Geen idee, maar het zouden jij en ik kunnen wordenquote:Op maandag 8 september 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand trouwens enig idee wie de personen zijn op foto uit de OP?
Ik ben het niet in ieder gevalquote:Op maandag 8 september 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand trouwens enig idee wie de personen zijn op foto uit de OP?
Dit is wel je minst erge tot nu toequote:Op maandag 8 september 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zouden jij en ik kunnen worden
quote:Op maandag 8 september 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had iemand je nog een DM gestuurd eigenlijk?quote:Op maandag 8 september 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is wel je minst erge tot nu toe
Ik weet niet waarom je hetquote:
Verkeerde emoticonquote:Op maandag 8 september 2014 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je hetvind, het klinkt nog wanhopiger als een puppy die huilt naar de baas vanachter glas
u mad, u jelly?quote:Op maandag 8 september 2014 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je hetvind, het klinkt nog wanhopiger als een puppy die huilt naar de baas vanachter glas
Nee, Faxie. Echt niet.quote:
Ieuw, chemische troep.quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jell-o, chemische drillende zooi, maar soms wel grappig en lekker.
Dan lieg je, want je zou gelijk in de auto stappen dan, dus niet eerst posten..quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als ik zeg dat ik zojuist een DM binnen krijg?
Ja dan wel.quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owjaquote:Op maandag 8 september 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan lieg je, want je zou gelijk in de auto stappen dan, dus niet eerst posten..
Dan ook niet. Het is je gegund. Je bent alleen zo fout dat het grappig is. En ik waardeer humor.quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand die het snaptquote:Op maandag 8 september 2014 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ook niet. Het is je gegund. Je bent alleen zo fout dat het grappig is. En ik waardeer humor.
Zo slap ben ik niet. I'd like to see your dm, and I'll raise with a date and a vacation deal.quote:Op maandag 8 september 2014 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan wel.
En dan raised Barb je met een whatsapp
Damn, well played.quote:Op maandag 8 september 2014 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo slap ben ik niet. I'd like to see your dm, and I'll raise with a date and a vacation deal.
Ja dat kan niet meer he.quote:Op maandag 8 september 2014 00:28 schreef Barbusse het volgende:
Wacht even, take out the date. Die heb ik zelf gecancelled.
Sorryquote:Op maandag 8 september 2014 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan niet meer he.
Ik heb mijn hand al in de muck liggen
Dat leek mij ook. Maar ja, ze is wel erg leukquote:Op maandag 8 september 2014 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja misschien wel verstandig om niet een heel leuk persoon als rebound te gebruiken.
Oh, dat is wel een goede opzet naar een herkansing later als alles iets minder nieuw aanvoelt.quote:Op maandag 8 september 2014 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Dat leek mij ook. Maar ja, ze is wel erg leukGelukkig begreep ze het, en ze wou later misschien nog wel eens afspreken. So not all hope is lost
Ik zal al mijn charmes in de strijd gooien voor haarquote:Op maandag 8 september 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede opzet naar een herkansing later als alles iets minder nieuw aanvoelt.
Trouwens, misschien een late reactie, maarre... Je gaat me toch niet zeggen dat ik de eerste ben?quote:
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 8 september 2014 00:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trouwens, misschien een late reactie, maarre... Je gaat me toch niet zeggen dat ik de eerste ben?
Nou ja zegquote:
Nou, ik lach meestalquote:
post je eigen tieten!quote:Op maandag 8 september 2014 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snel, post tietenDan zal het hier zo weer volstromen
Ik ook, mijn eigen, die zijn genoegquote:Op maandag 8 september 2014 01:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil alleen een bepaald setje tieten
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 september 2014 01:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, mijn eigen, die zijn genoeg
Mja tijd om te slapen. Welterusten!
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 september 2014 01:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, mijn eigen, die zijn genoeg
Mja tijd om te slapen. Welterusten!
Slaap lekker kerelquote:
Dat gaat ie eerst aanleggen om vervolgens de storing te kunnen constateren.quote:Op maandag 8 september 2014 08:23 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg net iemand aan de deur van KPN die kwam voor een storing met het internet. Ik heb nog niet eens internet.
Die gebruik ik ook altijd. Regelmatig succes mee.quote:Op maandag 8 september 2014 08:23 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg net iemand aan de deur van KPN die kwam voor een storing met het internet. Ik heb nog niet eens internet.
quote:Op maandag 8 september 2014 08:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd. Regelmatig succes mee.
"Maar meneer van het internet, wat doet u nu?"
Dapper dat je dat toegeeft, amper 5 minuten nadat het je mislukte bij Fera.quote:Op maandag 8 september 2014 08:41 schreef artelligence het volgende:
Die gebruik ik ook altijd. Regelmatig succes mee.
"Maar meneer van het internet, wat doet u nu?"
Maar dat kunnen we wel even regelen hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 08:23 schreef Fera het volgende:
Nog steeds last van de voet? Of weer? Ik kan me leukere activiteiten indenken.quote:Op maandag 8 september 2014 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Straks naar de ortho voor een blokje dat in mijn wang drukt en daarna een afspraak maken met de huisarts voor mijn voet waar ook vanalles mis mee is.
Wat een leuke dag.
Nog steeds. Als ik naar mijn voeten kijk en ze vergelijk, is links duidelijk meer gezwollen en dat al meer dan een maand. Pas geleden zelfs zo erg dat er een 'bol' zat op mijn enkel. Soms doet het pijn als er druk komt op de bovenkant.quote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nog steeds last van de voet? Of weer? Ik kan me leukere activiteiten indenken.
Ligt het aan mij of spoor je niet helemaal als je iemand gaat blokkeren omdat diegene je uit z'n vriendenlijst heeft verwijderd op facebook?quote:Op maandag 8 september 2014 10:39 schreef blabla het volgende:
[..]
Ja, ik vind het jammer dat er dat soort mensen zijn. Maar helemaal dat je het soms van tevoren niet weet. Ik heb iemand leren kennen via FOK!, en op een gegeven moment hebben we elkaar toegevoegd op Facebook. Dat ging een hele tijd goed, tot ze zo'n filmpje post van een oma die met haar handtas tegen de voorbumper van een toeterende auto mept, en dat dan de airbags uitgaan. Volgens mij hebben we die allemaal weleens gezien in ons leven, die is al best wel oud.
Dus ik reageerde met: zo, die is ook al zo oud als het internet. Maar blijkbaar werd dat niet gewaardeerd want toen begon ze met dat ik ook niet kon reageren.
Waarop ik reageerde met dat ik niet zag wat er mis was met mijn reactie, en dat ik een volgende keer net zo zou reageren, omdat ik zo ben en mezelf niet ga aanpassen voor haar.
Dat schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat, want toen werd ik verwijderd uit haar vriendenlijst. Ik heb haar toen op mijn beurt geblokkeerd, want ik hoef geen contact met mensen die alleen maar lieve en aardige reacties verwachten, en niet tegen commentaar kunnen. Je vriendschap stelt sowieso weinig voor als je iemand om zoiets verwijdert.
Aanstellerij en aandachttrekkerij.quote:Op maandag 8 september 2014 10:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of spoor je niet helemaal als je iemand gaat blokkeren omdat diegene je uit z'n vriendenlijst heeft verwijderd op facebook?
Geen last van gehad, amper een oog dicht gedaanquote:Op maandag 8 september 2014 10:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ook. Ik had m'n wekker niet eens gehoord vanochtend.
Dat kan toch helemaal niet? Als iemand je blokkeert, kan je diegene niet meer opsporen, dus niet aan je blokkeerlijstje toevoegen, toch?quote:Op maandag 8 september 2014 10:55 schreef Myraela het volgende:
Het hele blokkeren is onzin. Als iemand uitlogt en dan op je profiel kijkt zien ze gewoon weer alles dat openbaar staat. Al heb ik ook één iemand geblokkeerd staan, puur omdat die mij ook blokkeerde.Dus dat is net zo kinderachtig.
Je voert gewoon een naam in.quote:Op maandag 8 september 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Als iemand je blokkeert, kan je diegene niet meer opsporen, dus niet aan je blokkeerlijstje toevoegen, toch?
Je kan iemand ook blokkeren door een naam toe te voegen aan de blokkeerlijst; daar heb je niet het profiel van die persoon voor nodig.quote:Op maandag 8 september 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Als iemand je blokkeert, kan je diegene niet meer opsporen, dus niet aan je blokkeerlijstje toevoegen, toch?
Oh, misschien bedoel je nadat diegene je weer ontblokt heeft. :$
Heerlijk geslapen. Ik was weg voor ik er erg in had.quote:Op maandag 8 september 2014 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen last van gehad, amper een oog dicht gedaan
Anders ik welquote:Op maandag 8 september 2014 11:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen. Ik was weg voor ik er erg in had.
quote:
Ahaa, ik ben nog een fb-n00bje dus.quote:Op maandag 8 september 2014 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan iemand ook blokkeren door een naam toe te voegen aan de blokkeerlijst; daar heb je niet het profiel van die persoon voor nodig.
Ik was zelfs te moe om NCIS te kijken. Normaal doe ik dat altijd nog even maar ik lag in bed en weg was ikquote:
Ze zien dat wat jij wilt laten zien aan mensen die niet in je lijst staan.quote:Op maandag 8 september 2014 10:55 schreef Myraela het volgende:
Het hele blokkeren is onzin. Als iemand uitlogt en dan op je profiel kijkt zien ze gewoon weer alles dat openbaar staat. Al heb ik ook één iemand geblokkeerd staan, puur omdat die mij ook blokkeerde.Dus dat is net zo kinderachtig.
Oeh, vertel meer over de wraakblok.quote:Op maandag 8 september 2014 11:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij heb ik twee mensen geblokkeerd. Een stalkerblok en een wraakblok.
Oei, dat is niet best. Lawaai? muggen? Barb z'n poolse crush? X-men verhaallijnen?quote:Op maandag 8 september 2014 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen last van gehad, amper een oog dicht gedaan
Ja, dit zou wel een goede reden zijn ja, maar verder.... je hoeft toch niet op mensen te reageren of dingen aan te klikken en te lezen.quote:Op maandag 8 september 2014 11:13 schreef Fascination het volgende:
Ik zou denk ik alleen iemand blokkeren als ik niet over diegene heen kan komen.
Ik las dit seksueel.quote:Op maandag 8 september 2014 11:13 schreef Fascination het volgende:
Ik zou denk ik alleen iemand blokkeren als ik niet over diegene heen kan komen.
Komt vermoedelijk door de celibate leef.quote:Op maandag 8 september 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een dirty mind?
Ah, ter compensatie. Dat zou wel logisch zijn ja.quote:Op maandag 8 september 2014 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt vermoedelijk door de celibate leef.
Niet zo'n boeiend verhaal eigenlijk. Iemand zat te stoken in een vriendschap en had mij op een gegeven moment geblokkeerd. Daar kwam ik pas achter toen ik haar wilde blokkeren en niet meer kon vinden. Hoef niks meer van dat mens te zien, ook niet per ongeluk. Dus zodoende.quote:Op maandag 8 september 2014 11:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, vertel meer over de wraakblok.
ik ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
Ik blok nooit iemand. Tenzij uit je lijst gooien hetzelfde is. Dan wel.
Toch ff checken.quote:Op maandag 8 september 2014 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Uit mn lijst gooien doe ik wel vaker. En om helemaal niks
Ja gewoon mensen waar ik niks meer mee heb en zo. Dat doe ik ook.quote:Op maandag 8 september 2014 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Uit mn lijst gooien doe ik wel vaker. En om helemaal niks
Wansmaak is ook smaak.quote:Op maandag 8 september 2014 11:31 schreef Fascination het volgende:
Waarom worden er zoveel intens lelijke pantoffels verkocht.
Als ik niets tegen iemand zeg dan heeft het weinig nut dat ze erin blijven staan. Er zijn er zo al veel het zwarte gat in verdwenen.quote:Op maandag 8 september 2014 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet.
Blokkeren zou ik alleen doen als iemand echt blijft doorgaan tegen me en ik er klaar mee ben![]()
Nee, daar hebben ze ontwikkelingswerk gedaan of (afstudeer)stage.quote:Op maandag 8 september 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik niets tegen iemand zeg dan heeft het weinig nut dat ze erin blijven staan. Er zijn er zo al veel het zwarte gat in verdwenen.
En mensen die vriendschapsverzoeken doen: leuk en aardig, maar ik ken niemand uit Afrika of Nigeria dus mijn FB-vriend wordt je dan toch niet.
Dan nog ken ik ze niet, en als ik dan zo'n lokale inwoner zie die me dat verzoek gestuurd heeft, zittend achter een oude Pentium 233 in een rieten woning, dan ga ik me toch afvragen of hij gewoon lukraak mensen verzoeken stuurt of niks beters te doen heeft.quote:Op maandag 8 september 2014 12:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze ontwikkelingswerk gedaan of (afstudeer)stage.
Ik heb bakken aan geld verdiend, dankzij mijn Facebookvrienden uit Nigeria.quote:Op maandag 8 september 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
En mensen die vriendschapsverzoeken doen: leuk en aardig, maar ik ken niemand uit Afrika of Nigeria dus mijn FB-vriend wordt je dan toch niet.
Jazeker. En varkens kunnen vliegen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb bakken aan geld verdiend, dankzij mijn Facebookvrienden uit Nigeria.
Nog nooit gehad.quote:Op maandag 8 september 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan nog ken ik ze niet, en als ik dan zo'n lokale inwoner zie die me dat verzoek gestuurd heeft, zittend achter een oude Pentium 233 in een rieten woning, dan ga ik me toch afvragen of hij gewoon lukraak mensen verzoeken stuurt of niks beters te doen heeft.
Echt? Waar vliegen die dan? Of zijn ze al naar het zuiden?quote:Op maandag 8 september 2014 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jazeker. En varkens kunnen vliegen.
De investering in het onderzoek om dat mogelijk te maken, heb ik driemaal terugverdiend.quote:
Ach, kinderachtig sentiment.quote:
Ah ja dat is minder. De realisatie dat het echt over is.quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, kinderachtig sentiment.Ik zit uit te pakken, en er zitten alleen maar dingen van mij bij, niet meer "van ons"
Jij ziet ze vliegen, maar dat komt door je verkoudheid. Heel normaal!quote:Op maandag 8 september 2014 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Waar vliegen die dan? Of zijn ze al naar het zuiden?
Dag beste man.quote:
Daarna voel je je blij. En voldaan.quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij. Tot ik me bedenk dat ik zo een stal moet gaan ontsmetten.
Dat klinkt...niet zo leukquote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij. Tot ik me bedenk dat ik zo een stal moet gaan ontsmetten.
Nee, waarschijnlijk vies. En zweterig.quote:Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij ziet ze vliegen, maar dat komt door je verkoudheid. Heel normaal!
[..]
Dag beste man.
[..]
Daarna voel je je blij. En voldaan.
Wel een goede work-outquote:Op maandag 8 september 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk vies. En zweterig.
Is op zich wel leuk als je 't met z'n tweeën doet, beetje kletsen en zo.quote:
Ik wil je wel helpen hoorquote:Op maandag 8 september 2014 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is op zich wel leuk als je 't met z'n tweeën doet, beetje kletsen en zo.
Mu, dat kapotte orkje van vorige keer, wil niet meer heel worden.quote:Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja dat is minder. De realisatie dat het echt over is.
Kan je lekker in bad. Met een boek.quote:Op maandag 8 september 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk vies. En zweterig.
Stilzitten en mooi wezenquote:Op maandag 8 september 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen hoor![]()
Alleen geen idee wat ik moet doen
Wat een badass is het ook. Misschien het ene deel uitpunten en het andere deel uithollen en dan in elkaar drukken met wat lijm?quote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu, dat kapotte orkje van vorige keer, wil niet meer heel worden.
De lijm plakt niet, alleen aan mijn vinger.![]()
![]()
Hoort er helaas ook bij.quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
Ach, kinderachtig sentiment.Ik zit uit te pakken, en er zitten alleen maar dingen van mij bij, niet meer "van ons"
Secondelijm.quote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu, dat kapotte orkje van vorige keer, wil niet meer heel worden.
De lijm plakt niet, alleen aan mijn vinger.![]()
![]()
Ik ben er nog steeds voor dat jullie eens een kamertje nemen.quote:
Ok.quote:
Geen idee, ben sowieso een slechte slaper.quote:Op maandag 8 september 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, dat is niet best. Lawaai? muggen? Barb z'n poolse crush? X-men verhaallijnen?
Wat hield je wakker?
Heb ik ook gebruikt. Maar het lijkt gewoon niet te pakken.quote:
Zou ik ook nog kunnen trachten, ja.quote:Op maandag 8 september 2014 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een badass is het ook. Misschien het ene deel uitpunten en het andere deel uithollen en dan in elkaar drukken met wat lijm?
Dat weet ik, maar kut is het welquote:Op maandag 8 september 2014 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoort er helaas ook bij. [ afbeelding ]
Die heb ik voor haarquote:Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds voor dat jullie eens een kamertje nemen.
quote:
Herkenbaar, sterkte!quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kusje voor jou.quote:Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna.quote:
Voor mij welquote:
Loop je nu nog stage op dat advocatenkantoor?quote:
Ja, ik ben nu net met twee interessante dossiers bezig.quote:Op maandag 8 september 2014 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Loop je nu nog stage op dat advocatenkantoor?
Let dan eens op je spelling, dit wordt echt te gênant.quote:Op maandag 8 september 2014 12:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu net met twee interessante dossiers bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |