In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Sowieso geboorteakte > schoolarchief.quote:Op zondag 7 september 2014 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Daar kwamen andere media in 2013 ook al mee, klopt niet volgens Falcao.
Waarom zo negatief? Lekker een potje ballen overal ter wereld. Lijkt me machtig mooiquote:
Zonde van de zendtijdquote:Op zondag 7 september 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kansloos staaltje televisie, man man man man man
Die zijn werkloos.quote:Op zondag 7 september 2014 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Twee profvoetballers? Dat zijn er twee meer dan gedacht.
Hij heeft vorig jaar zijn geboorteakte al online gezet;quote:Op zondag 7 september 2014 23:05 schreef Max23 het volgende:
Overigens is de bron van dat Falcao gedoe The Sun
jaquote:Op zondag 7 september 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Memphis had een moeilijk verleden.
Wisten jullie dat al?
echt heel erruggggquote:Op zondag 7 september 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Memphis had een moeilijk verleden.
Wisten jullie dat al?
Moestequote:Op zondag 7 september 2014 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nieuw 40-45 belied in smilies? [ afbeelding ]
Bij VI beginnen we dan over Omakutje.nlquote:Op zondag 7 september 2014 23:11 schreef hhh38 het volgende:
Wat moeten ze dan bespreken? Er gebeurt gewoon niets behalve interlands.
Mag jij weten. Het is jouw 88 feestje.quote:Op zondag 7 september 2014 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moeste [ afbeelding ] weer terug ? kristallnachttied tot dan
Dan moet die gozer z'n achternaam wettelijk veranderen. Tot die tijd gewoon Depay wat mij betreft.quote:Op zondag 7 september 2014 23:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jack spreekt voor de zoveelste keer af dat ze hem memphis gaan noemen.
Jack
18 keer veranderen , maar 14 bekendquote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mag jij weten. Het is jouw 88 feestje.
Moet ie zelf weten. Mijn punt is Jack.quote:Op zondag 7 september 2014 23:14 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dan moet die gozer z'n achternaam wettelijk veranderen. Tot die tijd gewoon Depay wat mij betreft.
Dat sowieso.quote:Op zondag 7 september 2014 23:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Moet ie zelf weten. Mijn punt is Jack.
Jack
Hahahahahaquote:Op zondag 7 september 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word nu al kriegel van die weken durende PSV-fapperij.
Bwuh.
Me too, vorig jaar werd psv toch ook al gehyped met dat Marokkaanse probleemkind.quote:Op zondag 7 september 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Bwuh.
quote:Op zondag 7 september 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Bwuh.
Is in november weer voorbij. Allemaal mooiweervoetballertjes.quote:Op zondag 7 september 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Bwuh.
Beetje triest dit. Eigenlijk heel erg.quote:Op zondag 7 september 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Bwuh.
Fantastisch ja! Tegen een team bestaande uit postbodes en bouwvakkers.quote:
Zoals ik al zei bestaan er geen kleine voetballanden meer. Gibraltar uit is altijd lastig.quote:Op zondag 7 september 2014 23:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Fantastisch ja! Tegen een team bestaande uit postbodes en bouwvakkers.
quote:Op zondag 7 september 2014 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zoals ik al zei bestaan er geen kleine voetballanden meer. Gibraltar uit is altijd lastig.
Ja, al die gasten van Vitessequote:Op zondag 7 september 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt er ook gevoetbald in Georgië?
Vraag maar aan jordaniequote:Op zondag 7 september 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt er ook gevoetbald in Georgië?
Beria zou je een bloemetje geven voor deze grapquote:Op zondag 7 september 2014 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
samen met beria dodelijk plaskoppel
Ik heb liever een groter kadoquote:Op zondag 7 september 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beria zou je een bloemetje geven voor deze grap
Alsof een verkrachting alleen niet afdoende is.quote:Op zondag 7 september 2014 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb liever een groter kado
Raspoetin heeft nog wel wat op zolder liggen.quote:Op zondag 7 september 2014 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb liever een groter kado
Doe maar een panzerfaust erbijquote:Op zondag 7 september 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof een verkrachting alleen niet afdoende is.
Bordjes tsarenspruutjes met iezervinkquote:Op zondag 7 september 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Raspoetin heeft nog wel wat op zolder liggen.
ik ookquote:Op zondag 7 september 2014 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem ook op zo'n Panini plaatje
quote:Bert van Marwijk is ook het komend seizoen ‘huisanalyticus’ bij de NOS. Dat heeft de omroep vandaag laten weten. Oud-bondscoach Van Marwijk zal de EK-kwalificatieduels van het Nederlands elftal en de Champions League-duels van commentaar voorzien. Bovendien zal hij regelmatig aanschuiven bij NOS Studio Voetbal. “Bert van Marwijk is morgen in een uitverkochte Generali Arena in Praag voor de EK-kwalificatiewedstrijd tussen Nederland en Tsjechië“, aldus NOS.
Alle kwalificatiewedstrijden van het Nederlands elftal voor het EK voetbal van 2016 én voor het WK van 2018 zijn de komende jaren te zien bij de NOS.
Het is bijna twintig jaar geleden dat de NOS de kwalificatiewedstrijden van Oranje voor het laatst uitzond. Dat was in 1995 op weg naar het Europees kampioenschap in Engeland.
Destijds had de NOS alleen de rechten van de uitwedstrijden.
De All Star aflevering met die naamquote:Op zondag 7 september 2014 23:35 schreef hhh38 het volgende:
Alle menschen wirden brüder als tune van de EK kwalificatie
Daarom is het ook op zondag en van de NOS en zo laat. Daar zit men niet te wachten op zuurbekjes die even de wereld op voetbalgebied willen verbeteren. De gasten die de naam :"analist"krijgen zitten daar om tijd te vullen tegen een fikse betaling,niet om echt iets wijs te zeggen. MAAR...ik vind het beter te behappen dan het hele overgewaardeerde VI.quote:Op zondag 7 september 2014 23:51 schreef Syntix het volgende:
wat een faalshow was dit. Elke vorm van kritiek was missend...
hij moet toch wat. Hij zit nu lekker werkloos thuis terwijl de een naar de andere flutcoach miljoenen verdient in het buitenlandquote:Op maandag 8 september 2014 18:51 schreef gniffie het volgende:
Genoten van Bertje. Iedere negatieve opmerking over 2010 en 2012 als een persoonlijke aanval opvatten en steeds maar benadrukken wat hij in 2010 gedaan heeft.
Dan moet hij er niet gaan zitten. Kan totaal niet tegen kritiek.quote:Op maandag 8 september 2014 18:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij moet toch wat. Hij zit nu lekker werkloos thuis terwijl de een naar de andere flutcoach miljoenen verdient in het buitenland
Bert heeft geen flikker gedaan in 2010. Dat we toen de finale hebben bereikt is volledig op het conto van Frank de Boer te schrijven.quote:Op maandag 8 september 2014 18:51 schreef gniffie het volgende:
Genoten van Bertje. Iedere negatieve opmerking over 2010 en 2012 als een persoonlijke aanval opvatten en steeds maar benadrukken wat hij in 2010 gedaan heeft.
quote:Op maandag 8 september 2014 18:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
MAAR...ik vind het beter te behappen dan het hele overgewaardeerde VI.
Hij heeft de boel nu naar zijn hand gezet.quote:Op zondag 14 september 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
''Van Gaal doet het ineens weer heel goed''.
quote:
Nou ook niet echt goedquote:Op zondag 14 september 2014 22:25 schreef Type-R het volgende:
Zo slecht had Marco het toch niet gedaan op WK 2006?
Ze hebben niet eens klappertjes bij Heerenveen.quote:
Volgens mij ook niet en bij Ajax was het toen ook een puinhoopquote:Op zondag 14 september 2014 22:25 schreef Type-R het volgende:
Zo slecht had Marco het toch niet gedaan op WK 2006?
quote:Op zondag 14 september 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek is nog steeds gepikeerd omdat guus hem heeft laten wachten.
Geweldige televisie hoe paniekerig hij daar zat. Leek op een Vermist-oproep. ''DIT IS NIETS VOOR GUUS OM ZO LANG WEG TE BLIJVEN''quote:Op zondag 14 september 2014 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij was echt op zijn pik getrapt.
Zaterdag was een lang dagje, was te moe om nog de samenvattingen te kijken.quote:Op zondag 14 september 2014 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen samenvattingen kijkt.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zaterdag was een lang dagje, was te moe om nog de samenvattingen te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
ondertussenItalieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
ondertussenverdedigende kutcompetitieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vaak 0-0quote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen maar verdedigende ploegen daar.
Allaaahuhuhu akkabarquote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)JcK_Bl5DbbkVZj.RB17A
knotsgekke gol
over man utd valt niks te zeggen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Tijd voor eredvisie en man united please.
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 14-09-2014 om 22:33:43Jan heeft gelijk! Het is toch niet afhankelijk van het het systeem of je als speler de simpele dingen goed doet? #studiovoetbal reageer retweet
https://vine.co/v/Oaj0xmVM77Qquote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
knotsgekke gol
Humberto en Jan hebben dezelfde mening.quote:Op zondag 14 september 2014 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 14-09-2014 om 22:33:43Jan heeft gelijk! Het is toch niet afhankelijk van het het systeem of je als speler de simpele dingen goed doet? #studiovoetbal reageer retweet
Die is leukquote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
Jan Joost doet een aanname en veroordeelt vervolgens Guus.
even de laatste minuten kijkenquote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
https://vine.co/v/Oaj0xmVM77Q
Deze mag er ook wezen.
Dat is gewoon hetzelfde als zeggen dat de strategie van een bedrijf geen enkel effect heeft op de operationele aspecten.quote:Op zondag 14 september 2014 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
Lekker hoorquote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
knotsgekke gol
Ze zijn uit het keurslijf gekomen en komen in een speeltuin terecht.quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
Jan Joost doet een aanname en veroordeelt vervolgens Guus.
Nee.quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde als zeggen dat de strategie van een bedrijf geen enkel effect heeft op de operationele aspecten.
daarom staat het inderdaad 4-5quote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verdedigende kutcompetitie
Hij is leraar geweest hoor. Dan weet je hoe groepen werken,quote:Op zondag 14 september 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn uit het keurslijf gekomen en komen in een speeltuin terecht.
Wat hij daarmee dan ook bedoelt klinkt het best interessant natuurlijk.
Systeem staat niet goed -> geen afspeelmogelijkheden -> spelers worden onwennig -> spelers gaan fouten maken.quote:
Niet alleen de nederlagen zijn het probleem. Het spel was in beide wedstrijden niet om aan te gluren. Zeer slecht positiespel, veel kansen weggegeven, zelf amper wat gecreëerd.quote:Op zondag 14 september 2014 22:36 schreef Kopsterk het volgende:
Wat een paniek zeg na twee verloren potjes.
alsof scholletje dat wel beter doetquote:Op zondag 14 september 2014 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet alleen de nederlagen zijn het probleem. Het spel was in beide wedstrijden niet om aan te gluren. Zeer slecht positiespel, veel kansen weggegeven, zelf amper wat gecreëerd.
Hij mag best een kans krijgen. Danny Blind zal in ieder geval gemotiveerd zijn en zich willen bewijzen. Guus is in de nadagen van zijn carrière en heeft alles al gewonnen wat hij wilde.quote:Op zondag 14 september 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof scholletje dat wel beter doet
ja laten we een onervaren trainer bondscoach makenquote:Op zondag 14 september 2014 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij mag best een kans krijgen. Danny Blind zal in ieder geval gemotiveerd zijn en zich willen bewijzen. Guus in in de nadagen van zijn carrière en heeft alles al gewonnen wat hij wilde.
het is inderdaad een andere soort mentaliteit, dat moet je respecteren.quote:Op zondag 14 september 2014 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Janmaat wou in balbezit komen en winnen, daarom kopte hij hem op de paal van zijn eigen gol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |