abonnement Unibet Coolblue
pi_144304880
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 10:17 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

- kind moet achterin in een kinderstoel
- moeder maakt selfies terwijl ze aan het rijden is

Dat ze aan het rijden is weet ik omdat dit niet de eerste keer is. Ze zet er ook filmpjes van op.. Ik reageerde erop, met de vraag of ze aan het rijden was, en waarom dat kind niet achterin in een kinderstoel zit. Die reacties heeft ze gewist :') nadat ze zelf had geschreven dat ze niet hard aan het rijden was etc, en dat voor dat het kind niet achterin wilde zitten :') :') _!!
Als iemand dat soort zeikreacties aan mij zou geven, dan zou ik ze ook wissen.
pi_144304900
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als iemand dat soort zeikreacties aan mij zou geven, dan zou ik ze ook wissen.
het was geen zeikreactie, het was een vraag.

'' moet xxx niet achterin zitten in een kinderstoel?''

Als je dat al een zeikreactie vindt :')
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_144304952
quote:
9s.gif Op maandag 8 september 2014 10:23 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

het was geen zeikreactie, het was een vraag.

'' moet xxx niet achterin zitten in een kinderstoel?''

Als je dat al een zeikreactie vindt :')
Zeikerig genoeg om iemand meteen uit m'n vriendenlijst te flikkeren ja.
pi_144304973
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zeikerig genoeg om iemand meteen uit m'n vriendenlijst te flikkeren ja.
Figuren met dergelijke selfies wil je uberhaupt niet in je lijst. Aandachtvragers. :')
pi_144305011
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zeikerig genoeg om iemand meteen uit m'n vriendenlijst te flikkeren ja.
Oh, jij bent zo'n kusjekroel huilie '' omg iemand geeft niet de gewenste reactie, snel wissen :'( ''

quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Figuren met dergelijke selfies wil je uberhaupt niet in je lijst. Aandachtvragers. :')
Helaas weet je zulke dingen niet op voorhand, maar inderdaad ;(
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_144305121
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
Urgggh nu een muziekspelletje. Met daarin laten we facebook gezellig maken met muziek , als je iets liked dan reageer ik met de letter waar jij dan de clip voor moet zoeken.....

Joh als ik muziek erop wil dan zet ik er zelf wel muziek op en ga ik anderen geen opdrachten geven.

Het woord een beetje kleuterklas niveau dit
Dit ook ja :')

En al die icebucket filmpjes die ineens over '' als je het niet binnen 24 u doet dan krijg ik een krat bier van je'' ... Dat mensen echt zouden doneren ( wanneer ze dit zelf willen/kunnen) vond ik niet eens zo heel slecht. Maar Please ;(
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_144305153
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 10:34 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Dit ook ja :')

En al die icebucket filmpjes die ineens over '' als je het niet binnen 24 u doet dan krijg ik een krat bier van je'' ... Dat mensen echt zouden doneren ( wanneer ze dit zelf willen/kunnen) vond ik niet eens zo heel slecht. Maar Please ;(
De eerste de beste die mij durft te nomineren wordt per direct ontvriend. Stom gedoe allemaal, die hype is zijn hele doel voorbij geschoten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_144305199
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

De eerste de beste die mij durft te nomineren wordt per direct ontvriend. Stom gedoe allemaal, die hype is zijn hele doel voorbij geschoten.
Groot gelijk, toen vorig jaar dat gezeik over zwarte piet aan de gang was heb ik ook mensen uit mijn lijst gegooit omdat ik er simpel van werd. ( of zo gezet dat hun updates niet in mijn newsfeed kwamen )
Ik heb het voordeel dat ik nu geen nominatie krijg want mensen vinden het zielig voor me. Ik blijf de rest van mijn leven zwanger denk ik :')
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  maandag 8 september 2014 @ 10:39:40 #284
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_144305211
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 10:29 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Oh, jij bent zo'n kusjekroel huilie '' omg iemand geeft niet de gewenste reactie, snel wissen :'( ''

[..]

Helaas weet je zulke dingen niet op voorhand, maar inderdaad ;(
Ja, ik vind het jammer dat er dat soort mensen zijn. Maar helemaal dat je het soms van tevoren niet weet. Ik heb iemand leren kennen via FOK!, en op een gegeven moment hebben we elkaar toegevoegd op Facebook. Dat ging een hele tijd goed, tot ze zo'n filmpje post van een oma die met haar handtas tegen de voorbumper van een toeterende auto mept, en dat dan de airbags uitgaan. Volgens mij hebben we die allemaal weleens gezien in ons leven, die is al best wel oud.
Dus ik reageerde met: zo, die is ook al zo oud als het internet. Maar blijkbaar werd dat niet gewaardeerd want toen begon ze met dat ik ook niet kon reageren.
Waarop ik reageerde met dat ik niet zag wat er mis was met mijn reactie, en dat ik een volgende keer net zo zou reageren, omdat ik zo ben en mezelf niet ga aanpassen voor haar.
Dat schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat, want toen werd ik verwijderd uit haar vriendenlijst. Ik heb haar toen op mijn beurt geblokkeerd, want ik hoef geen contact met mensen die alleen maar lieve en aardige reacties verwachten, en niet tegen commentaar kunnen. Je vriendschap stelt sowieso weinig voor als je iemand om zoiets verwijdert.
pi_144305239
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 10:39 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Groot gelijk, toen vorig jaar dat gezeik over zwarte piet aan de gang was heb ik ook mensen uit mijn lijst gegooit omdat ik er simpel van werd. ( of zo gezet dat hun updates niet in mijn newsfeed kwamen )
Ik heb het voordeel dat ik nu geen nominatie krijg want mensen vinden het zielig voor me. Ik blijf de rest van mijn leven zwanger denk ik :')
Goed excuus :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_144305351
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:39 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ja, ik vind het jammer dat er dat soort mensen zijn. Maar helemaal dat je het soms van tevoren niet weet. Ik heb iemand leren kennen via FOK!, en op een gegeven moment hebben we elkaar toegevoegd op Facebook. Dat ging een hele tijd goed, tot ze zo'n filmpje post van een oma die met haar handtas tegen de voorbumper van een toeterende auto mept, en dat dan de airbags uitgaan. Volgens mij hebben we die allemaal weleens gezien in ons leven, die is al best wel oud.
Dus ik reageerde met: zo, die is ook al zo oud als het internet. Maar blijkbaar werd dat niet gewaardeerd want toen begon ze met dat ik ook niet kon reageren.
Waarop ik reageerde met dat ik niet zag wat er mis was met mijn reactie, en dat ik een volgende keer net zo zou reageren, omdat ik zo ben en mezelf niet ga aanpassen voor haar.
Dat schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat, want toen werd ik verwijderd uit haar vriendenlijst. Ik heb haar toen op mijn beurt geblokkeerd, want ik hoef geen contact met mensen die alleen maar lieve en aardige reacties verwachten, en niet tegen commentaar kunnen. Je vriendschap stelt sowieso weinig voor als je iemand om zoiets verwijdert.
Zo'n reactie 'kijk mij eens lang en vaak op het internet zitten' zou ik ook niet waarderen. :D Ik deel een grappig filmpje, wat boeit mij dat nou hoe oud het is...
Professioneel gifmenger.
pi_144305378
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:39 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ja, ik vind het jammer dat er dat soort mensen zijn. Maar helemaal dat je het soms van tevoren niet weet. Ik heb iemand leren kennen via FOK!, en op een gegeven moment hebben we elkaar toegevoegd op Facebook. Dat ging een hele tijd goed, tot ze zo'n filmpje post van een oma die met haar handtas tegen de voorbumper van een toeterende auto mept, en dat dan de airbags uitgaan. Volgens mij hebben we die allemaal weleens gezien in ons leven, die is al best wel oud.
Dus ik reageerde met: zo, die is ook al zo oud als het internet. Maar blijkbaar werd dat niet gewaardeerd want toen begon ze met dat ik ook niet kon reageren.
Waarop ik reageerde met dat ik niet zag wat er mis was met mijn reactie, en dat ik een volgende keer net zo zou reageren, omdat ik zo ben en mezelf niet ga aanpassen voor haar.
Dat schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat, want toen werd ik verwijderd uit haar vriendenlijst. Ik heb haar toen op mijn beurt geblokkeerd, want ik hoef geen contact met mensen die alleen maar lieve en aardige reacties verwachten, en niet tegen commentaar kunnen. Je vriendschap stelt sowieso weinig voor als je iemand om zoiets verwijdert.
Totaal mee eens. Je kunt blijkbaar ook niet meer je mening geven tegenwoordig zonder er ruzie over te krijgen wanneer deze niet gelijk zijn :') Begrijp daar niks van. Of het moet '' uitgepraat '' worden. Er is toch niks aan de hand?

Ik zeg ook wel eens van; '' oh ja die is oud, maar nog steeds erg grappig '' Gewoon om mezelf in te dekken ;(
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_144305391
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 10:46 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Zo'n reactie 'kijk mij eens lang en vaak op het internet zitten' zou ik ook niet waarderen. :D Ik deel een grappig filmpje, wat boeit mij dat nou hoe oud het is...
Ik ga dit even testen :9
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  maandag 8 september 2014 @ 10:54:42 #289
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_144305537
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 10:46 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Zo'n reactie 'kijk mij eens lang en vaak op het internet zitten' zou ik ook niet waarderen. :D Ik deel een grappig filmpje, wat boeit mij dat nou hoe oud het is...
Dan zou ik je adviseren om niets meer te delen, als je niet wilt dat mensen erop reageren :) .
Ik zie namelijk niet wat er mis is met mijn reactie. Het hoeft niet altijd leuk en lief te zijn toch?
pi_144305564
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 10:39 schreef Moeraskat het volgende:

[..] Ik blijf de rest van mijn leven zwanger denk ik :')
Pas foto's van je kind posten als het 18 is en toestemming heeft gegeven, dan ben je er voorlopig van af. Zouden sowieso meer mensen moeten doen.
  maandag 8 september 2014 @ 10:56:50 #291
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_144305581
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Totaal mee eens. Je kunt blijkbaar ook niet meer je mening geven tegenwoordig zonder er ruzie over te krijgen wanneer deze niet gelijk zijn :') Begrijp daar niks van. Of het moet '' uitgepraat '' worden. Er is toch niks aan de hand?

Ik zeg ook wel eens van; '' oh ja die is oud, maar nog steeds erg grappig '' Gewoon om mezelf in te dekken ;(
Ja, ik snap dat niet he. Alsof mensen zich niet kunnen voorstellen dat iemand een andere mening heeft. En dat je dan ook meteen ruzie zou hebben omdat je een verschil van mening hebt.
Ik denk dat mensen tegenwoordig veel te snel op hun teentjes getrapt zijn en zichzelf mega serieus nemen.

Maar goed, zo leer je wel met wie je bevriend wilt zijn, en met wie niet.
pi_144305615
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:39 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ja, ik vind het jammer dat er dat soort mensen zijn. Maar helemaal dat je het soms van tevoren niet weet. Ik heb iemand leren kennen via FOK!, en op een gegeven moment hebben we elkaar toegevoegd op Facebook. Dat ging een hele tijd goed, tot ze zo'n filmpje post van een oma die met haar handtas tegen de voorbumper van een toeterende auto mept, en dat dan de airbags uitgaan. Volgens mij hebben we die allemaal weleens gezien in ons leven, die is al best wel oud.
Dus ik reageerde met: zo, die is ook al zo oud als het internet. Maar blijkbaar werd dat niet gewaardeerd want toen begon ze met dat ik ook niet kon reageren.
Waarop ik reageerde met dat ik niet zag wat er mis was met mijn reactie, en dat ik een volgende keer net zo zou reageren, omdat ik zo ben en mezelf niet ga aanpassen voor haar.
Dat schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat, want toen werd ik verwijderd uit haar vriendenlijst. Ik heb haar toen op mijn beurt geblokkeerd, want ik hoef geen contact met mensen die alleen maar lieve en aardige reacties verwachten, en niet tegen commentaar kunnen. Je vriendschap stelt sowieso weinig voor als je iemand om zoiets verwijdert.
Even serieus, waarom zou je iemand gaan blokkeren die jou heeft verwijderd?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_144305632
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Pas foto's van je kind posten als het 18 is en toestemming heeft gegeven, dan ben je er voorlopig van af. Zouden sowieso meer mensen moeten doen.
Ik ben sowieso niet het type wat elke beweging van een kind moet delen. Mijn pagina staat ook niet vol met buikfoto's. :') ik heb er zo'n hekel aan he.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_144305651
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Even serieus, waarom zou je iemand gaan blokkeren die jou heeft verwijderd?
soort van laatste woord? :s) :')
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_144305681
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 11:00 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

soort van laatste woord? :s) :')
Ja, zoiets zal het wel zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 8 september 2014 @ 11:02:01 #296
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_144305687
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Even serieus, waarom zou je iemand gaan blokkeren die jou heeft verwijderd?
Oja, ik was even vergeten dat ik haar daarna nog een berichtje gestuurd had over hoe kinderachtig ik het vond. En ik geloof dat zij toen begon te ragen, en ik haar daarom geblokkeerd heb.
pi_144305713
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:02 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Oja, ik was even vergeten dat ik haar daarna nog een berichtje gestuurd had over hoe kinderachtig ik het vond. En ik geloof dat zij toen begon te ragen, en ik haar daarom geblokkeerd heb.
Dus je tikt een berichtje voor haar, maar omdat ze daarop wat terug wil zeggen blokkeer je haar :') nee dat is volwassen hoor.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_144305786
GTST is er niks bij. :')
  maandag 8 september 2014 @ 11:15:10 #299
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_144306005
quote:
15s.gif Op maandag 8 september 2014 11:03 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Dus je tikt een berichtje voor haar, maar omdat ze daarop wat terug wil zeggen blokkeer je haar :') nee dat is volwassen hoor.
Ik geef haar de kans om erop te reageren. Maar als ze er toch alleen kinderachtig op reageert, dan ben ik er snel klaar mee ja.
pi_144306084
Jongens geen ruzie maken he. Even uitpraten via de pb hoor.

xxwillieenthekids
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')