op maandag 8 september 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
En mensen die vriendschapsverzoeken doen: leuk en aardig, maar ik ken niemand uit Afrika of Nigeria dus mijn FB-vriend wordt je dan toch niet.
Jazeker. En varkens kunnen vliegen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb bakken aan geld verdiend, dankzij mijn Facebookvrienden uit Nigeria.
Nog nooit gehad.quote:Op maandag 8 september 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan nog ken ik ze niet, en als ik dan zo'n lokale inwoner zie die me dat verzoek gestuurd heeft, zittend achter een oude Pentium 233 in een rieten woning, dan ga ik me toch afvragen of hij gewoon lukraak mensen verzoeken stuurt of niks beters te doen heeft.
Echt? Waar vliegen die dan? Of zijn ze al naar het zuiden?quote:Op maandag 8 september 2014 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jazeker. En varkens kunnen vliegen.
De investering in het onderzoek om dat mogelijk te maken, heb ik driemaal terugverdiend.quote:
Ach, kinderachtig sentiment.quote:
Ah ja dat is minder. De realisatie dat het echt over is.quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, kinderachtig sentiment.Ik zit uit te pakken, en er zitten alleen maar dingen van mij bij, niet meer "van ons"
Jij ziet ze vliegen, maar dat komt door je verkoudheid. Heel normaal!quote:Op maandag 8 september 2014 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Waar vliegen die dan? Of zijn ze al naar het zuiden?
Dag beste man.quote:
Daarna voel je je blij. En voldaan.quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij. Tot ik me bedenk dat ik zo een stal moet gaan ontsmetten.
Dat klinkt...niet zo leukquote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij. Tot ik me bedenk dat ik zo een stal moet gaan ontsmetten.
Nee, waarschijnlijk vies. En zweterig.quote:Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij ziet ze vliegen, maar dat komt door je verkoudheid. Heel normaal!
[..]
Dag beste man.
[..]
Daarna voel je je blij. En voldaan.
Wel een goede work-outquote:Op maandag 8 september 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk vies. En zweterig.
Is op zich wel leuk als je 't met z'n tweeën doet, beetje kletsen en zo.quote:
Ik wil je wel helpen hoorquote:Op maandag 8 september 2014 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is op zich wel leuk als je 't met z'n tweeën doet, beetje kletsen en zo.
Mu, dat kapotte orkje van vorige keer, wil niet meer heel worden.quote:Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja dat is minder. De realisatie dat het echt over is.
Kan je lekker in bad. Met een boek.quote:Op maandag 8 september 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk vies. En zweterig.
Stilzitten en mooi wezenquote:Op maandag 8 september 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen hoor![]()
Alleen geen idee wat ik moet doen
Wat een badass is het ook. Misschien het ene deel uitpunten en het andere deel uithollen en dan in elkaar drukken met wat lijm?quote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu, dat kapotte orkje van vorige keer, wil niet meer heel worden.
De lijm plakt niet, alleen aan mijn vinger.![]()
![]()
Hoort er helaas ook bij.quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
Ach, kinderachtig sentiment.Ik zit uit te pakken, en er zitten alleen maar dingen van mij bij, niet meer "van ons"
Secondelijm.quote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu, dat kapotte orkje van vorige keer, wil niet meer heel worden.
De lijm plakt niet, alleen aan mijn vinger.![]()
![]()
Ik ben er nog steeds voor dat jullie eens een kamertje nemen.quote:
Ok.quote:
Geen idee, ben sowieso een slechte slaper.quote:Op maandag 8 september 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, dat is niet best. Lawaai? muggen? Barb z'n poolse crush? X-men verhaallijnen?
Wat hield je wakker?
Heb ik ook gebruikt. Maar het lijkt gewoon niet te pakken.quote:
Zou ik ook nog kunnen trachten, ja.quote:Op maandag 8 september 2014 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een badass is het ook. Misschien het ene deel uitpunten en het andere deel uithollen en dan in elkaar drukken met wat lijm?
Dat weet ik, maar kut is het welquote:Op maandag 8 september 2014 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoort er helaas ook bij. [ afbeelding ]
Die heb ik voor haarquote:Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds voor dat jullie eens een kamertje nemen.
quote:
Herkenbaar, sterkte!quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kusje voor jou.quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna.quote:
Voor mij welquote:
Loop je nu nog stage op dat advocatenkantoor?quote:
Ja, ik ben nu net met twee interessante dossiers bezig.quote:Op maandag 8 september 2014 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Loop je nu nog stage op dat advocatenkantoor?
Let dan eens op je spelling, dit wordt echt te gênant.quote:Op maandag 8 september 2014 12:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu net met twee interessante dossiers bezig.
Meh, veel verschil maakt het niet. Articuleer goed en zorg dat je een geode verbinding hebtquote:Op maandag 8 september 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Donderdag sollicitatie. Via Skype.
Is dat fijn of juist niet? Nog nooit gehad.
quote:Op maandag 8 september 2014 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Let dan eens op je spelling, dit wordt echt te gênant.
Dacht dat alleen Indiers op die manier een sollicitatie deden.quote:Op maandag 8 september 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit stuurt een collega net naar me:quote:Op maandag 8 september 2014 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Let dan eens op je spelling, dit wordt echt te gênant.
Heb ik ook gedaan hoorquote:Op maandag 8 september 2014 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat alleen Indiers op die manier een sollicitatie deden.
Ook wel eens gehad, werkt goed.quote:Op maandag 8 september 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Oké, omdat ik de goedheid zelve ben zal ik je twee handige ezelsbruggetjes geven:quote:Op maandag 8 september 2014 13:08 schreef yats het volgende:
[..]Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt bij ben met mijn hoofd.
Ik ook.quote:Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds voor dat jullie eens een kamertje nemen.
Je kunt het werkwoord ook vervangen voor smurfen of neuken, dan hoor je meteen of er een t achter hoort.quote:Op maandag 8 september 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, omdat ik de goedheid zelve ben zal ik je twee handige ezelsbruggetjes geven:
1) Is het tweede woord in een zin een werkwoord -> eindigt bijna altijd op een -t
Vb: Hij verbaast zich over z'n hamertenen.
2) "Word" hoort bij "ik", buiten dat is het heel erg vaak "wordt", dus je kunt veiliger gokken voor "wordt" dan voor "word" in het algemeen.
Niet als je in Rotterdam woont.quote:Op maandag 8 september 2014 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt het werkwoord ook vervangen voor smurfen of neuken, dan hoor je meteen of er een t achter hoort.
Ja, maar dat geldt niet voor alle gevallen.quote:Op maandag 8 september 2014 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt het werkwoord ook vervangen voor smurfen of neuken, dan hoor je meteen of er een t achter hoort.
Waarom niet?quote:
True, er zijn een paar uitzonderingen.quote:Op maandag 8 september 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt niet voor alle gevallen.
Maak er dan eens werk van.quote:
Wie zegt dat we daar niet mee bezig zijn?quote:
Hier op het forum telt niet mee he.quote:Op maandag 8 september 2014 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie zegt dat we daar niet mee bezig zijn?
En trek wel een broek aan!quote:Op maandag 8 september 2014 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, veel verschil maakt het niet. Articuleer goed en zorg dat je een geode verbinding hebt
Succes!
quote:
De natte t.quote:
Beste tip tot nu toe.quote:
Opvliegers?quote:
Goede tip wel ja!quote:
You know nothing, Jon Snow.quote:Op maandag 8 september 2014 13:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier op het forum telt niet mee he.
Vond ik ook wel.quote:
Nu wil ik het wel weten natuurlijk.quote:
Je bent een engelquote:Op maandag 8 september 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, omdat ik de goedheid zelve ben zal ik je twee handige ezelsbruggetjes geven:
1) Is het tweede woord in een zin een werkwoord -> eindigt bijna altijd op een -t
Vb: Hij verbaast zich over z'n hamertenen.
2) "Word" hoort bij "ik", buiten dat is het heel erg vaak "wordt", dus je kunt veiliger gokken voor "wordt" dan voor "word" in het algemeen.
Waar ben je dan met je hoofd?quote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Je bent een engel
Zo, en nu weer even de gedachten erbij krijgen. Al betwijfel ik of dat vandaag nog gaat lukken.
Even weg van Fok!, dan komen je gedachten vanzelf terug!quote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Je bent een engel
Zo, en nu weer even de gedachten erbij krijgen. Al betwijfel ik of dat vandaag nog gaat lukken.
Nieuwsgierig aagje!quote:Op maandag 8 september 2014 13:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu wil ik het wel weten natuurlijk.
quote:Op maandag 8 september 2014 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, veel verschil maakt het niet. Articuleer goed en zorg dat je een geode verbinding hebt
Succes!
Bedankt.quote:Op maandag 8 september 2014 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad, werkt goed.
Succes alvast
Niet bij fok en ook niet bij het dossier dat nu voor me ligt.quote:Op maandag 8 september 2014 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar ben je dan met je hoofd?
Vaker sollicitatietips aan jou vragen dusquote:
Sir, I have no knowledge of any event taking place, nor do I have the authority to divulge such knowledge should any such events mentioned take place, Sir.quote:Op maandag 8 september 2014 13:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu wil ik het wel weten natuurlijk.
Dat hoeft nietquote:Op maandag 8 september 2014 13:49 schreef Myraela het volgende:
Mysterieus dit. We zitten allemaal in spanning.
Slecht plan wel.quote:Op maandag 8 september 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vaker sollicitatietips aan jou vragen dus
Flauw hoor, wel zo openlijk flirten en dan ons verder in het onwetende laten...quote:Op maandag 8 september 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sir, I have no knowledge of any event taking place, nor do I have the authority to divulge such knowledge should any such events mentioned take place, Sir.
Ik heb al een baanquote:
Ik ook ooit als ik groot ben.quote:
I am Groot?quote:
Oh, gaan we trouwen?quote:Op maandag 8 september 2014 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Flauw hoor, wel zo openlijk flirten en dan ons verder in het onwetende laten...
Als we maar aanwezig mogen zijn bij de bruiloft dan.
Als ik groot ben word ik astronaut. Of brandweermanquote:
Brandweerman?quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik groot ben word ik astronaut. Of brandweerman
Poesjes uit hoge bomen redden, wie wil dat nu niet?quote:
Ik ben nu even niet in staat om in een boom te klimmen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Poesjes uit hoge bomen redden, wie wil dat nu niet?
Stal ontsmet.quote:Op maandag 8 september 2014 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Beste tip tot nu toe.
[..]
Opvliegers?
Uiteindelijk wel toch? Althans neem ik aan.quote:Op maandag 8 september 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, gaan we trouwen?
Fok!-bruiloft, waar alle gasten als een malle de andere gasten via mobiel te lopen updaten
Ik vond je ook al wat jong voor de overgang.quote:
Alles en iedereen vlucht meteen naar de zolder.quote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel toch? Althans neem ik aan.
Maar ik denk eerder dat alles en iedereen elkaar loopt te hosselen.
Awww, arme jijquote:Op maandag 8 september 2014 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu even niet in staat om in een boom te klimmen.
Volgens mij valt dat eigenlijk best wel mee. Het zal vast wel gebeuren, maar niet aan de lopende band.quote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben topfit verder. Geen pijn oid.quote:Op maandag 8 september 2014 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Awww, arme jijMaar de operatie is toch verder wel helemaal goedgegaan toch?
Daar vergis je je in denk ik. Of ik moet dm's gemist hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op maandag 8 september 2014 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben topfit verder. Geen pijn oid.![]()
Maar toch wacht ik nog wel een week of 3 met in bomen klimmen.
Ik dacht dat we de term hosselen hier niet meer zouden gebruiken?quote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet de trouwlocatie wel een zolder hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles en iedereen vlucht meteen naar de zolder.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat eigenlijk best wel mee. Het zal vast wel gebeuren, maar niet aan de lopende band.
Ik hossel alles wat los en vast zit joh.quote:Op maandag 8 september 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
Daar vergis je je in denk ik. Of ik moet dm's gemist hebben.
Dat bericht heb ik nooit ontvangen in mijn pm/dm en ook niet ondertekend.quote:Op maandag 8 september 2014 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat we de term hosselen hier niet meer zouden gebruiken?
Ik mis wat. Wie gaat er trouwen?quote:Op maandag 8 september 2014 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet de trouwlocatie wel een zolder hebben.
[..]
[..]
Ik hossel alles wat los en vast zit joh.
Oh, ok.quote:Op maandag 8 september 2014 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat bericht heb ik nooit ontvangen in mijn pm/dm en ook niet ondertekend.
Lezen in bed of badquote:Op maandag 8 september 2014 14:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond lekker op bed een boek lezen.
Jij en barbie toch uiteindelijk?quote:
Ik zal het voortaan "iemand het hof maken" of "beleefdheid bewijzen om bij haar in de gunst te komen" noemen.quote:
Good for youquote:Op maandag 8 september 2014 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet de trouwlocatie wel een zolder hebben.
[..]
[..]
Ik hossel alles wat los en vast zit joh.
Lezen sowiesoquote:
Oh god nee, van eeuwige trouw komt eeuwig berouw.quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij en barbie toch uiteindelijk?
[..]
Ik zal het voortaan "iemand het hof maken" of "beleefdheid bewijzen om bij haar in de gunst te komen" noemen.
Tegeltjeswijsheidrijmpjes. Een vrouw naar mijn hartquote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god nee, van eeuwige trouw komt eeuwig berouw.
Zucht. Dat hele trouwgedoe. Ik dacht dat we dat onderhand wel voorbij waren gepraat.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god nee, van eeuwige trouw komt eeuwig berouw.
Ik zou jou nooit als rebound gebruiken, Samzz.quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef Samzz het volgende:
Oh en ik ben te lief en te leuk om de rebound te zijn, Barb. Dat je 't even weet
.
Aeque begon erover.quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zucht. Dat hele trouwgedoe. Ik dacht dat we dat onderhand wel voorbij waren gepraat.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef Samzz het volgende:
Oh en ik ben te lief en te leuk om de rebound te zijn, Barb. Dat je 't even weet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dan is 't goedquote:Op maandag 8 september 2014 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit als rebound gebruiken, Samzz.Zo ben ik niet.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben onschuldig, zoals altijd.quote:
Wauw, dat klinkt dan wel weer erg mooi.quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het voortaan "iemand het hof maken" of "beleefdheid bewijzen om bij haar in de gunst te komen" noemen.
Dit is onschuldig:quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, dat klinkt dan wel weer erg mooi.
Nee dit zijn twee neefjes van mij.quote:Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is onschuldig:
[ afbeelding ]
Ben jij dit?
Zo onschuldig zijn ze niet, wacht een paar maandjes en ze Fok!ken wat af..quote:Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is onschuldig:
[ afbeelding ]
Ben jij dit?
Ik smolt.quote:Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is onschuldig:
[ afbeelding ]
Ben jij dit?
Zal vast terecht zijn geweest.quote:Op maandag 8 september 2014 14:37 schreef Samzz het volgende:
Mijn konijnen trapten altijd de katten van de buren in elkaar.
Lijkt me een mooi schouwspel.quote:Op maandag 8 september 2014 14:37 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 14:32 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Nee dit zijn twee neefjes van mij.
Dit ben ik, maar let niet op de vreemde pose, is niet mijn beste foto.
[ afbeelding ]
Brutal Bunnies Revenge 3.quote:Op maandag 8 september 2014 14:37 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Die blik is alles behalve onschuldig, jongeman
Bij deze dan een veiligheidstip, doe ze uit als je je werk verlaat. Te gevaarlijk in het verkeer!quote:Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Even iets anders: wat is werken met oordopjes in en eigen muziek toch een heerlijk iets.
Uiteraard. Die schijtbeesten hebben niks in mijn tuin te zoeken.quote:
Samzz' konijntje:quote:
In de metro valt dat hartstikke mee hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij deze dan een veiligheidstip, doe ze uit als je je werk verlaat. Te gevaarlijk in het verkeer!
Ik denk dat Samzz een heel ander konijntje heeft. Maar de pabo wordt helaas op mijn werk geblokkeerd...quote:
Drie Franse hangoren en een dwerg op één kat... Ja, behoorlijkquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat Samzz een heel ander konijntje heeft. Maar de pabo wordt helaas op mijn werk geblokkeerd...
En dat vind je normaal?quote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drie Franse hangoren en een dwerg op één kat... Ja, behoorlijk.
Ze knalden overal op. Of het nu een kittten of een volwassen kater was. Hoeveel het er waren maakte ook niet uit. Vooral de dwerg was slim, die sprong op de rug van de kat en begon met z'n achterpoten te stampen met z'n tanden in 't nekvel.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat Samzz een heel ander konijntje heeft. Maar de pabo wordt helaas op mijn werk geblokkeerd...
Dit klinkt nog serieus bloeddorstig ookquote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drie Franse hangoren en een dwerg op één kat... Ja, behoorlijk.
Ze knalden overal op. Of het nu een kittten of een volwassen kater was. Hoeveel het er waren maakte ook niet uit. Vooral de dwerg was slim, die sprong op de rug van de kat en begon met z'n achterpoten te stampen met z'n tanden in 't nekvel.
Het is niet normaal. Wel ontiegelijk grappig om te zien hoe een kat, die van plan was de dwerg op te vreten, even te grazen wordt genomen.quote:
Owja dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 8 september 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet normaal. Wel ontiegelijk grappig om te zien hoe een kat, die van plan was de dwerg op te vreten, even te grazen wordt genomen.
De dwerg was een killer. De Fransjes hielden het bij stampen. Maar die waren ook behoorlijk groot en indrukwekkender.quote:Op maandag 8 september 2014 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt nog serieus bloeddorstig ook
Whehehe, had het wel willen zienquote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dwerg was een killer. De Fransjes hielden het bij stampen. Maar die waren ook behoorlijk groot en indrukwekkender.
Zijn wij familie? Zo zie ik er ook uit, al ben ik wat groter en breder en heb ik minder spitse oren.quote:Op maandag 8 september 2014 14:32 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Nee dit zijn twee neefjes van mij.
Dit ben ik, maar let niet op de vreemde pose, is niet mijn beste foto.
[ afbeelding ]
Nee da's ook zieligquote:Op maandag 8 september 2014 14:59 schreef Samzz het volgende:
Faxie vindt het zielig voor de katjes. Maar het was vast een ander verhaal wanneer het katje mijn konijntje had opgegeten, want dat is de natuur.
Mijne pakt alleen insecten en heel af en toe een keer een muis. Sterker nog, een paar maanden terug lag hij nog gebroederlijk in het stro naast het konijn van mijn oudste zusje. Maf beest. Zou het dan toch kloppen dat huisdieren op hun baasje gaan lijken?quote:Op maandag 8 september 2014 14:59 schreef Samzz het volgende:
Faxie vindt het zielig voor de katjes. Maar het was vast een ander verhaal wanneer het katje mijn konijntje had opgegeten, want dat is de natuur.
Zou kunnen...quote:Op maandag 8 september 2014 15:00 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn wij familie? Zo zie ik er ook uit, al ben ik wat groter en breder en heb ik minder spitse oren.
Jij pakt wel af en toe een muis jaquote:Op maandag 8 september 2014 15:03 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne pakt alleen insecten en heel af en toe een keer een muis. Sterker nog, een paar maanden terug lag hij nog gebroederlijk in het stro naast het konijn van mijn oudste zusje. Maf beest. Zou het dan toch kloppen dat huisdieren op hun baasje gaan lijken?
Dat duurde wel erg lang kerel. You losing your touch?quote:Op maandag 8 september 2014 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij pakt wel af en toe een muis ja [ afbeelding ]
Geen poes?quote:Op maandag 8 september 2014 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie, je bent wel schattig.quote:Op maandag 8 september 2014 15:00 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn wij familie? Zo zie ik er ook uit, al ben ik wat groter en breder en heb ik minder spitse oren.
Niet zo schattig als ik.quote:
Ik ben maar half aanwezigquote:Op maandag 8 september 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat duurde wel erg lang kerel. You losing your touch?
Uhm, misschien ouderwets maar ik ga gewoon drinken dan hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, gaan we trouwen?
Fok!-bruiloft, waar alle gasten als een malle de andere gasten via mobiel te lopen updaten
Elke dag, ik heb nu ook weer een muis vast.quote:Op maandag 8 september 2014 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee helaas zit dat er niet in.quote:
Dat lijkt alleen zo voor de buitenwereld.quote:
Ah okquote:Op maandag 8 september 2014 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Poes en een muis is hetzelfde in deze context
Goede single malt voor u meneer. Care if I raise a glass with you?quote:Op maandag 8 september 2014 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, misschien ouderwets maar ik ga gewoon drinken dan hoor.
Zal ik speechen?quote:Op maandag 8 september 2014 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede single malt voor u meneer. Care if I raise a glass with you?
Graag! Ik kan er wel een gebruiken nu.quote:Op maandag 8 september 2014 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede single malt voor u meneer. Care if I raise a glass with you?
Ik vind het toch een flink verschil anders.quote:Op maandag 8 september 2014 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Poes en een muis is hetzelfde in deze context
Gaat het zo'n donderspeech worden zoals in Patton?quote:
Highland, Lowland, Islay?quote:Op maandag 8 september 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Graag! Ik kan er wel een gebruiken nu.
Highland graag, en dan een sterke versie.quote:
Highland malt comin' up!quote:Op maandag 8 september 2014 15:30 schreef yats het volgende:
[..]
Highland graag, en dan een sterke versie.
Maar Samzz wou niet trouwen toch?quote:Op maandag 8 september 2014 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat het zo'n donderspeech worden zoals in Patton?
Samzz, mag Royco speechen?
Nee, maar een feestje waar iedereen er op z'n best uitziet mag altijd toch?quote:
Nu pas ja......quote:
Dus dan moet ik een pak gaan regelen..?quote:Op maandag 8 september 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar een feestje waar iedereen er op z'n best uitziet mag altijd toch?
Ja, altijd. Ook naar Appelpopquote:Op maandag 8 september 2014 15:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dan moet ik een pak gaan regelen..?
Ja zoietsquote:Op maandag 8 september 2014 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat het zo'n donderspeech worden zoals in Patton?
Samzz, mag Royco speechen?
Zwart of bruin? Ik heb het buiten de weekenden toch al elke dag aan tegenwoordigquote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Myraela het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik mijn eerste tussen streef gewicht vanochtend heb gehaald?![]()
Nu ben ik nog steeds een fattie, maar een iets minder fattie fattie.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Myraela het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik mijn eerste tussen streef gewicht vanochtend heb gehaald?![]()
Hebben jullie nog een andere goedkopere garage gevonden, of was er geen alternatief?quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Myraela het volgende:
Meh, Appelpop.Daar gaan we ook niet meer heen. Volgens jaar dan maar.
Ja dus even niet...quote:
En een goed pak, anders kom je er niet inquote:Op maandag 8 september 2014 15:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dan moet ik een pak gaan regelen..?
Tijdens mijn break up vakantie welquote:Op maandag 8 september 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is nog geen 16:00uur hoor..
dus dan is 'pas' nog niet echt van toepassing.
Geen idee, wat je het beste staat lijkt me.quote:Op maandag 8 september 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Zwart of bruin? Ik heb het buiten de weekenden toch al elke dag aan tegenwoordig
Goed bezig!quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Myraela het volgende:
De laatste trein is idd wel een beetje krap ja.quote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dus even niet...
Gezien het feit ik mogelijk de laatste trein niet haal en dan een nacht als zwerver door moet brengen, wordt dat gewoon een spijkerbroek en hoody.
Mijn stiefvader (automonteur) gaat een aantal onderdelen proberen te bestellen, maar hij kan niet lopen want hij heeft net een nieuwe knie. Dus dat is nog even afwachten, zal uiteindelijk nog steeds wel een hoop betaald moeten worden.quote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een andere goedkopere garage gevonden, of was er geen alternatief?
Ja, dan kan het wel, maar normaal doordeweeks is het wel wat vroeg.quote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een goed pak, anders kom je er niet in
[..]
Tijdens mijn break up vakantie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |